"Thomas huomasi olevansa hyvin haluttua tavaraa naisena. Kolmessa päivässä hän sai enemmän huomiota ja viestejä kuin koko Tinder-aikanaan miehenä yhteensä."
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/201603160153634_fd.shtml
"Mies kokeili Tinderiä naiseksi pukeutuneena"
11
86
Vastaukset
- tylsäjjyuti
Naiset saa enemmän viestejä kun miehet ja osa on härskejä. Oliko tässä mitään uutta
........ - fghjhv
Transuna, ei naisena. Tunnistaa selvästi, että on mies.
Kamalan huonosti maskeerattu naiseksi xD
Tuossahan on ideaa.. kannattaisikohan palstamiesten kokeilla drageilyä. Voisi olla avartava kokemus hoippua päivä 12 cm koroissa sukkahousujen haarusta alaspäin hiissaten.. huomiota ainakin tulisi varmuudella.
HC-ätmel kirjoitti:
Säkin voisit kokeilla naiseksi pukeutumista.
Mähän kokeilen sitä joka päivä.. ja siksi tiedän miten kettumaista se välillä on, mutta olen jäänyt koukkuun.. Siis mai gaad, ei voi enää college-housuissa lähteä ihmisten ilmoille.
PikkuLikka kirjoitti:
Mähän kokeilen sitä joka päivä.. ja siksi tiedän miten kettumaista se välillä on, mutta olen jäänyt koukkuun.. Siis mai gaad, ei voi enää college-housuissa lähteä ihmisten ilmoille.
Mäkin olen nykyisin aivan ihastunut korkkareiden käyttöön, vaikka vielä teininä pukeuduin todella epänaisellisesti eivätkä korkkarit vielä silloin olisi tulleet kuuloonkaan. Teininä en myöskään vielä käyttänyt käsilaukkuja, mutta nykyisin teen niin jokaikinen päivä. Kai sitä iän myötä on oppinut vaihtamaan osan vaatetuksesta edes jollain tapaa naiselliseksi. Hameita tosin käytän edelleen tosi harvoin.
PikkuLikka kirjoitti:
College-housuilusta julkisella paikalla pitäisikin antaa vähintään sakot sukupuolesta riippumatta.
HC-ätmel kirjoitti:
College-housuilusta julkisella paikalla pitäisikin antaa vähintään sakot sukupuolesta riippumatta.
Ei kai nyt sakkoja.. On se kyllä junttia, mutta voi olla satunnaisissa tapauksissa kuumakin.. muutenkin kuin kesällä.. toisinaan sopiva rangaistus voisi olla, että ne pitää ottaa pois.
rumamaija kirjoitti:
Mäkin olen nykyisin aivan ihastunut korkkareiden käyttöön, vaikka vielä teininä pukeuduin todella epänaisellisesti eivätkä korkkarit vielä silloin olisi tulleet kuuloonkaan. Teininä en myöskään vielä käyttänyt käsilaukkuja, mutta nykyisin teen niin jokaikinen päivä. Kai sitä iän myötä on oppinut vaihtamaan osan vaatetuksesta edes jollain tapaa naiselliseksi. Hameita tosin käytän edelleen tosi harvoin.
Minäkin käytän paljon korkkareita ja hameita ja mekkoja myös, mutta mieluiten kesäaikaan.. Sukkahousut on todellakin mitä sadistisin keksintö.
Tuollaisia ne kaikki naiseksi pukeutuneet miehet aina ovat;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184721Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271535- 1011430
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi671323Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3261289- 481256
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721170Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253991- 86925
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?49894