Varmaan tästä käyty useitakin keskusteluita, mutta otetaanpa uudelleen esiin.
Kiinnittänyt huomiota siihen tällä palstalla miten miehet kertoo ettei kelpaa koska on liian lyhyt, liian ruma, ei ole tarpeeksi jännä jne... Jokainen voi tahollaan miettiä onko näin? Vai oletko kenties itse pinnallinen? Varmasti meillä jokaisella on joku ehdoton ei, mutta pystytkö joustamaan kriteereistä?
Olen seurannut ohjelmaa Liian ruma rakkauteen ja rupesin miettimään ihan oikeita asioita mitkä vaikuttavat. Otetaan muutama esimerkki. Pystyisitkö deittailemaan alopeciasta kärsivää? Avannepussi? Jalaton? Kädetön? Pyörätuolissa jne... Vai olisiko ennakkokäsitys jo niin suuri ettet kykene? Onko sinulla jokin ehdoton EI ja mikä se on jos on? Ja onko se mielestäsi pinnallisuutta jos et esim halua ihmistä jolla on suuria mielenterveysongelmia tai istuu lopun ikänsä pyörätuolissa?
Mikä on ehdoton ei?
51
586
Vastaukset
- Gurbatsov
Palstan ätmeillä ehdoton ei on kaikki muu kuin alipainoinen teinityttö.
Nainen pelottaa ja sellanen on irvokkaaksi ruma jolla on tissit ja perse. Varsinkin sellainen synnyttänyt versio on iljettävä poikinut emakko.- ihantavismies41v
Ei se ole ongelma jos naisella on tissit ja perse.
Ongelma on siinä kun tissit ja perse ovat vaihtaneet paikkaa. - niinpäniiiin
ihantavismies41v kirjoitti:
Ei se ole ongelma jos naisella on tissit ja perse.
Ongelma on siinä kun tissit ja perse ovat vaihtaneet paikkaa.Tarkoitat että perse ja maha vaihtaneet paikkaa? Maha iso, perse pieni, kuten eläkeläismiehellä?
Hmm. Nämä normaalit. Tupakointi,tatuoinnit, lihavuus yms.
Sairauksista en ihan osaa sanoa. Joku käden tai jalan tai hiusten puuttuminen tuskin olisi este jos tyyppi muuten olisi loistava. Pyörätuoli voisi jo olla sellainen. Toisaalta jos olemassa oleva kumppani joutuisi pyörätuolipotilaaksi, niin ei se olisi syy eroon.- Gbiy
Nuo kolme voi muuttaa. Mitä muut normaalit on?
Gbiy kirjoitti:
Nuo kolme voi muuttaa. Mitä muut normaalit on?
Prinsessamainen käytös, passiivisuus, liian värikäs historia, exä, joka roikkuu tavalla tai toisella liikaa elämässä, lapsilauma, liika huomiohakuisuus. Onhan noita.
Steriiliys.
- MinäVaanKysyn
Mistä sä tiedät varmasti, että itse olet lisääntymiskykyinen?
MinäVaanKysyn kirjoitti:
Mistä sä tiedät varmasti, että itse olet lisääntymiskykyinen?
Voidaan kokeilla. >:-(
- hypergamia.no.boundaries
Miksi vain miehiä syyllistetään että pitäisi jatkuvasti vain tiputtaa kriteerejä alemmas? Miksi nykypäivänä tavismiehen pitäisi ottaa joku pyörätuolinainen?
Toisaalta jatkuvasti kuulee juttuja miten naiset valkkailee tinderistä vain miesmalleja ihan kuin oltaisiin jossain karkkikaupassa.- Aina.kaikki.naiset
Jatkuvasti kuulet juttuja naisten valkkailevan vain miesmalleja..
Valikoiva kuulo ja muisti. - Nnnaaiinenn
"Miksi nykypäivänä tavismiehen pitäisi ottaa joku pyörätuolinainen?"
Oletko sitä miettinyt että Sinä saatat joku kaunis päivä joutua pyörätuoliin vaikka auto-onnettomuuden seurauksena ja sillon Sinä olet "joku pyörätuolimies"? - oksettavan.tekopyhää
Nnnaaiinenn kirjoitti:
"Miksi nykypäivänä tavismiehen pitäisi ottaa joku pyörätuolinainen?"
Oletko sitä miettinyt että Sinä saatat joku kaunis päivä joutua pyörätuoliin vaikka auto-onnettomuuden seurauksena ja sillon Sinä olet "joku pyörätuolimies"?Naiset ei ainakaan ikipäivänä ottaisi pyörätuolissa olevaa miestä, sekin olisi "hyvä mies jollekin toiselle naiselle"
- xxxccczzz
oksettavan.tekopyhää kirjoitti:
Naiset ei ainakaan ikipäivänä ottaisi pyörätuolissa olevaa miestä, sekin olisi "hyvä mies jollekin toiselle naiselle"
Minä vastaan tähän naisena, mutta tietysti puhun vain omasta puolestani. En pystyisi alkamaan deittailemaan pyörätuolissa olevaa. Se on taas eri asia jos olisin jo suhteessa ja kumppani vammautuisi ja joutuisi pyörätuoliin. En voi taata että se silloinkaan onnistuisi, paha mennä sanomaan kun ei ole tälläistä sattunut.
- Nnnaainenn
oksettavan.tekopyhää kirjoitti:
Naiset ei ainakaan ikipäivänä ottaisi pyörätuolissa olevaa miestä, sekin olisi "hyvä mies jollekin toiselle naiselle"
Paitsi nämä vammaisurheilijat näyttävät kelpaavan vaikka naiset ei ikipäivinä ottas..
http://yle.fi/urheilu/tahdesta_jalleen_vuoden_vammaisurheilija/6452462 - tarralenkkari666
Hassua, että pidät pyörätuolissa olevia itseäsi huonompina. Minulle ei tuommoisella asialla olisi mitään merkitystä.
- tässä_tämä
Jos naisella on iso maha (samaa kokoluokkaa kuin lantio tai isompi), hän muistuttaa (pulleaa) poikaa. Vaikka olisi isot tissit ym. ei auta. Tuo lantio-vyötärösuhde tekee naisen. Siksi se on ehdoton ei, koska en voisi seksuaalisesti haluta häntä, vaikka muuten pitäisin kuinka. Ei seiso. Tissien koko ei vaikuta. Tissit ovat naiselliset/tyttömäiset pienenäkin, jos lantiossa löytyy kaarta ja vyötärö on kapeampi kuin lanne.
- ihantavismies41v
Pakko sanoa että minuakaan ei omenavartalo sytytä. Tissit saa olla isot, keskikokoiset tai pienet. Pituus saa olla 180cm tai 150cm. Hiusten värillä ei ole väliä. Saa olla vähän ylipainoa tai leveäharteinen ja naiseksi lihaksikas.
Mutta tuo keskimmäinen. Se jos naisella on eläkeläismiehen vartalo...olen pahoillani, ei sytytä.
http://www.womenshealth.northwestern.edu/sites/womenshealth/files/wp-content/uploads/2010/07/image002.jpg
- voi-helvetti
Tatuoinnit. Niitä ei voi poistaa, eikä naista nää koskaan alasti kokonaan. En halua sutattua naista, vaan puhtaan valkean tai ruskettuneen ihon. Jos olen haaveillut näkeväni naisen alasti ja vaatteiden alta paljastuukin piirrelty ja tuhrittu iho, onhan se kauhea turn off. Kerran voin panna, mutta en katsoisi niitä piirroksia sen pidempään. Miten naiset voivat elää tatskojen kanssa, eikä vituta armottomasti?
- xxxccczzz
Elän ihan mukavasti kuvieni kanssa, eikä vituta.
- tatuointimeastari
Perehdytystä; tatuoinnit voi poistaa.
http://www.plasticsurgery.fi/projektit/tatuoinnin-poisto-laserilla/ Jos ne lähtökohtaisesti vituttaisi, niin ei niitä varmaan silloin ottaisikaan. Eihän ne mitenkään vaivaa, jollei ole jotenkin herkkä väriaineille tai muuten ihon kanssa ongelmia. Tai käynyt jokin muu moka paranemisvaiheessa tms.
Aika hyvin nykyään saa tatuointeja myös poistettuakin. Vaati luultavasti useita kertoja kuvan käsittelyä, mutta käsittääkseni ihan hyvin lopputuloksin yleensä.
- m-i-e-s
Voin vastata kaikkien puolesta, tiedän kumminkin paremmin. =)
Hänmies, hänmies on ehdoton ei kaikille. (Vaikka kuka väittäisikin jonkun tupakan, tatuoinnin tai raajan puuttumisen, niin kyllä se on yksi ylimääräinen "raaja" mikä on ehdoton ei ja ei kuulu joukkoon).
Hänmies = shemale Keksin pitkän listan syitä, mitkä estäisivät ihastumisen. Liika pituus, lihavuus, tatskat, poikatukka, mustasukkaisuus, mielisairaus, huono hygienia, vääränlainen huumorintaju, gold-diggeri jne...
Mutta jo ihastuttuani katselisin aika montaa asiaa läpi sormien. En minä jättäisi sairastunutta, jonka ulkomuoto on muuttunut. En jättäisi tatskankaan takia. Mutta jos ihmisen arvot muuttisivat, ottaisin hatkat.
Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun raitis ja tupakoimaton nainen on minun paheitani katsellut läpi sormien, vaikkei niitä olisi aiemmin muille sallinutkaan. Onkohan se sitä ätmien vihaamaa kemiaa, joka jättää järjellä tehdyt ominaisuuslistat omaan arvoonsa?- ätmelssön
Luultavasti olit pidempi, komeampi ja varakkaampi/statuksekkaampi kuin ne aikaisemmat.
- Kilttiatm
Nainen tekee valinnan. Mies ei voi sanoa ei koska nainen sanoo niin kun näkee miehen ulkonäön.
Et ole vieläkään vastannut, kannattaisiko minun mielestäsi valita Pitt vai Depp.
Kumman sinä valitsisit, jos olisit nainen?helka kirjoitti:
Et ole vieläkään vastannut, kannattaisiko minun mielestäsi valita Pitt vai Depp.
Kumman sinä valitsisit, jos olisit nainen?Teillä naisilla tuo on niin helppoa, kun jokainen nainen saa kenet ikinä haluaa.
Tai hetkinen, entäs, jos saman miehen haluaa useampi nainen? Ai niin, silloinhan syntyy hypergaminen panorinkeli, mikä pitäisi riiputtaa ja sopaksi keittää.
(Naurattaa niin, ettei meinaa jakkaralla pysyä.)
- Riiiiiiiiiiiiiiiiii
Jotta homma ei leviäisi liikaa keskityn ulkoisiin asioihin. Paitsi että sen sanon, että tietyt pahat mielenterveysongelmat ovat ongelma käytännön syistä. Epäsosiaalinen, narsistinen, huomiohakuinen tai epävakaa personallisuus tai skitsofrenia. Pienehkö viaton pakko-oireisto tai esim. sosiaaliset pelot eivät miestä pahenna.
Mikään puuttuva raaja/alopesia/avanne-tyylinen asia ei tuota ongelmia. Pyörätuoli ok jos vehkeessä olisi eloa. En pidä kokovartalotatuoinneista tai korsteenina tupakoinnista, mutta eivät nekään estäisi tapailua jos ihastuisin. Aivan kammottavat hampaat, surkea hygienia, todella huomattava ylipaino tai hyvin pahoin vaurioituneet kasvot ovat turn off. Kolme ensin mainittua voi vieläpä muuttua.
Ulkonäöstä taas vetotekijät ovat asia erikseen, ei niistä sen enempää.
Voitaisko keskustella itse aiheesta eikä vaihtaa aihetta hypergamiasössötykseen? Kiitos!- Edwardo_tolerate_this
Tämä on taas tätä naisten diipadaapaa. Näin pitää sanoa, vaikkei ajattelekaan tai ymmärtää vähintään olla hiljaa. Raadollisessa tosielämässä jalomielisiä sisaria ei taas meinaa moniakaan löytyä ja ilmoille pulpahtaakin lähinnä legendaarinen lausahdus: olisit varmasti hyvä mies jollekin toiselle.
Jos sinullekin tehdään konkreettinen valintatilanne, jossa tarjolla on tavallinen heppu pyörätuolissa ja toisena hieman keskimääräistä komeampi, sosiaalisesti taitavampi sekä vielä statuksekkaampi mies, niin kumpiko laitetaan loppuelämäksi pakettiin? Korkeintaan yksi miljardista valitsee jostain käsittämöstä syystä pyörätuolihepun. Jos vaihtoehdoksi laitetaan tavallinen heppu ilman pyörätuolia, niin saattaa jo muutama miljoonasta napata hoivavaistojen takia pyörätuolin. Ja ainahan toki kemiaa voi löytyä pyörätuolihepun selkätaskusta kemian kirjojen sivuilta.
Ei minuakaan avanteet tai pyörätuolit häiritse, mutta kumppaniksi etsin lähtökohtaisesti jotain aivan muuta. Niin taitaa tehdä kaikki... Suhteissa sitten varsinaiset toleranssit vasta kasvaa. - Riiiiiiiiiii
Diipadaapa oli housussas. Aloittaja kysyikin sitä, mikä on ehdoton ei. Ihan varmasti valitsisin sen, joka olisi kiinnostavampi. Jos tylsimys olisi pyörätuolissa ja toinen omilla jaloillaan kiinnostavampi, niin silloin tietenkin jälkimmäinen. Mikä ihmeen kysymyksenasettelu tuollainen on, että pyörätuolissa istuu se huonompi vaihtoehto muutenkin:)? Ja ei kai nyt kukaan etsi vartavasten pyörätuolissa istuvaa, se olisi outo määre.
Ja minua ei ne statukset kiinnosta, porhallan omalla statuksellani ihan tarpeeksi. Tätähän moni on yrittänyt pojille tulkuttaa, mutta kun sitä ei uskota niin sitten ei uskota. Sosiaalisesti taitavampi on aina hyvä valinta verrattuna burgeriin, valitettavasti. Lipeävä ja ylisosiaalinen ei sitten tarkoita sosiaalisesti taitavaa.
Olen muutenkin niin harvoin ihastuva, että jos oikeasti ihastuisin mieheen kunnolla siinä ei paskapussi tai pyörätuoli enää paina. Sitä tarkoitin. - 12121212
Riiiiiiiiiii kirjoitti:
Diipadaapa oli housussas. Aloittaja kysyikin sitä, mikä on ehdoton ei. Ihan varmasti valitsisin sen, joka olisi kiinnostavampi. Jos tylsimys olisi pyörätuolissa ja toinen omilla jaloillaan kiinnostavampi, niin silloin tietenkin jälkimmäinen. Mikä ihmeen kysymyksenasettelu tuollainen on, että pyörätuolissa istuu se huonompi vaihtoehto muutenkin:)? Ja ei kai nyt kukaan etsi vartavasten pyörätuolissa istuvaa, se olisi outo määre.
Ja minua ei ne statukset kiinnosta, porhallan omalla statuksellani ihan tarpeeksi. Tätähän moni on yrittänyt pojille tulkuttaa, mutta kun sitä ei uskota niin sitten ei uskota. Sosiaalisesti taitavampi on aina hyvä valinta verrattuna burgeriin, valitettavasti. Lipeävä ja ylisosiaalinen ei sitten tarkoita sosiaalisesti taitavaa.
Olen muutenkin niin harvoin ihastuva, että jos oikeasti ihastuisin mieheen kunnolla siinä ei paskapussi tai pyörätuoli enää paina. Sitä tarkoitin.Lähes kaikki naiset luonnekriteerit liittyvät miehen rahoihin ja statukseen tai kykyyn hankkia niitä.
Siksi moni sosiaalisesti taitamaton introverttinainen haluaa sosiaalisesti taitavan, suositun miehen. Tällaisella miehellä on statusta, tai kykyä hankkia sitä. - 12121212
Tämä on muuten palstaklassikko:
"En välitä miehen rahoista tai statuksesta, luonne ratkaisee!"
"No millainen luonne olisi hyvä?"
"Mies saisi olla itsevarma, älykäs ja sosiaalisesti taitava"
"No entäs ahkeruus...ja olisiko hyvä olla tavoitteita elämässä?"
"Tietenkään ei saa olla laiska, ja pitää mennä elämässä eteenpäin"
"Mutta jos mies on itsevarma, älykäs, sosiaalisesti taitava, ahkera ja määrätietoinen...eikö meillä ole kasassa statusmies? Tuohn on kuin minä sanoisin haluavani hyvillä geeneillä varustetun fitnessiä ja muotia harrastavan naisen, mutta väittäisin etten välitä ulkonäöstä"
"En välitä miehen rahoista tai statuksesta, luonne ratkaisee!" - Riiiiiiiiii
Joku voi olla tuota mieltä:). Itse valitsen listasta vain sosiaalisesti taitavan (tai sosiaalisesti urpon vastakohdan) ja kohtalaisen älykkään. Uratavoitteet eivät kiinnosta, mitä se mulle kuuluu. Kunhan ei henkisesti jämähdä. Itsevarmakaan ei tarvitse olla, kunhan itsetunto on terveellä pohjalla eli ei vaadi jatkuvaa toisen alentamista tunteakseen olonsa hyväksi.
Mikä ihmeen suosittu? Luokan suosituin tyttö tai poika, kuulostaa 50-luvulta. - Edwardo_uittomiehiä
Riiiiiiiiiii kirjoitti:
Olen muutenkin niin harvoin ihastuva, että jos oikeasti ihastuisin mieheen kunnolla siinä ei paskapussi tai pyörätuoli enää paina. Sitä tarkoitin.Noh, esitit sen verran ylevää, että ajattelin havainnollistaa asiaa reaaliluvuin. Jollekin Brad Pittille ei ole niin väliä vaikka menettäisikin kaikki raajansa, koska naikkosia pörräisi siltikin ympärillä merkittävimpien houkuttelevuustekijöiden hipoessa maksimia. Kysyntä tietenkin laskisi paljon, mutta sitä edelleen silti olisi. Tavallinen Taneli taas voi haudata kaikki toiven rippeet samassa tilanteessa. Jos on miehenä kaikin puolin tavallinen niin vetovoima ei ole suuri ja jos siihen vielä lisätään selkeä turnoff, niin se on kuin laittaisi invaliidin jalkaan verkkopainon ja käskisi uimaan rantaan. Siinä ei paljon sympaattiset tsemppipuheet auta. Ui, ui nilkuttava pirulainen! Jos yhtään lohduttaa, niin yksi miljoonasta on tavannut selvitä rantaan asti!
"Viallisten" naisten ympärillä pyörii tietenkin kaikenlaista hyväksikäyttävää kiima-Petteriä, mutta samanlaisten miesten ympärillä ei käy kuhina, jos maailmaa yhtään tarkkailee. Jos nyt viestiäsi oikein tulkitsin, niin siinä taidat myöntääkin ettet todellakaan mitään rampoja etsi, jolloin aina löytyy vertoja vetävä mies ilman "vikaa". Tällöin jää jäljelle vain tsemppipuhe. Hyvä tyyppi pyörätuolissa tietenkin voi löytyä, mutta lopulta kuitenkin jollekin toiselle, kun on oikean päätöksen aika.
Puhe on halpaa, teot eivät. - Riiiiiiiiii
No joo. Kyse oli edelleenkin siitä, mikä on ehdoton EI. Pyörätuoli ei tietenkään ole vetovoimatekijä jolla kehutaan, mutta kuten sanoin, jos nappaa kunnolla se ei ole kuitenkaan minulle estävä tekijä. Yritin olla rehellinen vastauksessani. Mutta kikkeli saisi toimia. Jos se ei toimisi, niin se kyllä voisi olla ei.
Onhan moni pyörätuoliurheiljija mukavan näköinen mies eikä yläpää tuolissa istumisesta kärsi. Tavallisuutta pahempaa on ajatusmaailman tylsyys ja suppeus, ahdasmielisyys, huono ulosanti ja pinnalisuus ja se ei katso sitä istuuko tuolissa vaiko eikö.
- En.ottas.suolistosairast
Mua mietityttää et oletteko te törmänneet joihinkin mielisairaisiin ku kerta toisensa jälkeen palstal tulee et "en ottais mielisairasta kumppanikseni". Pyöriikö niitä deittipalstoilla vai ootteko kaikki töissä mielisairaalassa?
- Riiiiiiiiiii
Mielisairas-käsite on hieman köh, vanhentunut. Sanotaan nyt että pershäiriödiagnooseja on sekä tuttavapiirissä että olen myös töiden kautta sivusilmällä tutustunut. Eihän jengi toki levitä sairaskertomuksiaan ensitreffeillä kahvilan pöydälle, eli ehkä näitä diagnooseja ei pitäisi palstalla näin käyttää koska perustuvat arveluihin. Ex-linnakundi, väkivaltarikokset, välinpitämättömyys, ja itsekkyys = voi olla epäsos. ph ja vaikka ei olisikaan virallisesti niin ei yhtään kiinnosta koko miestyyppi vaikka olisi muuten miellyttävä tai esittäisi sellaista.
- m-i-e-s
Netti on ihmisen perusoikeus, näin ollen osastoiltakin saattaa saada nettiaikaa. =)
Tietenkään ei voi unohtaa, että suurinosa on avohoidossa, tai eivät vielä ole päätyneet asiakkaaksi, syystä tai toisesta.
(Älä kysy onko kaikki töissä, kysy kuka on asiakkaana =P)
- tarralenkkari666
Arvomaailma ja luonne, joita ei voi sovittaa yhteen omani kanssa.
- Ei_Ei_Ei_Ei
Ehdoton ei on se, kun herne pysyy polvien välissä.
- Nelisilmä1989
Entä jos mies on alle 175cm ja hänellä on paksut silmälasit?
https://41.media.tumblr.com/7079b86477887104e243ab89d9a7c7e1/tumblr_ntf112WkPz1t10dw1o3_500.jpg
Palstalla keskusteltiin aiheesta joskus, ja naiset kirjoittivat että pitää mennä leikkaukseen/käyttää piilareita koska lasit on ok vain jos ne on hyvän malliset eikä vääristä kasvoja.- Riiiiiiiii
Laita nyt vaan ne omat kriteerisi tähän, ei mennä naisten rillifantasioihin.
Ehdotonta ei:tä miettiessä nousee ihan heti oikeastaan edes miettimättä sekuntiakaan muutama juttu kärkeen. Väkivaltaisuus, päihteiden kanssa läträäminen, alkoholi menee pienesti käytettynä vaan muut päihteet ei ollenkaan. Jokainen saa näiden aineiden kanssa touhuta mielensä mukaan kuinka tykkää, mutta suhteessa en olisi ihmisen kanssa joka tykkää olla tööt ja tillin tallin. Syynä saattaa olla lapsuuden kokemukset ja nuoren aikuisena koettu päihden ongelmaisen kanssa eläminen.
Ei kiinnosta tippaakaan ne ongelmat ja sen sortin elämä. Mielenterveysongelmatkin on tuttuja lähipiiristä eikä nekään nappaa. Sairastumisille ei mitään voi, eikä niiden takia ketään hylkää mutta tieten tahtoen en löisi hynttyitä yhteen ihmisen kanssa jonka mukana tietää, että tulee suuria suruja. Itsesuojeluvaisto estää sen.- kaverinkaveri_
Mitenkä sit sellainen nainen,jolla on vaikeata tuottaa selvää puhetta?
Mutta ulkoisesti muuten erilaisuus ei näy?
Onko sekin listalla,et ei kelpaa?- Neitsytsetä
Ei olisi ainakaan minun listallani.
Olen ylpeästi pinnallinen, koska se on kehityksen tulosta ja vuosi vuodelta tulee lisää asioita, jotka olisivat "ehdoton ei".
- olentoMiesvaan
Olen katsonut myös tuota sarjaa ja itseäni ei ainakaan se alopecia haittaisi (kasvaakohan sil pimpsas karvaa.. se on kyl aika hottis muija). Jonkun verran joutuisin miettimään varmaankin jos ihmisellä olisi amputoitu olkapää kuten tällä yhdellä kaverilla. Avannepussissakaan en näe mitään turnoffin aineksia. Yhdellä on valkopälvi ja sekään ei ole homma eikä mikhään.
Sit on se kaveri jolla on se joku krooninen tulehdus jaloissa, se kyllä näyttää hieman luotaantyöntävältä ja en nyt osaisi sanoa voisinki seurustella pyörätuolissa olevan kanssa, eli jos siellä on joku kiva pyörätuolinainen niin ota yhteyttä, jos rakastuttas? :)
Se nainen jolla on iso arpi mahassa ei mielestäni kuulu tuohon ohjelmaan, mutta jokaisella on ne omat heikot kohtansa ja toisille jotkin asiat merkitsevät enemmän kuin toisille.
Summa summarum, mulle ehdottomat turnoffit ovat semmoisia joihin itse voi vaikuttaa. Tupakointi, päihteiden liikakäyttö, sairaanloinen ylipaino. Myös rasismi, empatian puute sekä katkeruus ovat nöytänkiu listalla. Ihminen joka ei herätä mitään fiilistä tai herättää huonoja fiiliksiä. Tähän liittyy kaikista eniten luonne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433020Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262949Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342856Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4422555Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1541871Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51241- 301156
- 741149