Onko se teille aina hauskaa vai onko se epätoivoista seuran etsimistä?
Baareissa käyminen pitäisi olla hauskaa
8
<50
Vastaukset
Onhan se hauskaa, jos ei käy liian usein. On kiva käydä toisinaan keikoilla, viettää aikaa kavereiden kanssa ja nollata.. En etsi baareista seuraa.
- unfairplay
Nainen voi pitää hauskaa milloin ja missä vain, maailma on naisen osteri.
Sinkkumiehen kohtalona on olla aina kuin maansa myynyt ja pitää ikävää naisen luokse vaikka olisikin oikeasti hauskaa.
Kyllä se on aina hauskaa. Se johtuu siitä ettei baarissa käynti liity nykyään osallani mitenkään seuran etsimiseen. Menen baariin viettämaan hyvien ystävieni kanssa aikaa.
- eikö.niin
Ja varmaan myös tanssimaan. Ja jos nyt joku nainen tulee iskemään, niin saattaahan olla että jotain vain tapahtuu.
eikö.niin kirjoitti:
Ja varmaan myös tanssimaan. Ja jos nyt joku nainen tulee iskemään, niin saattaahan olla että jotain vain tapahtuu.
Harvemmin tanssin. Mutta mikäs siinä jos joku tulee vaikka juttelemaan.
Viime kerroilla kun olen baareissa käynyt, niin kiinnostuneet ovat olleet aisuria etsiviä yh-mammoja.
- mies.mies-
Olin eilen baarissa ja olihan se hauskaa kun nainen yritti iskeä minua. Nainen selvästi halusi seksiä ja pyysi kämpilleen joten hauska ilta oli.
Varattuna se tietysti on hauskanpitoa. Ja sitä se oli yleensä sinkkunakin. Tosin tein aikoinaan talviajat vuorotöitä ja baariin ei päässyt kovin usein viikonloppuisin. Silloin meni joskus vähän epätoivon puolelle.
- Hämärän_rajoilta
Baareissa käyminen ei minulle ole koskaan kumpaakaan. Käyn niissä vain ollessani kuskina lähisukulaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei153715Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261434- 931288
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2871187Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi591153Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721110- 441045
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253951- 86875
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48818