Hapansilakka

tuhatvuotinenmuna

Miksi kaikki sankarit yrittävät syödä suoraan purkista eikö se ole vaikein tapa?
Luulisi että liemi kannattaa hävittää heti ja kuivata kaloja vaikka talouspaperiin.
Sitten lisukkeiden valmistus ettei tarvitse pelkkää kalaa syödä.

9

794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakkoruotsia

Hapansilakkapurkki kannattaa avata ulkona. Liemi kaadetaan pois, silakat huuhdotaan ja poistetaan ruodot. Lisäkkeenä keitetyt puikulaperunat ja salaattia ja mitä itsekukin haluaa. Ruotsissa asuessani minulla oli tilaisuus olla mukana ruotsalaisessa surströmmingskippanissa. Meno oli rentoa ja mukavaa, juomana mm. Explorer vodkaa... Skål!

• Anonyymi

Miksi puikuloita , ylihinnoiteltuja lappalaisten peukhalokitupernoja. On monia peruslajikkeita ja parempia.
        Viinamyrkytkin voi hylätä ja juoda vaikka maitoa.

• Surhaj

Komppaan edellistä kommentoijaa. Ällöttävintä on mielestäni hajun lisäksi perkaus eli yhden tyypin kannattaa tahdä se kokonaan ja tarjota valmiiksi peratut kalat tarjolle seurueelle. Erittäin hyvä tapa syödä hapansilakkaa on laittaa se ruisleipäviipaleen päälle, kuiva ruisleipä ehkä kaikkein paras. Muuta ei välttämättä tarvitakaan.

• hanska_pyykkipoika

• homopoikatepisilleihei

Esimerkiksi kaikkien hapansilakan syönnistä tehtyjen videoiden tarkoituksena on tarjota show, ei mitään oikeaoppista syöntitapaa saati nauttia siitä hapansilakan syömisestä.

• niinpäniinjoo

Suomeksi sanottuna homopoikien on siis tarkoitus leikkiä julkisesti ruoalla.
        Itse en voi sellaista ymmärtää.

• AleksanteriJuppi

Minulle hapansilakan löyhkä oli tuttu jo silloin kun elämäni ensimmäistä hapansilakkapurkkia pari vuotta sitten aukaistiin. Olen ollut 24 vuotta naimisissa ja olen joutunut haistelemaan vaimoni alapäästä lähteviä erillaisia hajuja, pierukaasuista pillunhajuun. Kutsun kalsareissa hautunutta ja pari päivää pesemättä ollutta pillua gravpimperoksi, siitä lähtee sama kammottava löyhkä kuin hapansilakastakin.

• melkeinsäälittää

Proletariaatin mauton kosto.

• Anonyymi

Lapsuuteni asuin Torniossa ja olihan se kesän kohokohtia, kun sukulaiset Ruotsista tuli käymään ja herkuteltiin surströmmingillä. Useamman kerran vuodessa perheen kanssa käytiin myös Haaparannassa ostoksilla ja usein tarrui edullinen hapansilakkatölkki mukaan. Nykyään pk-seudulla olen asunut 20 vuotta ja on herrojen herkku. Kauppahallista ja joistan K-kaupoista saa, mutta hinta menee yli maksukykyni. Sama juttu on Tukoholmassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1956
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      100
      1849
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      142
      1753
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1421
    5. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      35
      1369
    6. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      317
      1255
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      60
      1219
    8. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      130
      1102
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      276
      1056
    10. Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta

Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa
      Hindulaisuus
      446
      953
    Aihe