Nämä älykkääseen suunnitteluun uskovat ovat todiste siitä että evoluutio voi myös taantua ja osa porukasta voi palata ali- ihmisen älykkyystasolle.
Kreationistit o todiste että evoluutio voi taantua
7
77
Vastaukset
- siinä.taas.todiste
Evoluutit taitavat ollakin natseja, kun lajittelevat toisia ali- ja yli-ihmisiin. Sitä se evomoraali teettää, kelpoisinta pitää olla aina vain valitsemassa.
- ressu1
pieniryhmä pitää isoa melua....monet ihmiset elävät jonkun suggestion vallassa...osa on vain niin yksinkertaisia että salkkareiden juonen käänteet vat elämälle tärkein anti....monesti se ettei asioita tarkastella objektiivisesti johtuu pelosta....toittotetaan että evoluutiouskovaiset sitä tät...no jos tulisi oikeasti vakuuttavia todisteita kreationismista ...jotka empiirisillä menetelmillä todettaisiin veden pitäviksi uskoisin näin...evoluutio on toistaiseksi paras selitys mali elämän kehittymiselle maapallolla
- Hihhuuli
Vakuuttava todiste kreationismista? Tutki itseäsi, vaienna ajattelusi toviksi, ja kysy, kuka sinulle sen jälkeen puhuu. Joku kuollut omaisesi Tuonelasta pilailee kustannuksellasi ehkä vain.... Joillekin ehkä vastaa vain hiljaisuus, mutta minulla sitä ei enää ole. Ota selvää, kuka sinua ajateluttaa, minä en ole niin suuri vielä, että voisin edes luulotella, itse itseäni pyörittäväni, ainakaan kovin paljoa....
- Vajaalle
Hihhuuli kirjoitti:
Vakuuttava todiste kreationismista? Tutki itseäsi, vaienna ajattelusi toviksi, ja kysy, kuka sinulle sen jälkeen puhuu. Joku kuollut omaisesi Tuonelasta pilailee kustannuksellasi ehkä vain.... Joillekin ehkä vastaa vain hiljaisuus, mutta minulla sitä ei enää ole. Ota selvää, kuka sinua ajateluttaa, minä en ole niin suuri vielä, että voisin edes luulotella, itse itseäni pyörittäväni, ainakaan kovin paljoa....
No, ainakin voisit pyörittää itsesi vittuun tältä keskustelupalstalta, koska evääsi eivät aivan riitä tälle tasolle. (Teidän omissa kaatumisbileissännehän nuo olisivat valideja todisteita... vailla ymmärrystä.)
- Ihanko-Tuonelasta
Hihhuuli kirjoitti:
Jos kuolleet omaiset Tuonelasta alkavat pilailla pääsi sisällä, on aika soittaa mielenterveystoimistoon.
- Hiihhuuli
Joo, sinä kiellät älykkään suunnittelun, ja sanot, että sellaista tekevä ja siihen uskova on "ali-ihmisen älykkyystasolla?": Anteex oli pakko sanoa, mutta en naura, et ole samanlainen tässä asiassa kuin minä.... Erilaisuus on kunnioitettavaa, mutta en ymmärrä, keneltä sinä järkesi vedät ja kuulet, jos et Jumalalta ja Jeesuksenkin kautta. Pelottavaa olisi kuulla SE vastaus, että kenen joukoissa sinä nyt seisoit. Toivottavasti emme tapaa koskaan yömyöhään, ettei tule vaikkapa puukosta tms.... Itse en niin tee, mutta jos sinä kiellät Jumalan, viinajumalahumalasi, saattaisi olla juuri noinkin paha, tämä varoituksena kaupungeissa lähetystyötä tekeville hihulle, älkää YÖLLÄ menkö ottamaan turpiin keneltäkään... "ME olemme päivän lapsia"
- Sitä_saa_mitä_tilaa
Mitä vittua sä oikein vingut? Jos sä saat Moraa keuhkoihin, niin sehän on sinun Jumalasi tahto, joten ihan turhaan rimpuilet kohtaloasi vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291639Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11506Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321391
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321214Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501100- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51894