Onko vikaa korvienvälissä, kun asiasta kuin asiasta pitää aina valittaa. Valittamisella ei yhteishenkeä luoda. Jos on vähääkään joukkuehenkeä, niin monia ongelmia pystytään ratkaisemaan.
Monet valittavat turhista asioista...
8
69
Vastaukset
- valivalia
Hei, älä valita siellä
- asiat-jutellaan
Joo miks pitää valittaa asioita....! sain valitukset viime perjantaina kun en tullut someroharjun risteykseen kun piti tavata yks henkilö siitä otti pultit hän.. Yleensä asiat jutellaan kasvotusten niin ei tuu väärin ymmärryksi..
- kuumakalletpsykiatrille
joo miksi pitää suorastaan räjähtää ja uhkaa nyrkillä jos kysytään yksinkertaista asiaa, jossa ei ole kiihkoilemista
- kuntoon...paikat
Räjähtämisen syynä ja nyrkeillä uhkaamisen taustalla voi olla liiallinen alkoholinkäyttö. Alkoholi ei kaikille sovi, ei edes alkoholin pienet määrät, koska alkoholi on viisasten juoma, siinämielessä, jotka kohtuudella käyttävät alkoholia.
Kuumakallet voivat olla sellaisia tyyppejä, jotka eivät hallitse hermojaan, siis eivät hallitse itsehillintää. Heillä on huonot hermot, jos niin voisi sanoa.
Mutta jos on hyvät hermot, niin pystyy helposti ratkaisemaan asioita ja ongelmia keskustelemalla, siis ilman räjähtämistä ja nyrkkejä. Onko sulla hyvät hermot?
- hevovattu
Ja kun otettaisiin toiset huomioon eikä vaan tuijotettais omaan napaan niin ei olis tarvetta valittaa, mutta ei kunhan vajukit itse viihtyy oloissaan ja muut kärsivät.
- sivustonluonne
Noh, löytyykö täältä yhtään aloitusta, jossa ei valiteta jostakin, tai arvostella jotakin ?
En ole löytänyt yhtään positiivista aloitusta, sellaista jossa asiat olisi kohdillaan ja aloittaja tyytyväisenä sitä selittäisi. - AloittajaValittaa
Minä valitan siitä, että aloittaja "valittaa monien valittavan turhista asioista". ;-) BUUAHAAAA ;-)
- Polaa
En valita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746