Sosiopaatin/psykopaatin oireet

hullunko miniä?

Epäilen anoppini olevan jompi kumpi, valitettavasti mieheni on osoittanut olevansa samaa kalibeeria ja nyt saamme kesäkuussa lapsen ja pelkään että hänessä on samoja geenejä. Mitkä siis ovat näiden oireet? Olisi tärkeää tietää että annanko lapseni tavata tälläistä naista, onneksi mieheni on vielä pelastettvissa mutta anoppi taitaa olla paatunut psykopaatti

4

2744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opiskellut

Psykopaatti ei kykene tuntemaan omia tunteita, vaan tunnemallit ovat oppimalla opittuja, eivät omia. Psykopaatti voi olla hyvin taitavakin ihmissuhteissa, mutta suunnattoman ilkeä, koska ei ajattele tunteilla. Voi siis vaikka raiskata ilman tunnontuskia. En ole kuullut, että psykopatia parantuisi tai se on äärimmäisen harvinaista.

Myös käyttäytymismallit periytyvät sukupolvelta toiselta, vaikka eivät olisi ns. geeneissä. Hyvin yleistä on, että tunteettoman vanhemman lapsi on tunteeton jne.. Lapsi katsoo aikuisen mallia.

• ppp

Psykopaatti ei voi parantua.

Epäilen hieman, josko tunteita/tunteettomuutta opitaan. Sehän liittyy ihmisen persoonaan, sitä kun on kovinkin vaikea muuttaa (mm. psykopatia!).

Sosiopatia on käsittääkseni jo vakavampi ilmiö siinä mielessä, että mm. massamurhaaja on sosiopaatti. -Henkilö, joka on häiriintyny, eikä mukaudu yhteiskunnan normeihin.

Kummatkin ovat luennehäiriöitä. Psykopaatti ehkä kuitenkin osaa paremmin piilottaa ominaisuutensa, sosiopaatti toteuttaa raakoja tekojaan "avoimemmin".

• me
        ppp kirjoitti:

Psykopaatti ei voi parantua.

Epäilen hieman, josko tunteita/tunteettomuutta opitaan. Sehän liittyy ihmisen persoonaan, sitä kun on kovinkin vaikea muuttaa (mm. psykopatia!).

Sosiopatia on käsittääkseni jo vakavampi ilmiö siinä mielessä, että mm. massamurhaaja on sosiopaatti. -Henkilö, joka on häiriintyny, eikä mukaudu yhteiskunnan normeihin.

Kummatkin ovat luennehäiriöitä. Psykopaatti ehkä kuitenkin osaa paremmin piilottaa ominaisuutensa, sosiopaatti toteuttaa raakoja tekojaan "avoimemmin".

Tiedän yhden sosiopaatin joka on ollut kohtaani väkivaltainen, en tehnyt rikosilmoitusta koska niin" hyvä ystävä". Menin shokkiin ja masennuin moniksi vuosiksi. Nyt kaduttaa, sillä hän manipuloi kaikkia tuttujani ja teeskentele "normaalia", kukaan ei tiedä minkälainen hullu on kyseessä. Kuitenkaan en voinut tehdä mitään aikaisemmin koska olin ahdistunut masennuksen takia ja myös pelkään kyseistä ihmistä;tappouhkauksia on myös tullut jopa perhttäni vastaan, hän osaa valehdella niin hyvin etten tiedä onko rikosilmoituksesta hyötyä, harkitsen sitä. Tuolla hän liikkuu lastenrattaiden kanssa ja vaatii muilta ihailua, vain minä tiedän mitenkarmea tyyppi on kyseessä, luottamus ihmisiin mennyt kokonaan.

• Anonyymi
        me kirjoitti:

Tiedän yhden sosiopaatin joka on ollut kohtaani väkivaltainen, en tehnyt rikosilmoitusta koska niin" hyvä ystävä". Menin shokkiin ja masennuin moniksi vuosiksi. Nyt kaduttaa, sillä hän manipuloi kaikkia tuttujani ja teeskentele "normaalia", kukaan ei tiedä minkälainen hullu on kyseessä. Kuitenkaan en voinut tehdä mitään aikaisemmin koska olin ahdistunut masennuksen takia ja myös pelkään kyseistä ihmistä;tappouhkauksia on myös tullut jopa perhttäni vastaan, hän osaa valehdella niin hyvin etten tiedä onko rikosilmoituksesta hyötyä, harkitsen sitä. Tuolla hän liikkuu lastenrattaiden kanssa ja vaatii muilta ihailua, vain minä tiedän mitenkarmea tyyppi on kyseessä, luottamus ihmisiin mennyt kokonaan.

Sama luottamus mennyt. Ignooraa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kamala onnettomuus

Miten tällaiset mönkijäonnettomuudet yleensä tapahtuu? Liikaa vauhtia? Saako mönkijöillä ajaa lasten kanssa ja ilman kyp
      Suomussalmi
      155
      7127
    2. Mönkijäpnnettomuus

Harmillinen homma. https://www.hs.fi/suomi/art-2000010557170.html
      Suomussalmi
      34
      1895
    3. Tietäisitpä miten haluaisin sinut kohdata

Vaikka vaan katsella ohimennen. Voisitko telepaattisesti lähettää viestiä, - löytyisikö kohtauspaikkaa?
      Ikävä
      63
      1316
    4. Tilitoimisto!!!

Mikä tilitoimisto jäi kiinni rikoksesta Rovaniemellä?
      Rovaniemi
      26
      1315
    5. Milloin oot nähnyt kaivattusi

ensimmäistä kertaa?
      Ikävä
      55
      965
    6. Kerro kaivatustasi jotakin mukavaa.

Itse aloitan: hyvännäköinen ja ahkera ❤️‍🔥
      Ikävä
      64
      884
    7. Missä päin suomea kaivattusi asustelee?

Oma kaivattuni (mies(J) asuu Uudenmaan läänissä.
      Ikävä
      49
      827
    8. Oon pahoillani sun puolesta

kun olit muuttunut niin paljon ulkoisesti. Ja huonompaan suuntaan. Koeta pärjätä. Naiselle mieheltä vuosien takaa
      Ikävä
      38
      764
    9. Tiesitkös nainen että mulla on paljon vientiä?!

Sänkyseuraa riittää, valinnan vaikeus.
      Ikävä
      84
      726
    10. Tikanmäen vastaus Haavistolle

Aika erikoinen puolustautuminen valtuuston puheenjohtajalla kaupunkilaisen kirjoitukseen. Haavisto ihmetteli niitä tunn
      Pyhäjärvi
      95
      708
    Aihe