Plastiikkakirurgia

Leikkausaiheellinen

Missä Rovaniemellä voi leikkauttaa ylä- ja alaluomia. Onko kokemuksia ja minkä hintaisia. Mihin kannattaisi mennä?

14

141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cccddv

Samassa paikassa , kuin peräpukamiakin .

• naksnaks

Ja samalla veihtelä

• Järkevöitynyt

Kyllä sait ikäviä vastauksia. Mutta täällähän näitä häiriköitä, jotka eivät osaa keskustella, riittää. Vastaus pitää sylkäistä vaikka ei ole tietoa.

Muutama päivä sitten oli paikallisessa sanomalehdessä koko sivun juttu asiasta. Silmäluomien korjauksia tehdään molemmissa lääkärikeskuksissa. Siis Terveystalo ja Lapin lääkärikeskus. Oli hinnastakin juttua, mutta kun asia ei ole minulle akuutti, ei jäänyt mieleen. Muutama tuhat, maksimissaan 5000 €. Lapin lääkärikeskuksessa oli jonkinlainen kampanjakin menossa helmikuun ajan. Kannattanee kysellä sieltä tai vaikka molemmista.

Julkisella puolella kohotetaan silmäluomia jos lääkäri näkee sen haittaavan vaikka näkemistä tai tuottavan huomattavia ongelmia. Kaksi tuttavaani on saanut korjauksen LKS:ssa ja yksi leikkautti Terveystalon kirurgilla, joka käy Hesasta säännöllisesti tekemässä plastiikkakirurgiaan liittyviä juttuja. Nykyisin lienee jo paikkakunnalla omiakin plastiikkakirurgeja. En tiedä onko noihin korjauksiin jonotusta. Kysymällä selvinnee.

• Leikkausaiheellinen

Oli yksi järkeväkin joukossa. Kiitoksia vastauksesta!
        Näyttää noita häiriköitä, joilla ei ole muuta tekemistä kuin ilkeyttä, niin riittävän, joka lähtöön. Ei ole kotona osattu heitä kasvattaa oikealle tielle!!!

• ollinkurjana

Missä pääsisi peniksen lyhennysleikkaukseen? Lenkkeillessä tahtoo tulla hiertymiä kun terskan pää hankaa polvia.

• lippaluomi

En ole tavannut henkilöä, joka olisi pettynyt lippaluomien korjausleikkaukseen. MInulle leikkaus tehtiin 2- 3 vuotta sitten LKS:ssa. Täytin julkisen puolen kriteerit. Toisen silmän yläluomi roikkui lippana osittain pupillan päällä eli rajoitti näkemistä.

• vähempikinvärjääminen

Muistathan varmasti joka päivä ainakin kaksi kertaa päivässä vetää luomiväriä silmiisi oikein paksun kerroksen.
        Siitä ne lippaluomet venyy .

• ollinkurjuushi

Leikkauta polvet

• mitteetyö

Mulla olis jääneet ylimääräiseksi polvisuojat, jos oikein muistan taitavat olla Jofa merkkiset.. osta poi..

Niin tai ala käyttämhään housuja hamheensijasta. Sillä voit puolittaa vaivan,vuoronperään jos käytät eri lahkeessa jormaasi.

• Ukoltarasvat

Mitä maksaa vatsan seudun rasvaimu ja mahankiristys? Ukko lihonut mänkiksi aivan, arviolta 7 kg rasvaa ja kaikki mahassa.

• syytäittiäs

Sinun mättöjäsihän se on syönyt .

• miestissitkipois

Oli läski jo tavatessa ja mättää sokeria naamaan enenevällä vauhdilla, minä jätän syömättä sellaiset :) lihavuus kyllä haittaa rakkauselämää, ei ole minkään sortin lihaksesta kyse sorry vaan, ja lihavuushan vähentää myös mieshormoonien määrää. Vois ukko leikkuutta myös tissinsä pois.

• Lihas

Ei se mitään rasvaa ole vaan helvetin mahtava kyrvännostajalihas.

• mahottoma

Ei ole nousua nähty. Mahtavan löysänä röllöttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe