veren ohennus lääkettä aivoverenvuotoon

valelääkärintaso

Pätevä lääkäri se valelääkäri.

9

247

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylin_tietäjä

Ei määrännyt veren ohennus lääkettä, vaan verenohennuslääkettä.

• tietäjä.iänikuinen

Mauton tapa puuttua oikeinkirjoitussääntöihin. Myös niillä, jotka eivät ole näitä oppineet tai sisäistäneet, on täysi oikeus esiintyä palstalla ilman pilkunnussijoiden ivailuja.

• Myös niillä, jotka haluavat olla tarkkoja oikeinkirjoituksen suhteen, on täysi oikeus oikaista kirjoitusvirheitä (tässäkin viestissä niitä on varmasti). Esimerkiksi suomea opettelevat uussuomalaiset lukevat näitä palstoja ja oppivat oikeaa ja väärää suomea.

- Itse olen muuten valehomeopaatti.

• tietäjä.iänikuinen
        paperiarkkipiispa kirjoitti:

Myös niillä, jotka haluavat olla tarkkoja oikeinkirjoituksen suhteen, on täysi oikeus oikaista kirjoitusvirheitä (tässäkin viestissä niitä on varmasti). Esimerkiksi suomea opettelevat uussuomalaiset lukevat näitä palstoja ja oppivat oikeaa ja väärää suomea.

- Itse olen muuten valehomeopaatti.

On oikeus olla typerä pilkunnussija. Myönnetään.

• tarkkuuttatarkkuutta

Veren ohennus lääke ohentaa verta tulee ulkopuolelta, verenohennuslääke on jo itse verenkierrossa.

• Nunneli

Kiitos, professori! Kun oikaistaan, niin oikaistaan oikein.

• Terkkaritäti

Ei jumankauta, niinkö teki. Mikä kusipää.

• näinx

Onko aloittaja varma, että kyseessä oli aivoverenVUOTO? Jos olikin aivoinfarkti eli tukos aivoissa? Silloin ymmärtäisi verenohennuslääkkeen ennalta ehkäisevänä.

• sivustaseurannu

En tunne tapausta, mutta kyseessä varmaankin oli aivoverenkiertohäiriö. Aina pitäisi kuvauksella varmistaa, onko kyseessä tukos, vuoto vai jotain muuta. Valelääkäreiden toiminta on törkeää, mutta en ihan sitäkään ymmärrä, että perusteellisilla (ja kalliilla) tutkimuksilla pitää väkisin saada tuomituksi taposta tms. On Suomessakin töissä lääkäreitä, jotka ovat lääkiksessä joka tentin tehneet moneen kertaan ja työssään pärjäävät vain hoitajien tuella ja hyvällä tuurilla... Eikä lääkäripulan takia saa potkuja kukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 137
      1762
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      233
      1178
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      855
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      258
      622
    5. 33
      581
    6. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      551
    7. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      218
      544
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      531
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      19
      464
    10. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      456
    Aihe