Varas tulee jo juoksujalkaa

unennäkijä

Näin unen, jossa yritin lukita ulko-oven. Olin siinä lapsuuteni kodissa. Muutamaan kertaan laitoin lukon lukkomallille ja vetäisin kiinni. Mutta aina kun koetin, onko lukossa, ei ollut. Näin hämärän tyypin kauempana, ja sitten hieman lähempänä. Lopulta, kun en saanut itse sitä lukkoon, menin ilmoittamaan muille, että laittakaa ovi lukkoon, varas tulee jo juoksujalkaa. Siinä varkaan näin siis ensin etäämmällä, sitten lähempänä.

Muitakin unia on ollut menneisyydessä liittyen vaikkapa siihen, että on näkynyt porukkaa, jotka ovat vauhdilla tulleet. Ollaan oltu lukollisessa tilassa, ja joku avannut oven/tai tieto siitä on ollut, että joku tulee avaamaan oven. Sitten myös varkaasta olen nähnyt ennenkin unta, keskiyöllä tulevasta.

15

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lost_boys

      Ajatelkaas miten maailma reagoi sinä päivänä kun porukat katosi:

      Erään uskovan uni:
      Unessa oli meneillään uutislähetys. Uutistenlukija yritti aloittaa uutisen lukemisen, mutta ei pystynyt siihen, vaan järkyttyi ja purskahti itkuun. Koska tämä henkilö ei järkytyksessään kyennyt uutista lukemaan, tilalle tuli ruotsinkielisten uutisten uutisankkuri. Hänelle kävi kuitenkin samoin: nähtyään uutisen, joka hänen eteensä laitettiin, hänkin purskahti itkuun eikä kyennyt hoitamaan tehtäväänsä.

    • NopeastiNähty

      Uni on vain alitajunnan tuote, ei mitään muuta.

      • iyuhgiuhuö

        Tulee se päivä kun sullekin menee se ihan ylimmäiseen tajuntaan saakka.


      • NopeastiNähty
        iyuhgiuhuö kirjoitti:

        Tulee se päivä kun sullekin menee se ihan ylimmäiseen tajuntaan saakka.

        Edellinen kommentti kertoo esittäjänsä kyvyttömyydestä oikeasti osoittaa väitteeni vääräksi.


      • Alitajuntaako
        NopeastiNähty kirjoitti:

        Edellinen kommentti kertoo esittäjänsä kyvyttömyydestä oikeasti osoittaa väitteeni vääräksi.

        Selitä minulle mitä on alitajunta, miten se on syntynyt ihmiselle, miksi- ja mikä sitä ohjaa, niin puhutaan sitten minun selityksestäni.


      • NopeastiNähty
        Alitajuntaako kirjoitti:

        Selitä minulle mitä on alitajunta, miten se on syntynyt ihmiselle, miksi- ja mikä sitä ohjaa, niin puhutaan sitten minun selityksestäni.

        Googleta se, mitä et tiedä tai etsi tieto kirjallisuudesta. En ole täällä opettamassa tietämättömiä vaan osoitan teidän haihattelujenne typeryyden.


      • epäreiluamutteiyllätys
        NopeastiNähty kirjoitti:

        Googleta se, mitä et tiedä tai etsi tieto kirjallisuudesta. En ole täällä opettamassa tietämättömiä vaan osoitan teidän haihattelujenne typeryyden.

        Et ole täällä selittämässä omia teorioitasi mutta vaadit muilta osoittamaan sen puolestasi. Näin minä tämän nyt näen. Hyvin tyypillistä jumalattomille. Itse katsot voivasi saada ajatella miten tahansa, perään kyselemättä mutta vaadit sitten seltyksiä uskovilta.


      • NopeastiNähty kirjoitti:

        Googleta se, mitä et tiedä tai etsi tieto kirjallisuudesta. En ole täällä opettamassa tietämättömiä vaan osoitan teidän haihattelujenne typeryyden.

        Kuin järkensä menettänyt jousimies, joka tulisilla nuolilla tuhoa kylvää, on se, joka pettää ystävänsä ja sanoo: "Leikkiähän se vain oli." - Sananlaskut 26:18-19

        EI JUMALA . . . ITSEÄNSÄ NUHTELE . . . ;)

        KYLLÄ SE SINULLE SELVIÄÄ . . . MYÖHEMMIN . . . !


      • NopeastiNähty
        epäreiluamutteiyllätys kirjoitti:

        Et ole täällä selittämässä omia teorioitasi mutta vaadit muilta osoittamaan sen puolestasi. Näin minä tämän nyt näen. Hyvin tyypillistä jumalattomille. Itse katsot voivasi saada ajatella miten tahansa, perään kyselemättä mutta vaadit sitten seltyksiä uskovilta.

        Unien taustat ja syyt on selvitelty laajasti. Syytä itseäsi, jos et osaa ja halua todellista tietoa etsiä vaan haluat palstan täyteen uskonnollista propagandaa ja valheita.


      • 140570
        iyuhgiuhuö kirjoitti:

        Tulee se päivä kun sullekin menee se ihan ylimmäiseen tajuntaan saakka.

        "iyuhgiuhuö" harrastaa tyypillistä uskovaisten hörhöjen peloittelua ja on ihan loogista ja uskottavaa, että unet ovat alitajunnan jatke omasta kokemusmaailmasta.


      • NopeastiNähty kirjoitti:

        Unien taustat ja syyt on selvitelty laajasti. Syytä itseäsi, jos et osaa ja halua todellista tietoa etsiä vaan haluat palstan täyteen uskonnollista propagandaa ja valheita.

        kirjoituksista

        15.9.2015 19:50

        tässä ohje tähän... :)

        Jeremiasta Luku 23:28 ja 29

        28. Profeetta jolla on uni, kertokoon unensa.

        Mutta jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti.

        mitä tekevät oljet jyvien seassa?

        sanoo Herra.

        29. Eikö minun sanani ole kuin tuli, sanoo Herra ja kuin vasara joka murtaa kallion?


    • unennäkijä

      Pistän tähän perään toisen paljon aikaisemmin nähdyn uneni, joskus 2000-luvun alkupuolelta. Minulla kyllä on muistissa ihan lapsuudestakin saakka unia. Mutta se toinen uni: Siinä olimme kodinhoitohuoneessa, joka oli täynnä porukkaa. Ovi oli lukossa. Ikkunasta näkyi jokin juoksulla ryntäävä porukka kohti kotiamme. Siitä tiesi, että minne he ovat tulossa. Minä olin huoneen perällä. Joku huoneen ovensuussa oleva aikoi aukaista oven tai aukaisi. Siinä ei ehtinyt tapahtua vielä sitä ryöstöä/mellakkaa tms., mutta tieto vaarasta oli. Minä ollessani huoneen perällä näin siellä pienen aukon seinässä. Tunsin Jumalan puhuvan seinän takaa. Jumala ilmoitti, että lähteä menemään siitä aukosta, kunhan Hän antaa käskyn. Minä ihmettelin sitä, kuinka se on mahdollista, aukko oli pieni. Jumala vastasi, ettei siitä pääsekään ihmisvoimin, vaan Hän Jumala antaa voimat. Hänen voimallaan siitä siis mennään.

      • NopeastiNähty

        Ja unesi on sitä mitä väität vain siksi, että väität niin?


    • unennäkijäa

      Varas pääsee varastamaan, mikäli ovet eivät ole lukossa. Lisäksi, jos porukka nukkuu, varas vie helposti omaisuuden ja rahat. Tällaista tuli mieleen...

    • unennäkijäa

      Tässä ehkä kuukausi pari sitten nähdyssä unessa kerrottiin, että Suomeen tulee romahdus ensi keväänä. Eiköhän romahdus tulekin, jos varas on vienyt talouden kuralle, melko pian. Siinä unessa kansa syytti valtion johtajia rahojen tuhlaamisesta. Siitäkös johtajat hermostuivat ja pistivät jahdin kriitikoita ja syyttäjiä vastaan. Eikö jo nyt ala näkyä merkkejä tästä? Herkimmät huomaavat.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4171
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2357
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1693
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1475
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1423
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1277
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1255
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1016
    Aihe