Oletko koskaan

kilttimies_

ihastunut kehenkään palstalaiseen? :)

30

187

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.maalta

      ziseliin joskus

    • Jep

      • ahaa-kerro-keneen

        Miehen Logiikka-palstanko palstalaiseen?


      • ahaa-kerro-keneen kirjoitti:

        Miehen Logiikka-palstanko palstalaiseen?

        Ahaa! Arvasin, että juuri sinä kaikista palstalaisista kyselet lisää. Makeen tietysti.

        Kiusaan sua niin pitkään tällä tiedolla, kun tulee näitä aloituksiakin. Ja ei, en edelleenkään aio kertoa onko ämällältä :) Vai onko sinkuilta ;) Ehkäpä sittenkin jostain muualta ...


      • Exrekattu
        ahaa-kerro-keneen kirjoitti:

        Miehen Logiikka-palstanko palstalaiseen?

        Elisakettu on ollut ihastunut Vähäiseen palvelijaan isoon karvaisen mieheen


      • Exrekattu kirjoitti:

        Elisakettu on ollut ihastunut Vähäiseen palvelijaan isoon karvaisen mieheen

        Olenko? Eipäs nyt lätkitä mitään nimiä siellä. Saattaa mennä arvailujen puolelle tai joku vielä vaikka kovin loukkaantua niistä.


      • y.boffina
        Exrekattu kirjoitti:

        Elisakettu on ollut ihastunut Vähäiseen palvelijaan isoon karvaisen mieheen

        Ellun ihastuksia: ratikka, narsku-kenio, amis-rela, paavo ravi, kumiankka, motelli, deft ja haha-motelma.


    • pohjarunoilija

      Elaskaan

    • En tietenkään. :)

    • marttyyriin se oli ainut mutta johtui heikosta parisuhteestani siihen aikaan.
      kyllä marttyyri suuttu minulle.
      ukko sen tietää olen kertonut sille.

      revin ison palasen kun tajusin ihastuneeni koska oli moraaliani vastaan,eikä ollut henkilökohtaista vaan pahoillani olen siitä. eihän minuun ollut.

      sen jälkeen olen ollut varovaisempi.

    • joo_o___

      Hänen neuroninsa ja suolistonsa on tehnyt minuun suuren vaikutuksen vuosien aikana. Kyllä. Ihastunut olen edelleenkin. Ja mikäs tässä ollessa. Hieno pakkaus kaikin puolin muutenkin.

    • Olen aikoinani ihastunut moneenkin, Oli sellanen kuin tuisku(ja jotain), sitten olen ollut ihastunut kaaosmissiin, nainen33:een ja mitä näitä nyt oli. Monia kumminki. Ei niitä taida täällä enää ketää käydä.

    • FDlösfklödfklösdf

      Viiteen naispuoliseen kyllä eikä muutama muukaan kovin kaukana ihastuksesta ole ollut.

      Olen aika herkkä tuossa asiassa, näkemään ja kokemaan ne hyvät puolet. Todelliset tai kuvitellutkin.

    • elisafox

      Kirpelä

    • toki! sitä ku on ihan aitona ollu ja tullu alusta lähtien niin pakkohan tässä ajassa on olla jo tuntenukki jotain :)

      • kiltti_nainen

        Kilttiin mieheen? :)


    • ehkä olen ehkä en mut hypätään nää hypyt ensin,

      • mummiperkele

        Mut anzzyyn rakastuin


      • mummiperkele kirjoitti:

        Mut anzzyyn rakastuin

        ai jaa? no sehä o kiva,


    • oikeaelämämuualla

      Mitense voisi olla mahdollista, koska kaikki täällä ovat tuntemattomia.

    • Kyöstix

      Nimii kehiin, älkää olko mamareita ;)

    • Anonyymi

      Montee vois kurittaa Kirpelän neuvoilla...

    • Anonyymi

      Suorastaan ihan pakkomielteisesti Eewariin...teki ihan lähtemättömän vaikutuksen <3

      • Anonyymi

        Eewaria ei #MISSÄÄN_NIMESSÄ# saanut kutsua henkilöksi!!!!11
        harharharara¨-ahd-arhas-dha-sfhs-fhsldssäsässäsä


    • Muutamia mielenkiintoisia naisihmisiä täällä kirjoitteli (lyhyen aikaa) silloin huippuvuosina, mutta että oisin ihastunut... Ihastuminen vaatisi varmaan vähän muutakin kuin palstakirjoittelua.

    • Anonyymi

      Runontaja, tai jotain sinnepäin oli mielenkiintoinen kirjoittaja, kirjoituksiin minä ihastuin. Aina jotenkin positiivinen, vaikeissakin kysymyksissä.

      Enhän minä häntä henkilökohtaisesti tuntenut, kuin oman mielikuvani pohjalta.
      Henkilö saattoi olla ihan erilainen, mitä minä oletin.
      Tämä nyt vaan oli sellaista palstailun lomassa tullutta ihastusta.
      villiruusu

    • Anonyymi

      Kyllä jotkut persoonat oli tosi mielenkiintoisia. Se että sanoi että Genio on tosi rock, kaatoi koko palstan. Mutta pidin paljon hänestä, joka muutti aina nimeään tunnelmien mukaan, joku pitkä hoikka kaunissanainen omissa maailmoissaan elävä mieshahmo, joka vaikutti eniten mielikuvitukseeni. Jollain tavalla myöd modellista, joka oli aina menossa. Mutta eniten Temppuilijasta, joka oli niin kodikas ja jotenkin vanhan öljylamppun tuoksuinen, joka pimeänä syksy-yönä mökeillä valaisee pimeää yötä. Myös hahmotelmasta, joka uhosi purevan niskaani, vaikka pettyikin kun olinkin nainen...

      Mutta juu, eihän näitä silloin saanut sanoa, tai joku kastoi palstan. Toivon et ei enää kenenkään tykkäämiset sitä samaa tee, vaan että ihmiset saavat tulla huomioiduksi, siten kun kaikki heidät haluavat.

      t.sxth

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3017
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2866
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2038
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1755
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1472
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      96
      1223
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1188
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe