"Mies kokeili Tinderiä naiseksi pukeutuneena"

hmmmmmmm

11

112

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tylsäjjyuti

Naiset saa enemmän viestejä kun miehet ja osa on härskejä. Oliko tässä mitään uutta
      ........

• fghjhv

Transuna, ei naisena. Tunnistaa selvästi, että on mies.

• Kamalan huonosti maskeerattu naiseksi xD

• Tuossahan on ideaa.. kannattaisikohan palstamiesten kokeilla drageilyä. Voisi olla avartava kokemus hoippua päivä 12 cm koroissa sukkahousujen haarusta alaspäin hiissaten.. huomiota ainakin tulisi varmuudella.

• Säkin voisit kokeilla naiseksi pukeutumista.

• HC-ätmel kirjoitti:

Säkin voisit kokeilla naiseksi pukeutumista.

Mähän kokeilen sitä joka päivä.. ja siksi tiedän miten kettumaista se välillä on, mutta olen jäänyt koukkuun.. Siis mai gaad, ei voi enää college-housuissa lähteä ihmisten ilmoille.

• rumamaija
        PikkuLikka kirjoitti:

Mähän kokeilen sitä joka päivä.. ja siksi tiedän miten kettumaista se välillä on, mutta olen jäänyt koukkuun.. Siis mai gaad, ei voi enää college-housuissa lähteä ihmisten ilmoille.

Mäkin olen nykyisin aivan ihastunut korkkareiden käyttöön, vaikka vielä teininä pukeuduin todella epänaisellisesti eivätkä korkkarit vielä silloin olisi tulleet kuuloonkaan. Teininä en myöskään vielä käyttänyt käsilaukkuja, mutta nykyisin teen niin jokaikinen päivä. Kai sitä iän myötä on oppinut vaihtamaan osan vaatetuksesta edes jollain tapaa naiselliseksi. Hameita tosin käytän edelleen tosi harvoin.

• PikkuLikka kirjoitti:

College-housuilusta julkisella paikalla pitäisikin antaa vähintään sakot sukupuolesta riippumatta.

• HC-ätmel kirjoitti:

College-housuilusta julkisella paikalla pitäisikin antaa vähintään sakot sukupuolesta riippumatta.

Ei kai nyt sakkoja.. On se kyllä junttia, mutta voi olla satunnaisissa tapauksissa kuumakin.. muutenkin kuin kesällä.. toisinaan sopiva rangaistus voisi olla, että ne pitää ottaa pois.

• rumamaija kirjoitti:

Mäkin olen nykyisin aivan ihastunut korkkareiden käyttöön, vaikka vielä teininä pukeuduin todella epänaisellisesti eivätkä korkkarit vielä silloin olisi tulleet kuuloonkaan. Teininä en myöskään vielä käyttänyt käsilaukkuja, mutta nykyisin teen niin jokaikinen päivä. Kai sitä iän myötä on oppinut vaihtamaan osan vaatetuksesta edes jollain tapaa naiselliseksi. Hameita tosin käytän edelleen tosi harvoin.

Minäkin käytän paljon korkkareita ja hameita ja mekkoja myös, mutta mieluiten kesäaikaan.. Sukkahousut on todellakin mitä sadistisin keksintö.

• Tuollaisia ne kaikki naiseksi pukeutuneet miehet aina ovat;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1371
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1105
    3. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      104
      974
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      43
      953
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      68
      785
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      759
    7. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      746
    8. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      117
      745
    9. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      655
    10. Koetko että me

Kuulutaan yhteen?
      Ikävä
      39