Asiakaspalvelu Posiolaisissa liikkeissä

pitkäänsivustaseurannu

Mikä Posiolaisissa asiakaspalvelu tehtävissä olevilla ihmisissä on vikana? kaikki on totisia ei niiltä hymyä saa irtoamaan ja osaakohan nuo liene puhuakkaan?Varsinki Posion ärrällä on eräs hapannaama töissä joka luulee olevansa ylempänä muita,käyttäytyy ihmisiä kohtaan ylimielisesti ja on jatkuvasti niinkö vitun nielly vastakarvaan..Pois tommoset palvelualalta..Tulee vain mieleen että onkohan monikaan edes saanu koulutusta ko alalle..osa on kyllä kokonaan väärällä alalla.

55 kommenttia

Äänestä

Vastaukset

  • On se huomattu ettei sielä ole asiakaspalvelu taitosta porukkaa.pitäs panna uuelleen koulunpenkille opettelemaan kuinka ihimisten kans käyttäyvytään.. empä enää ohi ajaessa viitti pysähtyä koko kylässä jos ei oo aivan kauhia pakko.

  • Agrimarketin puutarhapuolella oli varmaankin ainoa henkilö töissä joka oli asiakaspalvelutaitonen,häneltä irtosi hymy ja oli muutenkin iloinen puhu asiakkaitten kanssa eikä ollu tuppisuu.Muuten ko kaupassa oli asiakaspalvelu perseestä,aina joutu myyjää oottamaan joka notku kassan takana mitään tekemättä.Aloinkin sitten Kuusamosta hakemaan tavarat,ei ole ihme jos se kauppa lopetti..niin varmaan moni muukin teki.

  • Tais kommentit osua nappiin...Mutta olen itekki..hävettää tunnustaa.. posiolaisena samaa mieltä..ei sielä osata asiakaspalvelua,ja tiiän myös sen ärrän naisen..joutas panna pois sieltä ku käytös on mikä on,luulee olevasa jotakin..kaikkia ne palkkaa sinne ku on näköjään itteesä kyllästyny ja asiakkaisiin pitää sitte purkaa.

  • Kyllä sielä Posiolla R-kioskilla ainaki yks myyjä on asiakaspalvelija isolla A:lla! Ja tet posiolaiset tiätte varmaan ketä mie tarkotan! Eipä mulla muuta. Kiitos ja anteeksi.

  • Posion ärrällä on kyllä töissä yks niin mahtava emäntä että sen juttusille kelepaa kyllä mennä aina kun sattuu ohi kulukee! Jos muuten on tuota luokkaa asiakaspalavelu sielläpäi ni varmaanni kaikki paikalliset tietää tasan tarkkaan ketä emäntää mie tarkootan!

    • yx on kyllä mahtava työntekijä ja katson ikkunasta ja varmistan että hän on töissä- silloin saan hyvän palvelun kun asioin ärrällä.


  • Täytyy sanoa että s-marketissa on hyvä palvelu ja iloiset"tytöt" töissä. Kyllä pomolla on iso vaikutus siihen miten työntekijät viihtyy. Hyvä pomo niin tyytyväiset palvelijat ja asiakkaat. K-markettiin on pesiytynyt synkkä tunnelma, johtuuko em.puutteesta vaikka parhaansa "tytöt" tekevät olosuhteet huomioon ottaen. Halpahallissa mukava tunnelma!

    • Halpahallissa on palvelu mennyt kovin huonoksi kun sieltä kaikki vakituiset työntekijät lähteneet, ne todella hyvät , palvelun osaavat.


  • Jos minkään yrityksen kanssa sopii työstä Posiolla, niin on laitettava kaikesta mustaa valkoiselle. Aikoinaan, järjestäessäni tilaisuutta Posiolla, kolme yrittäjää ryhtyi muuttelemaan sopimuksia omin päin. Saivat suurempia asiakkaita ja ajattelivat että edullisempaa heille. Pidän mielessä. Onhan niitä muitakin kuntia. Tarpeeksi monelle kun tekee oharit, niin maine kasvaa maan laajuisesti. Ei sitten tarvitse miettiä, miksi asiakkaita ei näy.

  • Vieläkö siel yhel huoltoasemal on harjottelus se kemijärveläine ukko? "seurustelee" sen punapään kans?

    • Valehtelijoiden kuningasko?


    • Just se!


    • Ei luojankiitos ole töissä :D mutta sen punapään kans on edelleen.


  • Olipa työ mikä tahansa, siellä pitäisi viihtyä. Kannattas kyseisten ihmisten tehdä omat johtopäätöksensä ja hakeutua muihin hommiin vapaaehtoisesti. Pahimpia on just nämä jotka killuu työpaikoilla asenteella "Että kun muutakaan ei oo" . Miksi näiden muutaman pitäisi antaa myrkyttää koko työyhteisö? Pääsääntösesti kuitenkin posiolaisissakin liikkeissä saa hyvää palvelua

    • Kyllä useimmat varmasti viihtyvätkin, mutta jos on työpaikkakiusaamista ja varsinkin pomon taholta, on vaikea tilanne. Kannattaa lähteä vaikka karenssi tulee koska mikään pomo ei ole sen arvoinen että kannattaa sairastua sen takia. Moni onkin lähtenyt ja voi erittäin hyvin. Posiolla ei työtä kovin löydy mutta mikä tahansa on parempi kuin pomo joka ei ymmärrä alaisiaan.


    • Olen samaa mieltä. Kyllä hyvä johto on kaiken a&o koska silloin viihdytään kaikki. Toki pomolla on oikeus moittia jos aihetta löytyy ja sen jokainen ymmärtää. Mutta...mutta kun napinaa tulee hyvin tehdystä työstä ja selän takana höpötetään mitä sattuu vaikka oikeasti moitteen sijaa ei olisikaan. Ei pitäis olla niin että vain nuoleskelijat hyväksytään vaikka työn jälki ei niin hyvä olisikaan!!!!


    • Tuossa on perää..Työpaikan huonoilmapiiri ei auta viihtymään töissä, empä ole semmosta työpaikkaa vielä nähny etteikö siellä ole joku paskanpuhuja tai joku aina napisemassa jostakin ja kukaan ei koskaan sano ylemmälle taholle mitään.Itse sanon suoraan jos on aihetta en kenenkään persettä ala nuolemaan..


    • Se on oikeaa toimintaa. Suora puhe hyvä juttu jos joku ei kestä niin olkoon!!


  • Jos mun olis pakko mennä töihin johonkin Posiolle jumalan seljän taakse niin vätäisin kyllä ranteet auki. Ehkä ne myyjät miettii samaa.

    • Ei tänne pakoteta. Meillä on fiksuja ihmisiä eikä tarvita pakolla tulemaan. Pärjäämme hyvin ilmankin!!!!!!!


    • En oo törmänny yhteenkään fiksuun ihmisene Posiolla.


  • nnnihh! son kovaa peliä posiolla!

  • löylykoussikkaa persiesehen posiolla!

  • Kyllä omat kokemukset posiolaisena on s-marketista aika negatiiviset, piti siirtyä k-kaupan puolelle kun ei jaksanut enää katsoa niitä hapannaamoja ja harvoin kuuli tervehdyksiäkään. Mutta nesteellä ei asiakaspalvelu enää paremmaksi voi mennä, aina ollaan hymyssä suin, autetaan, ja pitsakin on parempaa kuin missään muussa koti-pizzassa. Nesteen pitäjät vuoden posiolaisiksi!

    • Minulle kävi päinvastoin, siirryin s-markettiin k-marketista. Palvelua kyllä kassan tytöiltä löytyi, mutta..............muutoin ei kunnollista palvelua saanut. Nyt on hienoa asioida ja hymyt saa ja tervehdykset ja kuulumisiakin työn ohessa tytöt kyselee. Harri on aivan mahtava johtaja!!


    • Harri voi olla hyvä, mutta vois pyytää sitä nuorta likkaa kassalla edes joskus hymyileen.


    • joutavaa kirjoitti:

      Minulle kävi päinvastoin, siirryin s-markettiin k-marketista. Palvelua kyllä kassan tytöiltä löytyi, mutta..............muutoin ei kunnollista palvelua saanut. Nyt on hienoa asioida ja hymyt saa ja tervehdykset ja kuulumisiakin työn ohessa tytöt kyselee. Harri on aivan mahtava johtaja!!

      Kyllä s-marketissa palvella osataan, riippuu tosin henkilöstä. Oma kokemus on se että osuuskaupan nuorilla työntekijöillä, sillä tytöllä ja uudella pojalla asiakaspalvelu on paremmin hanskassa kuin muulla väestöllä. Sais nuoria olla enemmänkin kun muutenkin vanhaa porukkaa ihan riittämiin.


  • Ei paljon kassalla hymyilytä. Pomo haukkuu laiskaksi ja työkaverit vittuilevat. Palkka on pieni ja röökilläkin pitää salaa käydä.

    • Onpa hankalaa! Vaihda vaikka paikkakuntaa niin kohtelu voi parantua!


  • Mitä ihmiset sitten odottaa asiakaspalvelulta? Sielunhoitoako? On tullu aika paljon asioitua eri puolilla Suomea eikä ole ollut pahemmin valittamista. On ihan sama hymyileekö myyjä vai ei tai jutteleeko jotain, kun saan asiani toimitettua, oli se sitten lottoa tai ruokaostoksia. Siihen tarkoitukseen kai nuo myymälät on perustettu, eikait ne mitään sielunhoitopisteitä tai imagonkohotuspaikkoja ole. Suurin osa ihmisistä osaakin käyttäytyä ihan asiallisesti molemmin puolin tiskiä mutta valitettava tosiasia on että siellä tiskin asiakaspuolella on monesti henkilö, joka vaatii jotain erikoispalveluja ja jos kokee jäävänsä ilman niitä niin sitten valitettaan ja haukutaan. Niitäkin löytyy jotka ihan asiakseen kulkevat kiusaamassa myyjiä. Ehkä pitäisi mennä vähän itseensä ja katsoa millä "naamalla" menee palvelua vaatimaan. Ja noista ärräläisistä; miettikää vähän ennenku haukutta ihmiset pystyyn. Ne siellä painaa kusipatti otsassa ilman taukoja joskus pitkääkin päivää

    • Sielunhoitoa ei kukaan kaipaa vaan ystävällistä palvelua.Hymy ei maksa eikä ole raskasta hommaa. Ärräläisten työajat tiedetään ja kaikki kunnia heille kun jaksavat, mutta asiakaspalvelijaksi kaikista ei vain ole. Mutta ei se mitään kun sen tietää, ei kukaan ole ammattilainen syntyessään, mutta kaikkeen oppii jos halua löytyy!


    • "Hymy ei maksa mitään eikä ole raskasta". Tietäsitpä vain kuinka raskasta se hymyily voi joskus olla. Päivät pääksytysten samoja vanhoja "vitsiä" kuunnella ja aina ja joka kerta pitäisi vaan jaksaa hymyillä. Työstä se käy. Naama krampissa loppupäivästä. Jokainen haluaa sen voittoarvan ja paina nyt sitä nappia mistä saa niitä lottovoittoja ja eihän niillä ikinä voita mitään ja vali vali vali.... ja sitten oma kategoriansa ne vaivojensa valittajat. Ei kait kaupan kassa tai joku kioski ole oikea paikka valittaa lonkkiensa kolotusta.


    • Olet ilmeisesti kyllästynyt työhösi ja kaiken lisäksi väärällä alallakin...niin on vaikeaa


  • Ei pidä yleistää. Posion LVI ja sähköpalvelussa ainakin saa maan parasta palvelua. Mökkiläisinä asioimme usein ko. liikkeessä ja se on päivän kohokohta. Myös marketeissa saa asiallista ja ystävällistä palvelua. Eiköhän se hymyn saaminen ole omasta ilmeestä kiinni. Kannattaa joskus katsoa peiliin.

  • Alkossa mukava asioida.

  • Asiakaspalvelu kummassakin kaupassa on ihan ok mutta kyllä k kauppaan kävelen itse, eipä siellä tarvitse jonottaa kassalla 15minuttia kuten s marketissa viikonloppuisin.valikoiman ja halpojen hintojen takia ässässä kyllä kävisi mielummin.

  • Ei valittamista.

  • K-kaupassa oli oikein iloinen ja ihana Roosa kassalla. Hänessä silmä lepäsi...

    • Hän on kyllä kyseisen kaupan pelastaja, en muusta syystä siellä käykään. Kauppias itse oikea harakanpelätin


    • S-marketissa on kans joku kesätyöntekijä, taisi nimi olla Tytti. Hän erinomainen asiakaspalvelija.


  • S-marketissa on ennen ollut kyllä tosi hyvä asiakaspalvelu mutta nyt viimeaikoina isot miinukset kaupalle, pitkät jonot kassoilla kun ei ole kuin yksi tai kaksi kassaa käytössä ja uutena ilmiönä hyllyt ovat tyhjänä varsinkin maidot ja leivät! Meneekö kaupalla niin huonosti että siellä on loppuunmyynti alkanut??

  • On se perhana kumma juttu että vielä 27 ikäseltä jaksavat s-marketissa henkkareita kysyä, ja vieläpä kahtena peräkkäisenä päivänä. Eiks tää joo mee vähän hei liiotteluks!?

  • No kylähän on Pösiö.

  • Olen saanut erittäin hyvää palvelua jokaisessa kaupassa Posiolla. Myös S-Marketissa kuin K-Marketissakin, kyllä molemmissa kaupoissa kauppiaina ovat kauppiaat isolla K:lla. Osaavat varmasti hoitaa hommansa. Lisäksi siellä asuu ystävällisiä, mukavia, auttavaisia ihmisiä. Ja luonnoltaan ja maisemaltaanhan se on Suomen yksi kauneimpia paikkoja. Olkaa Posiolaiset ylpeitä paikkakunnastanne. Onneksi olen aikoinani rakentanut mökin juurikin Posiolle kaikista niistä vaihtoehdoista joita mielessäni punnitsin.

  • S-marketissa ei ole kauppiasta eikä tule olemaan. Se on vain ja ainoastaan myymäläpäällikkö joka harjoittaa ammattia toisten rahoilla toisin kuin K-kauppias joka vastaa kaikesta omilla rahoilla.

  • Joko sieltä huoltoasemalta on se hamppi hävinny?

    • On useampikin huoltoasema. Mistähän on kyse kun itse en ole hamppiin törmännyt!


  • Sorakieli kemijärveltä joskus raataili satujaa yhesä huoltoasemalla sitäkö tarkoitti?

  • Mulle Rovaniemeltä kerto kerran olevan yks jätkä en tiedä oisikho sama. Ei oo ongelmia ollu10

  • Posio on kaikessa jälkeen jäänyt paska kylä. Vihaan koko paikkaa.

  • Älkää nyt jaksako valittaa, kyllä posiolla kummassakin kaupassa hyvä palvelu, itse tykkään käydä ässässä, melkein jokaisen myyjän kanssa tulee jutusteltua niitä näitä ja heti päivä paranee, siinä kaupassa irtoaa hymy jos toinenkin!

    • kyllä näin on! varsinkin savolais-anita saa hymyn aikaseksi millon vaan.


  • Olisi töitä Posiolla, mutta ei taida kannattaa vaihtaa 😀

  • Näin kesäturistin näkökulmasta ei mulla ainakaan mitään valittamista ole palvelusta! Ihan samalaista kuin muuallakin :)

  • Vihaan koko paikkaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.