Onko se liharuokaa kun tuoteselosteessa ei mainita lihapitoisuutta.
Tapolan mustamakkara
7
272
Vastaukset
- Nekkeri_makkara
Makkaraa - lihaa siinä ei ole, vaan verta ja kamaraa...tuotepaketissa taitaa lukea ainesosat: vesi, sianliha, ruisrouhe, kamara, sianveriproteiini, ruisjauho, suola , sipulijauho, stabilointiaine E450
- kumpi.ilmoitettaisiin
"Onko se liharuokaa kun tuoteselosteessa ei mainita lihapitoisuutta."
Kumman ainesosan pitoisuus tuosta nimestä pitäisi mielestäsi ilmoittaa, mustan vai makkaran? - ei_ryynäri
Viron verivorstik joka ranrautu meille
2,5 litraa vettä
1 kg ruisrouhe
suolaa
1 iso sipuli
kuivattu meirami
pippuri tai Pimenta
0,5 kg laardia
1 l verta
10 m siansuolta - sommoro
Musta makkara ei ole liharuokaa vaan Manselaiser ruakaa.
- Tappolan_musta_kyrsä
On se. Musta makara on liharuokaa nykyisten määritelmien mukaan.
Siinä on:
- riisiä
- soijaa
- sallittuja lisäaineita [20x(E???)], mm. aromivahvennetta.
- lihalientä
- teuraskintaat
- purukumi
- kondomi
- ysköksiä
- jne erikseen määrittelemättömiä partikkeleita, toki sallittuja ovat - tattigmxcom
Hei, nimeni on Matti ja olen verenhimoinen teurastaja. Minulla on Aids ja tykkään siksi tehdä verimakkaraa kotona ja myydä sitä Turun torilla. Kondomeista minä en liiemmin pidä mustan makkan mausteena, koska ovat aika mauttomia, mutta veriset naisten kuukautissiteet ovat erinomaisia tä'ssä suomalaissaaa periinee herkussa. Ottakkee yhteyttä ja laittakkee brochuurit sähköpostiini ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789