1. pelaaja: kivi
Ex----PUA: Henkilöhyökkäys, vitun paskapääkurppa! Voitin!
2. pelaaja: paperi
Ex----PUA: Itte oot -defenssi! Voitin taas, vitun paperi. Vittu, näin aikuiset pelaa! Läl läl lää!
3. pelaaja: sakset
Ex----PUA: Voitin! Ei tarvitse edes selittää miten, mutta voitin silti. Vitun paskapää! Tämä on liian helppoa!
Kivi-paperi-sakset (Ex----PUA edition)
14
69
Vastaukset
- rumamaija
:D ahahahhahaa
- atännä
Niin. ;D
En jaksa millään käsittää, millainen ihminen naputtelee koneeltaan tuota aivan samaa yötä päivää vuodesta toiseen. Eikö se edes kyllästy??- pulla_patologiat
Ihminen jolla ei ole olemassa muita onnistumisenkokemuksia voi yrittää vaikka väkisin saavuttaa niitä tällaisella anonyymipalstalla. Onhan täällä hänelle jo joitain fanejakin muodostunut samanmielisistä reppanoista. Motiiviksi veikkaan siis yksinäisyyttä ja epäonnistumista elämässä.
- KultainenAasi
ExPUA-bingo:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13860605/expua-bingo- Ex------------PUA
Tyhmän kurpan logiikkaa: Tuo todistaa miten usein kurpat käyttävät shaming languagea ja henkilöhyökkäyksiä, ja täten tarkoittaa sitä että voitan koska olen ollut oikeassa. :D
Lisäksi tuo on matkittu palstallakin esitelllystä shaming language bingosta: http://fundamentti.blogspot.fi/2014/12/alkaako-miesten-sukupuolivallankumous.html
Mitä tämä todistaa?
Naiset ovat niin tyhmiä, että he kusevat taas omaan nilkkaansa ja ulisevat miksi heitä viedään kuin litran mittaa. :D - kurpparaivoklishee
Minkä ikäinen olet ja kuinka monen miehen käyttämä?
- Pullat_uunissa
Ex------------PUA kirjoitti:
Tyhmän kurpan logiikkaa: Tuo todistaa miten usein kurpat käyttävät shaming languagea ja henkilöhyökkäyksiä, ja täten tarkoittaa sitä että voitan koska olen ollut oikeassa. :D
Lisäksi tuo on matkittu palstallakin esitelllystä shaming language bingosta: http://fundamentti.blogspot.fi/2014/12/alkaako-miesten-sukupuolivallankumous.html
Mitä tämä todistaa?
Naiset ovat niin tyhmiä, että he kusevat taas omaan nilkkaansa ja ulisevat miksi heitä viedään kuin litran mittaa. :DItte oot -defenssi ja henkilöhyökkäys. Voitin sut, paskapää. Läl läl lää. Olipa vitun helppoa. Vittu että olet kyllä tyhmä pässinpää. Hah.
Ex------------PUA kirjoitti:
Mitä tämä todistaa?
Naiset ovat niin tyhmiä, että he kusevat taas omaan nilkkaansa ja ulisevat miksi heitä viedään kuin litran mittaa. :DPASSIIVIS-AGGRESSIIVINEN TEKOHYMIÖ!!!
- Ex----------PUA
:D
Jälleen alfastatus todistettu!
Oletko ihastunut minuun vai miksi palvot minua noin?
Vai olenko osunut ja upottanut ja nyt on kurpparaivo valtoimenaan?
Vaan tässä on taas hyvä esimerkki siitä mitä kurpat tekevät - käyttävät itse kurpparaivodefenssejä ja ulisevat muille niistä.
Kaikissa keskusteluissa toistuu seuraava:
1. Itte oot!!!!!!/toisen syyttäminen siitä mitä tekee itse
2. Shaming language ja henkilöhyökkäys
3. Jonkun Ex PUA:n termin matkiminen
Tähän vielä päälle vielä tyhmä kurppa ihmettelee, miksi saa aina saman vastauksen samaan kurpparaivoklisheeseen.
Mikä nähdään tässäkin aloituksessa.- Palstanainen
Olet oikeasti outo. Hae ikämies apua. Apua et saa palstalta. :/
- Pullat_uunissa
Henkilöhyökkäys ja shaming language. Voitin sut, mulkku. Olipa taas helppoa. Yrittäisit edes. Heh.
- Ahaaaaaa
Itse siis rakastat kiihkeästi useampaakin palstalle kirjoittavaa naista, koska teet heistä aloituksia.
- ebin_servu
Pulla servattiin taas. Vittu että on tyhmä paskapää.
Ahaaaaaa kirjoitti:
Itse siis rakastat kiihkeästi useampaakin palstalle kirjoittavaa naista, koska teet heistä aloituksia.
Minäkin olen otettu saamastani huomiosta koska ExPUA on kopioinut minun profiilini esittelytekstin ainakin yhteen aloitukseen ja vaikka kuinka moneen muuhun viestiin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka722449- 671435
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811291EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79895
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54763
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta98736Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe28722- 30686