Olen vähän hämilläni.
Olen ensimmäisen kerran elämässäni rakastunut täysin terveeseen mieheen,
Itse olen lievästi cp vammainen nainen.
Tämä mies on ihan avoimesti flirttaillut minulle ja osoittanut muutenkin että voisi olla kiinostunut minusta.
Nyt kuitenkin on käynyt ilmi että tällä miehellä on kolme lasta ja vaimo.
Vaimo on samassa paikassa töissä kun tämä mies ja minäkin.
Olen kertonut avoimesti tälle miehelle tunteistani häntä kohtaan mutta koska olen saanut selville että miehellä on kolme lasta ja vaimo niin mitään ei ole tapahtunut eikä tapahdu.
Tämä mies on kertonut minun lämpimistä tunteistani tätä miestä kohtaan omalle vaimolleen joka on luonollisesti mustasukkainen.
Olemmme esimiehemme minä ja tämä mies sopineet että tästä ei puhuta sitten tämän enempää.
Kuitenkin tämä mies juoksi heti kertomaan asian vaimolleen ja nyt tämä nainen aivan avoimesti käsittelee asiaa naispuolisten työkavereidensa kanssa ja minun kuuleni vielä.
Tämä on minulle luonollisesti arka ja kipeä asia koska olen rakastunut mutta en missään nimessä halua tälle miehelle mitään pahaa enkä luonollisesti kenellekkään.
Mitä minun pitäisi tehdä vai voiko tässä tilanteessa tehdä enää mitään?
Auttakaa mua...
tterve mies ja vammainen nainen
typerys
1
<50
Vastaukset
- tuttutunne
Olen samantyyppisessä tilanteessa. Itse syyllinen ja tunteeni vieraalle ilmaissut. Vaimoni tietää ja rakastan häntä. Kaikkea en nyt tähän avaa, mutta olen kärsinyt tästä niin helvetisti.
Miten saatoin olla niin tyhmä. En ymmärrä itseäni. Olen ajatellut, että aika hoitaisi ja voisin hymyissä suin muistella tätä. Vielä ei ole onnistunut ja tapahtunut on vienyt elämänilostani ison siivun. Iso osa elämääni muuttui sen johdosta. Se vaan tuppaa mieleen, vaikka olen asiaa työstänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636