Persumiesten kastrointi pakolliseksi?

sakset_valmiina

Onko se oikein vai välttämätöntä?
Sairaan perimän jatkaminen kun ei ole yhteiskunnalle hyväksi.

44

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmisyys_kunniaan

      Sekä oikein että välttämätöntä. Sekä Suomen ja ihmiskunnan pelastamiseksi.

    • EiPerpanssi

      Kyllä, pakolliseksi vaan. Ja pahimmista aloitetaan, eli Sonni ja Halla-Aho ykkösenä kyvyttömiksi. Ehkä se vaihtelu tekisi muutenkin hyvää heille. Mutta toi vanha pukki Hakkarainen saa pitää varustuksensa, jotta ei nyt vallan villiintyisi. Pelko "pahimmasta" se parhaiten taitaa toimia kuitenkin.

      • satasen-akka

        Voi hyvänen aika!


    • natsipaskapersut

      Pallit pois vaan persuidiooteilta.

    • Odin_soturin_vaimo

      Kannatetaan.

    • munatonmies

      Voe persujen pallit ja nunnukoiden nännit, mikä palsta !???

    • kastrointirauhoittaa

      Kuten koiran, kastrointi rauhoittaa myös ihmisen. Puoluehallituksessa on harkittu koko eduskuntaryhmän kastroimista jotta ryhmä pysyisi paremmin hanskassa. Silloin loppuisivat oudot lausunnot ja ylilyönnit.

    • 81523

      Mihin persujen kastrointia tarvitaan? Vai ovatko kommariämmät niin tyhmiä, että jakavat persuillekkin?

      • AntiPS

        Persuilta pallit pois = Suomesta raiskaukset pois!


    • Tuollainen kommentti on Suomen tasa-arvoisessa oikeusvaltiossa sallittu kohdistaa vain perussuomalaisia kohtaan.

      Uskaltakaapa laittaa kohteeksi esim. naiset tai ulkomaalaiset, niin kyllä siitä käsittämätön tuomitseminen ja huuto alkaa.

      • pSS-lurppaherrat

        pSS lurppaherrat ovat jo muutenkin naisille vaarattomia, ehkä Matsua lukuunottamatta?


      • pSS-lurppaherrat kirjoitti:

        pSS lurppaherrat ovat jo muutenkin naisille vaarattomia, ehkä Matsua lukuunottamatta?

        Ei ole tietoa, mutta etpä juurikaan kommenttiini vastannut.


      • hyödyksimaalle

        Kun persut kastroidaan, loppuu turha öyhötys ja Suomi saadaan nousuun.


      • hyödyksimaalle kirjoitti:

        Kun persut kastroidaan, loppuu turha öyhötys ja Suomi saadaan nousuun.

        Ja sinua voidaan ampua päähän? Onko ok?


      • super-atm kirjoitti:

        Ja sinua voidaan ampua päähän? Onko ok?

        Hän ei ole persu, ni mielestäni ei ole ok.


      • pepep kirjoitti:

        Hän ei ole persu, ni mielestäni ei ole ok.

        No ei sinun mielipiteelläsi mitään merkitystä ole.


      • super-atm kirjoitti:

        No ei sinun mielipiteelläsi mitään merkitystä ole.

        Sinunko sitten muka on? - Saanen naurahtaa ääneen.


      • pepep kirjoitti:

        Sinunko sitten muka on? - Saanen naurahtaa ääneen.

        Vahvimman oikeus. Jos joukolla uhoatte että osan ihmisistä saa kastroida, niin minä sanon että voin yhtä hyvin ampua vaikka sinua päähän. Kuulostaa sinusta varmaan mukavalta että olet tähtäimessä.


      • super-atm kirjoitti:

        Vahvimman oikeus. Jos joukolla uhoatte että osan ihmisistä saa kastroida, niin minä sanon että voin yhtä hyvin ampua vaikka sinua päähän. Kuulostaa sinusta varmaan mukavalta että olet tähtäimessä.

        No nyt pelottaa! - pelle.


      • pepep kirjoitti:

        No nyt pelottaa! - pelle.

        No se on oikein. Palstan ulkopuolella runkkaat ja itket itsesi uneen.


      • Äläs ny omia fantasioitasi palstalle suolla!


      • pepep kirjoitti:

        Äläs ny omia fantasioitasi palstalle suolla!

        Monenko miehen käyttämä hinttari olet? Onko perse kipeä?


      • super-atm kirjoitti:

        Monenko miehen käyttämä hinttari olet? Onko perse kipeä?

        Mistä tiedät, että siitä tulee perC kipeäksi?


      • pepep kirjoitti:

        Mistä tiedät, että siitä tulee perC kipeäksi?

        Sinä sen tiedät, koska olet vammainen hinttari.


      • pepep
        super-atm kirjoitti:

        Sinä sen tiedät, koska olet vammainen hinttari.

        Pelle.


      • pepep kirjoitti:

        Pelle.

        Monenko miehen käyttämä vihervasemmistolainen hinttari olet?


      • super-atm kirjoitti:

        Monenko miehen käyttämä vihervasemmistolainen hinttari olet?

        Pelle.


      • pepep kirjoitti:

        Pelle.

        Siinä persujen vastustaja näyttää oikein todellisen älykkyytensä :D :D :D


      • super-atm kirjoitti:

        Siinä persujen vastustaja näyttää oikein todellisen älykkyytensä :D :D :D

        Lienet sinä, joka sen näyttää, kun vielä jatkat keskustelua - pelle!


      • pepep kirjoitti:

        Lienet sinä, joka sen näyttää, kun vielä jatkat keskustelua - pelle!

        Moniko vihervasemmistolainen mies on vedellyt sinua perseeseen?


      • super-atm kirjoitti:

        Moniko vihervasemmistolainen mies on vedellyt sinua perseeseen?

        Siitä puhe, mistä puute näemmä. Pelle! Jos lopetat kirjoittamisen tänne, ni mä lupaan olla sanomatta sua enää pelleksi. - Pelle.


      • pepep kirjoitti:

        Siitä puhe, mistä puute näemmä. Pelle! Jos lopetat kirjoittamisen tänne, ni mä lupaan olla sanomatta sua enää pelleksi. - Pelle.

        Miksi olet homo ja lisäksi yksinkertainen?


      • super-atm kirjoitti:

        Miksi olet homo ja lisäksi yksinkertainen?

        Kyllä homo homon tuntee. Pelle!


      • pepep kirjoitti:

        Kyllä homo homon tuntee. Pelle!

        Persut vetelee sinua perseeseen.


      • super-atm kirjoitti:

        Persut vetelee sinua perseeseen.

        Sinähän ne persut tiedät.


    • NaapurisiJukka

      Aloittaja, keneltä vaimosi kyrpää saa jos persuille suoritetaan kastrointi, ostatko dildon hänelle?

      • wanhasta.paikasta

        Etkö muka tiedä? ;-)


      • Persua perCC.


    • huonolla_terällä

      Välttämättömän oikein.

    • parasta_kansalle

      Näyttää siltä, että persuakatkin pitäisi leikata.

    • t545t214tr

      Tälläkö ne suvakki tolkunihmiset taas turinoi poistumpa siis teitä parempaa ainesta häriköimästä.

      • virvotettu_tuttu

        Vie terveisiä Terhille.


    • kautta.maan.2016

      Seppo.M.tietää. Persut on paska puolue.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe