Voiko joku kertoa millä reseptillä saisi todella paksun (n. 3-5cm) pannukakun??
Olen syönyt sellaista joskus 6-vuotiaana kotihoidossa ja nyt olen 20-vuotias. Voin edelleen sanoa että oli meinaan parasta pannaria mitä olen kuunaan syönyt!
Koitin katella netistä vastaavanlaisia ja ahvenanmaan pannukakku liippasi kaikista lähimmältä, mutta sekin vaikuttaa melko matalalta. Kyseessä saattaa olla joku "salainen" perhereseptikin, mutta kai joku osaa kertoa jonkinlaisia vinkkejä miten saisin samanmoisen pannarin? :-)
kiitos paljon jo etukäteen!
Paksu pannukakku
Pakkotiätää
3
1050
Vastaukset
- omastapäästä
Itse saan aikaiseksi paksun pannukakun siten, että laitan jauhoja huomattavasti enemmän kuin mitä normaaliin pannukakkuun laittaisin, eli lähes yhtä paljon kuin nestettäkin. Joskus saatan laittaa vähän leivinjauhettakin pannukakkutaikinaan. Muuten samoja aineksia; maitoa, kananmunia, vehnäjauhoja, suokaa, sokeria, sulatettua voita myös joskus lisään taikinaan.
- enemmän
Laittamalla paksummin/enemmän taikinaa pannulle
- suosittelen_
Kyllä ahvenanmaan pannarista tulee aika paksu. Tee se mannapuuroon, ja muuten ohjeen mukaan. Päälle kermavaahtoa ja mansikkahilloa, aijai mikä herkku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898