Meille sinkuille ollaan kateellisia

Tuhoavaakateutta

Oma on valinta jos on pitänyt naimisiin mennä ja tehdä niitä lapsia. Ja sitten kiukutellaan ja halveksitaan meitä sinkkuja kun ei ollakkaan tyytyväisiä omaan perhe-elämään.
Yritetään pakkoparittaa ja ties mitä, että sinkkuus menisi ja oltaisiin samassa perhehelvetissä kaikki.
Helvetissä, mikä saa suomalaisen parisuhteellisen kokemaan voimakasta kateutta vapaille sinkuille.

53

629

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en.tiedä.sinusta.mutta
    • TrueReekOfSemen

Naimisiin meno on kauhea virhe ja parisuhde kuolee kun mennään naimisiin ja hankitaan lapsia.

• Ei minusta avioliitto mitenkään muuttanut suhdetta. Lapset varmaan sen tekisi, joten parempi vain elellä kahdestaan.

• vähänvierasta

Joo näyttää joskus,että naimisiin meno on virhe.Palstoilla paistanut viha sinkkunaista( ehkä monikossakin) kohtaan.Naimisissa olevia naisia tarvitsee sinkkumiesten viihdyttää.Ukko töissä,niin vaimo tarvitsee seuraa.Luulisi olevan maallakin mahdollita harrastaa muutakin kuin toisia miehiä netissä,mutta jos se on onni niin ok.

• vähänvierasta kirjoitti:

Joo näyttää joskus,että naimisiin meno on virhe.Palstoilla paistanut viha sinkkunaista( ehkä monikossakin) kohtaan.Naimisissa olevia naisia tarvitsee sinkkumiesten viihdyttää.Ukko töissä,niin vaimo tarvitsee seuraa.Luulisi olevan maallakin mahdollita harrastaa muutakin kuin toisia miehiä netissä,mutta jos se on onni niin ok.

Toisilla se on erikoinen tapa ajatella muista ihmisistä. Puhekyky ja kommunikaatiokyky ei katoa parisuhdestatuksen myötä. :)

Ja hei sinkutkin on IHMISIÄ.

• Sanoeivitulle

Parisuhteissa ja perheen perustamishommissa elämä hujahtaa hetkessä kaivoon ja vanhainkodis sit parjataan kun elämä meni niin nopeasti. No niin meni,kun pelasit korttisi väärin. Fiksut miehet ajattelee aivoilla,ei kullilla. Eivät anna kullin tehdä elämän kannalta niitä ratkasevia,lopullisia,pysyviä,muuttamattomia virheitä.

• erkki-täti

Jaa-a, enpä ole kuullut enkä lukenut tarinoita vanhainkotien asukkaista, jotka olisivat pahoillaan perheen perustamisesta.

Sen sijaan olen kuullut ja lukenut vanhainkotien asukkaista, jotka surevat sitä, etteivät saaneet perhettä perustettua elämänsä aikana.

On muuten kasvava trendi nuo sinkkuvanhukset, joilla ei ole oikeastaan ketään lähimmäistä (kun sitä perhettä ei ole, eikä välttämättä sisaruksiakaan).

En ole kyllä havainnut kenenkään perheellisen kadehtivan myöskään sinkkuutta. Pikemminkin surkuttelua.

• erkki-täti kirjoitti:

Jaa-a, enpä ole kuullut enkä lukenut tarinoita vanhainkotien asukkaista, jotka olisivat pahoillaan perheen perustamisesta.

Sen sijaan olen kuullut ja lukenut vanhainkotien asukkaista, jotka surevat sitä, etteivät saaneet perhettä perustettua elämänsä aikana.

On muuten kasvava trendi nuo sinkkuvanhukset, joilla ei ole oikeastaan ketään lähimmäistä (kun sitä perhettä ei ole, eikä välttämättä sisaruksiakaan).

En ole kyllä havainnut kenenkään perheellisen kadehtivan myöskään sinkkuutta. Pikemminkin surkuttelua.

Näin minäkin sen näkisin ja kokisin olevan.

• Riiiiiiiiii
        erkki-täti kirjoitti:

Alentuvaa surkutteluahan sitä saa kuulla aika ajoin, siinä olet oikeassa. Tyyppiesimerkki on naisihminen, jolla ei ole elämässään mitään muuta sisältöä kuin miehensä ja lapsensa ja jutut ovat myös sen mukaisia = mistään muusta ei osata puhua eli jäätävän tylsää seuraa. Jotenkin huvittaa ja ärsyttää, kun aletaan säälimään asiasta jonka olisin voinut halutessani tehdä toisin tai on osittain oma "vika" (olen torpannut muutamankin kosijan). "Kyllä säkin vielä voit saada vauvan". Mitä helkuttia minä tässä iässä ja ilman kenenkään tukea vauvalla teen? Sen kun menet näille sanomaan, niin pahoittavat mielensä:). Onneksi tätä nyt ei usein kuule. Olen päätellyt, että näitä ihmisiä harmittaa kun en ole kade heille, tai sitten eivät vain voi käsittää toisenlaista elämäntapaa.
        Minulle on muutamakin vanhempi nainen sanonut, että hyvä kun et ole tehnyt lapsia, ei kannata. Yksin näistä oli oma täti ja toinen kaverin äiti. Eivät tätä tietenkään tehneet lastensa kuulleen. Suu kieltämättä loksahti auki.
        Sairaalat ja palvelutalot ovat täynnä unohdettuja vanhuksia, myös perheellisiä joiden lapset asuvat kaukana. Sitten on vanhojapiikoja, joita lappaa katsomassa monikin ystävä. Täysin dementoituneena on muuten aivan se ja sama kuka siellä sängyn vieressä käy kääntymässä kerran viikossa kun ei edes tunne häntä eikä muista kuka on itsekään. Tärkeintä on, millaisen elämän on elänyt. Toki ihmisten muuttaessa kaupunkiin, perhesiteiden löystyessä ja perheiden pienentyessä sekä sinkkuuden lisääntyessä on vaarana menettää kaikki turvaverkot.

• Riiiiiiiiii kirjoitti:

Alentuvaa surkutteluahan sitä saa kuulla aika ajoin, siinä olet oikeassa. Tyyppiesimerkki on naisihminen, jolla ei ole elämässään mitään muuta sisältöä kuin miehensä ja lapsensa ja jutut ovat myös sen mukaisia = mistään muusta ei osata puhua eli jäätävän tylsää seuraa. Jotenkin huvittaa ja ärsyttää, kun aletaan säälimään asiasta jonka olisin voinut halutessani tehdä toisin tai on osittain oma "vika" (olen torpannut muutamankin kosijan). "Kyllä säkin vielä voit saada vauvan". Mitä helkuttia minä tässä iässä ja ilman kenenkään tukea vauvalla teen? Sen kun menet näille sanomaan, niin pahoittavat mielensä:). Onneksi tätä nyt ei usein kuule. Olen päätellyt, että näitä ihmisiä harmittaa kun en ole kade heille, tai sitten eivät vain voi käsittää toisenlaista elämäntapaa.
        Minulle on muutamakin vanhempi nainen sanonut, että hyvä kun et ole tehnyt lapsia, ei kannata. Yksin näistä oli oma täti ja toinen kaverin äiti. Eivät tätä tietenkään tehneet lastensa kuulleen. Suu kieltämättä loksahti auki.
        Sairaalat ja palvelutalot ovat täynnä unohdettuja vanhuksia, myös perheellisiä joiden lapset asuvat kaukana. Sitten on vanhojapiikoja, joita lappaa katsomassa monikin ystävä. Täysin dementoituneena on muuten aivan se ja sama kuka siellä sängyn vieressä käy kääntymässä kerran viikossa kun ei edes tunne häntä eikä muista kuka on itsekään. Tärkeintä on, millaisen elämän on elänyt. Toki ihmisten muuttaessa kaupunkiin, perhesiteiden löystyessä ja perheiden pienentyessä sekä sinkkuuden lisääntyessä on vaarana menettää kaikki turvaverkot.

Kyllä mun mielestä tollaisille ihmisille, jotka tuputtavat oma elämäntapaansa sulle voi ihan hyvin sanoakin suoraan. Mikään oikeus niillä ei ole vähätellä sun valintojasi. Kaikki ei halua samoja asioita ja sehän on kauheeta toisien tajuta.

Yksin ilman kumppania on tosiaan aika raskasta kantaa kaikki vastuu lapsesta. Tämän olen kuullut monenkin yksinhuoltajan suusta, joilla siis lapsi yksin tehtynä tai isää ei ole näkynyt eikä kuulunut.

Ja kyllä tosiaan lapset on ihania ja tuovat elämään sisältöä, mutta onhan niistä kauhea vastuu ja aina ei tosiaan elämä ole pelkkää juhlaa. Kyllä helpommalla pääsee, kun ei lapsia tee. En sanoisi etteikö se kannata, kuka sen mitenkin kokee mutta yhtä arvokasta se elämä on ilmankin elettynä. :)

Hyvä, että sulla on asennetta siinä määrin ettei noi mutinat paljon hetkauta. Tylsiä ne mutinat on, tiedän.

• sönkkö

Heh, siinä oli paatoksellista asennetta. Hienoa. Suomi nousuun. :)

• Olen samaa mieltä. Aika moni on katkera parisuhteissaan.

Toivottavasti kuitenkin mahdollisimman moni saa sen parisuhteen ja hankkii lapsia, jotka maksavat oman eläkkeeni tulevaisuudessa.

• 115

Etkös sä itsekin oo niitä lapsia hankkinut eläkettäs maksamaan? Ainakin olet sellaista antanut ymmärtää.

• 115 kirjoitti:

Etkös sä itsekin oo niitä lapsia hankkinut eläkettäs maksamaan? Ainakin olet sellaista antanut ymmärtää.

Kyllä. Pari kappaletta tulevaisuuden veronmaksajia on tullut tehtyä.

• ei.jatkoon

No tyylinsä kullakin. Itse en taas vaihtaisi perhettäni ja parisuhdettani mihinkään tässä maailmassa.
      Kaksi kertaa olen saanut pienen tuhisevan nyytin käsivarsilleni ja elämä on alkanut ikään kuin uudelleen. Mikään sinkkuuden ilo ei voita vanhemmuutta, ei mikään.
      Ja miksi perhe olisi joku vankila. Asiat on sekä että, ei joko tai.

• Niinpä ja onhan perheitä ja suhteita jotka tuntuvat jäsenistään taakalta, mutta ei suinkaan kaikilla asiat ole niin huonosti kuin kärjistetyssä aloituksessa ilmaistaan.

Toislla perheillä on enemmän rankkaa ja toisilla vähemmän, se elämähn muododstuu niistä perheenjäsenistä. Millaisia he ovat ja mitä he elämältään odottavat.

• sönkkö kirjoitti:

Niinpä ja onhan perheitä ja suhteita jotka tuntuvat jäsenistään taakalta, mutta ei suinkaan kaikilla asiat ole niin huonosti kuin kärjistetyssä aloituksessa ilmaistaan.

Toislla perheillä on enemmän rankkaa ja toisilla vähemmän, se elämähn muododstuu niistä perheenjäsenistä. Millaisia he ovat ja mitä he elämältään odottavat.

Kun vielä osaisi kirjottaakin ja apukädet täällä käy vieressä. :)

• mäenlaskua

Kuka tätä palstaa hallitsee?Millään ei huoli juttuja.Naimisissa oleva nainen haluaa piristystä sinkkumiehiltä netissä.Ukkonsa on töissä.

• sinkkumies--

Naiset ei jaksa olla saman miehen kanssa kun pari vuotta ja sitten vaihtoon.

• mikäonvaivannimi

ilmankos netissä vahtaa sinkkumiehiä

• kokeneet

Nainen haluaa pysyvän liiton,mutta miehistä löytyy niitä hetken ihmisiä.Entiset tytöt ja pojat,näitä on sinkutkin.

• satutätiolet
        kokeneet kirjoitti:

Nainen haluaa pysyvän liiton,mutta miehistä löytyy niitä hetken ihmisiä.Entiset tytöt ja pojat,näitä on sinkutkin.

"Nainen haluaa pysyvän liiton"

Paskaa puhut eikä varmaan tarvitse selittää enempää.Voit mennä satuilemaan jonnekin muualla vaikka en väitä että monet miehet olisi sen parempia.

• melkeinkaikki

Taiteilijat ovat ihmissuhteissa tuulella käypiä.Näin vaan on.

• eräsvaankirjoittaa
        melkeinkaikki kirjoitti:

Taiteilijat ovat ihmissuhteissa tuulella käypiä.Näin vaan on.

Taitaa sitten olla suurin osa miehistä ja naisista taiteilijoita. Ja sitten jos tosissaan ollaan, niin en usko että tuo ryhmä olisi sen erillaisempi kuin muutkaan ryhmät mitä tulee sitoutumiseen yms. seikkoihin.

• Fdsföldsölkfds

Ainoa mistä olen sinkkuminälleni kateellinen on se että oli niin paljon enemmän aikaa itselle.

• atännä

Molemmissa on puolensa. Mun ei ole tarvinnut kadehtia perheellisiä, olen saanut siitä kyllä osani ja todennut että sinkkuelämä on mulle parempi.

Joskus joku perheellinen ainakin näennäisesti kadehtii mun omaa aikaani, kun voin tehdä mitä haluan. Toisaalta niin voisi perheellinenkin, kun vaan järjestää itselleen aikaa. Jostain liikuntaharrastuksista joku voi olla vähän katkera, kun itse keräilee ylipainoa ja tätiytyy, mutta käyttää kuitenkin aikaansa kakkujen leipomiseen (ja myös niiden syömiseen) ja vaikka tv:n katseluun. Sen ajan voisi vaikka harrastaa liikuntaa. Ne on jokaisen omia valintoja. Ja kun perheessä on kaksi aikuista, vapaa-ajasta voi jakaa kummallekin omaa aikaa. Jos siis oikeasti on halua tehdä niitä omiakin juttuja.

Luultavasti persoonakysymys, miten omaan elämäänsä suhtautuu. Toisten elämää ei kannata kadehtia. Liian usein se mikä näkyy, ei ole totta tai se on vain osa totuutta. Kaikilla on ristinsä.

• ihateyouremptyword

I can remember the times
      When the grace was
      shining on my face
      Don't you see, don't you feel
      those days are gone
      They've vanished in the air.
      Now I could not care less
      of you and your poisoned mind
      cos I have already seen
      this thousand times

My emotions are hidden
      in a place where you can't see
      Hate is replacing the dreams
      that we once shared
      on these frontlines,
      frontlines of mysteries!

Oh hell yeah!

I can remember the love
      At some point it became
      one with my hate
      I can see how
      you are wasting your life,
      wasting your dignity
      The light in my eyes is fading away
      But I bleed no tears
      cos I know your destiny

My emotions are hidden
      that we once shared
      on these frontlines,
      frontlines of mysteries!

How blind can you be?
      Don't you know what I mean?

Love divided, love divided
      Extending agony!

I hate your empty words
      and the grin on your face, ah!

My emotions are hidden
      that we once shared
      on these frontlines,
      frontlines of mysteries!

How blind can you be?
      Don't you know what I mean?

Extending agony!

I hate your empty words!

• Eiteilleollakateellisia
    • valhetta

Ei meille olla oikeasti kateellisia, lähinnä säälitään, jos sitäkään.

• Mitä olen perheellisiä kuunnellut, niin kovasti kuuluu olevan vaivaa niistä mukuloista..
      Moni oppii arvostamaan sitä vapauttaan ja huoletonta elämää vasta kun sen menettää. Itse olen tiedostanut sen arvon jo pidemmän aikaa.

• niinkaksnaamaista

Niin tuo on juuri sitä sääliä, yritetään vähätellä omaa onnea tuollaisilla puheilla, ettei sinulle tulisi paha mieli.

• 9plus3
        niinkaksnaamaista kirjoitti:

Niin tuo on juuri sitä sääliä, yritetään vähätellä omaa onnea tuollaisilla puheilla, ettei sinulle tulisi paha mieli.

Näkyy osuvan ja uppoavan kun noin katkeran vastineen heitit hänelle takas. Ei luulisi sinulle olevan ongelma jos hän nauttii vapaudestaan.

• haistapaskat

Miksi tänne ei mahdu ,että naimisissa oleva nainen jahtaa sinkkumies-seuraa netissä,kun oma ukkonsa on töissä.Antakaa nyt tämä julki.

• 567

Miten niin ei mahdu? Olethan jo useaan otteeseen päässyt tuon sanomaan tässä ketjussa.

• Saunapäivä

Siksi kun ei mennyt läpi,oli muka laskuvirhe?.Tuolla jossain on tosi härskejä juttuja ja julkaistu?Se siitä ja sen kanssa.Kaikki ovat ihmisiä,myös sinkut.Tunteellisia,mutta elämä ei mene kaikilla samalla lailla.Pääsiäistä!

• jiikki

Minun ärsyttävimmät kokemukset ovat ne, kun naimisissa olevat naiset pelkäävät sinkkunaisen vaanivan heidän äijää. Kerran hermostuin ja sanoin että saat pitää äijäs. Huippu oli se, kun eräs nainen sanoi että millaista sun elämäs on kun ei ole miehen pyykkiä pestävänä. Ja hän nimenomaan tarkoitti sitä että elämäni on sisällötöntä, hänen elämän tarkoitus kun oli miehestä huolehtimisessa. Sanoin että tuo äijäs paskaiset alushousut mulle pestäväksi niin saan kokea senkin onnen edes kerran elämässä.

• Haha, hyvin heitetty. :D

• kalsarihöyry

Joo, kyllähän se edestä keltaisten ja takaa ruskeiden kalsareiden pyykkääminen tuo sisällön elämään, muutenhan se kumisisi tyhjyyttään. >:(

• tottason

Puolueettomasti sanon,mutta kyllä joskus sinkku flirttaa toisen miehelle.Luulo on joskus tiedon väärdi.

• erkki-täti

Tuo naisten kateus on kyllä ihan todellista! Tai onko se nyt kateutta vai mustasukkaisuutta...Joka tapauksessa aivan vinksahtaneita tapauksia on tullut vastaan. Ei taida olla kovin hyvä parisuhde, jos pitää epäillä jokaista sinkkunaista miesvarkaaksi?

On tapahtunut useamman kerran, että tuollainen sairaan mustasukkainen nainen on tullut kohdattua mm. jossain reissussa ollessani. Miehistä näkee, että häpeävät naistensa käytöstä, kun yhtäkkiä tavanomaisen niitä-näitä-jutustelun lomassa nainen alkaa joko piikitellä minua tai suorastaan syytellä...

Ihan naurettavaa. En käsitä.

• jkjfdkj

Provo tietenkin, mutta ajattele nyt itsekin, ei sinkuille voi olla kateellinen kuin korkeintaan toinen sinkku, jolla on asiat viläkin heikommin....

• Kaksi toisilleen liian erillaista tai "sopimatonta" kun on suhteessa, niin joko molemmat kärsii enemmän tai vähemmän tai sitten toinen voi voidakin ihan hyvin, jopa nauttia, mutta toinen voi kärsiä todella paljon.....

Suhteen laadun näkee ulkopuolinen vain kokonaisuudessaan olemalla kärpäsenä katossa.......kyllähän suhteesta sivusta seuraamalla ja/tai välillä jommankumman osapuolen pienistä vuodatuksen murusista jotain voi päätellä, mutta sekään ei ole välttämättä ihan koko totuus...

• ajatuksiakolie

Luonteestahan se johtuu kuka on kenellekin kateellinen.Sinkkumies saattaa tykätä enemmän naimisissa olevista naisista,koska pitää jutuissaan heidän puoliaan.Saattaa haukkua ja nimitellä sinkkunaista omien mielikuviensa mukaan.Mitenkä se noin menee,sinkkunainen se tarvitsee henkistä tukea eikä akkaihminen.

• pysyyköse

Oliko se sinkkumies joka poisti äskeisen viestini.Totesin hänen mieltymystään vain toisten miesten vaimoihin?

• todettu

Saattaa se myös joidenkin,jotka ovat hyvissä naimisissa ,sinkku olla arvoton. Häntä ei tarvitse kiitellä lahjoista.Kas parisuhteessa,jos vaikka on hyvä asema niin se on hienoa ja ansaitsee kohteliaisuudet ja kiitokset muistamisista. Uskokaa vaan ulkokullattuja on.

• kloj

Niin totta. Kateutta se on. Ite olin naimisissa ollessani niin kateellinen sinkuille. nyt saan taas elää autuutta ite sinkkuna :)

• 2322

No, joku ehkä on kateellinen, silloin kyllä on valittu puoliso tai koko elämäntapa väärin. Minulla ei ainakaan ole tippaakaan ikävä sinkkuaikoja. Puoliso on syvästi rakas, mutta tässä on kyse muustakin kuin rakkaudesta. Elämäntavasta ja -valinnoista. Olisin ehkä voinut olla jonkun toisenkin miehen kanssa onnellinen - en toki kenen tahansa - mutta sinkkuna tuskin koskaan. Minulle sopii olla osa kahden ihmisen tiimiä, jakaa elämä toisen kanssa. Tyhjään kotiin tulemiseen en olisi tottunut ehkä ikinä.

Ja mitä lapsiin tulee, niin ne on mietitty, ja kyllä molemmat ymmärtää että tulokkaan takia täytyy monesta asiasta elämässä luopua. Pari vuotta huonoilla yöunilla ja 18 v vähemmän matkustelua ja baareja. Huolta ja rahanmenoa. Ei enää vuosiin ex-tempore iltamenoja suoraan töistä, vaan lapset pitää hakea, syöttää, leikittää, pestä ja nukuttaa - ja sama ohjelma lyöty lukkoon vuosikausiksi eteenpäin.

Mutta pölvästi on se joka ei näitä etukäteen tajua. Me halutaan kokea vanhemmuus kaikesta työstä ja stressistä huolimatta. Sitten aikanaan on taas aikaa mennä kaksin niin paljon kuin sielu sietää, mutta seuraavat parikymmentä vuotta mennään lapsiperheen realiteettien ehdoilla. Voi olla, että se on vielä raskaampaa kuin ollaan kuviteltu, mutta en silti tajua miksi oltaisiin kateellisia sellaisesta mikä ollaan itse valittu ja päätetty. Jos huonoina hetkinä pitää jollekin mieltä osoittaa, niin eiköhän se oikea kohde ole peilissä.

• Mitä vittua sinäkin idiootti kehuskelet sinkkupalstalla parisuhde-elämän ihanuudella?

• Hajooelämääs
        super-atm kirjoitti:

Mitä vittua sinäkin idiootti kehuskelet sinkkupalstalla parisuhde-elämän ihanuudella?

Teitä sinkkuATMidiootteja pitää aina välillä kyykyttää. Varsinkin sun kaltaista ihmispaskaa.

• Hajooelämääs kirjoitti:

Teitä sinkkuATMidiootteja pitää aina välillä kyykyttää. Varsinkin sun kaltaista ihmispaskaa.

Mitäs kurppa? Miksi olet vihainen? :)

• jokumies83

"Yritetään pakkoparittaa ja ties mitä, että sinkkuus menisi ja oltaisiin samassa perhehelvetissä kaikki."
      Eipä ole moista paritus juttua tapahtunut omalle kohdalle koskaan. Taitaa tuo olla enemmän vaan naisten ongelma :) Toista se on näin yksinäisenä miehenä.

• ei.pahalla

Minun puolestani sinkut saavat olla sinkkuja, mitäpä toisten parisuhdestatus minulle kuuluisi tai kiinnostaisikaan? Mitään niin järkevää en ole elämässäni tehnyt kuin mennyt naimisiin ja perustanut perheen. Elämäni suurimmat onnen lähteet ovat mies ja lapset.
      Sukulaiset saattavat kyllä toisinaan yrittää parittaa sinkkuja. Luultavasti silloinkin on kyseessä vain vanhempien sukulaisten huoli siitä, että joku jää yksin. Yksinäisyyttä kukaan ei toivo omille läheisilleen.

• nalakutti

Tämä on hyvin todettu. Olin aviossa ja nyt vapaa ja kyllä naurattaa. Olen aina ihmetellyt mitä järkeä on mennä avioon? Mätäneehän ne muutkin kamat ja päiväys menee vanhaksi, siis liittokin vanhenee eli ei kiinnosta pätkääkään olla vanhan kanssa. eikä saa mennä niin kuin oma tahto sanoo, ei kehtaa olla kokoaika menossa ja minä menisin enemmän vähän. Ja myös sänky kiinnostaa kun toista ei.
      Eläköön sinkkuus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      137
      7189
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      125
      5001
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      68
      4372
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3493
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2301
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      302
      1799
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1666
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1609
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1495
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1448
    Aihe