Minun mielestäni keilailu on urheilua.
Onko keilailu urheilua? Ottakaa kantaa!
3
2743
Vastaukset
- jfhkshdkfjd
pöh, voiko jotain sellaista sanoa urheiluks, jossa ei tuu hiki, kitataan samalla kaljaa diskovaloissa. Hauskanpitoa kaverien kanssa tuo on, mutta ei missään nimessä urheilua
- Geilaaja
Nyt tietysti ekana yks tärkee seikka! Jos heität kilpailua Alkoholin juonti ja Tupakan ja Nuuskan yms. käyttö on kielettyä. Jos yksin heittelee 2 tuntii nii toistoa tulee semmonen 250-270 kappaletta ja jos vaikka 24 sarjaan nii noin 500 kappaletta, kyllä se silloin on urheilua
Minun mielestäni ns. ''huvikeilaaminen'' EI TOELLAKAAN OLE urheilua, jossa kitataan kaljaa.
On keilailu TODELLAKIN muuten urheilua =)
- Anonyymi
ei mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3112784Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522604- 1201712
- 1181410
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701010