K-menu hernekeitto

merkitön

Onko muilla kokemusta kyseisestä hernekeitosta?

Itselleni käyttö jäi lusikalliseen maistaen, en tiedä mistä ns. herneistä keitto on valmistettu. Keitto ei ollut edes hernekeiton makuista ja näköistä ja makeahko.
En ole myöskään ainoa kokeillut olen saanut muiltakin samaa palautetta.

7

1641

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fuck_sweden

      Olisiko tehty keltaisista herneistä?

      Ne ovat makeampia ja purkki saattoi muutenkin olla kotoisin ruotsista jossa laitetaan sokeria paskakikkareidenkin päälle.

    • K-MenuHerenekeetto

      Oon kyllä hyvää!
      t. K-Menu Herenekeetto

    • Pera333444

      Hyvää oli, maistui samalta kuin muutkin tölkki hernarit, purkissa luki että Suomessa valmistettu :)

      • herna_rille

        hernarin tuunas Päivi Viren ; itse laitan hiukka kermaa. Noh lisäämällä sinappipluiru, valkosipulia, meiramia, piparjuuri-töhnää, saa ihan toisen makusinfonian.
        Isolle joukolle Tuning hernari Ruoka-aineet 3 prk hernekeittoa 1 prk nötköttiä ½ pss pakastettuja sipulikuutioita
        Ohjeet Lataa hernarit kattilaan, kaks purkillista vettä päälle. Sekaan sipulit ja pienitty nötkötti. Sekoita tasaiseksi ja kuumenna. Syödään näkkileivän ja piimän kera - ja perästä kuuluu.
        See more at: http://herkkuruoka.fi/reseptit/tuning-hernari-resepti/#sthash.NmixI8VB.dpuf


    • simppelisimon

      Paras hernari on K-kaupan Pirkka Luomu Kasvis-hernari (ilman lihaa), joka sisältää vain herneitä, vettä ja suolaa - maista toki ja oheen hyvää suomalaista simppeliä ruis-leipää juustolla - ruoka-juomaksi Olvin ykköstä.

      Simppeli on usein se paras ja tässä ateriassa on vain herneitä, vettä , suolaa ja oluen ohra. Jälkkäriksi tietysti pannaria eli 2 desiä mjölöä, 2 desiä vehnäjauhoja, vähän suolaa ja yksi muna vatkaten yhteen, antaa levätä pari tuntia jääkaapissa, uuni 225 asteeseen, uuninkestävälle pannulle voita nokare, kun voi on kuumentunut lähes ruskeaksi niin massa pannulle ja uuniin noin 15-20 minsaa kunnes pinta on kullankeltainen ja rapea. Oheen vähän vattu-hilloa ja kermavaahtoa ja nauttien ääntä kohden.

      Näin simppelissä herkku-ateriassa oli vain vettä, suolaa, herneitä, ruista, juustoa, vehnäjauhoja, mjölöä, voita, kermaa, vattuja, sokeria eli alle 10 raaka-aineen vaatimuksen alle päästiin kun ajattelee maidon, kerman ja voin olevan siitä samasta lehmästä.

      Vattu-hillo tietysti on omista puskista.

      Jotkut sanovat aasialaisen ruoan olevan simppeliä vaikka itse ihmettelen noin 30 aineksen heittämistä wokkiin muka olevan simppeliä - ruoka on kuten kinkkien/karvakäsien ruokalistat eli käytännössä samma gamma pienellä twistillä ja noin 30-40 "vaihtoehtoa" humalaisen valittavana.

      Jos mulle tarjotaan "aasialaista" niin ainakin fisu-soossi ja huisin-kastike saavat olla poissa - oikeastaan kaikki fermentoitu soijaa lukuunottamatta on ehdoton nounou.

      Ei vaan kiinnosta maut ja Björkkiä mukaillen loskat on välillä hyvä saada suuhun ihan vain sperman maun huuhtelemisen kannalta kuten Ahvenanmaan Mikaelin kohdalla kävi - kundi yritti saada vieraitaan tykästymään raakaan fisuun ja raakoihin meren-eläviin (vastoin eviran ohjeita) ja yrittäessään maistattaa tuoretta osteria eräälle vierailijoista niin tämä kieltäytyi maistamisesta. Kysyessä syytä kieltäytymiseen nainen mainitsi mielestäni osuvimmat sanat eli "en kai spermaa niele" eli "merellinen" maku on lähinnä spermaa ja täten jokainen osteria, simpukkaa, meri-siiliä jne.. nautinnolla imeksivä onkin sala-puppeli, jolle sperman maku on kulinarismin huippu

      No maku on maku itse kullekin ja jos "merellisestä" pitää niin annan heidän pitää kiinni omista haluistaan ja silti en voi kuin ihmetellä - ruoka ei itseasiassa ole mitenkään eroottista varsinkaan Välipalan esittämänä.

    • homppelisimon

      Sulla taitaa itelläsi olla sperman maku varsin tuttu kun siitä jaksat jauhaa noinkin paljon...

    • gfjhdmjf

      mun mielest kymppi-maukkaat valmistaa ton k-menu hernekeiton ja on kyllä yks mun suosikeista! hinta ero huima.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe