Nainen jätti polkupyörän vuoksi

jätetty_mies

Oltiin tapailtu jo jonkin aikaa ja tuntui menevän hyvin. Nyt kun kevät on tullut ja pyöräkelit, niin saavuin treffeille polkupyörällä. Kun nainen näki polkupyöräni, joka on kolmivaihteinen Tunturin citypyörä, hänen leukansa loksahti auki. Treffit meni vaivautuneissa tunnelmissa ja lopulta nainen tunnusti että pyöräilevä mies ei ole hänen mielestään mies eikä mikään, että kyllä aikuisella miehellä pitäisi olla oma auto. Olin hieman loukkaantunut tästä mielipiteestä ja menin hiljaiseksi. Nainen tuhahti vihaisesti ja poistui paikalta. Yritin vielä ottaa häneen yhteyttä myöhemmin, mutta nainen ei vastannut.

29

80

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TekniikanIhme

Minulla taas nainen oli erityisen otettu että olin jaksanut pyöräillä 25 km ihan vain nähdäkseni hänet. Sain jäädä yöksikin...

• eitunnetatommosia

Vittu mikä hypergaminen huora, hyvä kun lähti.

• 11plus12

Todennäköisesti nainen on miettinyt eroa jo kauan. Ennen kun olette edes alkaneet tapailemaan. Muista myös että on ne smp oireet. Silloin on oikeus olla vittumainen paitsi komeimmille miehille.

• Fillaroiviareppumiehiä

Jos nainen haluaa yksinhuoltajaksi niin niille kelpaa köyhä mies siitoksen ajaksi. Fillaroiva mies on yleensä varaton tai äärettömän saita eikä auta jos kehuu kuntoilevansa, kuntoilee sitten muuten muuta ei treffeillä kyllä tee vaikutusta.

Opiskelijat ja työttömät ovat yleensä autottomia, koko omaisuus kulkee repussa ja kulkupeli vanha fillari.

• Eräkettu

Ite fillaroin jatkuvasti...

On mulla autoki..

Se nyt vaan on sellane valintakysymys..

• erkki-täti

Valitsit treffiseuraksi väärän naisen. TAAS.

Mistä se nainen muuten tiesi sanoa, ettei sinulla ole autoa? Aika moni autollinen kuitenkin ajelee myös polkupyörällä.

• NäinMeillä

Niin olisi pitänyt valita joku "kettutyttö". Se olisi arvostanut pyörällä ajoa ekologisena valintana...

• Tuollainen sopii hyvin sinulle tai thaimaalaiselle vinosilmänaisellesi.

• super-atm kirjoitti:

Tuollainen sopii hyvin sinulle tai thaimaalaiselle vinosilmänaisellesi.

Niinkö? :-)

• get.rich.or.die.trying

Ne ihmiset jotka nauraa epäuskoisesti tälle aloitukselle niin ei ehkä kannattaisi.
      Vastikään täällä oli ketju missä naiset kertoivat pinnallisimmat syyt minkä vuoksi antaneet pakit miehille ja se että mies ei omistanut autoa oli aika usealla naisella syynä.
      Nainen haluaa mieheltä aina palveluksia, esim autokyytejä. Ilman hyötymistä nainen ei halua miestä.

• 6plus14

En minäkään kelpaa naisille vaikka omistan uuden auton, mönkijän, veneen 30hv, mökin yms. Velkaa ei mistään. Riittää että olen ruma niin palveluksiani ei kaivata.

• asdasdasada
        6plus14 kirjoitti:

En minäkään kelpaa naisille vaikka omistan uuden auton, mönkijän, veneen 30hv, mökin yms. Velkaa ei mistään. Riittää että olen ruma niin palveluksiani ei kaivata.

Totta, naisten vaatimuksiin kuuluu rahan lisäksi että olet myös pitkä ja komea, se on kaikki tai ei mitään. "mielummin yksin kuin huonossa suhteessa"

• Joo huumorilla kirjoitettu aloitus, mutta totuutta siinä oli mukana paljonkin.

Silloin kun vielä itse tapailin naisia ja joskus pääsin treffeille, tapahtui ihan saman tyyppinen tapahtuma.

Treffit olivat eräässä suuressa kaupungissa sellaisella sijainnilla johon juuri kukaan ei kulje omalla autolla, koska parkkipaikkoja on todella vähän ja sinne pääsee erittäin helposti julkisilla kulkuvälineillä.

Treffien päätteeksi nainen kertoi harvinaisen suoraan ettei tahdo tavata minua uudelleen koska hänestä tuntui siltä etten ole se oikea. Sen jälkeen hän vielä kehtasi kysyä että minne jätin autoni että hänet voisin kotimatkalla viedä kotiin tai kotinsa lähistölle. Naisen ilme oli sekoitus halveksumista ja pettymistä kun kerroin etten tullut autolla paikalle. Palveluksia odotti vaikka oli juuri antanut pakit.

• super-atm kirjoitti:

Joo huumorilla kirjoitettu aloitus, mutta totuutta siinä oli mukana paljonkin.

Silloin kun vielä itse tapailin naisia ja joskus pääsin treffeille, tapahtui ihan saman tyyppinen tapahtuma.

Treffit olivat eräässä suuressa kaupungissa sellaisella sijainnilla johon juuri kukaan ei kulje omalla autolla, koska parkkipaikkoja on todella vähän ja sinne pääsee erittäin helposti julkisilla kulkuvälineillä.

Treffien päätteeksi nainen kertoi harvinaisen suoraan ettei tahdo tavata minua uudelleen koska hänestä tuntui siltä etten ole se oikea. Sen jälkeen hän vielä kehtasi kysyä että minne jätin autoni että hänet voisin kotimatkalla viedä kotiin tai kotinsa lähistölle. Naisen ilme oli sekoitus halveksumista ja pettymistä kun kerroin etten tullut autolla paikalle. Palveluksia odotti vaikka oli juuri antanut pakit.

Jesta, mistä te oikein löydätte tuollaisia naisia, en tiedä uskonko tuotakaan juttua.

• PikkuLikka kirjoitti:

Jesta, mistä te oikein löydätte tuollaisia naisia, en tiedä uskonko tuotakaan juttua.

Usko tai älä. Ihan sama minulle.

Turhaan esität ihmettelevää. Tuollaisia naisia on tämä maa täynnä.

• super-atm kirjoitti:

Usko tai älä. Ihan sama minulle.

Turhaan esität ihmettelevää. Tuollaisia naisia on tämä maa täynnä.

En esitä, todellakin ihmettelen. Luulisi, että kuka tahansa haluaa tuollaisesta tilanteesta mahdollisimman nopeasti pois, sen sijaan, että yrittää vielä pummata kyytiä.

• PikkuLikka kirjoitti:

En esitä, todellakin ihmettelen. Luulisi, että kuka tahansa haluaa tuollaisesta tilanteesta mahdollisimman nopeasti pois, sen sijaan, että yrittää vielä pummata kyytiä.

Tilanne ihmetytti itseänikin. En minä ole yleensä vastenmielinen naisten mielestä muuten kuin ulkonäköni takia. Ehkä hän ajatteli että ruma mies kohteliaana kuljettaa hänet kotiin. Sää ei ollut paras mahdollinen.

• super-atm kirjoitti:

Tilanne ihmetytti itseänikin. En minä ole yleensä vastenmielinen naisten mielestä muuten kuin ulkonäköni takia. Ehkä hän ajatteli että ruma mies kohteliaana kuljettaa hänet kotiin. Sää ei ollut paras mahdollinen.

Okei, sää tekee tilanteesta hiukan ymmärrettävämmän, mutta ei tuo nyt siltikään hyvältä kuulosta. Sen jälkeen kun on antanut, tai saanut pakit, on omillaan ja vapaa kastumaan niin kuin parhaaksi näkee.

• PikkuLikka kirjoitti:

Okei, sää tekee tilanteesta hiukan ymmärrettävämmän, mutta ei tuo nyt siltikään hyvältä kuulosta. Sen jälkeen kun on antanut, tai saanut pakit, on omillaan ja vapaa kastumaan niin kuin parhaaksi näkee.

"Sen jälkeen kun on antanut, tai saanut pakit, on omillaan ja vapaa kastumaan niin kuin parhaaksi näkee."

No ihanko totta? Useimmat naiset pyrkivät keräämään rusinat pullasta. Kyseinen nainen tuolla tavalla. Jotkut naiset puolestaan pitävät miehiä kamupoikina, joita hyödyntävät monella eri tavoilla kuitenkaan antamatta seksiä.

Itse miellän tapahtuman niin että nainen määritteli minut kamupoika-tasolle ja odotti ystävällistä palvelusta.

• super-atm kirjoitti:

"Sen jälkeen kun on antanut, tai saanut pakit, on omillaan ja vapaa kastumaan niin kuin parhaaksi näkee."

No ihanko totta? Useimmat naiset pyrkivät keräämään rusinat pullasta. Kyseinen nainen tuolla tavalla. Jotkut naiset puolestaan pitävät miehiä kamupoikina, joita hyödyntävät monella eri tavoilla kuitenkaan antamatta seksiä.

Itse miellän tapahtuman niin että nainen määritteli minut kamupoika-tasolle ja odotti ystävällistä palvelusta.

öö.. joo..Ihan totta.

Jos on juuri annettu pakit on syytä olla vähään aikaan odottamatta yhtikäs mitään. Kamuilua voi mahdollisesti harrastaa myöhemmin, jos se molemmille osapuolille sopii, mutta ei heti sen perään kun on mahdollisesti loukannut toisen tunteita, tai aiheuttanut pahaa mieltä.. se olisi hyvän maun vastaista.

• Veikkaan että markorepairs(pitkä mies) ei jää pillutta vaikka se pyöräilee joka paikkaan. Se ei vaan kerro sitä.
      Itse en ehkä lähtisi autolla treffeille kun muija kattoisi että mikä vitun skidi siellä ratissa on.

• Kuljen aina pyörällä ja siksi en kai pääse treffeille koska naiset vihaa pyöräilijöitä.

• vihatipunen

"Naiset vihaa pyöräilijöitä"

Joopa joo. Mä vihaan ainoastaan niitä pyöräilijöitä jotka polkee kieli vyön alla sokkona välittämättä muista liikkujista. Kuinka monta kertaa minäkin olen meinannut jäädä jonkun hullun pyöräilän alle Keskuspuistossa rauhassa kävellessä.

• voi ei.

• Olis mulla varaa ostaa auto ja käydä autokoulu mutta en halua. Auto maksaa ja sen huoltaminen maksaa ja bensa maksaa ja huolto maksaa ja sen pitäminen maksaa. Onneksi olen säästänyt kaikki nää vuodet.

• 22233377

Autokoulu kyllä kannattaisi siitä huolimatta käydä, ja mieluummin vielä se A B C kortti eli kuorma-autokortti hommata.

• vihatipunen
        22233377 kirjoitti:

Autokoulu kyllä kannattaisi siitä huolimatta käydä, ja mieluummin vielä se A B C kortti eli kuorma-autokortti hommata.

Ei sillä A-kortilla ole kuorma-autokortin kanssa kyllä mitään tekemistä.

• polkupyöräilijä

Naiset ovat olevinaan niin vihreitä että, sitten kun joku mies elää vihreästi: ei autoa, ei matkustele, asuu ahtaasti, eli jättää oikeasti mahdollisimman pienen hiilijalanjäljen, niin tällaiset miehet eivät kuitenkaan vähempää voisi kiinnostaa.

Naisten puheet ja käytös eivät kohtaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4721
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1535
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1430
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      67
      1323
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      326
      1289
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      48
      1256
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1170
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      991
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      925
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      49
      894
    Aihe