Miten paksussa lumessa shettiksellä voi ratsastaa ja minä olen 154 cm pitkä ja painan 49kg saanko ratsastaa 105cm shettiksellä?
Shettiksellä hangessa
2
108
Vastaukset
- ejkannata
Riippuu ihan konin kunnosta, ei ainakaan mitään hirveän rankkaa treeniä voi noin pieni poni vetää noin ison ratsastajan kanssa. Aika perus nyrkkisääntö olis, et jos ratsastajan olkapää olisi siinä hevosen sään kohdalla, niin pituus täsmäisi jotenkuten.
Itse en suosittelisi menemään ollenkaan noin pienen hevosen selkään kun olet jo muutenkin noin pitkä. Istunta menee useimmiten huonompaan suuntaan, kun konin ja ratsastajan pituusero on liian iso. Et voi käyttää apujakaan kunnolla, jos nilkat menevät hevosen mahan alle.- Shettis10
Poni on kyllä tähän asti hyvin kestänyt painoni ja hyvin toimii avutkin olen ratsastanut sillä hyvin kevyesti ihan vain sen takia että ponille ei tulisi selkä kipuja yms. Ratsastan sillä noin kerran tai kaksi kuukaudessa mutta kärryillä ajelen ainakin kerran viikossa. Mutta nyt ku tossa on tuo luminen pelto nii ajattelin että miksei vaikka vartti tai 10 minaa kevyttä. Ponilla löytyy kyllä intoa ku yleensäkki saatta nostaa ravin ilman käskyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943829Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512702Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741270Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151230Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101139- 46934
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019920- 40835
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt210791Kyllä oli tuas maukkaan näköinen herkkupöytä
Mehta Manin uudenvuoden vastaanottajaisissa: kaöjoo ja nakkia ainakin. Savukallookin tais olla ja sinkkua54658