"Miehet on urheilussa naisia parempia"

Kilttiatm

24

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atännä

Mennääks kokeileen :)

• Huippu-urheilun tasolla miehet keskimäärin ovat noin 10% nopeampia juoksumatkasta riippumatta ja lihasvoiman suhteen noin kaksi kertaa vahvempia. Vähintään sama luultavasti pätee tavistenkin osalta, vaikkei tavismies huippu-urheilija naiselle pärjäisikään.

Silti tuo kirjoitus oli hölmö ja itsestäänselvyyksiä täynnä. En ymmärrä, kenelle se oli kirjoitettu.

• aikasuppeanäkökulma
        Ratikkakuski kirjoitti:

Huippu-urheilun tasolla miehet keskimäärin ovat noin 10% nopeampia juoksumatkasta riippumatta ja lihasvoiman suhteen noin kaksi kertaa vahvempia. Vähintään sama luultavasti pätee tavistenkin osalta, vaikkei tavismies huippu-urheilija naiselle pärjäisikään.

Silti tuo kirjoitus oli hölmö ja itsestäänselvyyksiä täynnä. En ymmärrä, kenelle se oli kirjoitettu.

Ei liene merkitystä tällä? Koska naiset ja miehet eivät kilpaile keskenään samoissa sarjoissa.

• aikasuppeanäkökulma kirjoitti:

Ei liene merkitystä tällä? Koska naiset ja miehet eivät kilpaile keskenään samoissa sarjoissa.

Tietenkään sillä ei ole mitään merkitystä. Minä arvostan monia naisurheilijoita yhtä korkealle kuin miehiäkin, vaikka tulostaso on erilainen. Erityisesti yksilöurheilulajeja. Naisen joukkuelajit eivät jostain syystä sytytä, mutta sehän on vain maku-, ei arvostusasia.

Vastasin lähinnä tuolle kilpailuhenkiselle atännälle, joka vissiin haluaa lähteä miesten kanssa kättä vääntämään voitto mielessään. :-)

• Luolamadonna
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tietenkään sillä ei ole mitään merkitystä. Minä arvostan monia naisurheilijoita yhtä korkealle kuin miehiäkin, vaikka tulostaso on erilainen. Erityisesti yksilöurheilulajeja. Naisen joukkuelajit eivät jostain syystä sytytä, mutta sehän on vain maku-, ei arvostusasia.

Vastasin lähinnä tuolle kilpailuhenkiselle atännälle, joka vissiin haluaa lähteä miesten kanssa kättä vääntämään voitto mielessään. :-)

Ei mun mielestä tulokset ole vertailukelpoisia keskenään, sillä en koskaan muista niitä. Sen kyllä muistaa, kuka voitti. Esmes. kolmanneksi tullutta ei enää kukaan muista. Vähiten hän itse.

(Naurua)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Ei mun mielestä tulokset ole vertailukelpoisia keskenään, sillä en koskaan muista niitä. Sen kyllä muistaa, kuka voitti. Esmes. kolmanneksi tullutta ei enää kukaan muista. Vähiten hän itse.

(Naurua)

Niin ja vaikka voittajan muiTaisikin, niin tulos on merkityksetön muille kuin statistiikkadiilereille.

(Hihitystä)

• Luolamadonna kirjoitti:

(Naurua)

Kun joku suomalainen naisurheilija saa olympialaisista Suomen ainoan, pronssisen, mitalin jostain rullakelkkailusta, niin se on Suomen kansallissankari koko seuraavan olympiaadin.

• Luolamadonna
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kun joku suomalainen naisurheilija saa olympialaisista Suomen ainoan, pronssisen, mitalin jostain rullakelkkailusta, niin se on Suomen kansallissankari koko seuraavan olympiaadin.

Sellaista pidän lähinnä kansallisena häpeänä. Siis sitä, että pitää hehkuttaa olemattomuuksia kansakunnan nimissä. Sisään ja ulos -metodi on hyvä. Sitten voi taputella itsensä lomille lunnasrahoineen.

(Naurua)

• Onhan valtaosa naisten urheilusta ihan puuhastelua. Miksei naiset voisi kilpailla sellaisissa jutuissa joissa ovat miehiä parempia? Vaikka huovuttamisessa?

• Vertailu on melko mieletöntä, koska huipputasolla kaikki, sekä miehet että naiset, vetävät mömmöjä.

• atännä

Trolli. ;)

• atännä kirjoitti:

Trolli. ;)

Esimerkiksi Yhdysvalloilla on miljoonien dollareiden budjetti pelkästään douppaamisen jälkien peittämiseen. Mömmöjen käyttö on ollut jo pitkään erottamaton osa huippu-urheilua. Doping-testit ovat pelkkä vitsi. Kiinni jäävät tunarit ovat vielä isompi vitsi.

• Palstatotuus

Jokainen mies on jokaista naista parempi, aivan kaikessa!

• Miten se on mahdollista, jos harjoitus tekee mestarin?

• Palstatotuus
        Ratikkakuski kirjoitti:

Miten se on mahdollista, jos harjoitus tekee mestarin?

Palstatotuus!

• Naiset on parempia märkä t-paita kisassa

• aikuinenmies-

Naiset on perempia vaaka mambossa

• 5000

Varmaan lihavat laadri pallot nostaa metakan tuosta.

• aikasuppeanäkökulma

Tää nyt on vaan jonkun yksilön aivopieru. Ei voi yleistää. Ne naiset jotka ovat kilpaurheiluun lähteneet, ja varsinkin ne jotka ovat lajissaan korkealla tasolla ovat päin vastoin enemmän kilpailuhenkisiä kuin miehet. Näin omien kokemusteni mukaan. Varsinaisia narttuja toisilleen kilpailutilanteissa, ja siivilissäkin. Näin urheilleen miehen näkökulmasta

• atännä

Tuossa kilpailuhenkisyydessä voi olla perää. Naisethan ovat kautta aikain kieroilleet itsensä voittajiksi, kun fyysinen voima ei ole ollut mahdollisena keinona käytössä. Siis muussakin kuin urheilussa. Mulla ei ole kokemusta tuosta, mutta teoriatasolla kiinnostava ajatus.

• kaikkijuoksee

Urheilu on paras.

• Kuolamadonna

Jostain tarttui korvaan, että joku brankkari oli vetänyt muutaman tuhat leukaa Guinnesille.

Tämän session jälkeen kusaisi morsiota.

Mjaa

(Hihitystä)

• kovamies4
    • Mies3210

Voi vitunvitunvittu, että tällaisen itsestäänselvyyden sanomisesta saadaan nykyään lööppikamaa! Yhtään aiheeseen liittyvää juttua en ole lukenut, enkä lue, mutta eihän tällaisesta edes keskusteltaisi terveessä, femakkovapaassa yhteiskunnassa.

Ens viikon kohu sitten siitä, että miehet ovat pidempiä kuin naiset, onko kukaan huomannut aiemmin hei!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6568
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4321
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2149
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      38
      1806
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1401
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1169
    7. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1084
    8. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1077
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      1008
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      979
    Aihe