Liukastuin ja rikoin

Taplettientinen

Liukastuin ja rikoin arvokkaan esineen ,satoja euroja,kuntanne kiinteistössä. Minulla ei ole vakuutusta ,joten ajattelin pyytää korvausta kunnaltaanne. Koska missän ei lue omalla vastuulla ja todistajina on lähiseudulla kulkeneet ihmiset,olenko oikeutettu saamaan korvauksen?

29

1605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taplettiletti

      Täältähän se varmasti selviääki.

      • Vitsipelkopois

        Olen kuullu valtuutettujen kinastelevan asioista tahi virkailijoiden, juuri täällä. Jään odottamaan tulosta. Olen virkaa tekevä ja vahva yhteisö tukena. Luultavast kuittia vastaan saan rahani ja hankin vähän tehokkaamman ja modernimman laitteen. Ps. Tämä oli vitsi,eihän kukaan viitsi hakea korvausta jos haluaa muodikkaamman.


      • Valaistustalöytyy
        Vitsipelkopois kirjoitti:

        Olen kuullu valtuutettujen kinastelevan asioista tahi virkailijoiden, juuri täällä. Jään odottamaan tulosta. Olen virkaa tekevä ja vahva yhteisö tukena. Luultavast kuittia vastaan saan rahani ja hankin vähän tehokkaamman ja modernimman laitteen. Ps. Tämä oli vitsi,eihän kukaan viitsi hakea korvausta jos haluaa muodikkaamman.

        Nyt puhut palturia! Jokainen muoniolainen kunnan virkamies tai luottamushenkilö joiden kanssa olen keskustellut tai ollut kirjeitse yhteydenpidossa etenkin johtavat luottamusmiehet ja johtavat viranhaltijat ovat kertoneet etteivät LUE muonio24 sivuja EIVÄTKÄ KÄY NÄILLÄ SIVUILLA lukemassa mitä muoniolaiset kirjoittavat eivätkä TIETYSTI kirjoita itse tänne mitään.
        Paitsi valtuutettu Jari Muotka on rehellisesti laittanut nimensä kirjoittaessaan ja silloin hän on ilmeisesti myös lukenut jotta on voinut vastata. Siitä kiitos Jarille.
        Taas valtuutettu Matti Myllykangas ei ole kertonut lukevansa sivuja, joka kyllä on vastoin parempaa tietoa ja ihmetyttää! Muuten hän ei tietäisi mitä niissä lukee ja ottipa viime vuonna koville ottaneen jatkumonkin pois jossa kyseinen valtuutettu oli keskeinen hauskuttaja lähemmäs 100 tekstin verran. Muutamalla kirjoittajalla oli vissiin jotain kitkaa valtuutetun asijoiden hoidosta.Kantti ei kestänyt. Ei ole huumorimiehiä muuta kuin kaverinsa kanssa valtuuston kokouksissa.
        Hyvä olisi päättäjien ainakin seulan läpi lukien käydä sivuilla. Täällä jos missä totuus on toinen puoli. Kirjoittajilla on hampaankolossa yhtä sun toista. Se on jo huomattu. Voihan joku luottamusmies vaikka valaistua lukiessaan näitä kirjoituksia.


      • Hyvääsensurointia
        Valaistustalöytyy kirjoitti:

        Nyt puhut palturia! Jokainen muoniolainen kunnan virkamies tai luottamushenkilö joiden kanssa olen keskustellut tai ollut kirjeitse yhteydenpidossa etenkin johtavat luottamusmiehet ja johtavat viranhaltijat ovat kertoneet etteivät LUE muonio24 sivuja EIVÄTKÄ KÄY NÄILLÄ SIVUILLA lukemassa mitä muoniolaiset kirjoittavat eivätkä TIETYSTI kirjoita itse tänne mitään.
        Paitsi valtuutettu Jari Muotka on rehellisesti laittanut nimensä kirjoittaessaan ja silloin hän on ilmeisesti myös lukenut jotta on voinut vastata. Siitä kiitos Jarille.
        Taas valtuutettu Matti Myllykangas ei ole kertonut lukevansa sivuja, joka kyllä on vastoin parempaa tietoa ja ihmetyttää! Muuten hän ei tietäisi mitä niissä lukee ja ottipa viime vuonna koville ottaneen jatkumonkin pois jossa kyseinen valtuutettu oli keskeinen hauskuttaja lähemmäs 100 tekstin verran. Muutamalla kirjoittajalla oli vissiin jotain kitkaa valtuutetun asijoiden hoidosta.Kantti ei kestänyt. Ei ole huumorimiehiä muuta kuin kaverinsa kanssa valtuuston kokouksissa.
        Hyvä olisi päättäjien ainakin seulan läpi lukien käydä sivuilla. Täällä jos missä totuus on toinen puoli. Kirjoittajilla on hampaankolossa yhtä sun toista. Se on jo huomattu. Voihan joku luottamusmies vaikka valaistua lukiessaan näitä kirjoituksia.

