Sisällön tuottaja

Luolamadonna

15

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luolamadonna

Ensinnäkin on sanottava, että kuvassa yhdistyvät raajat hyvin muuhun vartaloon.

Mutta kuinka hitossa voimme nähdä hänen päänsä sisään? Onko meidän alennuttava (jakkaralta käsin) keskustelemaan naisen kanssa?

Miksi ihmeessä meidän pitäisi keskustella naisen kanssa?

(Hihitystä)

• Luolamadonna

Mielestäni meillä olisi oltava jokin tavoite, vaiika pillun saanti, että viitsisimme rupatella hänen kanssaan.

Emmehän nyt heti kalauttaisi muikkelia tajuttomaksi, ja pusikkoraiskaisi tätä, koska olemme miehiä.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Mielestäni meillä olisi oltava jokin tavoite, vaiika pillun saanti, että viitsisimme rupatella hänen kanssaan.

Emmehän nyt heti kalauttaisi muikkelia tajuttomaksi, ja pusikkoraiskaisi tätä, koska olemme miehiä.

(Hihitystä)

Tässä onkin tärkeää huomata, että nainen ei ole sisältö, vaan epäsuorasti sisällön tuottaja. Mies toimii tässä jonkinlaisena katalyytin tapaisena reunaehtona.

(Naurua)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Tässä onkin tärkeää huomata, että nainen ei ole sisältö, vaan epäsuorasti sisällön tuottaja. Mies toimii tässä jonkinlaisena katalyytin tapaisena reunaehtona.

(Naurua)

Näin poikkitaiteellisena yksityishenkilönä on minun pidettävä kuvaa lähes täydellisenä. Asetelma on siinä niin onnistunut, kuin vain saattaa kuvitella. Jokainen yksityiskohta tuntuu olevan siten, että jollain toisella tavalla esitettynä, kokonaisuus väistämättä kärsisi.

Se on erinomainen kuva. Sanon näin, koska kuva perustuu pitkälti italialaiseen maalausperinteeseen, jolla staattiseen tilaan saadaan liikettä ja eloa. Diagonaalinen rajaveto tyhjyyden ja täydellisyyden kanssa on vaikutukseltaan ilmiömäinen, tehokas kuin ammoniakki nussukan nenuliin.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Näin poikkitaiteellisena yksityishenkilönä on minun pidettävä kuvaa lähes täydellisenä. Asetelma on siinä niin onnistunut, kuin vain saattaa kuvitella. Jokainen yksityiskohta tuntuu olevan siten, että jollain toisella tavalla esitettynä, kokonaisuus väistämättä kärsisi.

Se on erinomainen kuva. Sanon näin, koska kuva perustuu pitkälti italialaiseen maalausperinteeseen, jolla staattiseen tilaan saadaan liikettä ja eloa. Diagonaalinen rajaveto tyhjyyden ja täydellisyyden kanssa on vaikutukseltaan ilmiömäinen, tehokas kuin ammoniakki nussukan nenuliin.

(Hihitystä)

Taas misusta ei minun tarvitse sanoa mitään. Hän otti ja lähti paskalle pää täynnä dopamiinia.

(Hirn)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Taas misusta ei minun tarvitse sanoa mitään. Hän otti ja lähti paskalle pää täynnä dopamiinia.

(Hirn)

Kyllä sulla on toi sana ja markkinointitaito hallussa.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Kyllä sulla on toi sana ja markkinointitaito hallussa.

(Hihitystä)

Markkinoinnin peruspalikoita ovat selkeä tuote, oikea kohderyhmä ja fitti hinta.

Kun tässä Itiksen rättimaailmassa katselen näitä laahustavia misuja, niin pari sanaa olisi mulla sanottavana. Mutta jätän sanomatta ne, sillä ihmisten tarkkailu on hyvin antoisaa. Ei niitä oikeastaan tarvitse säätää. He säätävät itse itsensä.

(Reps)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Markkinoinnin peruspalikoita ovat selkeä tuote, oikea kohderyhmä ja fitti hinta.

Kun tässä Itiksen rättimaailmassa katselen näitä laahustavia misuja, niin pari sanaa olisi mulla sanottavana. Mutta jätän sanomatta ne, sillä ihmisten tarkkailu on hyvin antoisaa. Ei niitä oikeastaan tarvitse säätää. He säätävät itse itsensä.

(Reps)

Ehkä tuossa jossain alkaa hahmottua se mistä kaikessa tässä on oikein kysymys.

Nämä Henkalla & Maukalla notkuvat, jalkojaan perässä laahaavat teinit kaikessa seksuaalisessa epävarmuudessaan saavat minut jotenkin kiehumaan, sekä jäätymään. Tätä on vaikea selittää. Ja jos minä en osaa jotain selittää, sen selittäminen on lähes mahdotonta.

Hypistely ja laahaaminen, yhdessä mauttomuuden ja halvan lapsityövoiman kanssa, on rekkimeressä kuin pölyistä kromia soluissa. Maku ja minuus, itseys ja tyyli ovat niin kadoksissa, kuin ne vain voi olla. Nuoriso on kuin liuta lapsia hiekkalaatikossa: kaikilla on jotain samaa Rukkaa päällä. Jokainen parkuu ja heittää hiekkaa kaverin naamalle ja äidit maksavat kaiken.

Vittu miten köyhää.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Ehkä tuossa jossain alkaa hahmottua se mistä kaikessa tässä on oikein kysymys.

Nämä Henkalla & Maukalla notkuvat, jalkojaan perässä laahaavat teinit kaikessa seksuaalisessa epävarmuudessaan saavat minut jotenkin kiehumaan, sekä jäätymään. Tätä on vaikea selittää. Ja jos minä en osaa jotain selittää, sen selittäminen on lähes mahdotonta.

Hypistely ja laahaaminen, yhdessä mauttomuuden ja halvan lapsityövoiman kanssa, on rekkimeressä kuin pölyistä kromia soluissa. Maku ja minuus, itseys ja tyyli ovat niin kadoksissa, kuin ne vain voi olla. Nuoriso on kuin liuta lapsia hiekkalaatikossa: kaikilla on jotain samaa Rukkaa päällä. Jokainen parkuu ja heittää hiekkaa kaverin naamalle ja äidit maksavat kaiken.

Vittu miten köyhää.

(Hihitystä)

Pukeutuminen ja kirjoittaminen on kuin yhdestä seetripuusta veistetty vene, kestävä.

Botskin pitää näyttää tekijältään ja sen on oltava funktionaalinen.

(Naurua)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Pukeutuminen ja kirjoittaminen on kuin yhdestä seetripuusta veistetty vene, kestävä.

Botskin pitää näyttää tekijältään ja sen on oltava funktionaalinen.

(Naurua)

Ai niin

Tuosta tuli mieleen, että Jokerit on avannut jonkinlaisen etäpesäkkeen stradalle. Kauppakäytävällä heilui jokin omituinen narri, ja tsto oli tyhjää täynnä: eli jotain mumisevaa snapback hifistelijää ja pleikkaa.

Narri tuli ottamaan haastattelun, mutta mä väitin sitä värisokeaksi.

(Hihitystä)

• rumamaija

Mihin unohtui:

(hihitystä) (repskops)

• sabdlucy
      • Luolamadonna

Mjaa

Ihan sietämätön mulkku mä olen. Tosta Yorkista sen verran, että erona Bowieen, jolle antaisin heti kättelyssä pildeä, niin Thom olisi hieman erilaisessa käsittelyssä.

Minusta nimittäin on aina tuntunut, että friikkeytemme on sillä tasolla, että meillä voisi olla jopa hauskaa jiftissä. No, mene ja tiedä. En ole seurannut miehen tekemisiä enää vuosiin. Mutta kuitenkin aina joku, joka mainitsee Radioheadin, vaikka jossain yleisömeressä jollekin muulle kuin minulle, saa pääni kääntymään ja lisäämään ihmisen auraan jotain ylimääräistä.

(Naurua)

• Näen kuvassa noin 60% tyhjää tilaa, jonka voisi täyttää jollain asiaankuulumattomalla ja epäsopivalla.

• Luolamadonna

Mjoo

Mulla tuli mieleen kirkkovene ja hämähäkki.

(Homoseksuaalista naurua)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6762
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4765
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      71
      2531
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1949
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1588
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1482
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      18
      1331
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1289
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1214
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1117
    Aihe