Takaapäin paneminen

eimullamuuta

Se vasta kiihottavaa on. Nainen pyllisti minulle ja pyysi naimaan takaapäin ja mälli lensi melkein heti kun en kestänyt.

21

1441

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumamaija

Makunsa kullakin. Musta paras on ihan perinteinen lähäri.

• 626

Mikäs tää vitun rumilus on joka jatkuvasti kerskuu panoillaan?

• 2plus14
        626 kirjoitti:

Mikäs tää vitun rumilus on joka jatkuvasti kerskuu panoillaan?

Kato kun rumakin nainen pääsee panemaan. Ruma mies ei koskaan.

• että.silleen

Lännen nopein nylpyttäjä? Ei jatkoon!

• rumamaija

Se on perinteinen tyyli ELÄIMILLE. Mielestäni ihmisille perinteisin on lähäri.

• että.silleen kirjoitti:

Lännen nopein nylpyttäjä? Ei jatkoon!

Aina voi ottaa mallia myös norsuista ja sarvikuonoista. Ne on vähän jäniksiä jähmeämpiä, mutta vastaavasti niiden penikset pehmeämpiä tai ainakin letkeämpiä.

• kaisanoasaa

Mä tikkaan just samalla tavalla kuin toi kani ja pyörryn aina kun kuti irtoaa.

• todellakaunista

Olipa kaunista ja ihanaa. Ihminen häiritsi jotenkin eläinten rakkauspuuhia. Kiitos.

• sergeiolet
        scrg kirjoitti:

Aina voi ottaa mallia myös norsuista ja sarvikuonoista. Ne on vähän jäniksiä jähmeämpiä, mutta vastaavasti niiden penikset pehmeämpiä tai ainakin letkeämpiä.

Sinun kanssa olisi vielä hauskempaa ja pitempään kestäisi nekin juhlat.

• mies-mies-

Se se ruskeen reijän näkeminen kiihota yhtään.

• tambieda

Takaapäin on upeaa, jos pimulla on pyöreä peppu. Lattapepun kanssa on parempi muut asennot.

• Kunnon_panotarinat

Kunto se vaan jaksaa rakastella virtuaalisesti.

Eikö ole vaan vittumaista kun rakastellessa näytön ruutu on välissä. Ei niinku pysty tunteen livenä ja voi tulla poliisivirus tartuntakin.

Katkoiko netti vai tuliko streemi yhtä suoraa huutoa?

• Kivaahan se on. Munkin lemppari.

• Entä nunnan?

• super-atm kirjoitti:

Entä nunnan?

Mä harrastan vaan uskismiehiä.

Testaa sä se nunna niin voit jakaa kokemuksen.

• Luolamadonna
        Nainen_28v kirjoitti:

Mä harrastan vaan uskismiehiä.

Testaa sä se nunna niin voit jakaa kokemuksen.

Mulla on jokin ihmeellinen nunna-fiksaatio. Olisi järisyttävän hauskaa vuokrata tai ostaa nunnapuku ja rukousnauha, sitten etsiä jokin eksynyt sielu ja näyttää hänelle taivaan merkit.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Mulla on jokin ihmeellinen nunna-fiksaatio. Olisi järisyttävän hauskaa vuokrata tai ostaa nunnapuku ja rukousnauha, sitten etsiä jokin eksynyt sielu ja näyttää hänelle taivaan merkit.

(Hihitystä)

Uskonnollisessa naisessa on jotain selittämättön kiihottavaa. Uskovainen olento on inhimillisyyden pyrkimyshierarkian ulottumattomissa. Tavoittamattomuus on henkisesti haastavaa. Ehkä tämän vuoksi se on myös seksuaalisesti kiihottavaa, koska valtapyrkimykset ja valloitushalut järjestään kilpistyvät. Ja vaikka reiteni maailman Hannibaleille leviäisivätkin, niin minua he eivät voisi saada. Minä olen toisaalla.

(Naurua)

• ytm.aviomies

Nainen alistuu aina miehen tahtoon. Naienn pyllistää jos mies haluaa naida takaapäin, nainenottaa suihin jos mies haluaa naida naisen suuhun

• Tasa-arvoisessa suhteessa keskustellaan mieltymyksistä eikä naida kuin kiimaset hevoset. Kuulostaa pirun tylsältä tuo sinun sovinistimeininkisi.

• TakaaPäinAina

Niin on, nainen kontallaan ja rinnat työntöjen tahdissa heiluvat, mielummin vielä vanhempi leidi niin se on parasta ikinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6752
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4745
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      70
      2514
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1939
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1568
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1482
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1301
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1279
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1204
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1117
    Aihe