        Joillakin pinna ei ole kestänyt lukea näitä muutamiakaan tekstejä, kun on sensuuri käynyt ottamassa kirjotuksen pois.


      • Anonyymi
        Valaistustalöytyy kirjoitti:

        Nyt puhut palturia! Jokainen muoniolainen kunnan virkamies tai luottamushenkilö joiden kanssa olen keskustellut tai ollut kirjeitse yhteydenpidossa etenkin johtavat luottamusmiehet ja johtavat viranhaltijat ovat kertoneet etteivät LUE muonio24 sivuja EIVÄTKÄ KÄY NÄILLÄ SIVUILLA lukemassa mitä muoniolaiset kirjoittavat eivätkä TIETYSTI kirjoita itse tänne mitään.
        Paitsi valtuutettu Jari Muotka on rehellisesti laittanut nimensä kirjoittaessaan ja silloin hän on ilmeisesti myös lukenut jotta on voinut vastata. Siitä kiitos Jarille.
        Taas valtuutettu Matti Myllykangas ei ole kertonut lukevansa sivuja, joka kyllä on vastoin parempaa tietoa ja ihmetyttää! Muuten hän ei tietäisi mitä niissä lukee ja ottipa viime vuonna koville ottaneen jatkumonkin pois jossa kyseinen valtuutettu oli keskeinen hauskuttaja lähemmäs 100 tekstin verran. Muutamalla kirjoittajalla oli vissiin jotain kitkaa valtuutetun asijoiden hoidosta.Kantti ei kestänyt. Ei ole huumorimiehiä muuta kuin kaverinsa kanssa valtuuston kokouksissa.
        Hyvä olisi päättäjien ainakin seulan läpi lukien käydä sivuilla. Täällä jos missä totuus on toinen puoli. Kirjoittajilla on hampaankolossa yhtä sun toista. Se on jo huomattu. Voihan joku luottamusmies vaikka valaistua lukiessaan näitä kirjoituksia.

        Nyt vuonna 2022 uudet luottamushenkilöt:
        Sama kehotus, lukekaa vaikka seulan läpi mutta lukekaa muonio24-sivuja. Siitä ei ole haittaa edes niille, jotka vasta näitä sivuja lukiessa tajuavat, että olisi ehkä pitänyt harkita mitä sanoo tai tekee, selvitellä asia ennakkoon, kuunnella yhteyttäottanutta kuntalaista ja pitää puhelinnumerona salaamattomana, niin kaikki voisi mennä hieman paremmin ja olisi rehtiä toimintaa.
        Päättäjänä on monta hyvää tyyppiä mutta seassa on vähemmän hyviä myös!
        Suurta osaa nykyisistä päättäjistä ei kukaan edes tunne. Se ei anna hyvää kuvaa kuntalaisten asioita hoitavista! Eikä heidän agendaansa tiedä kukaan muu kuin he itse! Mitään ylrisötilaisuutta ei ole Nuoniossa kunnan asioista pidetty moneen vuoteen. Luoailtu kyllä on monta kertaa.
        Se jo luo tunteen Salaseurasta!


      • Anonyymi
        Valaistustalöytyy kirjoitti:

        Nyt puhut palturia! Jokainen muoniolainen kunnan virkamies tai luottamushenkilö joiden kanssa olen keskustellut tai ollut kirjeitse yhteydenpidossa etenkin johtavat luottamusmiehet ja johtavat viranhaltijat ovat kertoneet etteivät LUE muonio24 sivuja EIVÄTKÄ KÄY NÄILLÄ SIVUILLA lukemassa mitä muoniolaiset kirjoittavat eivätkä TIETYSTI kirjoita itse tänne mitään.
        Paitsi valtuutettu Jari Muotka on rehellisesti laittanut nimensä kirjoittaessaan ja silloin hän on ilmeisesti myös lukenut jotta on voinut vastata. Siitä kiitos Jarille.
        Taas valtuutettu Matti Myllykangas ei ole kertonut lukevansa sivuja, joka kyllä on vastoin parempaa tietoa ja ihmetyttää! Muuten hän ei tietäisi mitä niissä lukee ja ottipa viime vuonna koville ottaneen jatkumonkin pois jossa kyseinen valtuutettu oli keskeinen hauskuttaja lähemmäs 100 tekstin verran. Muutamalla kirjoittajalla oli vissiin jotain kitkaa valtuutetun asijoiden hoidosta.Kantti ei kestänyt. Ei ole huumorimiehiä muuta kuin kaverinsa kanssa valtuuston kokouksissa.
        Hyvä olisi päättäjien ainakin seulan läpi lukien käydä sivuilla. Täällä jos missä totuus on toinen puoli. Kirjoittajilla on hampaankolossa yhtä sun toista. Se on jo huomattu. Voihan joku luottamusmies vaikka valaistua lukiessaan näitä kirjoituksia.

        Menevä meni ja sitten tuli tuleva, vuonna 2017.
        Niinsanotusti paikanvaihto.


      • Anonyymi
        Hyvääsensurointia kirjoitti:

        Joillakin pinna ei ole kestänyt lukea näitä muutamiakaan tekstejä, kun on sensuuri käynyt ottamassa kirjotuksen pois.

        Hyvää sensurointia vuonna 2016.
        Onkohan sensuroinnin rooli muuttunut jossakin vaiheessa?


      • Anonyymi

        Tapletti tai pilleri, näitähän täällä on kehotettu syömään melko usein.


      • Anonyymi
        Vitsipelkopois kirjoitti:

        Olen kuullu valtuutettujen kinastelevan asioista tahi virkailijoiden, juuri täällä. Jään odottamaan tulosta. Olen virkaa tekevä ja vahva yhteisö tukena. Luultavast kuittia vastaan saan rahani ja hankin vähän tehokkaamman ja modernimman laitteen. Ps. Tämä oli vitsi,eihän kukaan viitsi hakea korvausta jos haluaa muodikkaamman.

        Ja virka on sähkölankojen putsaaminen liian lumen painosta?


      • Anonyymi
        Valaistustalöytyy kirjoitti:

        Nyt puhut palturia! Jokainen muoniolainen kunnan virkamies tai luottamushenkilö joiden kanssa olen keskustellut tai ollut kirjeitse yhteydenpidossa etenkin johtavat luottamusmiehet ja johtavat viranhaltijat ovat kertoneet etteivät LUE muonio24 sivuja EIVÄTKÄ KÄY NÄILLÄ SIVUILLA lukemassa mitä muoniolaiset kirjoittavat eivätkä TIETYSTI kirjoita itse tänne mitään.
        Paitsi valtuutettu Jari Muotka on rehellisesti laittanut nimensä kirjoittaessaan ja silloin hän on ilmeisesti myös lukenut jotta on voinut vastata. Siitä kiitos Jarille.
        Taas valtuutettu Matti Myllykangas ei ole kertonut lukevansa sivuja, joka kyllä on vastoin parempaa tietoa ja ihmetyttää! Muuten hän ei tietäisi mitä niissä lukee ja ottipa viime vuonna koville ottaneen jatkumonkin pois jossa kyseinen valtuutettu oli keskeinen hauskuttaja lähemmäs 100 tekstin verran. Muutamalla kirjoittajalla oli vissiin jotain kitkaa valtuutetun asijoiden hoidosta.Kantti ei kestänyt. Ei ole huumorimiehiä muuta kuin kaverinsa kanssa valtuuston kokouksissa.
        Hyvä olisi päättäjien ainakin seulan läpi lukien käydä sivuilla. Täällä jos missä totuus on toinen puoli. Kirjoittajilla on hampaankolossa yhtä sun toista. Se on jo huomattu. Voihan joku luottamusmies vaikka valaistua lukiessaan näitä kirjoituksia.

        Toivossa on hyvä elää. Siis valaistuneita luottamus henkilöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivossa on hyvä elää. Siis valaistuneita luottamus henkilöitä.

        Kukahan kakkosena valastuu Muonion luottamusihmisistä?
        Vieläkö julkisesti myöntäisi, että näitä sivuja lukee!
        Se olisi sitä rehellisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan kakkosena valastuu Muonion luottamusihmisistä?
        Vieläkö julkisesti myöntäisi, että näitä sivuja lukee!
        Se olisi sitä rehellisyyttä.

        Tarvitseeko sitä niin julkisesti edes myöntää. Homma toimii vaikkei näitä fundeerauksia edes kovin paljon levittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitseeko sitä niin julkisesti edes myöntää. Homma toimii vaikkei näitä fundeerauksia edes kovin paljon levittele.

        Eipä tarvi mutta olisi hyvä pitää suunsa kiinni eikä kehuskella ettei muka lue muonio24 sivuja!
        Kyllä lukevat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää sensurointia vuonna 2016.
        Onkohan sensuroinnin rooli muuttunut jossakin vaiheessa?

        Ukrainan sota havahdutti, se tuli niin yllättävänä.


      • Anonyymi
        Vitsipelkopois kirjoitti:

        Olen kuullu valtuutettujen kinastelevan asioista tahi virkailijoiden, juuri täällä. Jään odottamaan tulosta. Olen virkaa tekevä ja vahva yhteisö tukena. Luultavast kuittia vastaan saan rahani ja hankin vähän tehokkaamman ja modernimman laitteen. Ps. Tämä oli vitsi,eihän kukaan viitsi hakea korvausta jos haluaa muodikkaamman.

        Ukrainan sotakin tais alunperin johtua vitsailusta - kansan palvelija?


    • Kypäräturvallista

      Muonion kunnassa kävelijän tulee käyttää nastoitettuja kenkiä, oman turvallisuuden varalta. Muoniossa ei yleensä ole hiekoitettu piha alueita ja on omalla vastuulla liikkuminen. Hiekoittamisella vain vähennetään jääliukastumis vahinkoja. Ylipäätänsä jos vetoaisi laiminlyömiseen kiinteistön lumityöhön ja jäisen piha- alueen hiekoituksen. Mikä tarkoittaisi, että tehtävästä on otettu laaja vastuu, joka olisi laiminlyöty. Tapauksen sattuessa eli jälki korvaus vaatimus ilmoitus ole olleenkaan todisteellisesti toteennäytettyä, pitäisi todeta verekseltään. Kiinteistön omistajan haltijan, tai vastuussa olevan nähtynä paikan päällä. Tai paikalla vahingon silminnäkijät ja mikä menisi rikki. Tai sairasauton tulleet, voisivat todeta mitä oli todellisuudessa tapahtunut. Poliisi tutkii, mikäli on vakava vahinko tapahtunut, mutta usein ei tulee pelkää liukastumista tukimaan. Työstä juuri tullessa tai pois lähtiessä tai työn ohella vahinko, olisi usein heti verekseltään tutkittuna työtapaturma. Vaikuttaisi ymmärrettynä näyttäisi pitkälti, ehkä kostonhaluiselta tuulesta temmatulta.

      • Anonyymi

        Taito se on tuo epäselvästi itsensä ilmaiseminenkin.
        " Itsevaltiaissa" Koivisto kysyy Ahtisaarelta että sanoinkos nyt riittävän epäselvästi. Heh, heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taito se on tuo epäselvästi itsensä ilmaiseminenkin.
        " Itsevaltiaissa" Koivisto kysyy Ahtisaarelta että sanoinkos nyt riittävän epäselvästi. Heh, heh

        Itsevaltiutta onkin kovasti tavoitteena.


    • Kyperturvallisuusko

      Voiko tämän selvemmin sanoa, Kallu se osaa, hohhoijaa....

    • Anonyymi

      Kun tämä nostettiin jostainsyyst, viisi vuotta vanha juttu, Kallulle terveisiä sinne saaristoon.

      • Anonyymi

        Niin, Kallu!
        Oikein hyvää vuotta 2022 sinne Poriin!
        Kiitos viimeistä pitkästä keskustelustamme vaikka koski enimmäkseen sukututkimusta, niin tuli esiille paljon muutakin.
        Muoniossa kuljetaan monessa asiassa niin eri suuntiin mutta myös yhteiseen samaan suuntaan uusien päättäjien kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Kallu!
        Oikein hyvää vuotta 2022 sinne Poriin!
        Kiitos viimeistä pitkästä keskustelustamme vaikka koski enimmäkseen sukututkimusta, niin tuli esiille paljon muutakin.
        Muoniossa kuljetaan monessa asiassa niin eri suuntiin mutta myös yhteiseen samaan suuntaan uusien päättäjien kanssa!

        Ja Kalluhan on kauan käyttänyt nimimerkkiä Merensinisyys.
        Siinäpä olisi hajupommi jos Johanna Vehkoo haastattelisi tätä saaristolaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kalluhan on kauan käyttänyt nimimerkkiä Merensinisyys.
        Siinäpä olisi hajupommi jos Johanna Vehkoo haastattelisi tätä saaristolaista.

        Oululainen poliitikko kommentoi alueuutisissa Vehkoon ja Junesin välistä viisi vuotta kestänyttä provosointi/kunnianloukkaus käräjöintia.
        Korkein oikeus on päätynyt vapauttamaan toimittaja Vehkoon kunnianloukkaussyytteesta.
        Ja se on aivan oikein oululaisen poliitikon mielestä.
        Oulun poliittinen päätöksentekokyky on parantunut kun Junes ei pystynyt uusimaan valtuustopaikkaansa. Näin lausui oululainen poliitikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oululainen poliitikko kommentoi alueuutisissa Vehkoon ja Junesin välistä viisi vuotta kestänyttä provosointi/kunnianloukkaus käräjöintia.
        Korkein oikeus on päätynyt vapauttamaan toimittaja Vehkoon kunnianloukkaussyytteesta.
        Ja se on aivan oikein oululaisen poliitikon mielestä.
        Oulun poliittinen päätöksentekokyky on parantunut kun Junes ei pystynyt uusimaan valtuustopaikkaansa. Näin lausui oululainen poliitikko.

        Junes Lokka on turvallisuuspoliittinen(kin) ongelma.
        Muoniossakin piileskelee kyllä samanlainen turvallisuus poliittinenongelma. Hänen iskukohteena on ollut kauan poliitikko myllykangas, nyt vähän hellitetty jo sitä vihanpitoa.

        Rauhalan suvusta on useampi ollut kohteena.

        Nyt ilmeisesti(?) sama vihalietsonnan kohde on poliitikko nimeltään Friman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Junes Lokka on turvallisuuspoliittinen(kin) ongelma.
        Muoniossakin piileskelee kyllä samanlainen turvallisuus poliittinenongelma. Hänen iskukohteena on ollut kauan poliitikko myllykangas, nyt vähän hellitetty jo sitä vihanpitoa.

        Rauhalan suvusta on useampi ollut kohteena.

        Nyt ilmeisesti(?) sama vihalietsonnan kohde on poliitikko nimeltään Friman.

        Oiskaan kaikilla mainituilla ollu vikana muistikatkos?
        Valittu hoitamaan rehellisesti kuntalaisten etuja eikä omia johon aika sitten menny.
        Pääasia unohtunut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oiskaan kaikilla mainituilla ollu vikana muistikatkos?
        Valittu hoitamaan rehellisesti kuntalaisten etuja eikä omia johon aika sitten menny.
        Pääasia unohtunut!

        Tuossa voi olla paljon perää.


    • Anonyymi

      Täältä selviää miten pikkukunnassa suvut voivat juridiset kysymykset hoitaa unohduksiin suvun kesken kokouksissa läsnäolollaan tai poissaolollaan vaikuttamalla.
      Suuri suku voi leikkiä "viimeinen pari uunista ulos" leikkiä.
      Mitäpä lakipykälistä, eihän niistä hyödy muut kuin lakimiehet.

      • Anonyymi

        Ironiavarotus!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe