Hei! Sain eilen tosi hyvää palvelua yhdestä kaupasta että todella törkeätä palvelua toisesta kaupasta. Haluaisin antaa palautetta myyjille, mutta en ole varma mikä kuitin koodeista on myyjän tunnus/koodi. Kuiteissa on ensin kassan numero eli esim. K4 tai K005 mikä tottakai kertoo että kyseessä on ollut kassa 4 ja kassa 5 eli numerot, jotka löytyvät kassatiskin yläpuolelella. Tämän jälkeen tulee koodi, joka alkaa M kirjaimella ja sitten on nollia ja sitten jokin luku / toinen iso luku. Esim. M000154/7500. Onko myyjän koodi siis 154 tai tarkoittaako tämä ainoastaan että se on myynti numero 154 tai jotakin muuta ?? Haluaisin antaa palautteeni ilman päivää ja kellonaikaa jotta myyjät eivät tunnista minua... T. Ujo nainen
Onko täällä kassamyyjiä ?
UjoNainen4
1
81
Vastaukset
- Kassatäti
M000154 on myyjänro 154 ja kuitin nro 7500. Itse oon töissä tietynlainen aivot narikkaan mode päällä eivätkä asiakkaat jää mitenkään mieleen joitain räikeitä poikkeuksia lukuunottamatta. Jätä vaan rohkeasti palaute päivämäärällä ja kellonajalla varustettuna, sehän menee kauppiaalle/myymäläpäällikölle joka sitten keskustelee asiasta ko myyjän kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_242524Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581883Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup181494Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua151152Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3021133- 2591012
- 63975
- 146913
- 51872
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113837