Minun mielestä parasta on nahka.
Vastaukset 12
- FAG95
SUOSITTELEN SINULLE ESINAHKAA
- hotwings
Siivet. Niissä on makua.
- Apulia
Siipiä kanankoivissa??
- niissä.myös
Niin ja broilerin koipireisissä kanssa, nahka silleen kuin lurpsahtaa mahaan.
- fgjcvvc
Se poimu siellä takana luiden välissä joka ei ole lihaa vaan jotain muuta, en tiiä mitä, mut tykkään siitä.
- Yleensä_poistan
Kanan peräpään nypykkä on pyrstösulkien kiinnityslihas ja erittäin rasvainen.
- ertwe
se että tulisten siipien syönti on nyt muotia. paskaltahan ne maistuu mutta massan mukana täytyy mennä.
- Nahatontavain
Nahassa on kanan rasva, joka nostaa kolesterolia.
- kananmurva
Siksi se nahka varmaan onkin niin hyvää.....slurps.....
- nelijalkainen
Ääni nahkalle. File on mauttominta höttöä.
- nahka.ei.onnistu
Mitenkä siitä nahkasta saa rapsakkaa? Itse kun kypsennän koipireisiä niin nahka on yleensä sellaista rasvaista ja pehmeää löllöä. Pitääkö uunin olla kuumempi vai pitää pitempään? Ohjeen mukaan siis teen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552