Kuinka nopeasti mahalaukku pienenee, kun lakkaa syömästä sitä täyteen? Olen 22 vuotias mies, jos jotakuta kiinnostaa... :)
Kuinka nopeasti mahalaukku pienenee?
4
6864
Vastaukset
- silli
Emmä osaa sanoa aikaa päivissä tms., mutta yllättävän nopeesti. Mulla on ollut mahan turvotusongelmia. Esim jos syö mahansa liian täyteen, niin turpoo ihan mahottomaksi. Sain tästä tarpeeksi ja aloin syömään niin, että lopetan heti kun tunnen olevani kylläinen. Aika pian tämä alkoi sujua ihan itsestään eli vatsalaukku pieneni ja turvotusvaivat loppuivat.
Olen 22-vuotias alipainoinen nainen. - Miracle
Mun mahani ainakin pienenee jo yhden päivän aikana.. Välillä kun on niin paljon puuhaa etten kertakaikkiaan muista syödä niin jos illemmalla sitten syön niin huomaan etten jaksa syödä paljon mitään.
- watchdog
Hei vaan kaikille!
Mulla on todella ollut ylipaino ongelmana varmaan kymmenen vuotta.
Mä olen äijä, 42 v. Kävin flunssan takia terveysasemalla ja jäin verenpaineesta
kiikkiin.Kaikenkaikkiaan oon huomannu sen, että
varsinkin kalja eli olut venyttää sun reppua niin ettei mikään ateria pysty sua
tyydyttämään.
Tässä terveiset kaikille laihduttajille; Ajattele mitä syöt! Unohda alkukeitto!!
Unohda jälkiruoka! Unohda leivänpäälliset! Yritä pienentää aterioiden kokoa! Ja tietenkin
liikuntaa! Mulla on ekstramotivaationa verenpaine,
mutta nää ohjeet käy ihan kaikille. T. Coolmale
- Skeleton Mikko
Valitettavasti kestää aika pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161402Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen81833- 66831
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658