Makuuhuoneen oveen koputtaminen

shutdoor

Olen asunut mieheni kanssa yhdessä pari vuotta. Nyt hän on sanonut että minun pitää alkaa koputtamaan makuuhuoneen oveen, jos hän on huoneessa sisällä. Onko tämä muilla pariskunnilla normaali käytäntö että omaan makuuhuoneeseen ei voi mennä sisälle ilman koputtamista? Ei minun ole tarvinnut edellisissä suhteissa omassa kodissa oviin koputella.

8

75

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummastuttaa

Tuli heti mieleen että miehes saattaa vetää käteen eihän se kiva ole jos vaimo yllättää väärään aikaan. Minä olen kerran yllättänyt Vaimoni dildoilemasta päiväsaikaan kun lapsi oli koulussa ja minä tulin etuajassa kotiin...olihan näky mutta jollain tavalla myös kiihottavaa, no Vaimo ei mua huomannut makuuhuoneen oven raosta vain surina kuului selvästi ja Vaimon voihke. Että silleen mutta ei toi koputtaminen kovin yleistä ole meillä ainakaan ellei pojan huoneeseen ole asiaa kun sillä ovi kiinni.

• knok.knok

Itse en suostuisi koputtelemaan omaan huoneeseeni, asia on eri jos omat makuuhuoneet ja lasten huoneisiin en koskaan mene koputtamatta.

• 40v-sinkkumies

Se varmasti runkkaa siellä ja ajattelee jotain toista naista. Heitä mäkeen tuollainen mies koska eihän tuollaista sääntöä voi määrätä parisuhteessa kun omassa kodissa pitää saada tulla makkariin aina kun haluaa.

• hurtta753

No ei kyllä kuulosta oikealta. Ymmärrät varmaan itsekin. Lasten huone on eriasia. Sinne mennessä koputan.

• tuulenviemäää

Meillä taas tarvi katsoa suoraan miestä, jos tämä tuli huoneeseen missä olin. Kerran satuinkin katsomaan telkkaria ja hän suuttui, kun en katsonutkaan häntä.
      Siit asti olen katsonut häntä joka kerta.
      Kerran hän suuttu, kun katsoinkin häntä.
      Aika vaikea olla toisen kanssa millon saa mitäkin tehdä ja sanoa. Ettei toinen vain suutu. Ei tässä kukaan ole ajatusten lukija.

• voijestas

No ei todellakaan ole normaalia, meillä on makarin ovi aina auki, suoraan olohuoneeseen. Yli 20 vuotta yhdessä....

• meilläovetauki

Ei ole normaalia. Mutta kysäseppä syytä, tuo mielestäni vaati jo perustelun.

• sekstailee

Voipi harrastaa vaikka puhelinseksiä jonkun kanssa. Tiedän tälläisen tapauksen kun vaimo salaa kuunteli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe