Oletko koskaan

kilttimies_

ihastunut kehenkään palstalaiseen? :)

30

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.maalta

      ziseliin joskus

    • Jep

      • ahaa-kerro-keneen

        Miehen Logiikka-palstanko palstalaiseen?


      • ahaa-kerro-keneen kirjoitti:

        Miehen Logiikka-palstanko palstalaiseen?

        Ahaa! Arvasin, että juuri sinä kaikista palstalaisista kyselet lisää. Makeen tietysti.

        Kiusaan sua niin pitkään tällä tiedolla, kun tulee näitä aloituksiakin. Ja ei, en edelleenkään aio kertoa onko ämällältä :) Vai onko sinkuilta ;) Ehkäpä sittenkin jostain muualta ...


      • Exrekattu
        ahaa-kerro-keneen kirjoitti:

        Miehen Logiikka-palstanko palstalaiseen?

        Elisakettu on ollut ihastunut Vähäiseen palvelijaan isoon karvaisen mieheen


      • Exrekattu kirjoitti:

        Elisakettu on ollut ihastunut Vähäiseen palvelijaan isoon karvaisen mieheen

        Olenko? Eipäs nyt lätkitä mitään nimiä siellä. Saattaa mennä arvailujen puolelle tai joku vielä vaikka kovin loukkaantua niistä.


      • y.boffina
        Exrekattu kirjoitti:

        Elisakettu on ollut ihastunut Vähäiseen palvelijaan isoon karvaisen mieheen

        Ellun ihastuksia: ratikka, narsku-kenio, amis-rela, paavo ravi, kumiankka, motelli, deft ja haha-motelma.


    • pohjarunoilija

      Elaskaan

    • En tietenkään. :)

    • marttyyriin se oli ainut mutta johtui heikosta parisuhteestani siihen aikaan.
      kyllä marttyyri suuttu minulle.
      ukko sen tietää olen kertonut sille.

      revin ison palasen kun tajusin ihastuneeni koska oli moraaliani vastaan,eikä ollut henkilökohtaista vaan pahoillani olen siitä. eihän minuun ollut.

      sen jälkeen olen ollut varovaisempi.

    • joo_o___

      Hänen neuroninsa ja suolistonsa on tehnyt minuun suuren vaikutuksen vuosien aikana. Kyllä. Ihastunut olen edelleenkin. Ja mikäs tässä ollessa. Hieno pakkaus kaikin puolin muutenkin.

    • Olen aikoinani ihastunut moneenkin, Oli sellanen kuin tuisku(ja jotain), sitten olen ollut ihastunut kaaosmissiin, nainen33:een ja mitä näitä nyt oli. Monia kumminki. Ei niitä taida täällä enää ketää käydä.

    • FDlösfklödfklösdf

      Viiteen naispuoliseen kyllä eikä muutama muukaan kovin kaukana ihastuksesta ole ollut.

      Olen aika herkkä tuossa asiassa, näkemään ja kokemaan ne hyvät puolet. Todelliset tai kuvitellutkin.

    • elisafox

      Kirpelä

    • toki! sitä ku on ihan aitona ollu ja tullu alusta lähtien niin pakkohan tässä ajassa on olla jo tuntenukki jotain :)

      • kiltti_nainen

        Kilttiin mieheen? :)


    • ehkä olen ehkä en mut hypätään nää hypyt ensin,

      • mummiperkele

        Mut anzzyyn rakastuin


      • mummiperkele kirjoitti:

        Mut anzzyyn rakastuin

        ai jaa? no sehä o kiva,


    • oikeaelämämuualla

      Mitense voisi olla mahdollista, koska kaikki täällä ovat tuntemattomia.

    • Kyöstix

      Nimii kehiin, älkää olko mamareita ;)

    • Anonyymi

      Montee vois kurittaa Kirpelän neuvoilla...

    • Anonyymi

      Suorastaan ihan pakkomielteisesti Eewariin...teki ihan lähtemättömän vaikutuksen <3

      • Anonyymi

        Eewaria ei #MISSÄÄN_NIMESSÄ# saanut kutsua henkilöksi!!!!11
        harharharara¨-ahd-arhas-dha-sfhs-fhsldssäsässäsä


    • Muutamia mielenkiintoisia naisihmisiä täällä kirjoitteli (lyhyen aikaa) silloin huippuvuosina, mutta että oisin ihastunut... Ihastuminen vaatisi varmaan vähän muutakin kuin palstakirjoittelua.

    • Anonyymi

      Runontaja, tai jotain sinnepäin oli mielenkiintoinen kirjoittaja, kirjoituksiin minä ihastuin. Aina jotenkin positiivinen, vaikeissakin kysymyksissä.

      Enhän minä häntä henkilökohtaisesti tuntenut, kuin oman mielikuvani pohjalta.
      Henkilö saattoi olla ihan erilainen, mitä minä oletin.
      Tämä nyt vaan oli sellaista palstailun lomassa tullutta ihastusta.
      villiruusu

    • Anonyymi

      Kyllä jotkut persoonat oli tosi mielenkiintoisia. Se että sanoi että Genio on tosi rock, kaatoi koko palstan. Mutta pidin paljon hänestä, joka muutti aina nimeään tunnelmien mukaan, joku pitkä hoikka kaunissanainen omissa maailmoissaan elävä mieshahmo, joka vaikutti eniten mielikuvitukseeni. Jollain tavalla myöd modellista, joka oli aina menossa. Mutta eniten Temppuilijasta, joka oli niin kodikas ja jotenkin vanhan öljylamppun tuoksuinen, joka pimeänä syksy-yönä mökeillä valaisee pimeää yötä. Myös hahmotelmasta, joka uhosi purevan niskaani, vaikka pettyikin kun olinkin nainen...

      Mutta juu, eihän näitä silloin saanut sanoa, tai joku kastoi palstan. Toivon et ei enää kenenkään tykkäämiset sitä samaa tee, vaan että ihmiset saavat tulla huomioiduksi, siten kun kaikki heidät haluavat.

      t.sxth

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe