Moni nainen ei ymmärrä markkina-arvonsa laskua

Eero_ATM-Soturi

Moni keski-ikään ehtinyt nainen ei tahdo kirveelläkään myöntää iän mukanaan tuomaa rusinoitumista vaan luulee että jos jotkut kiimaiset ja epätoivoiset, nuoremmat tai vanhemmat miehet lähestyvät naista että se merkitsisi sitä nainen olisi pysynyt jokseenkin hyvin säilyneenä tai seksuaalisesti haluttavana. Näin ei ole. Se että nainen kelpaa spermattavaksi reiäksi ei tarkoita että naisen markkina-arvo olisi nelikymppisenä sama kuin se oli 15-20-vuotiaana. Monet nuoremmat miehet jotka eivät saa oman ikäisiään, markkina-arvonsa huipulla olevia nuoria naisia lähestyvät vanhempia "kurppia" johtuen siitä että olettavat heidän olevan helppoja pesiä. Miesten seksuaalisuus on usein niin ylitse ampuvaa että osa miehistä sortuu vaikka panemaan lammasta naisen puutteessa. Vähän lampaaseen verrattava "oikean naisen" korvike on myöskin keski-ikäinen haaska joka on hedelmällisen ikänsä jo lähes tulkoon tai täysin jo ohittanut.

Toki te kurpat voitte jatkaa sitä itsellenne valehtelua jos se teille saa aikaan hyvää mieltä.

103

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Punttimisu22

Ja sinä voit jatkaa itsellesi valehtelua siitä, että me nuoremmat kiinnostumme ikivanhoista papparoista. Itse olen 22v. Olen kiinnostunut ikäisistäni sekä ehkä se max 5-vuotta ylöspäin.

• Pitääkö miehen olla tuossa ikähaarukassa, vai vain näyttää/vaikuttaa siltä, että on sen ikäinen?

• Naisasialooseri1

Kyllä sinä sieltä vielä tiput kovaa ja korkealta. Muutaman vuoden päästä olet vanha rusina 22 vuotiaille miehille, toki sellaiset voivat reikääsi käyttää kun sen ikäisten pojankloppien MA on nolla.

Etkä ole mikään timmi"punttimisu"vaan tavallinen sohvaläski

Pystytkö myöntämään, että kymmenen vuoden päästä MA:si on painunut kuin kivi pohjaan siitä mitä se on tänä päivänä? Et taida pystyä ja tulevaisuus pelottaa sinua kun tiedät mikä odottaa.

Mitä kauniimpi nainen on nuorena, sen vaikeampi hänen on myöntää rusinoitumisensa ja markkina-arvonsa nollautuminen

• Majakkavalo
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Kyllä sinä sieltä vielä tiput kovaa ja korkealta. Muutaman vuoden päästä olet vanha rusina 22 vuotiaille miehille, toki sellaiset voivat reikääsi käyttää kun sen ikäisten pojankloppien MA on nolla.

Etkä ole mikään timmi"punttimisu"vaan tavallinen sohvaläski

Pystytkö myöntämään, että kymmenen vuoden päästä MA:si on painunut kuin kivi pohjaan siitä mitä se on tänä päivänä? Et taida pystyä ja tulevaisuus pelottaa sinua kun tiedät mikä odottaa.

Mitä kauniimpi nainen on nuorena, sen vaikeampi hänen on myöntää rusinoitumisensa ja markkina-arvonsa nollautuminen

Arvaa mitä , ihmisille tulee vanhetessa ihan uudet arvot kuin kauneus, ulkonäkö.
        Elämä muuttuu mielekkäämäksi koska henkinen kasvu on tärkeämpää ja uudet harrastukset, ihmisiin tutustuminen, toisten auttaminen, vertaistuki sitä tarvitseville.
        Ei kaikki elämä voi aina pyöriä nuoruuden, kauneuden ympärillä.
        Se menettää merkityksensä kun oppii rakastamaan itseä ja muita ihmisiä!

• Eero_ATM-Soturi

Harmi vaan että olet liian vanha jo minun ja monen muunkin laatutietoisen miehen silmissä.

• Eero_ATM-Soturi
        Eero_ATM-Soturi kirjoitti:

Harmi vaan että olet liian vanha jo minun ja monen muunkin laatutietoisen miehen silmissä.

Että kannattaa seuraavaksi nimimerkiksi valita vaikkapa neitsytmissi15 jos haluat osua ihon alle.

• Toivo-Muna

Olen 48-vuotias ja panen vain kakskymppisiä märkäpilluisia naisia

• rumamaija
        Toivo-Muna kirjoitti:

Olen 48-vuotias ja panen vain kakskymppisiä märkäpilluisia naisia

Unissasi ehkä korkeintaan. 48-vuotiaat naiset taas oikeasti pääsevät panemaan niitä kaksikymppisiä miehiä.

• ifanov

Ei ne unia ole, itse yli nejänkypin ja silti lohkeilee välillä herkkupalojakin. Tosin vanhat peruskantturat vaikuttavat sen jälkeen aina vaan vastenmielisemmiltä.
        Luulenpa että kaiken maailman potenssilääkkeetkin ovat kehitetty vanhoista ämmistä johtuvaan haluttomuuteen. Naiset eivät parane iän karttuessa verrattuna miehiin , jotka muuttuvat charmikkaammiksi ja ikääntyvät arvokkaasti... Valitettavasti naiset rupsahtaa kun miehet paranee, toki on poikkeuksiakin mutta pääsääntöisesti näin.

• Naisasialooseri1
        rumamaija kirjoitti:

Unissasi ehkä korkeintaan. 48-vuotiaat naiset taas oikeasti pääsevät panemaan niitä kaksikymppisiä miehiä.

KTM kaverini joka on 48v panee 20 vuotiasta salikissaa. 48 vuotias haaska ei"pääse"panemaan ketään, mutta joku finninaamainen pojanrimpula voi kiimoissaan panna haaskaa kun ei saa ikäistään kaunotarta. Markkina-arvot kohtaavat siis, ne ovat kummallakin nolla.

• Maksaja

Onhan niille käyttöä muslimimiesten oleskelulupa-automaatteina

• Majakkavalo

Onneksi maailmassa on vielä hyviä miehiä jotka osaavat rakastaa naista!
      Sinulle tulee kurja elämä kun vanhenet ja nuoret naiset eivät enää halua seuraasi.
      Vanhana miehenä jäät ilman naista, koska vanha nainen ei sinulle kelpaa.
      Yksin saat olla, sitäkö toivot elämältäsi?
      Jokainen ihminen ikään katsomatta on ainakin minun silmissä arvokas!
      Jos olet nuori, niin mikä on saanut sinut noin paatuneeksi ja pahaa ajattelevaksi.
      Oletko tullut loukatuksi ?

• säälittävää

Ei hän ole nuori. Hän on keski-ikäinen MA:nsa laskussa oleva katkeroitunut setäihminen. Nuorille naisille hän ei kelpaa ja sitä katkeruutta hän nyt omanikäisiinsä naisiin purkaa. Katsos kun joku sylkykuppi on löydettävä, että hetken pystyisi pientä helpotusta tuntemaan tuon toivottomuutensa keskellä.

• Pojallepakettinessuja
        säälittävää kirjoitti:

Ei hän ole nuori. Hän on keski-ikäinen MA:nsa laskussa oleva katkeroitunut setäihminen. Nuorille naisille hän ei kelpaa ja sitä katkeruutta hän nyt omanikäisiinsä naisiin purkaa. Katsos kun joku sylkykuppi on löydettävä, että hetken pystyisi pientä helpotusta tuntemaan tuon toivottomuutensa keskellä.

Korjaan sen verran, että ei kelpaa nuorille mutta ei taatusti kelpaa myöskään oman ikäisilleen. Kukaan ei ole niin tarkka seuransa laadusta kuin keski-ikäinen nainen ja sen takia näitä itkeviä neitsytsetiä riittää vaikka kuinka paljon. Kuka tuollaisen vihaa tihkuvan suohirviön nyt huolisi elämäänsä ja makuuhuonettaan pilaamaan?

• Eero_ATM-Soturi
        Pojallepakettinessuja kirjoitti:

Korjaan sen verran, että ei kelpaa nuorille mutta ei taatusti kelpaa myöskään oman ikäisilleen. Kukaan ei ole niin tarkka seuransa laadusta kuin keski-ikäinen nainen ja sen takia näitä itkeviä neitsytsetiä riittää vaikka kuinka paljon. Kuka tuollaisen vihaa tihkuvan suohirviön nyt huolisi elämäänsä ja makuuhuonettaan pilaamaan?

Itse en ole vielä edes kaksvitonen.

• Naisasialooseri1

Kurppaa vituttaa niin ettei tahdo nahoissan pysyä. Siksi änkyttää täällä vastaan

• olölkiolkio

Vihaa tihkuva supohirviö : ))))))))))))))

• rumamaija

Mies joka pitää lampaidenpanemista normaalina on sairas!

• Eero_ATM-Soturi

Enhän minä sanonut että se on normaalia, totesin vaan että se on ihan yhtä normaalia kuin panna 40 naista.

• rumamaija

Enhän minä sanonut että se on normaalia, totesin vaan että se on ihan yhtä normaalia kuin panna 40 naista.

No sellaisten miesten kuuluisi sitten vetää ennemmin käteen kuin panna jotakuta jonka panemista pitävät oikeasti ällöttävänä. Se oma käsihän ällöttää kuitenkin vähemmän, koska se on aika neutraali. En ymmärrä miksi miehenkään pitäisi suostua panemaan mielestään vastenmielistä tai kuvottavaa ihmistä, itsensähän he siinä touhussa vain "halventavat".

Naisilla on sentään vielä sen verran ylpeyttä, etteivät pane mielestään ällöttävää miestä, vaan sellaista joka miellyttää = pystyy antamaan heille mielihyvää. Ukkojen on turha marista jonkun naisen "ällöttävyydestä" niin kauan kuin itse menevät tähän munaansa sörkkimään.

• VapausElääOmaaElämää

Hyvä noin se totuus tulee naisen suusta :D

• Eero_ATM-Soturi
        rumamaija kirjoitti:

No sellaisten miesten kuuluisi sitten vetää ennemmin käteen kuin panna jotakuta jonka panemista pitävät oikeasti ällöttävänä. Se oma käsihän ällöttää kuitenkin vähemmän, koska se on aika neutraali. En ymmärrä miksi miehenkään pitäisi suostua panemaan mielestään vastenmielistä tai kuvottavaa ihmistä, itsensähän he siinä touhussa vain "halventavat".

Naisilla on sentään vielä sen verran ylpeyttä, etteivät pane mielestään ällöttävää miestä, vaan sellaista joka miellyttää = pystyy antamaan heille mielihyvää. Ukkojen on turha marista jonkun naisen "ällöttävyydestä" niin kauan kuin itse menevät tähän munaansa sörkkimään.

Aivan, siksi en menekään sörkkimään munallani ketä tahansa. Esim. kerran baarissa reilu vuosi sitten pari hyvännäköistä parikymppistä blondia pyysi että lähtisin heidän kanssaan tupakalle mutta koska halveksun tupakoivia naisia ja pohdin mielessäni heidän todennäköistä käyttöastettaan niin kieltävä vastaus tuli saman tien kuin apteekin hyllystä.

• Majakkavalo

Aivan, siksi en menekään sörkkimään munallani ketä tahansa. Esim. kerran baarissa reilu vuosi sitten pari hyvännäköistä parikymppistä blondia pyysi että lähtisin heidän kanssaan tupakalle mutta koska halveksun tupakoivia naisia ja pohdin mielessäni heidän todennäköistä käyttöastettaan niin kieltävä vastaus tuli saman tien kuin apteekin hyllystä.

Et voi tietää toisten seksihistoriaa . Olet ennakkoluuloinen ja kateellinen kauniille naisille. Halveksit heitä muka tupakan takia, mutta totuus on toinen!
        Ei tupakointi tee ketään ihmistä sen huonommaksi!
        Sinulla on asenneongelma elämää kohtaan!

• rumamaija
        Majakkavalo kirjoitti:

Et voi tietää toisten seksihistoriaa . Olet ennakkoluuloinen ja kateellinen kauniille naisille. Halveksit heitä muka tupakan takia, mutta totuus on toinen!

Joo yleensä juuri ne tupakoivat ovat miesten suosikkeja. Ainakin omasta kaveripiiristäni parhaat miesmagneetit ovat tupakoijia. Itse en ole koskaan polttanut enkä käytännössä ikinä kiroile, ja se näkyy myös epäsuosiossani.

• Majakkavalo
        rumamaija kirjoitti:

Joo yleensä juuri ne tupakoivat ovat miesten suosikkeja. Ainakin omasta kaveripiiristäni parhaat miesmagneetit ovat tupakoijia. Itse en ole koskaan polttanut enkä käytännössä ikinä kiroile, ja se näkyy myös epäsuosiossani.

Ehkä tupakoiva nainen on miesten silmissä vähän tuhma?
        Pitäisi kysyä miehiltä miksi toisia sytyttää tupakoiva nainen?
        Olen itse ainakin huomannut , että miehet ovat kiinnostuneita huonosti käyttäytyvistä naisista enemmän kuin kilteistä!

• 418

En usko tuota tarinaa. Epäilen suuresti asian olleen niin päin, että mimmit antoivat sinulle pakit.

• Eero_ATM-Soturi
        418 kirjoitti:

En usko tuota tarinaa. Epäilen suuresti asian olleen niin päin, että mimmit antoivat sinulle pakit.

En saanut pakkeja koska itse en kyseisiä naikkosia edes lähestynyt.

• pöljä69

Naiset on parissakymmenessä vuodessa muuttuneet niin paljon että 70- jopa 80 luvulla syntyneet miehet eivät jaa samoja arvoja. Siksi elämme useat yksin.

• KukaMuistaaParemmin
        Majakkavalo kirjoitti:

Muistaakseni tupakanpolttaminen ja värikäs seksihistoria korreloivat keskenään, mitä asiaa on tutkittu oikeussosiologiassa.

• Majakkavalo
        KukaMuistaaParemmin kirjoitti:

Muistaakseni tupakanpolttaminen ja värikäs seksihistoria korreloivat keskenään, mitä asiaa on tutkittu oikeussosiologiassa.

Onko myös tutkittu jos nainen on lapsena joutunut seksuaalisenhyväksikäytön uhriksi, niin miten se vaikuttaa seksihistoriaan?

• MösjööM

Oletpas sina suvitsematon

• CaseClosed55
        Majakkavalo kirjoitti:

Onko myös tutkittu jos nainen on lapsena joutunut seksuaalisenhyväksikäytön uhriksi, niin miten se vaikuttaa seksihistoriaan?

Tai miten se vaikuttaa tupakointiin?

• arvostan

Moni mies ei ymmärrä keski-ikään ehtineen nainen markkina-arvon nousua. Ja on hyvä niin kun henkisesti keskenasvuiset ei ole jonossa.

• "Moni mies ei ymmärrä keski-ikään ehtineen nainen markkina-arvon nousua."

Mitkä asiat nostavat naisen markkina-arvoa hänen vanhetessaan teini-ikäisestä keski-ikäiseksi?

Enkä tarkoita asioita joiden nainen luulee itse määrittävän markkina-arvonsa, vaan asioita joita miehet naisessa arvostavat.

• suomihuora15nussima

Hyvin kirjoitettu.

Tällä palstalla on varmasti paljon näitä rupsahtaneita vanhoja ämmiä jotka eivät ole vielä näinkään yksinkertaista asiaa ymmärtäneet.

• Enemmänonparempi

Nyt kyllä aliarvioit suominaisen panokumppanit.
        Niitä on noin 50 - jotain ->
        Kyllä miesten kelpaa olla kun saa naista :D

• rumamaija
        Enemmänonparempi kirjoitti:

Nyt kyllä aliarvioit suominaisen panokumppanit.
        Niitä on noin 50 - jotain ->
        Kyllä miesten kelpaa olla kun saa naista :D

"Nyt kyllä aliarvioit suominaisen panokumppanit.

Niitä on noin 50 - jotain ->"

Räikeä yleistys, itselläni esim. ollut 5. Enkä suinkaan usko, että muka suurimmalla osalla olisi ollut 10-kertainen määrä itseeni verrattuna! Esim. lapsuuskaverini johon en enää pidä yhteyttä on yhä todennäköisesti neitsyt (täyttää kohta 26), koska oli neitsyt silloin kun viimeksi oltiin väleissä ja on siitä lähtien seurustellut naisen kanssa (ei ole lesbo vaan bi, eli miehetkin kuitenkin kiinnostaa). Lisäksi toinen teini-iän aikainen tuttavani menetti neitsyytensä 16-vuotiaana poikaystävälleen, jonka kanssa on edelleen kihloissa, eli hänelläkin nyt näin 22-24-vuotiaana ollut 1 partneri.

• Enemmänonparempi
        rumamaija kirjoitti:

"Nyt kyllä aliarvioit suominaisen panokumppanit.

Niitä on noin 50 - jotain ->"

Räikeä yleistys, itselläni esim. ollut 5. Enkä suinkaan usko, että muka suurimmalla osalla olisi ollut 10-kertainen määrä itseeni verrattuna! Esim. lapsuuskaverini johon en enää pidä yhteyttä on yhä todennäköisesti neitsyt (täyttää kohta 26), koska oli neitsyt silloin kun viimeksi oltiin väleissä ja on siitä lähtien seurustellut naisen kanssa (ei ole lesbo vaan bi, eli miehetkin kuitenkin kiinnostaa). Lisäksi toinen teini-iän aikainen tuttavani menetti neitsyytensä 16-vuotiaana poikaystävälleen, jonka kanssa on edelleen kihloissa, eli hänelläkin nyt näin 22-24-vuotiaana ollut 1 partneri.

Tietoni perustuu yhteen lehtijuttuun jossa kerrottii että suominaisella on nykyään 50 seksisuhdetta. En tiedä pitääkö se paikkansa, eikä sillä ole väliä kuka on kuinkakin paljon harrastanut. Ei se määrä vaan se laatu.

• rumamaija
        Enemmänonparempi kirjoitti:

Tietoni perustuu yhteen lehtijuttuun jossa kerrottii että suominaisella on nykyään 50 seksisuhdetta. En tiedä pitääkö se paikkansa, eikä sillä ole väliä kuka on kuinkakin paljon harrastanut. Ei se määrä vaan se laatu.

Itse olen lukenut, mm. näistä Kontulan tutkimuksista ja vastaavista, että se keskimääräinen luku olisi suomalaisella naisella 12. Mutta olet oikeassa, ei sillä väliä, enemmän väliä sillä kuinka kukin oman menneisyytensä "kantaa": häpeääkö itse vai onko sinut sen kanssa. Kun se häpeäminen voi heijastua tulevaisuuden seksielämään negatiivisesti. Itellä tohon suht pieneen numeroonkin mahtuu ainakin yksi jota todella kadun (kaduin heti saman tien kun akti oli loppunut, ja sillä hetkellä suorastaan tärisin, soperrellen miehelle että olin maannut vain kahden kanssa ennen häntä) ja myös toinen jonka olisin jälkeenpäin ajatellen voinut jättää panemattakin (eli oli ns. "täysin turha pano").

• Enemmänonparempi
        rumamaija kirjoitti:

Itse olen lukenut, mm. näistä Kontulan tutkimuksista ja vastaavista, että se keskimääräinen luku olisi suomalaisella naisella 12. Mutta olet oikeassa, ei sillä väliä, enemmän väliä sillä kuinka kukin oman menneisyytensä "kantaa": häpeääkö itse vai onko sinut sen kanssa. Kun se häpeäminen voi heijastua tulevaisuuden seksielämään negatiivisesti. Itellä tohon suht pieneen numeroonkin mahtuu ainakin yksi jota todella kadun (kaduin heti saman tien kun akti oli loppunut, ja sillä hetkellä suorastaan tärisin, soperrellen miehelle että olin maannut vain kahden kanssa ennen häntä) ja myös toinen jonka olisin jälkeenpäin ajatellen voinut jättää panemattakin (eli oli ns. "täysin turha pano").

Sehän siinä onkin ongelma kun ne häpeän paineet tulee yleensä ulkoapäin eikä sisältä itsestä ellei ihmiset leimaa ja hauku huoraksi.
        Ihmiselle voi näin syntyä kamala häpeä ja itsesyytös. Siinä hän rankaisee itseänsä oman käytöksen takia ihan suotta. Pahin tuomitsija voi olla myös ihminen itse :(
        Mikään ei ole hyvä kun puhutaan omasta oikeudesta seksuaalisuuteensa ja mitä sillä kukin tekee. Mitä se kenellekkään kuulu kuka mitenkin makaa.

• pöljä69

No sille jota yrittää ja jos sitä kiinnostaa historia niin kai se "jollekin" kuuluu.

• Enemmänonparempi
        pöljä69 kirjoitti:

No sille jota yrittää ja jos sitä kiinnostaa historia niin kai se "jollekin" kuuluu.

Pöljä, se on jokaisen henkilökohtainen asia!
        Tiiraatko naapureitasi kiikarilla??? :D

• Kilttiatm

Naiset ei halua meitä kunnollisia lyhyitä miehiä vaan niitä pitkiä komeita miehiä jotka ovat usein jännämiehiä. Kutosen nainen haluaa kympin miehen

• rumamaija

"Kutosen nainen haluaa kympin miehen"

Saahan sitä haluta mitä vaan, mutta harvoin sellaisia pitkäkestoisia pareja kuitenkaan syntyy. Mitä ihmisiä katselee niin aika samannäköisiä ne kumppanit keskenään ovat, yleensä korkeintaan toinen hitusen toista paremman näköinen (ja olen nähnyt tätä eroa molemminpäin, eli joskus mies ja joskus nainen se paremman näköinen). Jopa kaverini, joka oli lukion suosituin tyttö ja seurusteli nuorena ainoastaan niiden hyvännäköisten renttujen kanssa (jotain 30 poikaystävää ainakin), avioitui lopulta pienen kaljamahan omaavan ja itseään vähän lyhyemmän, ei mielestäni mitenkään kummoisen näköisen (ulkonäöltään tavisten alapäästä), rauhallisemman miehen kanssa. Tämä siis siitä huolimatta, että lähes kaikki miehet olisivat halunneet hänet ja nimenomaan tyttöystäväksi asti, ja raskaana ollessaankin hän sai lukuisia lähestymisiä miehiltä.

• Kilttiatm

Nainen aina valitsee miehen. Ei mies voi tehdä mitään jos nainen ei kiinnostu ja minä en siis voi pakottaa naisia tutustumaan minuun.

• rumamaija
        Kilttiatm kirjoitti:

Nainen aina valitsee miehen. Ei mies voi tehdä mitään jos nainen ei kiinnostu ja minä en siis voi pakottaa naisia tutustumaan minuun.

No ei ne naisetkaan voi aina pakottaa juuri sitä haluamaansa miestä tutustumaan heihin, varsinkaan silloin kun tähtäimessä on seurustelusuhde eikä pelkkä yhden illan juttu. Nainenkaan ei voi tehdä mitään, jos hänen haluamansa mies ei kiinnostu. Ja tiedän myös tapauksia, joissa mies on kieltäytynyt pelkästä seksistäkin jonkun naisen kanssa (käynyt mm. itselleni ja ainakin yhdelle kaverilleni), eli ei se aina niinkään mene että nainen saisi sänkyynsä kenet tahansa miehen.

• ATM-automaatti

Ongelma on siinä että kutosen nainen saa seksiä kasin tai ysin miehiltä, ja juoksee parhaan ikänsä juoksuja sen sijaan että avioituisi seiskan miehen kanssa.

Sitten kun ikää on melkein 30, nyt vitosen tasolle rupsahtanut nainen pettyykin kun saa "vain" kutosen miehen. Tämä mies tuntuu naisesta vitosen tai nelosen mieheltä koska hän on tottunut seksisuhteilemaan itseään tasokkaampien miesten kanssa.

Kutosen mieskin pettyy, kun hän saa naisen vasta kun tämä ei näytä enää yhtä hyvältä kuin nuorempana.

• pöljä69

Ei voi kuin sääliä näitä yksinkertaisia äijiä. Hyvä elämä ei huoran kanssa tapahdu se vaatii muuta ihannetta kuin pelkkää ulkonäköä.

• rumamaija
        ATM-automaatti kirjoitti:

Ongelma on siinä että kutosen nainen saa seksiä kasin tai ysin miehiltä, ja juoksee parhaan ikänsä juoksuja sen sijaan että avioituisi seiskan miehen kanssa.

Sitten kun ikää on melkein 30, nyt vitosen tasolle rupsahtanut nainen pettyykin kun saa "vain" kutosen miehen. Tämä mies tuntuu naisesta vitosen tai nelosen mieheltä koska hän on tottunut seksisuhteilemaan itseään tasokkaampien miesten kanssa.

Kutosen mieskin pettyy, kun hän saa naisen vasta kun tämä ei näytä enää yhtä hyvältä kuin nuorempana.

Se on sitten niiden äijien vika, jos näin on. Ihan vapaasti ovat valinneet antaa sille "tasottomalle" naiselle, ei kukaan ase kurkulla pakota.

• Mies3210
        rumamaija kirjoitti:

Se on sitten niiden äijien vika, jos näin on. Ihan vapaasti ovat valinneet antaa sille "tasottomalle" naiselle, ei kukaan ase kurkulla pakota.

Vika ehkä, mutta he eivät joudu maksamaan laskua, joka lankeaa käytetylle naiselle ja lipittäjäaviomiehelleen.

• JogaselOseOmaElämä

Ai ootko lihakauppias? x)
      Markkina arvo ... haha.... pyh!

• Eero_ATM-Soturi

Eikös naisia nimitetä tyypillisesti lihaksi? Vaiko kylkiluiksi?

• AivoPierujaOmonelaissi

Kyllä ne henkiset arvot ja sydeemit määrää, jos et tuu toimeen (iästä ny riippumatta) niin suhde jää.....
      Et kyl tietysti special mimmi saa special miehen , mutta tulevatko toimeen? ..kas siinä se... kun asiat eivät ole yks oikoisia...

• ei_markkina_arvoa

Ei vapaalla ihmisellä ole markkina-arvoa. Rakkautta ei osteta nuoruudella eikä kauniilla ulkomuodolla. Itse löysin rakkauteni yli 40-vuotiaana ja uskon, että hän pysyy rinnallani tässä elämässä kunnes Jumala antaa levon. Mieheni on minua lähes kymmenen vuotta nuorempi. Ensimmäinen mieheni lähti minua noin kymmenen vuotta vanhemman naisen matkaan ja varmasti elää hänen rinnallaan elämänsä.

• sakdsa

Hihhuleilla homma ehkä toisin. Jos hihna luistaa jeesussatujen suhteen niin miksei myös muissa asioissa?

• luonneratkaisee

Vanhalla naisella ei ole ehkä ulkonäköä, mutta helvetin paljon parempi luonne voi olla mitä nuoremmalla!

• fsdfsdfsdf

Mutta tuota sopii pohtia miksi luonne paranee samalla kun ulkonäkö rapistuu ja miesvaihtoehdot vähenee toisinsanoen markkina-arvo pienenee.

• Naisasialooseri1

Ei se luonne ole sen parempi, mutta vanhan naisen on pakko olla käytökseltään vähemmän rasittava ja ystävällisempi koska ulkonäkö ei enää anna mahdollisuutta oikutteluun.

• pöljä69

Nuoret nykyisin miehiä vastaan kun näin on opetettu koulussa. Vanhemmat ovat jopa miesten puolella kun kuuluvat tasa-painoisiin sukupolviin eivätkä olefeminismin pilaamia.

• CaseClosed55

Vanhemmat naiset on nyt vain parempia sängyssä kuin nuoret naiset. Kuten miehetkin useimmiten.

Siksi kai tällainen 40v kaljamaha panee 25v hoikkia ja nättejä fitnesskissoja - maine kun on levinnyt, että hommat toimii ja huolehdin naiseni aina huipulle asti.

• Huipullahyvä
        CaseClosed55 kirjoitti:

Vanhemmat naiset on nyt vain parempia sängyssä kuin nuoret naiset. Kuten miehetkin useimmiten.

Siksi kai tällainen 40v kaljamaha panee 25v hoikkia ja nättejä fitnesskissoja - maine kun on levinnyt, että hommat toimii ja huolehdin naiseni aina huipulle asti.

Jes, Ihana mies :D
        Minäkin haluun päästä huipulle , OMG!

• ATM-automaatti

"Heh, ehkä miehet ei vaan tajua että viinikin paranee vanhetessaan. ;)"

Naisten tapauksessa maito on parempi vertaus.

• ATM-automaatti kirjoitti:

Vanha maitokin sopii erinomaisesti vielä leivontaan. Hapanmaitotuotteet osaa olla maistuvia myöskin. :)

piimäkin on mukavan raikasta.

• että.silleen
        ATM-automaatti kirjoitti:

Asiasta toiseen...ATM-automaatti valitsi nyt aivan väärän esimerkin, koska ett näytä tietävän elintarvikkeista paljoakaan!
        Maito vanhetessaan hapantuotteena: kun siihen on istutettu tiettyjä bakteereja on herkullista! Viilit, jukurtit,smetanat ja piimät esimerkkeinä. Hapankermasta tehdyt juustot ym. herkut!
        Viini hapantuessaan/hapettuessaan muuttuu viinietikaksi...hapanta ja kitkerää!
        Tai jos tiesit...sanoit kerrankin jonkin kohteliaisuuden Naisista!

Aioitko sönkkö tehdä happamasta maidosta rahka/jamajkapiirakan vai paistaa piimälättyjä? Niin ja piimäleipää...kiitti sain idean!

Sorry, en pysynyt taaskaan aiheessa!
        Mulle aivan sama, yks hailee mikä on markkina-arvoni. Minä en ole kauppatuote,joka on otettavissa/ostettavissa, valitsen itse kenen mukaan lähden tai en lähde!
        Se on myös ainoa asia minkä; itsensä kingkiksi huutanut äijäkin ymmärtää myöntää!

Öitä!

• lueluelue

• että.silleen kirjoitti:

Asiasta toiseen...ATM-automaatti valitsi nyt aivan väärän esimerkin, koska ett näytä tietävän elintarvikkeista paljoakaan!
        Maito vanhetessaan hapantuotteena: kun siihen on istutettu tiettyjä bakteereja on herkullista! Viilit, jukurtit,smetanat ja piimät esimerkkeinä. Hapankermasta tehdyt juustot ym. herkut!
        Viini hapantuessaan/hapettuessaan muuttuu viinietikaksi...hapanta ja kitkerää!
        Tai jos tiesit...sanoit kerrankin jonkin kohteliaisuuden Naisista!

Aioitko sönkkö tehdä happamasta maidosta rahka/jamajkapiirakan vai paistaa piimälättyjä? Niin ja piimäleipää...kiitti sain idean!

Sorry, en pysynyt taaskaan aiheessa!
        Mulle aivan sama, yks hailee mikä on markkina-arvoni. Minä en ole kauppatuote,joka on otettavissa/ostettavissa, valitsen itse kenen mukaan lähden tai en lähde!
        Se on myös ainoa asia minkä; itsensä kingkiksi huutanut äijäkin ymmärtää myöntää!

Öitä!

Mielummin kallistun lättyjen puoleen tai pannarin. En kovin välitä leivoksista itse juuri ollenkaan. Harva viini kai kovin montaa vuotta kestää vanheta parantuakseen. Useimmat ovat jo muutamassa vuodessa parhaimmillaan ja vielä useammat tosiaan muuttuvat jo pahoiksi. Viini on omasta mielestäni kamalan pahaa aina, jotenka en voi sanoa olevani asiantuntija. :)

• Naisasialooseri1

Totta. Olet täysin oikeassa.

Markkina-arvon nollautuminen on naiselle kova paikka, suurin osa ei sitä pysty myöntämään edes itselleen.

Mitä kauniimpi nainen on nuorena, sitä kovempi paikka rusinoituminen on ja 40 vuotiaana nuorena kaunis nainen on yhtä ruma kuin se hänen syntymäruma kaverinsa.

Rumat naiset pystyvät myöntämään rusinoitumisen koska hävittävää ei juuri ole, mutta nuorena kauniit eivät pysty varsinkaan kun se vanheneminen on tullut heille yllätyksenä. MA-huipulla oleva 18v nainen kun monesti luulee olevansa kaunis ja nuori ikuisesti.

Kun nainen menettää ulkonäkönsä, hän menettää kaiken eikä jää jäljelle muuta kuin monen miehen nussima kulahtanut vanha vittu, jota hän MA huippunsa huumassa top5% Yt-miehille jakoi, ja ne miehet ovat jo aikaa sitten vaihtaneet nuorempiin.

Sama asia kuin jos YTM menettäisi rahansa ja statuksensa, niitä vain harvemmin mies menettää, käytännössä ei koskaan, koska status ei häviä, sen takia mies voi olla YTM vielä 90 vuotiaanakin, mutta nainen vain muutaman vuoden elämästään.

• Nepillerit.Nepillerit

Sulla ei ole alkeellisintakaan hajua, kuinka henkisesti terve ihminen ajattelee. Voisit testamentata aivosi tieteelle, niin nähtäisiin, että kuinka hyytelöisillä aivoilla sitä voikaan olla vielä elollinen.

• Tietämätönn
        Nepillerit.Nepillerit kirjoitti:

Sulla ei ole alkeellisintakaan hajua, kuinka henkisesti terve ihminen ajattelee. Voisit testamentata aivosi tieteelle, niin nähtäisiin, että kuinka hyytelöisillä aivoilla sitä voikaan olla vielä elollinen.

Vain tyhmä ja tietämätön satuttaa, loukkaa muita ja nostaa itsensä jalustalle :(
        Toivottavasti tulee vielä päivä eteen kun häpeää mitä , miten puhuu toisista ihmisistä.

• Naisasialooseri1

Totuus sattuu, valitan. Totuus on naiselle hyvin hyvin julma ja vain harva nainen pystyy sen hyväksymään.

• Naisasialooseri1
        Nepillerit.Nepillerit kirjoitti:

Kommentoi itse asiaan vajakki! Älä aloita shaming languagella,se tekee sinusta vain entistä tyhmemmän ja naurettavan sekä kaavamaisen.

Taisi totuus kolahtaa kovaa! Joko näkyy kurttuja naamassa? onko selluliittia havaitavissa reisissä?

• Kaikkipaikatkunnossa

Hei, comeon..., tuohan on vain sinun, pikku ressukan mielipide.Täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan. Miehetkö sitten pysyvät hehkeinä 40 täytettyään.., kuinkas ne panohommat sujuvat, vai eikö stondaakkaan? Toisaalta, joidenkin kohdalla ikä on vain numeroita. Mihinkähän ryhmään itse luulet kuuluvasi?

• Osu ja uppos :D !!!!

• HerraPorkkana

" Miehetkö sitten pysyvät hehkeinä 40 täytettyään.., kuinkas ne panohommat sujuvat, vai eikö stondaakkaan?"

Stondaa ja hommat sujuu, mutta täytyy sanoa että laukeamisen jälkeen uuteen laukkaan nouseminen kestää. Kärsivällisyys palkitaan tässäkin ;)
        Itse aiheesta, olen ihan pihalla näistä markkina-arvo höpinöistä ja katson sen olevan minulle vain eduksi ;)

• Missä.ovat.aivonne

Kuule Tietämätönn! Hyvin Nepillerit.Nepillerit kommentoi. En ymmärrä, miksi ap.n ja tuon Naisasialooseri1.n varsinkin pitää jatkuvasti ilkeillä ja haastaa riitaa. Provoilla, sitähän tuo tietysti on, mutta miksi harrastaa moista? Ei luulisi mielenterveydeltään oikeasti terveellä olevan tarvetta tuollaiseen.

• No yhyyy, snifff, kyynel. Palstalla vittuillaan surutta ilman naisia jääneille "ätmeille", joten koita kestää.

• rumamaija
        super-atm kirjoitti:

No yhyyy, snifff, kyynel. Palstalla vittuillaan surutta ilman naisia jääneille "ätmeille", joten koita kestää.

Harva teille oma-aloitteisesti vittuilee, yrittää vain ystävällisesti selittää teille miten voisitte muuttaa tilannettanne. Mutta siitä yleensä tulee juuri sitä vittuilua ja huorittelua takaisin "kiitokseksi" vinkeistä.

• rumamaija kirjoitti:

Harva teille oma-aloitteisesti vittuilee, yrittää vain ystävällisesti selittää teille miten voisitte muuttaa tilannettanne. Mutta siitä yleensä tulee juuri sitä vittuilua ja huorittelua takaisin "kiitokseksi" vinkeistä.

Suurin osa ätmeistä on tavallisia miehiä ja ovat tehneet naisen saamiseksi jos monet kerrat sen minkä pystyvät. Sen jälkeen kun kuulee jotain ohjeita miten pitäisi itseään muuttaa, niin sekin on ihan sama asia kuin vittuilu.

Ja mikä vitun pelle sinäkin luulet olevasi? Täällä päivästä toiseen ylpeilet sillä miten rumankin naisen on äärimmäisen helppoa päästä parisuhteeseen ja saada seksiä. Et tajua ruman (tai lyhyen) miehen elämästä yhtään mitään.

• nihhhhhhhhhhh
        rumamaija kirjoitti:

Ironista miten hypergamiseksi lutkaksi osoittautunut nainen, joka on nimimerkkinsä perusteella vieläpä ruma yrittää selittää ätmeille miten he voisivat muuttaa tilannettaan.

• fghjooo

Miksi sitten milf-porno on suomalaisten hakujen top 3:ssa? Joku kurppa hakee sitä satatuhatta kertaa päivässä synnyttääkseen tilastoharhan?

• Eero_ATM-Soturi

Milf-pornossa esiintyvät naiset ovat yleensä iältään 25-35-vuotiaita. Sitä paitsi niihin pätkiin valitut naiset ovat ulkoisesti sitä parasta viidennespromillea tuon ikäisistä eli eivät ihan kelpaa edustamaan koko tuon ikäluokan naispopulaa.

• Nnnaaiinenn

Milf-pornossa esiintyvät naiset ovat yleensä iältään 25-35-vuotiaita. Sitä paitsi niihin pätkiin valitut naiset ovat ulkoisesti sitä parasta viidennespromillea tuon ikäisistä eli eivät ihan kelpaa edustamaan koko tuon ikäluokan naispopulaa.

No ei todellakaan ole vaan 35-45. Milfiksi tullaan vasta 40-vuotiaana. Sitä tässä odottelen...

• Nnnaaiinenn

Olit sittenkin oikeassa

MILF-pornografia on pornografian tyylilaji, jossa naisnäyttelijät ovat usein 25–50-vuotiaita naisia, joista osa on aloittanut työskentelynsä pornoalalla 35-vuotiaana tai vanhempana. Tyylilajille ominaista on iäkkäämpi nainen ja nuoret rakastajat.

Mut se tarkottaa "Mother I'd Love to Fuck" niin mulle nuoret moehet nauranu ettei musta saa milfiä mitenkään kun en oo yhtään sellanen.

• Naisasialooseri1
        Nnnaaiinenn kirjoitti:

No ei todellakaan ole vaan 35-45. Milfiksi tullaan vasta 40-vuotiaana. Sitä tässä odottelen...

Yli 30v nainen on milffi ja sen ikäiset lasketaan pornosivuillakin maturepornoksi.

• tuskinpa

Olen jo ylittänyt ns. kurpparajan, eikä minulla ole mitään vaikeuksia myöntää, että ikä rupeaa näkymään. Elämä on kuitenkin ihan muita asioita kuin pelkästään sitä, kelpaako miesten pantavaksi vai ei. Olen tottunut aina olemaan minkä tahansa paikan kaunein nainen, mutta nykyisin ei auta itku markkinoilla, nuoremmat ovat raikkaampia. Vanheneminen kuuluu kuitenkin asiaan, joten turha pyristellä vastaan. Minulla on ihana mies ja lapset, joten olen rakastettu ja haluttu ja kauneuteni jatkumista voin ihailla tyttäressäni.
      Palstalaiset tuntuvat unohtavan, että ihmisen elämäntilanteet muuttuvat elämän myötä. Nelikymppinen ei ole vain rusinoitunut kaksikymppinen, vaan hän on todella nelikymppinen ja elämässä pyörivät ihan muut kuviot kuin saako ihailua ja seksiä. Sitä henkistä vanhenemistakin ihan oikeasti tapahtuu, joten en yhtään ihmettele, että nelikymppinen nainen, joka ei ole parisuhteessa, ei välttämättä parisuhdetta niin kovasti kaipaakaan. Kaikkein vähiten mitään haluaa varmaan jonkun nuoren ihmisen kanssa, joka tuntuu melkein lapselta, sehän olisi ihan sairasta.

• Hyvin_surullistaM

Aloittaja edustaa jatkuvasti lisääntyvää enemmistölajia, joka joukkona jäänyt pysäkille, 5-vuotiaan tasolle.

• Nnnaaiinennn

Miksi se pitäisi ymmärtää? Eikö se pitäisi HAVAITA omakohtaisesti arjessa?

• seontäytetty

Somaliukko käy pettämässä somalivaimojaan suomalaisen valkoisen 65 vuotiaan naisen luona jolta kohtukin poistettu päivisin kun se ukko ei oo koskaan tehnyt töitäkään mutta somalilapsia 6 kpl sossu maksaa . 85 vuotiaat ukot käy päiväkylässä 20 vuotiaden prostituoitujen luona uskonnosta riippumatta . Ompa 60- vuotiaita prostituoitujakin . Poliisit ja ministerit käyttää. Monella miehellä monta tyttöystävää samaan aikaan . Yksi kotona yksi mökillä yksi ulkomailla yksi työpaikalla . Abrahamin vaimo Saarakin synnytti vanhuksena ja Abraham meni uusiin naimisiin Keturan kanssa senkin jälkeen 6 lasta syntyi. Hormoneilla 60- vuotiaat on synnyttänyt kaksosiakin. Afrikassa muslimiehillä woodoossa on 20-200 vaimoa jotka tekee synnytystyön. Jopa Sakariaskin oli vanha ukko kun sai Johannes profeetta eliaksen kastajan . Vanhan testamentin profeetat kertoo etukäteen Jeesuksen tulemisen ihmiseksi ja kärsivän ristillä sekä nousevan kuolleista . Johannes oli Jeesuksen kanssa . Luojalle on kaikki mahdollista. Uusi testamentti on kristittyjen kirja . Jokaisesta kielestä heimosta kansasta se joka uskoo Jeesukseen Poikana Neiteestä syntyneeksi pelastuu sovituksen kautta ikuiseen elämään riippumatta siitä millainen on. Näin ilmestyskirjassa. Lopunaika on Jeesus .

• syntistenystävä

Raamattu sanoo ettå joka yhtyy porttoon on yksi liha sen kanssa joten molemmat on huorintekijöitä samassa synnissä. Golgatan risti sovittaa .

• armosta

Helvetti onkin paikka missä himot on mutta ei helpotusta . Siksi Jeesusta ei kannata pilkata . Se kun pelastaa joutumasta sinne. Saatana heitetään tulikuvijärveen vaivattavaksi ikuisesti . Ajatelkaa perkelettä mikä kohtalo . Sen savu ei sammu koskaan . Raamattu sanoo että saatanaa joka on kansojen villitsijä valehtelija vaivataan yötäpäivää ikuisesti . Yötäpäivää . Sinne joutuu kaikki Jeesuksen kieltäjät . Vaan Ne pelastuu jotka uskoo Jeesuksen nimeen. Se on lahja .

• kaljamahakokalju

SH-palstoja selanneena voin sanoa et aika räjähtäneitä olemuksia löytyy 40 miehissä.Kannattaisi vaikka peiliin katsoa kun alkaa naisia haukkumaan.Miehet karseimmankin näköiset yli 40-vuotiaat hakevat naista 20-40v hahahahhah....johan vätyksillä luulot itsestään.

• Naisasialooseri1

Kurppaan taisi kolahtaa kovaa, 40 vuotias mies on komea, mutta samanikäinen nainen on vanha haaska

• 041822

"Vähän lampaaseen verrattava "oikean naisen" korvike on myöskin keski-ikäinen haaska joka on hedelmällisen ikänsä jo lähes tulkoon tai täysin jo ohittanut."
      Ei helvetti, että repesin tälle vertaukselle, hienoa trollausta. :D

• olentodennut

sanotaanko asia nyt vaikka näin: EVVK suomimies

• lippukorkealla

Aivan niin. Se on ihan riittävää, kun jostakin oikeasti löytyy niitäkin, jotka arvostaa meitä urheilullisia, viriilejä, upeita suomi naisia!

• Totuudenkertojatar

No tota... ihan sama? Jos kurppana lohkeaa paremmin kuin teininä ja itse nauttii enemmän ilman sitoumuksiakin, niin ei mua haittaa yhtään mitkään rupsahdukset ja markkina-arvot, kun nautintoa saa paremmin kuin nuorena. Varmaan ihan hirveetä miehenä todeta että naiset ne vaan vanhanakin porskuttaa kun itse joutuu tyytymäään kuviin ja tumppuun.

• ikuisestinuori

Mä olen 42-vuotias nainen ja näytän huomattavasti ikäisiäni nuoremmalta. Oon ollu aina nuoremman näköinen, mitä oikeasti olen, myös silloin, kun olin vielä oikeasti nuori. Parikymppisenä oli vaikeaa päästä baariin omilla henkkareilla, kun niitä luultiin siskon papereiksi. Aika vasta kun ostin bussilipun, niin kuski kysy että lapsi, vai aikuinen. Vastasin etä kun oon jo yli nelikymppinen, niin mielellään toi aikuisten lippu. Nuoret miehet tulee aina iskemään mua. Niille vastaan kohteliaasti, ettäsorry, oon naimisissa. Ne ihmettelee, et miten nuorena sä oikeen oot naimisiin menny.

• pussymanni

Suomalaisten miesten pitäisi alkaa olla huolissaan kun noita mamupokia alkaa ilmestyä markkinoille. Siinä voi olla kohta tekemistä saada 40v. naisitakaan kun niillä on notkeat lanteen ja pienin sarvikoko on 26cm. ja kestoa riitää. Markkina-arvo nousee korkealle, ei mamupojat valkkaa, ne toimii.

• ettänäintosielämässä

Olen jo melkein -60-kymppinen ja menekkiä olisi koko ajan. Saan treffipyyntöjä ja onpa kosittukin pari kertaa. Markkina-arvosta en tiedä, eikä kiinnosta. Just viime viikolla eräs mies ehdotti seurustelua ja pyysi innokkaasti treffeille.
      En kuitenkaan halua enää parisuhdetta, olen mieluummin yksin ja itsenäinen.
      Ja nämä miehet eivät tosiaankaan ole mitään reppanoita, vaan fiksuja karismaattisia miehiä.

• atännä

Tuo vastaa minunkin kokemustani oikeasta elämästä. Yksi sukulaisnainen saa jatkuvasti elämänkumppanitarjouksia ikäisiltään miehiltä. Ikää rouvalla reilusti yli 60 vuotta. Ei sitä markkina-arvoa ole olemassakaan. On vain sopivia tilanteita ja toisilleen sopivia ihmisiä.

• ettänäintosielämässä

No just näin, ystäviäni ja sukulaisiani samassa ikäluokassa myös pyydetään usein treffeille. Eräät ovat yli 70-kymppisiä ja miehet ovat kiinnostuneita. Parisuhteita solmitaan hyvinkin korkealla iällä. Jopa hoivakodeissa yms rakastutaan ja ihastutaan. Nämä nuoret miehet täällä kuvittelevat, että rakkauselämä loppuu, kun täyttää 40.

• Kukkomiehet

Kyllä ei moni mieskään, rupsahdus voi olla suurempaa kuin naisilla, kun itsestä ei ole huolehdittu. Kasvava pälvikalju, kaljamaha, miestissit ja kasvojen syvät juonteet eivät tee ketään miestä komeammaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2332
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      429
      2193
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      98
      1190
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      995
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      45
      839
    6. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      16
      807
    7. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      800
    8. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      786
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      167
      717
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      33
      715
    Aihe