Naiset kertovat seksifilmeistään

Ikis__M

http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2016031821271286_ir.shtml

"Kun olen viettänyt aikaa uuden miesystäväni kanssa, olen pelännyt, että minuun osoittanut puhelimen tai tietokoneen kamera kuvaa jotain, mitä sen ei pitäisi. Kerran jopa purskahdin itkuun, kun en pystynyt jatkamaan hellää hetkeä itselleni vieraassa huoneessa. Jouduin tarkistamaan nykyisen poikaystäväni huoneen ennen kuin pystyin rentoutumaan siellä."

Kiltti & kunnollinen mies maksaa hintaa jännäpanoista, mahtaa olla kiva tuollainen vainnoharhapotilas seurustelukumppanina.

"Olen keskustellut pelostani terapiassa ja ymmärtänyt, että minä en ole tapahtuneeseen syyllinen. Minulla ei ole mitään hävettävää, enkä ole ansainnut sellaista kohtelua. Parantuminen vie kuitenkin aikaa."

Kuka se muka sitten on syyyllinen? No jännäpanija tietysti mutta eikä muka ole mitään vastuuta naisella jännäpaneskeluistaan? Vai ei ole hävettävää, wtf. Hävettävää on paljon, koko filmausepisodi ja kaikki sen jälkeiset tapahtumat mitkä hallaa aiheuttaa muille, siis syytttömille.

"Kaikilla kolmella miehellä on minusta alastonkuvia ja seksivideoita, joissa näkyy kaikki päästä varpaisiin. Kaikki ovat vakuuttaneet ja vannoneet, ettei kuvamateriaali tule ikinä päätymään vääriin käsiin. Luotan heihin, mutta ihmettelen, mikä ihmeen pakkomielle heillä on ollut kuvata seksiämme."

Kiva olisi jonkun kunniallisen miehen saada tuokin jakari vaimoksi kun on puolella kyllä siitä filmimateriaalia. Yleinen pyörä on yleinen pyörä ja suurin on häpeä kun on vielä todisteita juttujen tueksi.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiset haluaa jonkun paskan kuvattavaksi ja sitten itkevät myöhemmin.

• Ensin on jännittävää ja sitten tulee itku. Sitten aisuri maksaa.

• Hehhehh

Siinäpä on erittäin hyvin kiteytetty koko kuvio :D

• Gbky

Saisiko teitä ätmejä kuvata puuhissa naisen kanssa, lupaa kysymättä?
      ..mutta kun eihän teillä ole kuin oma käsi.

• On kyllä iso riski antaa kenenkään kuvata itseään seksipuuhissa.. paitsi jos on oikeasti valmis siihen, että kuvat saattavat todellakin päätyä jossain vaiheessa julkiseen levitykseen, tai ties minkälaisen kiusaamisen ja kiristämisen kohteeksi. Vaikka miten vannotaan ja vakuutetaan, että materiaali on yksityistä, niin suhteen karahtaessa kiville voi äkkiä ollakin toinen ääni kellossa.. sitä paitsi, kännykät ja läppärit yms laitteet voivat huonolla tuurilla myös joutua sivullisten käsiin.

• Montako alastonkuvaa sinusta on potentiaalisesti levityksessä?

• Nnnaaiinenn

Niin...kannattaa panna vaan sellasia miehiä joiden puolesta olisi valmis kuolemaan.

• HC-ätmel kirjoitti:

Montako alastonkuvaa sinusta on potentiaalisesti levityksessä?

Alastonkuvia potentiaalisesti niin, että tietäisin, ei yhtään. Jostain syystä jännämiehen kanssa tuli joskus ohikiitävästi mieleen, että onkohan sillä Aku Ankka -tyyliin kassissa kamera viritettynä, en tiedä miksi. Sivuutin tietenkin tämän paranoidin ajatuksen, eikä mitään ole ilmennyt. Vähäpukeisia kuvia saattaa olla muutama.

• Nnnaaiinennn

Musta on vaikea kuvitella et joku ihminen ei tulis ikinä elämänsä aikana olemaan salakuvauksen uhri. Kaikilla on kokoajan kännykät kädessä ja ite ainakin kuvaan kymmeniä kertoja ja niinku paljastin oon salakuvannu poikaystävääki, mut tuli niin huono kuva et poistin heti. :(

Nää muijat jotka vetää herneen nenäänsä tosta on jotain herkkiksiä...kaikkien ois hyvä muistaa kaiken aikaa "Hymyile! Olet piilokamerassa!". Muutenkin elämä on parempaa ku tekee vaan sellasia asioita joita voi kuvatakin! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5303
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1361
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      797
    4. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      752
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      737
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      46
      734
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      726
    9. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      725
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      724
    Aihe