Taas täällä monta ketjua lihavuudesta

JaPerkele

Mä en lähtis haukkumaan ketään ja salaa olenkin oikeasti aina (vahingon)iloinen kun näen itseäni lihavamman ihmisen.

Mä käyn salilla ja vaikka teen mitä vaan niin paino on 75 vaikka pituutta vain 166. Syömisestä pitäs muka tinkiä että ventovieraat ei paheksuivat!! Perkele!!

Koska eihän kukaan edes mua näe älästi ja olen hyvässä kunnossa ei tällä mahalla niin väliänole. Saatana. Taas vaan totesin kun kävin työpaikan suihkussa että olen harvinaisen ruma ihminen.

Ja vedin kalsarit väärin päin jalkaan ja matka jatku.. kun en taas ottanut puhtaita mukaan ni käänsin näppäränä ympäri. Mitä väliä silläkään on saatana.

13

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmekköstuo

Tollasia rumia ja lyhyitä ätmit aina on!

• Minä taas kirosin tänäaamuna persettäni. Mielestäni tursoilee liikaa, vaikka olenkin nyt harrastellut kuntopyöräilyä taas päivittäin (väh. tunnin, parina viimepäivänä hieman yli 2 h). Tietysti se nyt aikansa vie, että pääsee alkuun sen kiinteyttämisen kanssa, mutta olisihan se kiva jos alkaisi jo vähän tulosta näkyä.

• scrg kirjoitti:

Mitä jos läskit jää ja alle kasvaa hirmuiset lihaspatit?

http://balancedtrainingsolutions.blogspot.fi/2010/05/muscles-used-when-pedaling.html

Huh, mikä kauhukuva! :( Mutta yritän tässä asiassa kuitenkin luottaa aiempiin kokemuksiini eli siihen, että olen pari kertaa aiemminkin onnistunut laihduttamaan pyöräilyn voimin (tosin niillä kerroilla sillä tavallisella enkä kuntopyörällä).

• rumamaija kirjoitti:

Huh, mikä kauhukuva! :( Mutta yritän tässä asiassa kuitenkin luottaa aiempiin kokemuksiini eli siihen, että olen pari kertaa aiemminkin onnistunut laihduttamaan pyöräilyn voimin (tosin niillä kerroilla sillä tavallisella enkä kuntopyörällä).

Kuntopyörä vaikuttaa tylsältä mutta saattaa soveltua laihduttamiseen paremmin. Tavallinen pyörä haluaa ainakin kesäaikaan aina joko jäätelökioskille tai olutterassille.

• Mitään aeroopisia en lähtisi sisällä tekemään..Voiko olla mitään paskempaa kuin veivata kuntopyörää sisällä.
        Hanki sukset talveksi ja lenkkarit kesäksi maantiepyörä. Sitten lisäks punttisalia, jossa pyrit kiinteyttäviin harjoituksiin perseellesi...Millään tyhjänpäiväisellä kuntopyörä räpellyksellä et tuu koskaan saamaan mitään aikaan.

• Montako wattia sinulla on vastusta, kun poljet?

• Ratikkakuski kirjoitti:

Montako wattia sinulla on vastusta, kun poljet?

Wateista en tiedä, mutta 3-tasolla se vastus on tähän asti ollut ja nyt siirsin 2-tasolle.

• rumamaija kirjoitti:

Wateista en tiedä, mutta 3-tasolla se vastus on tähän asti ollut ja nyt siirsin 2-tasolle.

Tuo nyt ei oikein kerro mistään, kun ei tiedä, millainen asteikko siinä mittarissa on.

Meinaan vaan, että kuntosalit on täynnä mimmejä, jotka polkevat pyörää alle 100 watin vastuksella selaillen samalla kännykkäänsä ja jälkeenpäin ihmetellen, kun ei tulosta tule.

• Kilttiatm

Olen muuten 166 ja n 75 kg. Ruma olen ja sille ei sitten voi mitään. Vois vaikka lihoo 20 kg ei sillä olisi väliä kun on ruma naama ja näin lyhyt niin ei naiset kiinnostu

• Tuollaista paino-pituussuhdetta on vissiin yleisesti pidetty miehillä vielä ok:na, koska heidän painonsa voi tulla myös lihaksista. Naisilla vähän eri juttu.

• OlkaaYli180cm

Sama se on sulla sekä aloittajalla että ihan sama vaikka painaisitte samantein 85 kiloa koska teiltä puuttuu se 15cm Kaikkien naisten kriteeristä niin pelinne on jo pelattu!!!!!

• että.silleen

Sanoisin ett olet hiukan tukeva, ehkä on 7kg ylipainoa, ehkä ei niinkään paljon.
        Ei mitenkään paha, jos ei itseäsi mitenkään fyysisesti haittaa. Jos tuohon nyt 20kg lisää popsit/litkit painoa niin jo alkaa menoasi haittaamaan.
        Kokeile vaikka, heitä 20kg painoinen säkki reppuun, reppu selkään ja juokset reppuselässä pari km, sitt kerrostaloon rapuja viel 5-7 kerrosta.
        Sulla on siin vaiheessa kun pysähdyt... keuhkot jo suussa...kielen päällä, ja puuskuttelet hengenhädässä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      52
      3281
    2. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2500
    3. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2418
    4. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      40
      2361
    5. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      2209
    6. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      29
      2200
    7. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      40
      2050
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1971
    9. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108
      1822
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      36