Onko se teille aina hauskaa vai onko se epätoivoista seuran etsimistä?
Baareissa käyminen pitäisi olla hauskaa
8
<50
Vastaukset
Onhan se hauskaa, jos ei käy liian usein. On kiva käydä toisinaan keikoilla, viettää aikaa kavereiden kanssa ja nollata.. En etsi baareista seuraa.
- unfairplay
Nainen voi pitää hauskaa milloin ja missä vain, maailma on naisen osteri.
Sinkkumiehen kohtalona on olla aina kuin maansa myynyt ja pitää ikävää naisen luokse vaikka olisikin oikeasti hauskaa.
Kyllä se on aina hauskaa. Se johtuu siitä ettei baarissa käynti liity nykyään osallani mitenkään seuran etsimiseen. Menen baariin viettämaan hyvien ystävieni kanssa aikaa.
- eikö.niin
Ja varmaan myös tanssimaan. Ja jos nyt joku nainen tulee iskemään, niin saattaahan olla että jotain vain tapahtuu.
eikö.niin kirjoitti:
Ja varmaan myös tanssimaan. Ja jos nyt joku nainen tulee iskemään, niin saattaahan olla että jotain vain tapahtuu.
Harvemmin tanssin. Mutta mikäs siinä jos joku tulee vaikka juttelemaan.
Viime kerroilla kun olen baareissa käynyt, niin kiinnostuneet ovat olleet aisuria etsiviä yh-mammoja.
- mies.mies-
Olin eilen baarissa ja olihan se hauskaa kun nainen yritti iskeä minua. Nainen selvästi halusi seksiä ja pyysi kämpilleen joten hauska ilta oli.
Varattuna se tietysti on hauskanpitoa. Ja sitä se oli yleensä sinkkunakin. Tosin tein aikoinaan talviajat vuorotöitä ja baariin ei päässyt kovin usein viikonloppuisin. Silloin meni joskus vähän epätoivon puolelle.
- Hämärän_rajoilta
Baareissa käyminen ei minulle ole koskaan kumpaakaan. Käyn niissä vain ollessani kuskina lähisukulaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1022605Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1011647- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi211017- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe45911Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119886Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta334814- 54813