Antakaa nyt sitä pillua naiset?

sinkkumies--

Panettaa joten pillua tänne ja heti.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkki-täti

Jos sitä pillua pitää sinulle näin virtuaalisesti toimittaa, niin googlaa pillu. Voi valita kuvina tai tekstinä.

Asia hoidettu, ei tarvitse kiittää.

• MelatoniiniEiAuta

Erkki-tädin ei pitäisi mennä vastaamaan tämän kaltaiseen ketjuun, sillä monilla miehillä ei uni tahdo tulla koko iltana miettiessään erkki-tädin kauniita kumpuja.

• erkki-täti
        MelatoniiniEiAuta kirjoitti:

Erkki-tädin ei pitäisi mennä vastaamaan tämän kaltaiseen ketjuun, sillä monilla miehillä ei uni tahdo tulla koko iltana miettiessään erkki-tädin kauniita kumpuja.

Ei kannata haaveilla. Olen havainnut viime aikoina itsessäni, että kiinnostus seksuaaliseen toimintaan alkaa hipoa nollaa. Joku poikkeuspäivä voi olla, jolloin ajatuksen tasolla harkitsen/kaipaan parisuhdetta. Tätä se keski-ikä teettää?

Suon sitten tulevaisuudessa maan matosille sen, mitä en maailman miehille antanut. Antaudun lihallisesti täysin ja kokonaan.

• KiitosErkki-tädin
        erkki-täti kirjoitti:

Ei kannata haaveilla. Olen havainnut viime aikoina itsessäni, että kiinnostus seksuaaliseen toimintaan alkaa hipoa nollaa. Joku poikkeuspäivä voi olla, jolloin ajatuksen tasolla harkitsen/kaipaan parisuhdetta. Tätä se keski-ikä teettää?

Suon sitten tulevaisuudessa maan matosille sen, mitä en maailman miehille antanut. Antaudun lihallisesti täysin ja kokonaan.

No niin, unista on turha haaveilla tänä yönä.

• erkki-täti
        KiitosErkki-tädin kirjoitti:

No niin, unista on turha haaveilla tänä yönä.

Oletko aito nekrofiili? Mielenkiintoista. Mikä matojen syömässä lihakasassa niin paljon kiihottaa, että uni ei tule? Mikä se on se juttu?

• Mene huorille valittamaan.

• näinsemenee

huorille ei todellakaan mennä valittamaan, siellä maksetaan ensin etukäteen, pannaan 1-3 minsaa ja heitetään rojut ränniin.

• mullekanspilluu

mulle kans pillua jos sitä on tänään tarjolla

• atm30-poikuustallella

Pilluu tänne myös, ei se käytössä kulu

• erkki-täti

Eikös se palstatotuuksien mukaan mene pilalle, jos:
        - rakastelee liian isokaluisen kanssa
        -synnyttää (pillun alkuperäinen tarkoitus parittelu ja synnytys...)
        -harrastaa liian paljon seksiä
        -pihtaa

Että teki niin tai näin, kuluu se ja menee pilalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      275
      2855
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      41
      2271
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1977
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      110
      1712
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1355
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1169
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1141
    Aihe