Kirpparilla ohimennen kuultua

Sääliksi_käy

Olin käymässä Fidalla Sörnäisissä viikonloppuna, ja siinä nuori nainen kertoi ystävälleen, kuinka oli laittanut kasvisruokaa toisen ystävättärensä kanssa tämän kotona. Tämän jälkimmäisen mies oli tullut kotiin ja huutanut "mitä paskaa täällä on". Ja jatkanut sitten saman linjan mukaisesti. Idea miehellä oli, että ihminen on lihansyöjä.

Sääliksi käy sitä naista, joka on liitossa noin aggressiivisen miehen kanssa. Mielestäni kyse ei ollut ruokavaliosta, vaan siitä, että mies etsi vihan aihetta - ja löysi syyksi ruuan. Kyse on samasta ihmistyypistä, joka potkii mahaan raskaana olevia naisia. Toivottavasti kyseinen naisparka tajuaa paeta ajoissa.

Omasta mielestäni kukin voi syödä mitä tahansa, mutta sama oikeus on annettava muillekin. Asioista voi sanoa aina kahdella tavalla. Kauniisti tai rumasti. Yleensä ensin mainittu keino on se tehokkain. Tähän pätee sama, kuin moneen muuhunkin asiaan. Yleensä puhdas ja aatteellinen on ahdas ja puutteellinen. Tässä tapauksessa ahtain ja puutteellisin oli lihansyöjä.

10

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihan-syöjä

      Sekopää, ei omaa elämää- ja sekin vähä mikä on ei kiinnosta ketään.
      Ajeleppa vähän metrolla tai lähijunalla.
      Meillä aamulla katseltiin ahman jälkiä ettå menikö sinne kanat, no susia on ihan omaksi riesakaksi. Pitää katsoa että missä sitä koiransa pitää; sudet ovat repineet jopa tarhoista.

      Niin- sudella on nyt pentueet tulossa joten narttu saalistaa aggressiivisesti.
      Hirvi oli potkaissut tuossa naapurin koiraa, kun oli mennyt liian lähelle

      Korkeasaaren karhut on heränneet talviunilta joten varmaan meidänkin karhur heräävät kohta. Ne tekee penut talvipesään ja varmasti on NÄLKÄ.
      Onhan noita oravia ja jyrsijöitä jotka on selvinneet talvipakkasista

      • lihan-syöjä

        Se kuka on koskaan katsonut sutta tai karhua silmiin -kuten minä- ei vissiin jauha enää mitään paska veganismista.
        Ei minusta oisi ollut kumpaakaan tappamaan, ei edes välinettä siihen, se on pelkkää hegemoniaa.
        Suden silmät, niitä et unohda ikinä, karhu ei jää ottamaan selfeitä

        No niin ja oliko marjametsään lähtijöitä ? Vai mennäänkö jonnekkin ostoskeskukseen ?


      • Sedä

        Et taida montaa kertaa vuodessa käydä metsässä jos oletat et sieltä tähän aikaan vuodessa löytyy marjoja :P


      • lihan-syöjä

        Vähintään kerran päivässä on MINIMI. Marja-sieni aikaan semmosta 6-8 tuntia kerrallaan. Ai nii justiin muuten tultiin kanssa, kiva kun on mönkijän ja kelkan jälkiä niin ei reisisaappaat uppoa niin pahasti.
        Ja sinä? minä vuonna oot viimeksi käynyt luonnossa homosedä.


      • lihan-syöjä

        Mutta tehkääpä tämä perässä. Sain sen madafackin keuhkokuume viiruksen mutta en ole ihan vielä valmis kuolemaan. Viimeiset kolme viikkoa aamulla koirat kyytiin ja autolla mehtään että saavat päiväliikunnan ja pennun koulutus on kesken. Välillä pitää pysähtyä oksentamaan tulehduskipulääkkeet ulos ja räkimään, sitten matka jatkuu. Ei täällä taajamassa viitsi yrjöillä. Välillä kun kuume nousee niin ikkunat huurustuu: poppia vaan kovemalle .

        Nyt on hyvä susiaika tääällä hoodeilla, niillä nartuilla on ainakin on nälkä kun pentueet on tulossa. Paljon on jälkiä. Makkarapaketti on varoilta hanskalokerossa , jos se valihtis sen mielummin kun jonkun koirista.

        Korvasieniaika lähestyy ja koirankarvaindeksillä mitattuna keväästä tulee aikainen.
        Sitten aletaan katselemaan kyyn pesiä.

        Ostoskeskukset kierretään. KAUKAA !


      • Melkoisen paljon sinua kiinnostaa aloittajan aihe ja elämä, kun kerta toisensa jälkeen päädyt tänne kirjoittelemaan pitkiäkin pätkiä. Jotenkin olettaen, että muita kiinnostaa se, että mitä teet vapaa-aikanasi. Ehkä emäntääsi kiinnostaa, mutta ei se silti tee tekemisistäsi yhtä mielenkiintoisia muille.


      • lihan-syöjä

        Olen tämän talon ainoa ja paras emäntä. Revippä siitä. Mitäpä täällä sitten itse roikut, munaton mies, Noilla mun pojilla kaikilla on toistaiseksi pallit kunnekkas päätän toisin. Pentua koulutan vesipelastukseen ja tiukkaa hommaa välillä.

        Läheppä kuule kaveriks, voit vaikka raaputtaa auton ikkunoita sillävälin kun myö heitetään lenkkiä.

        Kestääkö hennot käsivarret ? Eiii... saatikka luonto luontoa.


      • lihan-syöjä kirjoitti:

        Olen tämän talon ainoa ja paras emäntä. Revippä siitä. Mitäpä täällä sitten itse roikut, munaton mies, Noilla mun pojilla kaikilla on toistaiseksi pallit kunnekkas päätän toisin. Pentua koulutan vesipelastukseen ja tiukkaa hommaa välillä.

        Läheppä kuule kaveriks, voit vaikka raaputtaa auton ikkunoita sillävälin kun myö heitetään lenkkiä.

        Kestääkö hennot käsivarret ? Eiii... saatikka luonto luontoa.

        Voi, otitpa sinä helposti itseesi. Kaivat vain syvempää kuoppaa itsellesi ja keskustelutaidollesi.


      • töissä_kuultua

        Miä voin kaivaa kuopan vaikka sulle. Ootkos nyt viime päivinä käynyt haistelemassa paskahuussia lihansyöjien jäljiltä, siitähän sinä tykkäät. Ja kytätä miten pitkään siellä kukin on. Muut tekee töitä, siä kyttäät paskahuussia ja oot suomi24:lla tai muuten vaan laiskapaska


      • töissä_kuultua kirjoitti:

        Miä voin kaivaa kuopan vaikka sulle. Ootkos nyt viime päivinä käynyt haistelemassa paskahuussia lihansyöjien jäljiltä, siitähän sinä tykkäät. Ja kytätä miten pitkään siellä kukin on. Muut tekee töitä, siä kyttäät paskahuussia ja oot suomi24:lla tai muuten vaan laiskapaska

        Sinulla ei taida olla ikinä oikein mitään tuon tähdellisempää sanottavaa eikä taida muut kuin paskahuussit ja ulostaminen pyöriä mielessä. Kertonee enemmän sinusta kuin minusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe