L.Rantatorikka

allakka

Missä päin menee nykyään sellainen nainen kun Leena Rantatorikka. Oli aikanaan hyv, mutta sitten vain katosi. Samoin voisi kysellä Hyvinkäällä joskus pelannutta Noora Bergia. Tietääkö hänestä kukaan mitään.

6

2196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pihka

Huhutaan, että Leenalle olisi iskenyt se kuuluisa lautaskammo, mutta asian varmuutta en tiedä.. Hyvinkäällä hänet on viimeksi nähty..

• Määäää

Sairaanhoitajaksi valmistui jokunen vuosi sitten ja lautaskammo taitaa olla käsien tärinästä päätellen.

• Lene79

Moikka!

Katkaisempa huhuilta siivet ja vastailen henkilökohtaisesti...

Juu mun pesis loppu tosiaan jo vuosia sitten. Syötöt alkoi osua paremmin lautasen ulkopuolelle kuin lautaselle. Samoin mun polvet "hajos" ja on nyt leikattu molemmat useasti.Eikä ne oikein kuntoon ja entiselleen tulleet.

Liikunta on edelleen osa mun elämää, mutta polvet estää monia juttuja/lajeja. Mutta pääasiahan on se, että pystyy elämään suht'koht normaalia elämää!Ja nauttii elämästä! Ja pesiskentille en enää kaipaa, antaa muiden hoitaa pelaaminen, mä seurailen mielelläni aurinkoisella säällä peliä katsomon puolelta!

Ja valmistuin 2,5-vuotta sitten sairaanhoitajaksi. Työskentelen toiminnanohjaajana yhdistyksessä, joka tarjoaa mielenterveyskuntoutujille avopuolen palveluja. Tykkään haastavasta työstäni!

Tahkon ja Riipen pelejä olen varmasti kesällä katsomassa sekä seuraamassa veljien peliotteita!

Oikein aurinkoista kesää ja mieleenpainuvia hetkiä pesiskauteen!

Terveisin Leena :)

• Hienoa ja onnea sisko ja sen veljet.

• Anonyymi

Hyvä hieronta, Kalevalainen jäsenkorjaus, perinteinen jäsenkorjaus, osteopaatti jne... Nämä pitäisi auttaa polvivaivoihin. Liian moni menee leikkaukseen, liian helposti.

• Anonyymi

Tais olla halu antautua jollekin siimahäntähimolle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1083
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      847
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      783
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      529
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      525
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      521
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      454
    Aihe