Onko täältä turvallista ostaa lävistyskoruja?

Irxu

Haluaisin tietää onko crazy factorysta turvallista tilata lävistyskorut? eli siis se on nettikauppa.Tai luotettava ja onko lävistyskorut valmistettu turvallisesta aineista?

2

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lävistetty94

On turvallista tilata, ainakin itse tilaillut jo monta vuotta tuolta korut. Ota kuitenkin huomioon seuraavat seikat jotka oon ite oppinut virheiden kautta:

1) Älä tilaa muovisia plugeja/tunneleita, tai jos tilaat, niin osta niihin O-ring ( https://www.crazy-factory.com/fi/p/Lävistyskorut/Pallot-ja-koristeet/O-RING/Musta-O-rengas ) varoiksi, koska mulla ainakin hajoaa aina se muovinen takaosa kun yrittää kiristää plugia. Noi maksaa vaan 10 senttiä, ja on muutenkin tosi hyvä olla varalta. Muista ostaa juuri sen kokonen rengas kuin sun plugi on.

2) Tilaa mieluiten vaan titaanisia koruja. Mulla on tullut allergisia reaktioita esim kirurginteräksestä, sillä ne saattaa sisältää nikkeliä. Ja jos peruskorut kelpaa, niin kannattaa maksaa se pari kymmentä senttiä enemmän steriloidusta korusta.

Siinäpä ne taisikin olla. Kannattaa muuten tilata sen 15-20e edestä ettet joudu maksamaan toimituskuluja, ellet nyt sitten ole tilaamassa vaan yhtä korua :)

• asdfghja

Olen tilannut jo vuosia kyseiseltä sivustolta ja olen ollut tyytyväinen. Korut ovat yleisesti ottaen laadukkaita, mutta olen kerran joutunut pettymään kun kirurgin terästä sisältävä koru sisältikin nikkeliä... Näinhän ei aina ole. Mutta muuten ei ole mitään moitittavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2552
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      1911
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1632
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1498
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      350
      1205
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1157
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1045
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      88
      929
    10. 127
      890
    Aihe