Kommentoi mun postaamaa seisokkikuvaa ilkeämielisesti sanomalla: "Mikäs pikku patukka se siinä oikein nöpöttää? Odottaa karvaisen, karvaista, maskuliinista perärööriä". Olisin kirjoittanut sille takasin mutta se saatanan limanuljaska oli estänyt kommentoinnin. Voi vittu että tollaset idioottikakarat pitäs vatkata spermaksi ja nussia uudelleen saatana!
21v pojan nulikka vittuili alastonsuomessa!
12
512
Vastaukset
- gogojamboree
Nussi sitä perseeseen pikkukullillasi. Oppiipahan olemaan.
- atm-37v
Tossa sen kusipään profiili on:
http://alastonsuomi.com/Samppppa__
Ei vittu mikä munaturpa :D- Tarkistetaan_
Mikäs sun profiilis on, jotta saadaan tarkistaa oliko kaveri oikeassa
- Alfa-ryhmää
Ätmi 37v alastonsuomi sivulla pilinsä kanssa häää hääää! Miks ei persreikä??
Nuori kolli pisti sut ruotuun. Luulet sä jonkun pimpin litisevän sulle? - 3658
Törkeää ilkeillä sun homoudesta.
- Ftyhhhh
Ap. on pienimunainen gay
- Aivan_varmasti
Ap taitaa olla naisasialooseri mutta kirjoitaa tällä kertaa eri nimimerkillä.
Aivan_varmasti kirjoitti:
Ap taitaa olla naisasialooseri mutta kirjoitaa tällä kertaa eri nimimerkillä.
Otsikosta tuli heti minullekin Nalli mieleen.
- Mies3210
Toivottavasti hakkaatte toisenne!
- HaistavittuNAL
Ihan oikein sulle, Naisasialooseri!
- nihhhhhhhhhhh
Vai niin.
- Akastomat
Otan osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368