Palvelutiski

miksi.hylättiin

Eilen kävin isossa marketissa ostoksilla, siellä näkyi olevan palvelutiski, siis lihatiski, siksi perustelen sitä kun näin yhden pakastealtaan reunalla lihatiskiltä saadun paketin, iso se ei ollut mutta ilmeisesti asiakkaalle liian hintava kuitenkin kun piti se hylätä, miksi näin menetellään.

9

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peilissäkö.syy

      Varmistitko ettei asiakas ollut kompastunut pakastealtaaseen? Nimittäin se on silloin pelastustoimen laiminlyönti, jos ei auta ihmistä hädässä. Joku vanhus ei välttämättä pääse kylmän kangistamana pakasteiden seasta pois.

      http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001

      "15 § (21.4.1995/578)
      Pelastustoimen laiminlyönti

      Joka tietäen toisen olevan hengenvaarassa tai vakavassa terveyden vaarassa on tälle antamatta tai hankkimatta sellaista apua, jota hänen mahdollisuutensa ja tilanteen luonne huomioon ottaen kohtuudella voidaan häneltä edellyttää, on tuomittava pelastustoimen laiminlyönnistä sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi."

    • ovatkohan.edes.terveitä

      Tuollaista mielenmuuttamista näkyy useinkin, kerran oli lenkkimakkara sukkalaatikossa.

    • asgg

      Oho !

    • hä_vikki

      Karmea on ongelmasi. Oisit ostanut sen, ettei tule kaupalle hävikkiä.
      Meillä mummeli löi toista pakastekinkulla päähän. Eivät saaneet sovittua kumpiko sen saa.

    • käsittämätöntä

      Jaa katselin kun n. 25 v. nainen keräsi korin täynnä pakaste pinaattia ajattelin siitä määrästä saa varmaan 30 litraa....
      Kuljin ostoksilla ja törmäsin siihen koriin oli leipähyllyn edessä eikä korin täyttäjää näkynyt missään...
      kassan lähellä oli myymäläntyöntekijä kerroin korista ja jospa tarkastaa vieläkö on leipähyllyllä...
      Näin kun kori vietiin takaisin pakasteeseen..
      Tuli jälkikäteen mieleen ettei vaan luullut minun tekosekseni...

      • pitäiskö.tehdä.jotain

        Näköjään holhouksen tarpeessa olevat pääsevät omine nokkineen ostoksille, eivät kuitenkaan osta mitään, siirtävät vaan tuotteita mielensä mukaan eri paikkoihin.


      • rullakot.tiellämme
        pitäiskö.tehdä.jotain kirjoitti:

        Näköjään holhouksen tarpeessa olevat pääsevät omine nokkineen ostoksille, eivät kuitenkaan osta mitään, siirtävät vaan tuotteita mielensä mukaan eri paikkoihin.

        Kannattaa varmaan lopettaa sen valintamyymälän pito, jos asiakkaista alkaa olla liikaa harmia.

        Ennen vanhaan kaikki myytiin tiskistä. Ei tarvinnut asiakkaan kuin tehdä toivomuksia. Aika onnetonta on meno nykyään verrattuna siihen. Kohta vielä pitäisi itse hoitaa kassahenkilökunnan työtkin. Samahan sitä on asiakkaiden sitten jo opetella hyllyttämäänkin.


      • rgag
        pitäiskö.tehdä.jotain kirjoitti:

        Näköjään holhouksen tarpeessa olevat pääsevät omine nokkineen ostoksille, eivät kuitenkaan osta mitään, siirtävät vaan tuotteita mielensä mukaan eri paikkoihin.

        Pinaatin kerääjä muisti ettei olekkaan kipparikallen sukulainen .


      • Bflfkfkfx
        rullakot.tiellämme kirjoitti:

        Kannattaa varmaan lopettaa sen valintamyymälän pito, jos asiakkaista alkaa olla liikaa harmia.

        Ennen vanhaan kaikki myytiin tiskistä. Ei tarvinnut asiakkaan kuin tehdä toivomuksia. Aika onnetonta on meno nykyään verrattuna siihen. Kohta vielä pitäisi itse hoitaa kassahenkilökunnan työtkin. Samahan sitä on asiakkaiden sitten jo opetella hyllyttämäänkin.

        Koomisintahan hommassa on se, että se tavara siellä palvelutiskillä on ihan samaa kuin itsepalveluhyllyissäkin, hinta vaan kalliimpi. Toki hyvä esim yhden hengen talouksia ajatellen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1517
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1235
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1178
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      974
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      144
      970
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      175
      950
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      852
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      824
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      806
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      754
    Aihe