Voisiko joku kertoa , mitä eroa on perunalla/lanttu, porkkana, nauris ym. Muutin perunan norm. suomiruuassa ko. juureksiin, joskus hieman selleriä, joskus palsternakkaa.
Poikkeaako perunan tärkkelys kovinkin paljon muitten juuresten hiilihydraateista?
Peruna/riisi/juurekset?--- Kaikista saa niin helkkarin hyvää ruokaa, ja kilot karttuu.
Käytännön kokemuksia kaipaan!
Juurekset, ei pottua
77ile
1
127
Vastaukset 1
- Ilmanperunaa
Kyllä perunan voi korvata juureksilla aivan kaikessa ruuassa. Hyvää juuresmuusia: keitä porkkana- ja lanttukuutioita miedossa suolavedessä, tottakai muutkin juurekset, esim. nauris käy, valuta hyvin, kimpale voita ja soseuta nuijalla tai sauvasekoittimella. Voit maustaa mielesi mukaan yrteillä, valkosipulilla ym. On hyvää minkä tahansa ruuan kanssa perinteisen pottumuusin sijaan. Poronkäristys, sienisoosit, lihapullat.... Nam!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568