Itse en ymmärrä. Pillua saa todella helposti ilman parisuhteitakin ja parisuhteessa sitä kyllästyy hyvinkin nopeasti sen yhden ja saman muijan pökkimiseen. Ymmärrän vielä sen että jotkut alaikäset teinit seurustelee mutta että aikuiset ihmiset... millä vuosisadalla oikein elätte?
Miksi miehet haluavat parisuhteen?
13
61
Vastaukset
Seksivietin tarkoitus ei ole se, että se johtaa siiehn pökkimiseen.
Tarkoitus on suvunjatkaminen. Siksi seurustellaan...capish?Olen nainen, mutta vastaan silti. Parisuhde ei ole pelkkää seksiä (kuten ei ihmiselämä noin yleensäkään), vaan pointti on jakaa kaikki elämän osa-alueet lempi-ihmisen kanssa. Kumppanin tuki murheen keskellä ja toisaalta onnen hetkien jakaminen rakkaan kanssa ovat tosi hienoja asioita varmasti molemmille osapuolille. Parisuhteen edetessä on myös hyvä sauma sille, että seksielämä vaan paranee, kunhan oppii tuntemaan toisen paremmin ja tietää, mistä jutuista kumpikin tykkää.
- on.vain.1.nainen
miehen sydämmessä on paikka vain ja ainoastaan yhdelle naiselle me miehet ollaan perhekeskeisiä eli koti ja perhe tärkeimmät muita ei kaivata
- nainen.on.ihana.kiva
kummallista miksi se yksi naaras vie miehen ja siihen rakastuu koko loppu elämänsä kai naisista parhaimpaan rakastuu
- m-i-e-s
On vain yksi nainen ja se on äiti. =P Case closed! <- Mikä menikään vikaan?
Kyllä kai niinkin "höperöjä" miehiä on, jotka haluavat pysyvää suhdetta läheisyyden ja yhteisymmärryksen merkeissä. Ihmistä jonka kanssa voi jakaa muutakin kuin sängyn ja seksin. Joka kulkee mukana elämän iloissa ja suruissa. Tuntee ja hyväksyy, eikä aina tarvitse valloittaa ja aloittaa alusta koko prosessia. Kyllähän se lattealle kuulostaa, jos haluaa kaiken aikaa hullaantua ja uutta ihmistä pysyäkseen vauhdissa. :)
- Edwardo_romantikko
Eipä loputon saalistuskaan mitenkään hohdokasta ole. Aika äkkiä siihen turtuu ja alkaa haluamaan laatua määrän sijaan. Avoin suhde yksinoikeudella miehelle toki se optimaalisin vaihtoehto, mutta eihän se reilua ole jos sattuu rakastamaan toista. Marrrnie tuossa ylempänä muuten latelikin jo parisuhteen hyviä puolia.
Olisikin oikein mukavata jos rakastaminen olisi helpompaa, mutta syytän naisia mielenkiinnottomuudesta läsähtäviä ruumiin osia lukuunottamatta. Pylly, tissit, posket...Sama. Naiset voisi olla vähän mielenkiintoisempia eikä aina tuollaisia pelkkiä tissejä ja perseitä.
No kun kaikki ei ole niin ihmemiehiä että saa pillua tuosta vaan helposti esmes kesken aamupalan, jos sattuu haluttamaan.
- Diufiupiu
Suosittelen valkkaamaan naisen, joka oikeasti on höperönä juuri Sinuun.
Silloin sillä on tarve miellyttää ja huomioida, vaikka kesken aamupalan jos siltä alkaa tuntumaan ;) Moni mies kun lopulta haksahtaa naiseen jolla ei niin kuumat tunteet ole mutta kun osa ihmisistä luulee "ihan kivan kumppanin" riittävän. Sitten ihmetellään kun toinen ei halua.. no ei varmana halua jos ei käy kuumana juuri siihen omaan kumppaniinsa.
Ne naiset ei ehkä ole niitä kuumimpia malleja alkujaan, mutta hyvällä huolenpidolla saa harmaista hiirulaisistakin petoja sänkyyn, heh.
Kun ihminen vilpittömästi rakastuu niin se kohde muuttuu silloin siksi ihanteeksi. Ei ole väliä mikä on sen hetkiset kriteerit ulkomaailmassa.
Jotkut miehet ovat tuon tajunneetkin ja eivät puutteen päivää näe. Diufiupiu kirjoitti:
Suosittelen valkkaamaan naisen, joka oikeasti on höperönä juuri Sinuun.
Silloin sillä on tarve miellyttää ja huomioida, vaikka kesken aamupalan jos siltä alkaa tuntumaan ;) Moni mies kun lopulta haksahtaa naiseen jolla ei niin kuumat tunteet ole mutta kun osa ihmisistä luulee "ihan kivan kumppanin" riittävän. Sitten ihmetellään kun toinen ei halua.. no ei varmana halua jos ei käy kuumana juuri siihen omaan kumppaniinsa.
Ne naiset ei ehkä ole niitä kuumimpia malleja alkujaan, mutta hyvällä huolenpidolla saa harmaista hiirulaisistakin petoja sänkyyn, heh.
Kun ihminen vilpittömästi rakastuu niin se kohde muuttuu silloin siksi ihanteeksi. Ei ole väliä mikä on sen hetkiset kriteerit ulkomaailmassa.
Jotkut miehet ovat tuon tajunneetkin ja eivät puutteen päivää näe.Minä uskon, että sellaisia suhteita, joissa on kaksi tasaveroisesti "höperönä" toisiinsa olevaa ihmistä , on lähinnä elokuvissa. Riittävä edellytys suhteen pysyvyydelle on, että edes toinen on "höperönä" ja että toinenkin ajattelee että "ihan kiva kumppani" . Mutta jos molemmat suhtautuu "ihan kiva" asenteella, niin toista aletaan pitämään puolin ja toisin itsestäänselvyytenä ja "kasvetaan" erilleen.
Parisuhteessa voi siis olla se joka rakastaa enemmän tai se jota rakastetaan enemmän ja ihmisestä varmaan riippuu, kumpi rooli sopii paremmin.
"Suosittelen valkkaamaan naisen, joka oikeasti on höperönä juuri Sinuun. "
Tämä nyt on ikuisuuskysymys palstalla, että monet ihmiset on tilanteesa jossa ei ole mitään mistä valkata.
- vanhaparru
Kyllä ei tiedä parisuhteesta mitään jos vaan värkin takia naisten kanssa on. Naisten kanssa voi viettää muutenkin aikaa kuin sängyssä touhuten. Taitaa aloittaja olla nuori poikanen.
- Ei.Kaikki.Pysty
Mä taas olen samaa mieltä aloittajan kanssa, vaikka kurppa olenkin. Monet miehet ovat jo lähtökohtaisesti parisuhdekelvottomia ja olisi vain hyvä, jos nämä ymmärtävät sen itsekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697574Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435134- 983615
- 442809
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462399Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212333- 222218
- 342203
- 281891
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,191715