ihastunut kehenkään palstalaiseen? :)
Oletko koskaan
30
216
Vastaukset
- mies.maalta
ziseliin joskus
Jep
- ahaa-kerro-keneen
Miehen Logiikka-palstanko palstalaiseen?
ahaa-kerro-keneen kirjoitti:
Ahaa! Arvasin, että juuri sinä kaikista palstalaisista kyselet lisää. Makeen tietysti.
Kiusaan sua niin pitkään tällä tiedolla, kun tulee näitä aloituksiakin. Ja ei, en edelleenkään aio kertoa onko ämällältä :) Vai onko sinkuilta ;) Ehkäpä sittenkin jostain muualta ...- Exrekattu
ahaa-kerro-keneen kirjoitti:
Elisakettu on ollut ihastunut Vähäiseen palvelijaan isoon karvaisen mieheen
Exrekattu kirjoitti:
Olenko? Eipäs nyt lätkitä mitään nimiä siellä. Saattaa mennä arvailujen puolelle tai joku vielä vaikka kovin loukkaantua niistä.
- y.boffina
Exrekattu kirjoitti:
Ellun ihastuksia: ratikka, narsku-kenio, amis-rela, paavo ravi, kumiankka, motelli, deft ja haha-motelma.
- pohjarunoilija
Elaskaan
- WARPAAT-----
pohjarunoilija kirjoitti:
.
"Palstalaisen # W A R P A A T !!!!!!1!1!!!1!!1!!!!!!!!" wälitön retkahtaminen
https://www.youtube.com/watch?v=xy1xd2efDes
har!1
.
En tietenkään. :)
marttyyriin se oli ainut mutta johtui heikosta parisuhteestani siihen aikaan.
kyllä marttyyri suuttu minulle.
ukko sen tietää olen kertonut sille.
revin ison palasen kun tajusin ihastuneeni koska oli moraaliani vastaan,eikä ollut henkilökohtaista vaan pahoillani olen siitä. eihän minuun ollut.
sen jälkeen olen ollut varovaisempi.- joo_o___
Hänen neuroninsa ja suolistonsa on tehnyt minuun suuren vaikutuksen vuosien aikana. Kyllä. Ihastunut olen edelleenkin. Ja mikäs tässä ollessa. Hieno pakkaus kaikin puolin muutenkin.
Olen aikoinani ihastunut moneenkin, Oli sellanen kuin tuisku(ja jotain), sitten olen ollut ihastunut kaaosmissiin, nainen33:een ja mitä näitä nyt oli. Monia kumminki. Ei niitä taida täällä enää ketää käydä.
- FDlösfklödfklösdf
Viiteen naispuoliseen kyllä eikä muutama muukaan kovin kaukana ihastuksesta ole ollut.
Olen aika herkkä tuossa asiassa, näkemään ja kokemaan ne hyvät puolet. Todelliset tai kuvitellutkin. - elisafox
Kirpelä
toki! sitä ku on ihan aitona ollu ja tullu alusta lähtien niin pakkohan tässä ajassa on olla jo tuntenukki jotain :)
- kiltti_nainen
Kilttiin mieheen? :)
JOOO.....! Ihan Palsta-Lätkässä Ooon Ollu.:) niiíh
https://youtu.be/OfJeQDkz4JUehkä olen ehkä en mut hypätään nää hypyt ensin,
- mummiperkele
Mut anzzyyn rakastuin
- oikeaelämämuualla
Mitense voisi olla mahdollista, koska kaikki täällä ovat tuntemattomia.
- Kyöstix
Nimii kehiin, älkää olko mamareita ;)
- Anonyymi
Montee vois kurittaa Kirpelän neuvoilla...
- Anonyymi
Suorastaan ihan pakkomielteisesti Eewariin...teki ihan lähtemättömän vaikutuksen <3
- Anonyymi
Eewaria ei #MISSÄÄN_NIMESSÄ# saanut kutsua henkilöksi!!!!11
harharharara¨-ahd-arhas-dha-sfhs-fhsldssäsässäsä
Muutamia mielenkiintoisia naisihmisiä täällä kirjoitteli (lyhyen aikaa) silloin huippuvuosina, mutta että oisin ihastunut... Ihastuminen vaatisi varmaan vähän muutakin kuin palstakirjoittelua.
- Anonyymi
Runontaja, tai jotain sinnepäin oli mielenkiintoinen kirjoittaja, kirjoituksiin minä ihastuin. Aina jotenkin positiivinen, vaikeissakin kysymyksissä.
Enhän minä häntä henkilökohtaisesti tuntenut, kuin oman mielikuvani pohjalta.
Henkilö saattoi olla ihan erilainen, mitä minä oletin.
Tämä nyt vaan oli sellaista palstailun lomassa tullutta ihastusta.
villiruusu - Anonyymi
Kyllä jotkut persoonat oli tosi mielenkiintoisia. Se että sanoi että Genio on tosi rock, kaatoi koko palstan. Mutta pidin paljon hänestä, joka muutti aina nimeään tunnelmien mukaan, joku pitkä hoikka kaunissanainen omissa maailmoissaan elävä mieshahmo, joka vaikutti eniten mielikuvitukseeni. Jollain tavalla myöd modellista, joka oli aina menossa. Mutta eniten Temppuilijasta, joka oli niin kodikas ja jotenkin vanhan öljylamppun tuoksuinen, joka pimeänä syksy-yönä mökeillä valaisee pimeää yötä. Myös hahmotelmasta, joka uhosi purevan niskaani, vaikka pettyikin kun olinkin nainen...
Mutta juu, eihän näitä silloin saanut sanoa, tai joku kastoi palstan. Toivon et ei enää kenenkään tykkäämiset sitä samaa tee, vaan että ihmiset saavat tulla huomioiduksi, siten kun kaikki heidät haluavat.
t.sxth
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174286
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842469Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731617Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231187Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42912- 171904
- 106880
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74873Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72820