Lähikunnista kun soittelevat kertovat kuinka ihana ilma on monta lämpöastetta ja keväinen auringonpaiste, ei ole meillä paljo häirinnyt, eilenkin eräs kertoi kun on 5 astetta lämmintä varjossa ja kirkas auringon paiste, mikä sekin nyt vei meiltä, liekkö siirretty ruttiin sekin.
MissTornion aurinko
10
<50
Vastaukset
- Ylittetornion
10,5c. n täällä Ylitornion kylällä varjossa ollut koko aamun ja kaunis ilma, eilenkin paistoi koko päivän aurinko niin ihanasti, me emmä ottanu niitä pakukkoja teiltä ne on vieny auringonki, ja loput rippeet viety ruotsiin.
- ananiaskopra
Nyt paistaa aurinko köyhään kepusuomeen
- etennari
Kyllä on melko sairasta kommentointia auringosta puhuttaessa jollakin viheltää korvien välissä ettei keväästäkään pysty nauttimaan . Kevät on aina ollut joillekkin pahaa aikaa
- tevsinnekerikseen
etennari kirjoitti:
Kyllä on melko sairasta kommentointia auringosta puhuttaessa jollakin viheltää korvien välissä ettei keväästäkään pysty nauttimaan . Kevät on aina ollut joillekkin pahaa aikaa
Ymmärrän sinua jos sinulla on vaikeaa näinä vuoden vaihtuvina aikoina, se on yleistä mielenterveydestä kärsivillä ihmisillä, mutta koet kestää ei tuo ole aurinko se on valo joka tulee ruotsin laatikolta eli Bustationilta, laittoivat pihavalot päälle kun näkivät tuon aloituskirjoituksen.
- eskotennari
Kaunista ja ihanaa kun aurinko paistaa, siitä ei voi edes kepu varastaa vaikka ne onkin ahneita viemää kaikki köyhän kansan ilot ;)
- nojohansepaistoki
No net aiko huomena lopettaa valastuksen suomen puolele että se ei häiritte mamujen kolttosia eikä kiklun esittelyä.
- AhmedAsarHuman
minu matu kiki kilsi aarinkosa vaika on tauna ruputua ja mika on se mita paljon on vesipatia
- kepupönteri
Aurinko ei paista enää yli 75 vuotiaille vammaisille, kepu vie heiltä kaikki avustukset Ylen uutisten mukaan.Jakaakohan kepulaiset heille ensi vaalien edellä syanidikapseleita petettyjen vaalilupausten sijaan?
- eimittääntuu
Nähkää ei ole mitään luottamista enää päättäjiin eikä tv,n uutisointiin, aurinko paistaa vieläkin vaikka ei pitänyt näkyä kuin päivän.
- UteliasUsko
Loistaako siel joku muukin aurinko Laten lisäks ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473