Pätevä lääkäri se valelääkäri.
veren ohennus lääkettä aivoverenvuotoon
9
170
Vastaukset
- Ylin_tietäjä
Ei määrännyt veren ohennus lääkettä, vaan verenohennuslääkettä.
- tietäjä.iänikuinen
Mauton tapa puuttua oikeinkirjoitussääntöihin. Myös niillä, jotka eivät ole näitä oppineet tai sisäistäneet, on täysi oikeus esiintyä palstalla ilman pilkunnussijoiden ivailuja.
Myös niillä, jotka haluavat olla tarkkoja oikeinkirjoituksen suhteen, on täysi oikeus oikaista kirjoitusvirheitä (tässäkin viestissä niitä on varmasti). Esimerkiksi suomea opettelevat uussuomalaiset lukevat näitä palstoja ja oppivat oikeaa ja väärää suomea.
- Itse olen muuten valehomeopaatti.- tietäjä.iänikuinen
paperiarkkipiispa kirjoitti:
Myös niillä, jotka haluavat olla tarkkoja oikeinkirjoituksen suhteen, on täysi oikeus oikaista kirjoitusvirheitä (tässäkin viestissä niitä on varmasti). Esimerkiksi suomea opettelevat uussuomalaiset lukevat näitä palstoja ja oppivat oikeaa ja väärää suomea.
- Itse olen muuten valehomeopaatti.On oikeus olla typerä pilkunnussija. Myönnetään.
- tarkkuuttatarkkuutta
Veren ohennus lääke ohentaa verta tulee ulkopuolelta, verenohennuslääke on jo itse verenkierrossa.
- Nunneli
Kiitos, professori! Kun oikaistaan, niin oikaistaan oikein.
- Terkkaritäti
Ei jumankauta, niinkö teki. Mikä kusipää.
- näinx
Onko aloittaja varma, että kyseessä oli aivoverenVUOTO? Jos olikin aivoinfarkti eli tukos aivoissa? Silloin ymmärtäisi verenohennuslääkkeen ennalta ehkäisevänä.
- sivustaseurannu
En tunne tapausta, mutta kyseessä varmaankin oli aivoverenkiertohäiriö. Aina pitäisi kuvauksella varmistaa, onko kyseessä tukos, vuoto vai jotain muuta. Valelääkäreiden toiminta on törkeää, mutta en ihan sitäkään ymmärrä, että perusteellisilla (ja kalliilla) tutkimuksilla pitää väkisin saada tuomituksi taposta tms. On Suomessakin töissä lääkäreitä, jotka ovat lääkiksessä joka tentin tehneet moneen kertaan ja työssään pärjäävät vain hoitajien tuella ja hyvällä tuurilla... Eikä lääkäripulan takia saa potkuja kukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35315029- 2575953
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113448- 1912556
- 1372189
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142072Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101590Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481369Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411196- 891170