Panettaa joten pillua tänne ja heti.
Antakaa nyt sitä pillua naiset?
10
<50
Vastaukset
- erkki-täti
Jos sitä pillua pitää sinulle näin virtuaalisesti toimittaa, niin googlaa pillu. Voi valita kuvina tai tekstinä.
Asia hoidettu, ei tarvitse kiittää.- MelatoniiniEiAuta
Erkki-tädin ei pitäisi mennä vastaamaan tämän kaltaiseen ketjuun, sillä monilla miehillä ei uni tahdo tulla koko iltana miettiessään erkki-tädin kauniita kumpuja.
- erkki-täti
MelatoniiniEiAuta kirjoitti:
Erkki-tädin ei pitäisi mennä vastaamaan tämän kaltaiseen ketjuun, sillä monilla miehillä ei uni tahdo tulla koko iltana miettiessään erkki-tädin kauniita kumpuja.
Ei kannata haaveilla. Olen havainnut viime aikoina itsessäni, että kiinnostus seksuaaliseen toimintaan alkaa hipoa nollaa. Joku poikkeuspäivä voi olla, jolloin ajatuksen tasolla harkitsen/kaipaan parisuhdetta. Tätä se keski-ikä teettää?
Suon sitten tulevaisuudessa maan matosille sen, mitä en maailman miehille antanut. Antaudun lihallisesti täysin ja kokonaan. - KiitosErkki-tädin
erkki-täti kirjoitti:
Ei kannata haaveilla. Olen havainnut viime aikoina itsessäni, että kiinnostus seksuaaliseen toimintaan alkaa hipoa nollaa. Joku poikkeuspäivä voi olla, jolloin ajatuksen tasolla harkitsen/kaipaan parisuhdetta. Tätä se keski-ikä teettää?
Suon sitten tulevaisuudessa maan matosille sen, mitä en maailman miehille antanut. Antaudun lihallisesti täysin ja kokonaan.No niin, unista on turha haaveilla tänä yönä.
- erkki-täti
KiitosErkki-tädin kirjoitti:
No niin, unista on turha haaveilla tänä yönä.
Oletko aito nekrofiili? Mielenkiintoista. Mikä matojen syömässä lihakasassa niin paljon kiihottaa, että uni ei tule? Mikä se on se juttu?
Mene huorille valittamaan.
- näinsemenee
huorille ei todellakaan mennä valittamaan, siellä maksetaan ensin etukäteen, pannaan 1-3 minsaa ja heitetään rojut ränniin.
- mullekanspilluu
mulle kans pillua jos sitä on tänään tarjolla
- atm30-poikuustallella
Pilluu tänne myös, ei se käytössä kulu
- erkki-täti
Eikös se palstatotuuksien mukaan mene pilalle, jos:
- rakastelee liian isokaluisen kanssa
-synnyttää (pillun alkuperäinen tarkoitus parittelu ja synnytys...)
-harrastaa liian paljon seksiä
-pihtaa
Että teki niin tai näin, kuluu se ja menee pilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752855Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka412271Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1101712
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661307
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771141