Jotenkin luulen että ne jotka paheksuvat monia seksikumppaneita eivät osaa erottaa seksiä ja rakkautta toisistaan. Kyllä, voisin naida kuukauden eli 30 eri miestä (en voisi kuvitellakaan suhdetta mieheen jos hän on ns helppo pano). Sen sijaan kuukauden kestävä parisuhde...noh, sellaista tuskin voi parisuhteeksi kutsua.
Rakastuminen johtaa parisuhteeseen ja ihmiset rakastuvat harvoin.
Ne jotka kuvittelevat rakastuvansa esim 2 vuoden välein elävät luultavasti valheellisessa harhamaailmassaan eikä heitä todellakaan ole paljoa.Todellisuudessa varmaan ihastuvat jos sitäkään.
Seksiä taas voi harrastaa vaikka joka päivä ja se on terveellistä. Ei seksi ole parisuhde. Seksi on seksiä. Leipä on leipää. Seksiä voi harrastaa monella tapaa ja monessa eri seurassa. Ei se ole millään tapaa sidoksissa parisuhteeseen. Itsekin taidan muulla logiikalla olla parisuhteessa -itseni kanssa. Olen ollut aika kauan jo seksisuhteessa itseni kanssa. Sekö sitten hyväksyttävää? Eikö olisi koko luomakunnalle tervehdyttävämpää että hoitelisin välillä muitakin?
Mutta siis..osaatteko nähdä seksisuhteet ja rakkaussuhteet eri asioina vai ajatteletteko että 20 panoa tarkottaa 20 suhdetta? Tosiasiassa ihmiset voi paneskella muistamatta sitä edes jälkikäteen. Mutta rakastia ei voi ikinä ilman että sen muistaa loppuelämänsä.
Erotatteko seksin ja rakkauden?
68
265
Vastaukset
- Mgmsksj
Nämä ns. Miehet eivät ole ikinä ilm kokeneet rakkautta saati seksiä, siksi heidän on vaikea tietää mikä tarkoittaa mitä.
Itse olen myös samoilla linjoilla kun Ap. Voisin panna monen miehen kanssa, mutta en seurustella, sitten on taas niitä miehiä joiden kanssa haluan seurustella. Onneksi maailma ei ole niin mustavalkoinen myöskää kun tällä palstalla. Seksi on ihana asia, Samoin kun rakkaus, mutta niitä ei pidä pitää samana. Seksi ei ole siis yhtä kuin rakkaus eikä rakkaus ole yhtä kuin seksi. Se tämänkin palstan inisijöiden pitäisi ymmärtää. Seksi kuuluu toki rakkauteen. Seksiä taas vois olla ilman rakkautta, pelkkää himoa, halua ja viettejä.- Naishenkilö
Kuinka monta nyt tällä kertaa tarkoittaakaan "monen miehen kanssa"?
Olen ymmärtänyt kirjoituksistasi että vain neitsyt ja vain yksi mies koko elämäksi on hyväksyttävää. - Diippasdaappa
Hmm...mitä seksi sitten miehelle on? Kun tuossa osaat kertoa mitä se naiselle on.
Nykypäivänä lienee turha edes miettiä onko nainen pannut monen miehen kanssa :tottakai on ja sen voit lukea mistä tahansa tutkimuksesta. - äääääääääääääö
....Ja tässä näemme feminismin huipentuman. Länsimainen elämäntapa tulee päätökseensä feminismin saavuttaessa huippunsa. Paikalliset eivät enää saa aikaiseksi lapsia sukupuolten halveksiessa toisiaan naisten rappion myötä. Kansa korvautuu kansainvälisillä maitokahvilapsilla, jota naiset tehtailevat vihaten suomalaisia miehiä sekä kulttuuristaan kiinni pitävillä kolmannen maailman ihmisillä.
Etnisyyden muuttuessa otetaan käyttöön kolmannen maailman kehittymätön uskontoon perustuva keskiaikainen elämäntapa. Niskuroijille kuolemantuomio, naiset laitetaan taas kuriin, vaikka kivittämällä.
Kunnioitus, kauneus, onnellisuus eivät elä sivistymättömässä femakoiden maailmassa. Heidän maailmassaan haaveillaan kyllä edm asioista mutta todellisuudessa vain tyydytetään välittömiä tarpeita ymmärtämättä asioiden yhteyksiä. Femakoiden ja islamistien ajatukset ovat logiikaltaan samanlaiset. Ne tähtäävät oman sukupuolen tarpeiden tyydyttämiseen toisen kustannuksella.
Hälläväliä seksiarvot tuhoavat perhearvot. Ei ole mitään syytä elää yhdessä ilman kunnioitusta ja arvokkuuden tunnetta. Rakkaus tulee läsnäolevaksi lapsen myötä. Mutta minähän vain olen jonkinlainen romantikko..
Kyllä ne pystyy toisistaan erottamaan eri asia haluaako. Jonkun verran romantikkona olen aina tähdännyt suhteissa siihen, että siitä tulisi rakkaussuhde johon kuuluu seksiäkin, mutta ei koskaan pelkkä seksisuhde. Pettymys on melkoinen, kun näin ajattelee ja kohdalle osuu ihminen joka ei ajattele samoin vaan hakee suhteelta pelkkää seksiä. Tai ylipäänsä ei edes tiedä mitä hakee, hengailee kunnes löytyy jotain kiinnostavampaa.
Varmaan helpommalla pääsee, kun hyväksyy seksisuhteet ja ne suhteet joista ei enempää ole ollut. Ei ehkä jää kalvamaan kun on asian kanssa sinut alunperinkin.- omaelämäni
Minä en voi harrastaa seksiä kenenkään kanssa jota en rakasta. Elän vaikka loppuelämäni yksin ja ilman seksiä, kun sopivaa ei kohdalle ole osunut. Seksihalutkin ovat niin vähäiset ettei ole vaikeaa olla yksin.
En voisi rakastaa naista, jolle seksi on vain seksiä.
Koska jos nainen voi harrastaa seksiä pelkästään seksin itsensä takia, hän on 100 % varma pettäjä.
- Cuckviivl
Niin ja nyt unohdat täysin sen että on 1.seksiä ja 2.rakkautta. Jos olet koskaan ollut rakastunut ja rakastanut niin siihen kuuluu toisen kunnioittaminen eikä keho eikä mieli edes suostuisi alkamaan naimaan muita.
Ihan hyvä tuo logiikkasi PAITSI jos maailmassa on rakkaussuhteita. Sillon se ei toimi. Cuckviivl kirjoitti:
Niin ja nyt unohdat täysin sen että on 1.seksiä ja 2.rakkautta. Jos olet koskaan ollut rakastunut ja rakastanut niin siihen kuuluu toisen kunnioittaminen eikä keho eikä mieli edes suostuisi alkamaan naimaan muita.
Ihan hyvä tuo logiikkasi PAITSI jos maailmassa on rakkaussuhteita. Sillon se ei toimi.Mutta tässähän sanottiin, että seksi ei tarvitse rakkautta. Nainen voi siis rakastaa yhtä ja sekstailla toisen kanssa ilman mitään ristiriitaa.
- Kfksiws
HC-ätmel kirjoitti:
Mutta tässähän sanottiin, että seksi ei tarvitse rakkautta. Nainen voi siis rakastaa yhtä ja sekstailla toisen kanssa ilman mitään ristiriitaa.
Jos rakastaa toista, on vain hänen kanssaan, ei muiden. En tiedä sinusta sitten, mutta seksi on eroa asia edelleen kub rakkaus. Seksiä voi harrastaa jos on sinkku, jos taas suhteessa rakastaa sitä jotain ja harrastaa vain hänen kanssaan.
- Äläootyhmä
HC-ätmel kirjoitti:
Mutta tässähän sanottiin, että seksi ei tarvitse rakkautta. Nainen voi siis rakastaa yhtä ja sekstailla toisen kanssa ilman mitään ristiriitaa.
Höh no ei tietenkään samaan aikaan!!!
Äläootyhmä kirjoitti:
Höh no ei tietenkään samaan aikaan!!!
Miksi ei? Eihän seksi kuulemma liity mitenkään rakkauteen.
- 146893866
HC-ätmel kirjoitti:
Miksi ei? Eihän seksi kuulemma liity mitenkään rakkauteen.
Rakkaudesta seuraa halu sekstailla.
Sekstailusta ei seuraa halu rakastaa. (Toki voi mutta ei seksi riitä siihen että jotkut rakastuvat ja haluavat luoda parisuhteen)
- pissaa_ja_paskaa
Olisihan tuo hieno kokea...rakkaushaaveet haihtuvat usein, kun havaitsee vastapuolen pään sisällä olevan suurin osa pissaa :|
- Iviboboj
Joo paljon on kusipäitä mutta on niitä vähemmän kusipäitäkin ja kypsä ihminen ymmärtää sen ettei kukaan meistä ole lähellekään täydellinen.
- Riiiiiiiiiiiii
Miksi ystävättärelläni, joka "rakastuu" aina parien treffien jälkeen ja alkaa seurustelemaan on joidenkin mielestä oikeus harrastaa seksiä vain sen takia, koska hän pystyy a) suggeroimaan itsensä ihastumaan keneen vaan tietyn tason ylittävään ja b) hän alkaa seurustelusuhteeseen hyvin helposti. Tämä samainen ihminen oli myös sitä mieltä, että yhden illan suhteet ovat tuomittavia, mutta hän voi siis viikon tuntemisen jälkeen alkaa seurustelemaan jolloin alkaa myös seksisuhde ja myös kondomit lentävät nurkkaan.
Jos ei vuosikausiin seurustele, ja harrastaa tänä aikana ehkä kerran kahdessa vuodessa seksiä irtomiehen kanssa, niin mitä sitten. Seksi on vain seksiä. Eikö ole tärkeämpää se, miten käyttäytyy ollessaan vakavassa seurustelusuhteessa? Miten niin seksin ja rakkauden erottava pettää varmasti? Käsittämätöntä soopaa. Minä ainakin haen vain loppuelämän kestävää suhdetta ja myös panostan siihen harkinnan jälkeen. Koska mies pystyy oikeastikin erottamaan seksin ja rakkauden, on naisten oltava varovaisempia tässä kuviossa koska nainen kiintyy helpommin. Siksi, mieluummin joku hoito ja ulos kuin mitään välimuotoja.- Naisasialooseri1
Seksi ei ole vain seksiä. Ýstävättäresi on huora joka pitäisi repiä kappaleiksi virutuspenkissä.
Seksi on naiselle äärimmäisen intiimi ja suuri asia, joka kuuluu vain vakavaan parisuhteeseen. - Cuvibbo
Ystäväsi on juuri malliesimerkki valheessa tai utopiamaailmassaeläjästä joka oman päänsä mukaan uskottelee ihastuvamsa aina uuteen.
PAITSI et kertonut KUINKA MONTA KERTAA hän on alkanut seurustella? Tottakai itsekin parien treffien aikana ihastun ja alamme seurustella mutta sitä on tapahtunut vain alle 10 kertaa elämäni aikana. Osa seurusteluista on loppunut muutaman kuukauden sisään ja aina siinä on ollut syynä muut osapuolet. Kolmea kun perinteiseen parisuhteeseen ei mahdu. Tyypit sinänsä olleet aivan loistoyksilöitä, todellakin ihastuttavia. - että.silleen
"Miksi ystävättärelläni, joka "rakastuu" aina parien treffien jälkeen ja alkaa seurustelemaan on joidenkin mielestä oikeus harrastaa seksiä."
Ei ystävättäresi oikeasti rakastunut ole siihen kyseiseen mieheen, ihastunut hän kyllä varmaan on. Hän vaan ei tiedä oikeasta rakkaudesta mitään.
Oikeesti hän on ihastuneena ollessaan; rakastunut siihen ihastuksen `tunteeseen´ (ei mieheen) ja kuvittelee nyt sitä `tunnetta´ rakkaudeksi.
Ihastukset nyt vaan sattuu tulemaan ja menemään...ilman rakastumista! Joten olis järkevämpää tutustua ensin siihen ihastukseensa ja pitkittää aikaa siihen sexisuhteeseen ryhtymistä.
Loppupeleissä sulla on silti aina mahdollisuus huomata että olet erehtynyt, tai olet tullut erehdetyksi. Sinua on sittenkin vedätetty!
Jotkut virhearviot sitt vaan sattuvat toisia paljon enemmän, jos oikeesti on ollut itse rakastunut. Parisuhteessa sekin on otettava huomioon; ettei kaikki pääty aina onnellisesti. Tasapainoinen onnellinen suhde on kuitenkin aina riskin arvoinen. - Riiiiiiiiii
Niin, siksihän laitoinkin sanan rakastua lainausmerkkeihin. "Rakastua".
- Riiiiiiiiii
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Seksi ei ole vain seksiä. Ýstävättäresi on huora joka pitäisi repiä kappaleiksi virutuspenkissä.
Seksi on naiselle äärimmäisen intiimi ja suuri asia, joka kuuluu vain vakavaan parisuhteeseen.Viruta mummos kanssa.
Niin, tuon ystäväni mielestä hänen seurustelusuhteensa ovat vakavia. Hänellä vaan on niitä monta peräkkäin. Ota nyt taas nappi niin et puhu itseäsi pussiin. - Naisasialooseri1
Eivät ole vakavia jos kestävät viikon eli ei muuta kun virutuspenkkiin ja raajat irti
- Ex------------PUA
Nainen jolle seksi on vain seksiä, kuten tuossa on sanottu, on antiteesi hyvästä puolisosta.
Sehän on tutkittu juttu, että tuon sortin naisista ei saa kestävää elämänkumppania, enkä ihmettele, sillä se vanha sanonta pitää yhä paikkansa. Arvaako kukaan mikä se on? ;)- rumamaija
Samalla logiikalla ei kukaan nainen saa sinustakaan hyvää elämänkumppania, kun sinullekin monet kerrat on seksi ollut pelkkää seksiä.
- rumamaija
rumamaija kirjoitti:
Samalla logiikalla ei kukaan nainen saa sinustakaan hyvää elämänkumppania, kun sinullekin monet kerrat on seksi ollut pelkkää seksiä.
PS: Älä taas vastaa "ite-oot-defenssi!" Olet niin ennalta-arvattava...
- Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
PS: Älä taas vastaa "ite-oot-defenssi!" Olet niin ennalta-arvattava...
Tupla itte oot-defenssi! :D
Ennalta-arvattavasti.
Miten ämmät voitte olla noin tyhmiä, itsekkäitä ja kaavamaisia oikeasti? Olette kuin jotkut robotit jotka ette vain osaa tehdä muuta.
Nytkin olisit voinut kantaa vastuun, ja antaa selityksen, mutta koska olet histrionini, niin totta kai kartat kaikkea naisen vastuuta, koska sinua ei haittaa teidän käytöshäiriönne, vaan sen sijaan yrität syyttää muita.
Voiko kukaan olla lapsellisempi ja vastuuttomampi enää? Tuo oikein huutaa "OLEN ITSEKÄS JA VASTUUTON!!" - että.silleen
Ex------------PUA kirjoitti:
Tupla itte oot-defenssi! :D
Ennalta-arvattavasti.
Miten ämmät voitte olla noin tyhmiä, itsekkäitä ja kaavamaisia oikeasti? Olette kuin jotkut robotit jotka ette vain osaa tehdä muuta.
Nytkin olisit voinut kantaa vastuun, ja antaa selityksen, mutta koska olet histrionini, niin totta kai kartat kaikkea naisen vastuuta, koska sinua ei haittaa teidän käytöshäiriönne, vaan sen sijaan yrität syyttää muita.
Voiko kukaan olla lapsellisempi ja vastuuttomampi enää? Tuo oikein huutaa "OLEN ITSEKÄS JA VASTUUTON!!"Ja mikähän se vanha sanonta olikaan?
Minä näet olen niin ITSEKÄS JA VASTUUTON ett haluan kuulla sen: dementikolta joka unohti kokonaan asian mitä oli itse kysynyt. Olen pelkkänä korvana.
Miten ämmät voitte olla noin tyhmiä, itsekkäitä ja kaavamaisia oikeasti?
Luettelostasi puuttuu ainakin: ja itsenäisiä...
Helppo kysymys mulle: uskallan olla oma itseni! =)) - Ex------------PUA
että.silleen kirjoitti:
Ja mikähän se vanha sanonta olikaan?
Minä näet olen niin ITSEKÄS JA VASTUUTON ett haluan kuulla sen: dementikolta joka unohti kokonaan asian mitä oli itse kysynyt. Olen pelkkänä korvana.
Miten ämmät voitte olla noin tyhmiä, itsekkäitä ja kaavamaisia oikeasti?
Luettelostasi puuttuu ainakin: ja itsenäisiä...
Helppo kysymys mulle: uskallan olla oma itseni! =))"Miten ämmät voitte olla noin tyhmiä, itsekkäitä ja kaavamaisia oikeasti?
Luettelostasi puuttuu ainakin: ja itsenäisiä..."
Juuri tuo on ongelma, sillä naisille, etenkin femakoille nuo huonoimmat luonteenpiirteet ovat merkki itsenäisyydestä ja vahvuudesta, vaikka ne ovat heikon itsetunnon ja hauraan egoon ylikompensointia, jolloin valheessa eläminen pitää yllä sairautta. - että.silleen
"Miten ämmät voitte olla noin tyhmiä, itsekkäitä ja kaavamaisia oikeasti?
Luettelostasi puuttuu ainakin: ja itsenäisiä..."
Juuri tuo on ongelma, sillä naisille, etenkin femakoille nuo huonoimmat luonteenpiirteet ovat merkki itsenäisyydestä ja vahvuudesta, vaikka ne ovat heikon itsetunnon ja hauraan egoon ylikompensointia, jolloin valheessa eläminen pitää yllä sairautta.No hiivatti, jotain sä näytät asiasta tajuavan. Totuus on; ettei pelkoaan saa koskaan näyttää vastustajalle. Silloin on antanut valttikortinsa pois ja on itse heikoilla. Itsevarmuus on se joka on säilytettävä ja näytettävä ulospäin jos aikoo selvitä hankalastakin tilanteesta. Ihan samaa taktiikkaa näytät itse käyttäväsi.
Sivallat saman postin takaisin vastustajalle, se ei ole edes taistelua...se on väistelyä! Niin teen itsekin silloin kun olen yllätetty, ja tiedän sun myös sen huomanneen. =)
Joten sun vastauksesi ei ole mulle yllätys: kovin tuttu juttu.
Tämä vastaus sitä vastoin on yllätys,sulle! Vai mitä?
"jolloin valheessa eläminen pitää yllä sairautta" -Sorry, minä tiedostan heikkouteni, mutt suojellessani itseäni: esitän muille vahvempaa kuin todellisuudessa olen!
Se on pelin henki tässä maailmassa, vain vahvat pärjää. - Ex------------PUA
että.silleen kirjoitti:
No hiivatti, jotain sä näytät asiasta tajuavan. Totuus on; ettei pelkoaan saa koskaan näyttää vastustajalle. Silloin on antanut valttikortinsa pois ja on itse heikoilla. Itsevarmuus on se joka on säilytettävä ja näytettävä ulospäin jos aikoo selvitä hankalastakin tilanteesta. Ihan samaa taktiikkaa näytät itse käyttäväsi.
Sivallat saman postin takaisin vastustajalle, se ei ole edes taistelua...se on väistelyä! Niin teen itsekin silloin kun olen yllätetty, ja tiedän sun myös sen huomanneen. =)
Joten sun vastauksesi ei ole mulle yllätys: kovin tuttu juttu.
Tämä vastaus sitä vastoin on yllätys,sulle! Vai mitä?
"jolloin valheessa eläminen pitää yllä sairautta" -Sorry, minä tiedostan heikkouteni, mutt suojellessani itseäni: esitän muille vahvempaa kuin todellisuudessa olen!
Se on pelin henki tässä maailmassa, vain vahvat pärjää."No hiivatti, jotain sä näytät asiasta tajuavan. Totuus on; ettei pelkoaan saa koskaan näyttää vastustajalle. Silloin on antanut valttikortinsa pois ja on itse heikoilla. Itsevarmuus on se joka on säilytettävä ja näytettävä ulospäin jos aikoo selvitä hankalastakin tilanteesta. Ihan samaa taktiikkaa näytät itse käyttäväsi."
"Sivallat saman postin takaisin vastustajalle, se ei ole edes taistelua...se on väistelyä! Niin teen itsekin silloin kun olen yllätetty, ja tiedän sun myös sen huomanneen. =)"
Nämä ovat esimerkkejä itte oot-defenssistä.
Toisaalta, samalla myönnät 1. femakkojen hyökkäyshalun eli he ovat aggresoijia joita vastaan on oikeus taistella 2. että itte oot-defenssi yms. on väistelyä.
Ei mitään mitä en olisi tiennyt.
Samalla jätät vastaamatta viestiini. ;)
"Sorry, minä tiedostan heikkouteni, mutt suojellessani itseäni: esitän muille vahvempaa kuin todellisuudessa olen!
Se on pelin henki tässä maailmassa, vain vahvat pärjää."
No, se on hyvä ett let rehellinen tässä asiassa.
Itse kannatan pikemminkin radikaalia rehellisyyttä, sitä että elää ennemmin haavat rinnassaan kuin selässään.
Monta vihollista, tuo paljon kunniaa.
Kuitenkaan totuudelta ei voi piileskellä vaan se on olemassa halusi sitä tai ei.
Strutsi tietysti kaivaa päänsä hiekkaan, mutta siksi juuri sille nauretaan.
Haluatko sinä olla strutsi? Pieni päinen ja suuri perseinen höntti? - Ex------------PUA
"No hiivatti, jotain sä näytät asiasta tajuavan. Totuus on; ettei pelkoaan saa koskaan näyttää vastustajalle. Silloin on antanut valttikortinsa pois ja on itse heikoilla. Itsevarmuus on se joka on säilytettävä ja näytettävä ulospäin jos aikoo selvitä hankalastakin tilanteesta. Ihan samaa taktiikkaa näytät itse käyttäväsi."
"Sivallat saman postin takaisin vastustajalle, se ei ole edes taistelua...se on väistelyä! Niin teen itsekin silloin kun olen yllätetty, ja tiedän sun myös sen huomanneen. =)"
Nämä ovat esimerkkejä itte oot-defenssistä.
Toisaalta, samalla myönnät 1. femakkojen hyökkäyshalun eli he ovat aggresoijia joita vastaan on oikeus taistella 2. että itte oot-defenssi yms. on väistelyä.
Ei mitään mitä en olisi tiennyt.
Samalla jätät vastaamatta viestiini. ;)
"Sorry, minä tiedostan heikkouteni, mutt suojellessani itseäni: esitän muille vahvempaa kuin todellisuudessa olen!
Se on pelin henki tässä maailmassa, vain vahvat pärjää."
No, se on hyvä ett let rehellinen tässä asiassa.
Itse kannatan pikemminkin radikaalia rehellisyyttä, sitä että elää ennemmin haavat rinnassaan kuin selässään.
Monta vihollista, tuo paljon kunniaa.
Kuitenkaan totuudelta ei voi piileskellä vaan se on olemassa halusi sitä tai ei.
Strutsi tietysti kaivaa päänsä hiekkaan, mutta siksi juuri sille nauretaan.
Haluatko sinä olla strutsi? Pieni päinen ja suuri perseinen höntti?Samoin, juonitteleminen on aina kieroa. Se ei ole kunnialllista.
Mutta se myös paljastaa sen, että palstatotuudet naisista pitävät paikkansa. - että.silleen
Samoin, juonitteleminen on aina kieroa. Se ei ole kunnialllista.
Mutta se myös paljastaa sen, että palstatotuudet naisista pitävät paikkansa.Niinpä niin, poimit rusinat pullasta ihan omaan pullataikinaasi. Tarjosin sulle äsken kuvainnollisesti sovinnon kättä! Sain korvapuustin vastalahjana, se ei kyllä yllättänyt mua ja olinkin varautunut jo siihen. Ole ihan rauhassa suurin ja kaunein.
Minä pidän mielelläni pienen pääni vaikka hiekan suojassa, kuin heiluttaisin vesipäätä, ja mun pyrstöni on ihan OK kokoinen mun mielestäni. Mitä mieltä joku tuntematon äijä siitä on, ei pahemmin mua kiinnosta! Kas bropleema ei ole minun! - Ex------------PUA
että.silleen kirjoitti:
Niinpä niin, poimit rusinat pullasta ihan omaan pullataikinaasi. Tarjosin sulle äsken kuvainnollisesti sovinnon kättä! Sain korvapuustin vastalahjana, se ei kyllä yllättänyt mua ja olinkin varautunut jo siihen. Ole ihan rauhassa suurin ja kaunein.
Minä pidän mielelläni pienen pääni vaikka hiekan suojassa, kuin heiluttaisin vesipäätä, ja mun pyrstöni on ihan OK kokoinen mun mielestäni. Mitä mieltä joku tuntematon äijä siitä on, ei pahemmin mua kiinnosta! Kas bropleema ei ole minun!Mikä sovinto se sellainen on, missä odotat että toinen hyväksyy sinun pahat tapasi vastoin omia arvojaan?
Toki se on hhyvä että myönnät puutteesi, se on jo parempi mihin monet pystyvät, mutta ei se ole sen edellytys että minä toimin arvojani vastaan. - että.silleen
Mikä sovinto se sellainen on, missä odotat että toinen hyväksyy sinun pahat tapasi vastoin omia arvojaan?
Toki se on hhyvä että myönnät puutteesi, se on jo parempi mihin monet pystyvät, mutta ei se ole sen edellytys että minä toimin arvojani vastaan.Sinä ja sinun arvosi! WC-pytystä ne voi vetää alas, pilaantuneita arvoja sulla on ja itse ne olet pilaannuttanut teollasi, siis jos niistä jutuistasi on edes osa totta. Kuseksit kaiken lisäksi fanikavereidesi silmille hävyttömästi, tosi reilua sulta. Ihmettelen oikeesti; mitä heidän päässään liikkuu jos kaiken noin tyyneesti ottavat vastaan? Kohtelet jopa mua paremmin mitä kannatusjoukkoasi, mielenkiintoista!
Josta taas ainakin mulle syntyy ajatuksia, epäilyjä...
Kai sinä nyt kerrot minullekin; minun pahat tapani, joita sinä ett hyväksy?
Mukavaa päivän jatkoa sulle, mä palaan askareihini takaisin.
Pian on ruokailu, ja lähden syöttämään soseruokaa huoneessaan ruokailevalle... - Ex------------PUA
että.silleen kirjoitti:
Sinä ja sinun arvosi! WC-pytystä ne voi vetää alas, pilaantuneita arvoja sulla on ja itse ne olet pilaannuttanut teollasi, siis jos niistä jutuistasi on edes osa totta. Kuseksit kaiken lisäksi fanikavereidesi silmille hävyttömästi, tosi reilua sulta. Ihmettelen oikeesti; mitä heidän päässään liikkuu jos kaiken noin tyyneesti ottavat vastaan? Kohtelet jopa mua paremmin mitä kannatusjoukkoasi, mielenkiintoista!
Josta taas ainakin mulle syntyy ajatuksia, epäilyjä...
Kai sinä nyt kerrot minullekin; minun pahat tapani, joita sinä ett hyväksy?
Mukavaa päivän jatkoa sulle, mä palaan askareihini takaisin.
Pian on ruokailu, ja lähden syöttämään soseruokaa huoneessaan ruokailevalle..."Sinä ja sinun arvosi! WC-pytystä ne voi vetää alas, pilaantuneita arvoja sulla on ja itse ne olet pilaannuttanut teollasi, siis jos niistä jutuistasi on edes osa totta."
Ai, se kun vastustanesim. feikkaamista ja valehtelua, seksuaalista syrjintää jne?
Samoin, niin kauan kun nainen antaa ja luo säännöt tähän "peliin" ei se ole mitenkään arvojeni vastaista ottaa heiltä sitä mitä he tyrkyttävät. Kaikki tapahtuu - ei vain naisen suostumuksella, vaan jopa heidän omasta valinnastaan.
" Kuseksit kaiken lisäksi fanikavereidesi silmille hävyttömästi, tosi reilua sulta. Ihmettelen oikeesti; mitä heidän päässään liikkuu jos kaiken noin tyyneesti ottavat vastaan? Kohtelet jopa mua paremmin mitä kannatusjoukkoasi, mielenkiintoista!"
Kuinka niin? Perustele.
Olen aina henkeen ja vereen hyvien ystävieni puolella. Olen paikkani ansainnut kunnian mies.
"Kai sinä nyt kerrot minullekin; minun pahat tapani, joita sinä ett hyväksy?"
Esim. tässä kerroin niistä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14102941/erotatteko-seksin-ja-rakkauden#comment-83041559 - että.silleen
"Sinä ja sinun arvosi! WC-pytystä ne voi vetää alas, pilaantuneita arvoja sulla on ja itse ne olet pilaannuttanut teollasi, siis jos niistä jutuistasi on edes osa totta."
Ai, se kun vastustanesim. feikkaamista ja valehtelua, seksuaalista syrjintää jne?
Samoin, niin kauan kun nainen antaa ja luo säännöt tähän "peliin" ei se ole mitenkään arvojeni vastaista ottaa heiltä sitä mitä he tyrkyttävät. Kaikki tapahtuu - ei vain naisen suostumuksella, vaan jopa heidän omasta valinnastaan.
" Kuseksit kaiken lisäksi fanikavereidesi silmille hävyttömästi, tosi reilua sulta. Ihmettelen oikeesti; mitä heidän päässään liikkuu jos kaiken noin tyyneesti ottavat vastaan? Kohtelet jopa mua paremmin mitä kannatusjoukkoasi, mielenkiintoista!"
Kuinka niin? Perustele.
Olen aina henkeen ja vereen hyvien ystävieni puolella. Olen paikkani ansainnut kunnian mies.
Esim. tässä kerroin niistä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14102941/erotatteko-seksin-ja-rakkauden#comment-83041559"Ai, se kun vastustanesim. feikkaamista ja valehtelua, seksuaalista syrjintää jne?"
Minä en ole feikannut; olen sitä mitä olen kertonutkin, valehdellut en ole...jotain olen jättänyt mainitsematta ehkä, mutt ei mitenkään muuta mun alusta asti antamaani kuvaa. Kerroin totuuden yli kaks vuotta sitten kun lehahdin ML-palstalle.
Kerroin jo silloiselle puhekaverilleni voivani auttaa häntä, hänen pulassaan... kerroin ett mulle se on mahdollista mistä apua löytyy. Ei vaan mennyt mun asiani häneen todesta, nyt mun on mahdoton enää pakittaa taaksepäin... todistaakseni asiaa.
Jos vihjailet mun harjoittavan seksuaalista syrjintää, mulla on oikeus siihen.
Sen sijaan sinä feikkaat sekä valehtelet että harjoitat seksuaalista syrjintää!
Teeskentelet ja valehtelet liehitellen naisille; saadaksesi heiltä sexiä!
Ja sen syrjinnän naisten kohdalla toteutat valitsemalla vain itseäsi paljon nuorempia
naisia kohteeksi. Sanoit taannoin yli 3-kymppisten olevan haaskoja/kurppia!
Et elä niinkuin haluat naisten elävän: joka puolestaan tarkoittaisi sullekin et käytä sitt jompaa kumpaa "kyllikkiäsi".
Itse syyllistyt samaan mistä seksikumppaneitasi syytät! On sille nimikin olemassa mutt jätän sen käyttämättä, koska ei ole mun asiani... mitä muut tekevät!
Vastasin koska kysyit tätä asiaa suoraan multa.
"Olen aina henkeen ja vereen hyvien ystävieni puolella. Olen paikkani ansainnut kunnian mies."
- Tähän en vastaa, koska sen asian voivat todellisuudessa punnita vain asianomaiset, eli ystäväsi ja kannattajasi. Yhä selvemmin en kuulu heihin.
- Tässähän tämä. Miten tyhmänä oikeastaan mua pidät? Linkkin laitoit tälle jutulle...enpä taidakkaan klikata sitä! Voitko kuvitella miksi en...=))
Ei mulla muuta...paitsi et olen menossa luistelemaan hallille pitkästä... pitkästä aikaa ja mulla on seuraakin mukana 8-10 henkilöä, kahdella autolla liikenteessä. - että.silleen
No, sulla kait ei ole enää mitään sanottavaa tähän...sitä minäkin! Älä vaivaudu heittämään tätä takaisin...sitä saa mitä pyytää! Minä puolestani neutralisoin nyt asian tähän. Jos jotain asiaa kommentoin en käsittele sitä enää tämän aiheen pohjalta.
Mulla oli mukava ilta luistimien päällä ja joo kaaduin 4 kertaa, mutten loukannut.
Nilkat ja pohkeet ovat väsyneet luistelusta, kun en ole päässyt edes juoksulenkeille nykyään; tämä oli tosi tarpeeseen oleva ilta! Sain purkaa energiaani ihan väsymykseen asti, täysillä jäällä.
Hyvän yön toivotuksia, kaikille!
- rumamaija
Olen samaa mieltä siitä, että ihminen rakastuu vain harvoin. Itse olen rakastunut vain 3 kertaa, ja kaksi niistäkin jo kaukana teini-iässä (viimeisin taas kohta 4 vuotta sitten, eikä uudesta rakastumisesta vielä edes havaintoakaan). Vakipanooni en luojan kiitos koskaan rakastunut, liikaa sydänsuruja tullut jo niistä aiemmistakin rakastumisista.
- Ex------------PUA
Klassiset histrionin piirteet. :D
- rumamaija
Klassiset histrionin piirteet. :D
Normaali ihminen ei rakastuile jatkuvasti tai ihan kehen tahansa. Eikä kaikkiin seksipartnereihinsakaan (paitsi silloin jos harrastaa seksiä vasta, kun on jo rakastunut ja ainoastaan niiden kanssa joihin rakastuu).
- Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
Normaali ihminen ei rakastuile jatkuvasti tai ihan kehen tahansa. Eikä kaikkiin seksipartnereihinsakaan (paitsi silloin jos harrastaa seksiä vasta, kun on jo rakastunut ja ainoastaan niiden kanssa joihin rakastuu).
Normaali nainen ei epäonnistu jatkuvasti tai jopa välttele intiimejä rakkaus-suhteita, saati sitten harrasta tunteetonta seksiä kuten sinä. Ne myös tapaavat mainostaa sitä, mitä ei yksikään kunnon nainen tee.
Kerrataanpa: "Histrioninen eli huomionhakuinen persoonallisuus käyttäytyy nimensä mukaan huomiotaherättävästi: hän pyrkii keskipisteeksi, dramatisoi ja liioittelee. Tunnereaktiot vaikuttavat lapsenomaisilta, etenkin silloin, kun potilas kokee tulleensa loukatuksi. Histrioninen henkilö solmii pinnallisia ja helposti särkyviä ystävyys- ja rakkaussuhteita, hänen käyttäytymisensä on viettelevää ja usein yliseksuaalista, ja hän kyllästyy herkästi ja vaatii toimintaa ja vaihtelua. Kun hän pettyy toiveissaan, hän turvautuu helposti suisidiuhkailuihin ja yrityksiin." - Riiiiiiiiiiiii
Mielenkiintoista, että viittaat huomiohakuisuuteen persoonallisuuteen. Nimittäin eräässä ketjussa esitin, että sinulla itselläsi on se. Etkö ihan oikeasti huomaa mitään yhteistä? Lukuisat aloitukset, pyrkiminen keskipisteeksi (MINÄ, expua, palstan alfa, laadilaa) liioittelu, kiukuttelu ja lapsenomaiset tunnereaktiot (paskahousutädit ja kumppanit). Matkimista! Itte-oot defenssi käänteisreaktiona!
Haluat neidon, joka on aina ja ikuisesti loppuelämänsä yhden miehen kanssa. Miten ihmeessä tähän kuvioon sopii se, että kerrot että normaali nainen ei välttele intiimejä rakkaussuhteita? Neitsykäisenhän pitäisi tarkkaan valikoida miehensä, jotta varmasti pystyy todentamaan että se on se ainoa oikea setämies, jolle hän antaa neitsyytensä. - Ex------------PUA
Riiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Mielenkiintoista, että viittaat huomiohakuisuuteen persoonallisuuteen. Nimittäin eräässä ketjussa esitin, että sinulla itselläsi on se. Etkö ihan oikeasti huomaa mitään yhteistä? Lukuisat aloitukset, pyrkiminen keskipisteeksi (MINÄ, expua, palstan alfa, laadilaa) liioittelu, kiukuttelu ja lapsenomaiset tunnereaktiot (paskahousutädit ja kumppanit). Matkimista! Itte-oot defenssi käänteisreaktiona!
Haluat neidon, joka on aina ja ikuisesti loppuelämänsä yhden miehen kanssa. Miten ihmeessä tähän kuvioon sopii se, että kerrot että normaali nainen ei välttele intiimejä rakkaussuhteita? Neitsykäisenhän pitäisi tarkkaan valikoida miehensä, jotta varmasti pystyy todentamaan että se on se ainoa oikea setämies, jolle hän antaa neitsyytensä.No palsta lisää minun narsismiani, jos sitä lantenttina on.
Jotenkin vastustaminen ja muu sellainen saa minut entistä uhmakaammaksi, ja kieltäminen on kuin yllyttäisi.
Joten se myönnettäköön.
Mutta se kaikki onkin sallittua miehille, ja erityisesti minulle sekä hyville ystävilleni.
Naiset jotka tekevät sitä ovat säälittäviä huomionkipeitä tapauksia jotka tulisi ruoskia hyvälllä nahkavyöllä (minä itse käytän nahkavöitä, muuten).
Muuten taas tuossa turvaudut pääasiassa suhteellisuudentajun puuttumista osoittavaan itte oot-defenssin ja matkimiseen.
Se todistaa että naiset ovat ikuisia seuraajia, ja vain miehet voivat olla johtajia.
"Haluat neidon, joka on aina ja ikuisesti loppuelämänsä yhden miehen kanssa. Miten ihmeessä tähän kuvioon sopii se, että kerrot että normaali nainen ei välttele intiimejä rakkaussuhteita? "
Intiimiä rakkaussuhdetta ;) - Naisasialooseri1
Juurikin noin. Se mikä on sallittua miehelle kuten esim. ympäriinsä paneskelu, ei ole sallittua naiselle
- 12121212
Ei. Kyse on siitä etteivät palstan miehet halua naista joka pitää seksistä ilman rakkautta.
Tällaiset naiset ovat tunnekylmiä (aina), usein petollisia ja sitoutumiskyvyttömiä.- tarralenkkari666
Upea väite, joka on täyttä potaskaa.
- 124y7885rr
Väitätkö että suurimmalla osalla on ollut 6-10 parisuhdetta kun ei kerran sen ulkopuoliseen seksiin kyetä?
Onko siis suurin osa naisista ja miehistä tunnekylmiä petollisia ja sitoutumiskyvyttömiä? Sitäkö tahdot kertoa? - Ex------------PUA
tarralenkkari666 kirjoitti:
Upea väite, joka on täyttä potaskaa.
Paskahousutädiltä erinomaisesti perusteltu vastaväite!
- kokemus_se.tämäkin
Rakkautta en ole koskaan saanut osakseni, seksiä joskus.
m28v- 1910
No, oletko sitten joskus antanut rakkautta jollekulle, vai pelkkää seksiäkö vain?
- oinas_3
Olen tullut tähän lopputulokseen ,että me ei vaan kertakaikkiaan osata rakastaa !
Ja tämän asian myöntäminen on jo osa itseä totuudellisesti ,en minä ainakaan .
Mitä enemmän sanaa rakkaus käytetään tuntuu ,että sitä vähemmän on.
Kulutettu loppuun ........
Ei seksi liity millään tavalla rakkauteen...Toki nämä kaksi asiaa parisuhteessa yhdistetäänkin.
Ihan kaveripohjaltakin voi naida aivan hyvin.- että.silleen
Anteeksi,nyt en ymmärtänyt? Sillä parisuhteeseen minusta kuuluu aina myös seksi!
Miten se toteutetaan erilaisissa olosuhteissa ja elämän tilanteissa, niin että kumpikin osapuoli on tyytyväinen; onkin joillekin pareille mutkikkaampi asia.
Jos tarkoitit rakkautta musikkiin, tanssiin , taiteeseen...niin nyt sä vedätit vinosti!
Olen työskennellyt opiskelu/harjoittelu aikana myös invaliidien parissa.
Näissä liitoissa joillekin pareille ei tavallisen sexin harjoittaminen tullut kysymykseen. Olen jutellut heidän kanssaan kyseisestä asiasta, aloite keskusteluun on aina tullut sieltä puolen.
Olen tilannut tavaroita netistä ja noutanut niitä heille postista. Olen myös käynyt sexipuodeissa ostamassa vempaimia ja liukasteita, hieronta öljyä ym.
Surkean hupaisaa tässä oli se: ett vaihdoin putiikkia koska, miesmyyjä (omistaja?)
alkoi käydä jo liian tuttavalliseksi...erehtyi ammatistani taatusti!
- ikisinkkutar
Itse en kykene erottamaan noita. Minä en pysty siihen, että vain paneskelisin ilman tunteita. En kuitenkaan tuomitse niitä jotka niin voivat toimia, se vain vaatii tosiaan sen, että osaa pitää seksin ja rakkauden erillään toisistaan. Ihmiset on erilaisia. Kunhan ei loukkaa kenenkään tunteita, mulle on ihan sama mitä muut tekee.
- fdffhg
Sitten sinun täytyy olla neitsyt edelleen, koska muussa tapauksessa et elä niin kuin opetat.
- Ckcicucc
Ei tarvi panna ilman tunteita. Kyllä mä oon AINA ihastunu yhdenyönjuttuihin, enkai nyt muuten niiden matkaan lähtisi. Olen siis ns normaali nainen enkä nymfo jolla olisi ylisuuret seksihalut.
- Rakkausvsseksi
Noo pari pitkää raukkaussuhdetta on olllut jossa kyllä seksi jatkui rakkauden loputtuakin..Pystyn harrastamaan ja mieskin pystyi.. Eli suhde ei pysynyt kasassa vaikka seksi oli loistavaa mutta muut asiat sitten kuoli väliltämme..mutta luulen että toisinpäin olisi vielä jatkunutkin jos rakkautta olisi ollut ja seksi kuollut. Niin pelkkä hyvä seksi ei ainakaan riitä mihinkään pysyvään.
- Ucucu
Niinpä.
Onpa se kovin vaikeaa naisille ymmärtää, että ihan normaalimiehillä on väliä, onko nainen ollut kylän yleinen polkupyörä.
Jos naiselle ei olekaan asialla väliä, niin miksi ei voi hyväksyä, että miehillä on.
Tämä ei siis ole pelkästään Suomessa vaan vielä voimakkaammin isossa osaa maailmaa. Ihan en ole varma millä miehellä nuo Thaikkumiehet katsovat naistensa touhuja.- tarralenkkari666
Minulta ei ole yksikään mies koskaan kysynyt historiastani tai ollut järkyttynyt, jos se on tullut puheeksi. En tosin ole polkupyörä, vaan ihminen, jolla on seksuaalisia kokemuksia.
tarralenkkari666 kirjoitti:
Minulta ei ole yksikään mies koskaan kysynyt historiastani tai ollut järkyttynyt, jos se on tullut puheeksi. En tosin ole polkupyörä, vaan ihminen, jolla on seksuaalisia kokemuksia.
En minäkään ole koskaan kysynyt keneltäkään suoraan, koska se on leimattu nyky-yhteiskunnassatyperäksi, junttimaiseksi jne. En ole myöskään yhdeltäkään homonoloiselta mieheltä kysynyt, onko hän homo, tai viinaan menevältä, onko hän juoppo.
Sen sijaan olen kyllä tarkkaillut naisen juttuja, vilahteleeko keskusteluissa miehiä, pyöriikö "kaveri"-miehiä ympärillä, miten nainen viestittelee somessa, millaisia hänen kaverinsa ovat, miten nainen käyttäytyy baarissa jne.
On vähintään kymmenittäin pieniä merkkejä joista voi päätellä paljon.- Ex------------PUA
BEM kirjoitti:
En minäkään ole koskaan kysynyt keneltäkään suoraan, koska se on leimattu nyky-yhteiskunnassatyperäksi, junttimaiseksi jne. En ole myöskään yhdeltäkään homonoloiselta mieheltä kysynyt, onko hän homo, tai viinaan menevältä, onko hän juoppo.
Sen sijaan olen kyllä tarkkaillut naisen juttuja, vilahteleeko keskusteluissa miehiä, pyöriikö "kaveri"-miehiä ympärillä, miten nainen viestittelee somessa, millaisia hänen kaverinsa ovat, miten nainen käyttäytyy baarissa jne.
On vähintään kymmenittäin pieniä merkkejä joista voi päätellä paljon.Itse olen katsonut miten pitkälle sen voi viedä.
On totta, että useat aistivat vaaran tässä, ja eivät suostu puhumaan asiasta.
Mutta kyllä sen saa rivienväleistä selville.
- huliville
No mitä noista olen ollut pari kertaa naimisissa ja on ollut rakkaudesta seksiä ja seksiä himosta.Näiden välillä on ollut lukemattomia kerran tai pari hoitoja eikä kukaan oo. Valittanut,pääasia on varmaan ollut toisen huomioinen ja kumppanin ns ajatuksen ja henkisen tason lukeminen.ei oo valituksia tullut vaikken varmaan oo mikään erikoisen oloinen pmies.vain käytöstavat
- ryppis
Perinteisesti seksi on ollut hyvä tapa osoittaa sitä ,että toinen on elämässä erityinen ja romanttisen rakkauden kohde. Jos näin ei enää ole, pitäisi sitten olla joku muu asia, millä samaa viestii. Samoin suhteessa pitäisi olla jotain muutakin tarjottavaa kuin seksi, sillä sitähän saa ilmankin suhdetta ja sitoutumista.
Aisurin perheessä nuo onkin erotettu: nainen rakastaa aisurin rahoja ja sekstailee jännä-eksän kanssa.
Kyllä mä erotan seksin ja rakkauden. Kyllä seksistä voi nauttia ilman rakkautta.
- rajansa.kaikella
Voihan sen noinkin ajatella, että kaikki käännetään nurin. Kleptomania on normaalia, ja muut ihmiset eivät vain osaa erottaa jännityksen kaipuuta selviytymisestä.
Sanon yhä uudestaan: Ihmiset ovat yksi laji vain biologisesti. Henkisesti ihmiset ovat liian erilaisia ollakseen yhtä lajia.
Älä siis yritä työntää omaa moraaliasi toisten kurkusta alas normaalina, jos en minäkään yritä työntää kaluani väkisin sinun kurkkuusi. Kleptomaanista varastaminen on tietenkin luonnollista, mitä muut eivät vain ymmärrä kleptomaanin näkökulmasta. Toisista seksi tuntemattomien kanssa on luonnollista. Minun pitäisi olla todella epätoivoinen, että varastaisin. Samoin seksi on minulle niin intiimiä, ettei sitä voi harjoittaa ilman syvää luottamusta.
On kannaltani merkityksetöntä onko se normaalia, sillä siinä ei ole mitään epäluonnollista. Edustamme molemmat omaa lajiamme. Norsun normaali ei ole hyeenan normaali. Jos koiransieluisella ihmisellä olisikin kauneimmat kasvot ja täydellisiin lantio, minä en silti tuohon koiraan ala yhtymään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082503
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402168Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461781Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4631749- 1011729
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91624Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384