määmy the itsensä kehuja rytmilortto millä nikillä jatkossa?
Kirjoitteleeko
11
181
Vastaukset
- keikkamäämy
Mä taian duunaa ku toi runoilija, ain toisenlaine etuviite. Huomen o muute keikka, tuu säki sinne.
Toki duunasit mulle palvelukse, hiffasin aikaan joulun uuen nikin. Mitä e ny paljasta. Hiffaat sen sit aikanaa. Jostakin syystä tuli mielleyhtymä Erja Lyytisestä. Kaksospojat, yrittäjä ja keikkaa bukkaa. :)
Pitääki kilauttaa joku päivä Erjal tai vierail keikal. Ollaa joskus jammailtu yhes.
ps. Joutu ny. rekkaa nimmari, ku palstahörö rekkas puskanikkein.Blondi_oy kirjoitti:
Pitääki kilauttaa joku päivä Erjal tai vierail keikal. Ollaa joskus jammailtu yhes.
ps. Joutu ny. rekkaa nimmari, ku palstahörö rekkas puskanikkein.Oukki doukki. :)
- kiinnostaa-tämä
Blondi_oy kirjoitti:
Mun pääinstrumentti o kosketinsoittimet
Miksi otit melkein samanlaisen nikin ja kuvan kuin yksinkertainen.blondi? Onko hän idolisi?
kiinnostaa-tämä kirjoitti:
Miksi otit melkein samanlaisen nikin ja kuvan kuin yksinkertainen.blondi? Onko hän idolisi?
Oletukset viitottaa tienkulkijan ojaan. Oletus, jäit poraavan upottaa syleilyyn veden kylmän.
Poikkeuksellisest tuli mulle ajatuskatkos, tää nikki alunperin mun piti & lohdutukseks, alunperin funtsittiin bändin nimeks Bimbo & oy. Eik tietty sillo, tulee joskus telsust Bisneksen oppitunnti Bimbo OY. Ois ny mainost ilmaist meille. Googlates tulis ny bändi esiin- draamarunoilija
kiinnostaa-tämä kirjoitti:
Miksi otit melkein samanlaisen nikin ja kuvan kuin yksinkertainen.blondi? Onko hän idolisi?
Palstan häirikkö on mustankipee YB:stä. Nyt saatiin draamaa palstalle
- rytmiportot_oy
Nikit vaihtuu mutta omakehun haju ei haihdu.
- paljastusrunoilija
Palstahäirikön kuva on löytynyt
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQa_sMHch2v0wYOma8oo_gElmfNQE80s-76srYbxGwTwZxBPTrT3Q
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412