Kiitos vastustajille!

tosityytyväinen

On todella mukava huomata kuinka te keskitytte yhteen yhtiöön noin lujasti. Siinä on hyvät puolet. Annatte muille yrityksille mahdollisuuden kasvaa ilman teidän turhanpäiväistä kommentointia.
Suomessa on tälläkin hetkellä eräs yhtiö mikä on viimeisen kuukauden aikana kasvanut 100% kun te ette ole kirjoittelemassa turhanpäiväisyyksiä siitä.
Tämä teidän yhtiö uskollisuutenne ei välttämättä ole hyvä asia teille mutta muissa yhtiöissä työskenteleville on. Muissa kyseisissä yhtiöissä voi hyvällä omatunnolla sanoa että voit katsoa netistä onko siellä mitään negatiivistä keskustelua.

Terveiset voitte välittää myös Petteri Järviselle jos ei hän jonkun nimimerkin takana ole täällä kommentoimassa.
Uskon että teillä tulee vaikeat ajat poijaat. Petterin kommentointi ilman faktoja ei todellakaan kasvata teidän pisteitä vaikka onhan se tiedän tiedonlähde.
Petteri jakaa samoja tietoja mitä alusta asti on puhunut. Jotenkin haiskahtaa että taitaa olla Petterillä jokin Bitcoin kytkös vaikka olikin Bitcoinin alkuaikoina niin vastaan sitäkin.
Taitaa muuten olla täälläkin joillakin euroja pelissä Bitcoinissa?
Bitcoin jantterit ovat niin kommentoimassa Petterin julkaisuja ja mollaamassa muita. Pääasiassa Jeremias joka on mielestäni nyt liikaa esittänyt viisauksiaan. Tuon asteen Bitcoinisti niin kannatisi olla tyytyväinen Bitcoinin tämänhetkiseen tilaan ja olla hyvin hiljaa jos ei ole todella hätä kädessä ja pelko siitä että joku muu meneekin Bitcoinin ohi.
Kuinkahan käy kun Suomessa alkaa nämä muut suljetun lähdekoodin valuutat vyöryä suomeen todenteolla? Siihen ei mene todellakaan kauaa koska niitä tarjotaan jatkuvasti.
En mitenkää ole moittimassa Bitcoinia sillä omistan itsekkin muutaman niitä. Tosin maailman surkein valuutta käyttää.

Kesän odotukset kaikille.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesävesa7786686

      Mikä täällä haisee?

      Ai se olikin jonkun tuhnun aivopieru...

    • edolf.shadler

      Uusi suljettu krypto on syntyt. Lisää tietoa sivustolta netistä. Rahaa voi lähettää osoitteeseen [email protected]. Ilmaisia kolikoita kaikille jotka lähettävät rahaa.

    • Yoakim_

      Ole hyvä vain! Toki kiitos kuuluu myös teille coinisteille, jotka sinnikkäästi pidätte Ponzicoinin täällä hyvin esillä tämänkin kaltaisin keskustelunavauksin.

      "Taitaa muuten olla täälläkin joillakin euroja pelissä Bitcoinissa?"

      Nämä teidän coinistien viittaukset siihen, että joku pelkäisi teidän Ponzicoinista tulevan tulevaisuuden maksuvaluutta tai että se uhkaisi Bitcoinia, ovat kyllä koomisia.

      Nyt kun Onecoinin debit-korteista vastuussa ollut toimijakin jäi kiinni huumekaupasta, niin milloinkahan luulette, että taas pääsette latailemaan verirahoja debit-korteillenne.

      • tosityytyväinen

        Yllättävää että heti ollaan leimaamassa Onecoinissa mukan olevaksi. Minulle on tarjottu useamman kerran mutta ei ole kiinnostanut. Olen Bitcoinia jonkin verran käyttäneenä todennut että sekin on kyllä vaikeasti käytettävä valuutta niin mitä on sitten Onecoin? Heti myyn kaikki Bitcoinit jos joku haluaa ostaa ne. Sitä ei tiedä kukaan mikä on tulevaisuuden valuutta se voi olla uudelleen oravannahkat. Siitä olen aivan varma että mikään näistä kryptovaluutoista se ei ole.

        Onecoinin kortista en osaa sanoa mitään mutta onhan Bitcoinillakin tarjolla eri toimijoiden toimesta kortteja. Miten ne toimii? Eräässäkin kortissa oli niin että voit käyttää korttia kuten tavallista mastercard korttia ja Bitcoin tililtä oltaisiin veloitettu se summa. Huumekauppaa on maailma täynnä samoin kuin talousrikollisuutta. Bitcoinhan on rikollisten käyttämä valuutta. Ehkäpä juuri siksi monet verkkokaupat ovat ottaneet maksutavaksi Bitcoinin. Jos nyt oikein aletaan kaivamaan kuinka moni on maksanut verot saatuaan tuloja kryptovaluutasta? Koskien myös Bitcoinia tai sitten Onecoinia. Varmaan yksi sadasta. No jos rikollisia otetaan esille niin miten voitte ylistää herraa joka on aikoinaan tuomittu talousrikollinen. Mitähän muuta löytyisi jos oikein aloitetaan penkomaan. Kerran rikollinen on aina rikollinen. Koskien kaikkia.

        Tuossa katsoin tämän palstan sivuja ja pelkästään kymmenellä sivulla oli melkein yksin kirjoituksia jotka koski Onecoinia. Muutama yksittäistapaus oli muita yhtiöitä koskevia. Jatkakaa saman malliin.


      • hahahahahhaaaaa
        tosityytyväinen kirjoitti:

        Yllättävää että heti ollaan leimaamassa Onecoinissa mukan olevaksi. Minulle on tarjottu useamman kerran mutta ei ole kiinnostanut. Olen Bitcoinia jonkin verran käyttäneenä todennut että sekin on kyllä vaikeasti käytettävä valuutta niin mitä on sitten Onecoin? Heti myyn kaikki Bitcoinit jos joku haluaa ostaa ne. Sitä ei tiedä kukaan mikä on tulevaisuuden valuutta se voi olla uudelleen oravannahkat. Siitä olen aivan varma että mikään näistä kryptovaluutoista se ei ole.

        Onecoinin kortista en osaa sanoa mitään mutta onhan Bitcoinillakin tarjolla eri toimijoiden toimesta kortteja. Miten ne toimii? Eräässäkin kortissa oli niin että voit käyttää korttia kuten tavallista mastercard korttia ja Bitcoin tililtä oltaisiin veloitettu se summa. Huumekauppaa on maailma täynnä samoin kuin talousrikollisuutta. Bitcoinhan on rikollisten käyttämä valuutta. Ehkäpä juuri siksi monet verkkokaupat ovat ottaneet maksutavaksi Bitcoinin. Jos nyt oikein aletaan kaivamaan kuinka moni on maksanut verot saatuaan tuloja kryptovaluutasta? Koskien myös Bitcoinia tai sitten Onecoinia. Varmaan yksi sadasta. No jos rikollisia otetaan esille niin miten voitte ylistää herraa joka on aikoinaan tuomittu talousrikollinen. Mitähän muuta löytyisi jos oikein aloitetaan penkomaan. Kerran rikollinen on aina rikollinen. Koskien kaikkia.

        Tuossa katsoin tämän palstan sivuja ja pelkästään kymmenellä sivulla oli melkein yksin kirjoituksia jotka koski Onecoinia. Muutama yksittäistapaus oli muita yhtiöitä koskevia. Jatkakaa saman malliin.

        "Heti myyn kaikki Bitcoinit jos joku haluaa ostaa ne"

        Bitcoinehan saa myydä ja ostaa ihan vapaasti, on jopa automaatteja joissa ne voi vaihtaa toiseksi valuutaksi

        Myy ne vaikka tuolla

        https://bittiraha.fi/myy

        tai täällä

        https://coinmotion.com/fi/tili

        tai vaihda vaikka automaatissa

        https://bittimaatti.fi/locations#marker1

        Bitcoineilla voi myös ostaa tuotteita niin verkkokaupoista kuin esimerkiksi ravintoiloista

        https://bittiraha.fi/kartta

        ps. Bitcoin on valuutta ja siihen ei kuuluta, ethän kerro kuuluvasi euroonkaan tai dollariin.


      • Köyhäpelkuri

        Haluan ostaa bitcoineja mutta minulla ei ole internettiä. Miten toimin?


      • Köyhäpelkuri kirjoitti:

        Haluan ostaa bitcoineja mutta minulla ei ole internettiä. Miten toimin?

        No tuota noin ... minulla on kyllä internet ja haluaisin ostaa ONECOINEJA. Mutta niitä ei voi ostaa mistään. Miten minun sinun mielestäsi tulisi toimia jotta saisin ostettua onecoineja? Ja puhun nyt onecoineista, en koulutuspaketeista, sillä niistä en ole kiinnostunut. Mistä voin ostaa onecoineja?

        Aivan, en mistään. Missään ei ole kauppapaikkaa tälle kuvitteelliselle kryptovaluutalle!

        t.Avotampio


      • bittimatti

    • hirvenpapu

      Miksi pitää Onecoinia verrata Bitcoiniin. Ne ei paini samassa sarjassa nyt eikä ikinä.Toinen on virtuaali valuuta ja toinen on................................ei mitään.

    • tosityytyväinen

      Miksi se on teille kuin punainen vaate kun kirjoituksissa mainitaan Bitcoin. Miksi tuntuu siltä että tulee oikein tunne myrsky heti päälle jos mainitaan tämä teidän kannattama Bitcoin. Käykö tosiaankin noin paljon teidän tunteisiin. Jos Bc on niin vahvalla perustalla kuin siitä on annettu ymmärtää niin ei pitäisi haitata teitä Bc janttereita se jos täällä verrataan toisiaan. Aika näyttää kumpi on korkeammalla.

    • edolf.shadler

      tosityytyväinen.

      Nolla vastausta kahteen kysymykseen.
      Ihan vinkkinä kannattaisi ne eurot käyttää siihen että löytäisit itsellesi naisen ja saisit jotain oikeata mitä voisit koskettaa,tuoksuu paremmalle kuin se sun runkkusukkasi ja tekee ehkä sen aamupalan siellä yksiössä missä asut/tulet asumaan.
      Voit olla ihan ok kaveri kunhan muistat ottaa lääkkeesi ja unohdat noi pyramidi-pelit./kuningattaret
      Jos raha on se jumala niin siellä yläpäässä on ne kuninkaat/kuningattaret. Se jotenjuna meni joten jos jotenkin todistat sen että olet tienanut enemmän kuin olet laittanut rahaa niin tarjoon sulle viikonlopun täällä helsingissä.

      • tosityytyväinen

        Kylläpä edolf.shadlerilla meni tunteisiin.Taisi osua arkaan paikkaan.
        Tämäkö on teidän taso tosiaankin kirjoituksissa. Huh huh
        Ei mun ole koskaan tarvinnut ostaa naista. Naisia on riittänyt ilmankin. Ilmeisesti se maksullisis käynti on sinulle tuttu asia. En tokikaan tiedä sinusta jos oletkin niitä pimeän reiän miehiä. Kai niitäkin saa maksullisena

        Minä en tiedä miltä tuntuu asua yksiössä. Sori sinulla ei varmaan ole ollut varaa asua yksiötä suuremmassa. Niin no hesan hinnoilla ja sossun toimeentulotuella ei varmaan isommassa pysty asua.

        Kyllä siellä on se jolla on lääkkeet ottamatta ja kaikki muumit ei ole laaksossa vai onko niin morkkis kun tuli taas jossain nurkkakuppilassa juotua viimeiset sossun rahat.

        Ei se raha jumala ole mutta kyllä se on kiva kun sitä on niin että elää ja perheen pitää tyytyväisenä. Eikä tarvitse miettiä että millä sitä taas seuraava kuukausi eletään.


      • Köyhäpelkuri

        Herra Tosityytyväinen, tämä todella on taso täällä, ikävä kyllä.
        Myönnän että mieltäni askarruttaa miksi Onecoinin vastustajat ovat poikkeuksetta niin järkyttävän tyhmiä.
        Olisiko kenelläkään tietoa?


      • tosityytyväinen
        Köyhäpelkuri kirjoitti:

        Herra Tosityytyväinen, tämä todella on taso täällä, ikävä kyllä.
        Myönnän että mieltäni askarruttaa miksi Onecoinin vastustajat ovat poikkeuksetta niin järkyttävän tyhmiä.
        Olisiko kenelläkään tietoa?

        Niillä ei ole mitään suomi24 tai muron ulkopuolista elämää. Näkeehän sen nyt tänne lähetettyjen kirjoitusten määrässä ja missään ei ole mitään tolkkua.


      • Köyhäpelkuri kirjoitti:

        Herra Tosityytyväinen, tämä todella on taso täällä, ikävä kyllä.
        Myönnän että mieltäni askarruttaa miksi Onecoinin vastustajat ovat poikkeuksetta niin järkyttävän tyhmiä.
        Olisiko kenelläkään tietoa?

        Morjensta!

        Vai ei ole tolkun häivää? Häh? No, hyvä kun on kumminkin tolkun ihmisiä kommentoimassa kirjoitelmia ;-) Hähää ... tyhmyys kumminkin tiivistyy ;-)

        Nyt on meinaan semmonen homma päällänsä, että onecoin kusetuksen johtajat ovat jo suunnanneet katseensa seuraavaan hankkeeseen. Ja täältä Suomesta ne eivät enää saa houkuteltua lisää jäseniä, joten tilanne on nyt se ettei enää kukaan suomalainen saa panoksiaan ulos pyramidista. Ne on mennyttä kauraa!

        Kattokaa muuten pieni historiikki tämän "hyväntekijän" Ruja Ignatovan menneisyydestä:

        http://www.engineereddigital.com/onecoinscam.com/who-is-dr-ruja-ignatova/index.html

        Aika fiksu ja filmaattinen tyyppi eikös vaan?

        Poijjaat!! Taasen!

        t.Avotampio


      • hp00
        Avotampio_ kirjoitti:

        Morjensta!

        Vai ei ole tolkun häivää? Häh? No, hyvä kun on kumminkin tolkun ihmisiä kommentoimassa kirjoitelmia ;-) Hähää ... tyhmyys kumminkin tiivistyy ;-)

        Nyt on meinaan semmonen homma päällänsä, että onecoin kusetuksen johtajat ovat jo suunnanneet katseensa seuraavaan hankkeeseen. Ja täältä Suomesta ne eivät enää saa houkuteltua lisää jäseniä, joten tilanne on nyt se ettei enää kukaan suomalainen saa panoksiaan ulos pyramidista. Ne on mennyttä kauraa!

        Kattokaa muuten pieni historiikki tämän "hyväntekijän" Ruja Ignatovan menneisyydestä:

        http://www.engineereddigital.com/onecoinscam.com/who-is-dr-ruja-ignatova/index.html

        Aika fiksu ja filmaattinen tyyppi eikös vaan?

        Poijjaat!! Taasen!

        t.Avotampio

        Suuret on luulot ihmisellä joka päivästä toiseen jaksaa tänne kirjoitella turhanpäiväisyyksiä ja kuvittelee vielä olevansa fiksu. Tajuatko itsekkään mitä kirjoitat? Kannattaisi pysähtyä miettimään joskus. Voi hyvää päivää. Jokapäivä liityy Suomesta lisää porukkaa mukaan sille ette voi mitään.


    • Päivätyölläeirikastu

      Hemmetti, että mä oon tyhmä, kun en lähde Onecoimniin mukaan häviimään rahojani.
      Olen ollut todella tyhmä, olen sijoittanut pörssiosakkeisiin, tuotto ei ole kuin 30-180 % vuodessa.
      Rahoja olen menettänyt Talvivaarassa, Nokiassa, SKOP:ssa..
      kuitenkin 40 vuoden aikana olen kerännyt miljoonien salkun.
      Miksi en sijoita sitten Onecoiniin (tyhmä), minulla ei ole kristallipalloa, mutta yltiöpäisissä sijoituksissa tulee 100 varmasti takkiin.
      En ole ollut myöskään WGI:ssä, MP3g, Aspiritus, Giiglub, Winclub, Wincapita, Golden, MxGoldex.. kaikissa missä pyörittäjänä on rikollisjoukko, yleensä takana samoja hemmoja, pysyn erossa., olen käynyt eventeissä, hauskoja tilaisuuksia, kyllä pojjaat paskoo osaa puhua.
      Pikavoittoja ei ole.

      • hp00

        Kerännyt 40 vuodessa miljoonien salkun? No et sitten kovin paljon ole sijoittanut osakkeisiin kun noin kauan on mennyt.

        Jos olet kerännyt miljoonien salkun itsellesi ja silti käyt valehtelemassa suomi24 palstalla? Kannattaisiko keksiä oikeaa tekemistä ja lakata kertomasta omista haave unista täällä. Anna näiden tampioiden keksiä näitä satuja.


    • mestyjäclubi

      Onecoin on menestystarina, eli kohta alkaa se katkera kateellisten piipitys siitä miten kaikkia hyvän tilin tehneitä tulee verottaa.. Kärsikää ruikuttajat....

      • Ou jes! Just tätä määlytason retoriikkaa kaipasinkin! Sitä ei pysty itte mitenkään tuottamaan!!

        "kärsikää ruikuttajat!"
        "vittu mä vedän teitä turpaan"
        "ootteko hei kateellisia"
        "hyvä tili, mä vedän turpaan"
        ...

        Hyvä MÄÄLYT!

        t.Avotampio


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe