Uutta tietoa Onecoin tutkinnasta KRP:ltä

Posliiniperä

ei ole edelleenkään tullut, eli tällaista tyhjänpäistä touhua tämä jauhaminen täällä on.

Viihdyttävää lukea samojen henkilöiden suoltamia ponzi ja pyramidikommentteja, eli ottaa varmaan päähän kun viranomaisilla ei vaan tapahdu mitään. Taitaa siis KRP olla kitisijöitä peremmin perillä Onecoin sielunelämästä...

Kusetusta.... muistakaa kitisijöpojat ravistaa kunnolla ettei mene tipat kintuille :-)

75

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yoakim_

      Ei KRP:n tarvitse näemmä edes tehdä mitään. Brittipoliisit otti jo kiinni Onecoinin prepaid-kortit hoitaneen firman johtajan. Näin se pyramidi murenee pala palalta.

    • Pavlet

      Niin mitä uutta tietoa? Viimeisin tietohan on, että seuraavat tilannetta.... Enkä usko, että viranomaiset juuri nyt huutelisivat julkisuuteen, vaikka tutkisivatkin. Tuohan koiniin erittäin läheisissä suhteissa olleen narahtaminen huumekaupasta asiaan täysin uuden näkökulman. Ainakin brittiviranomaiset tutkivat nyt, onko pyramidipeliä käytetty myös huumekaupasta saatujen rahojen pesemiseen. Siihenhän se sopiikin erinomaisesti, koska osalliset eivät ole kiinnostuneita pimeiden voittojensa alkuperästä...

      • ChinaInYourHand

        Noo - ei näytä "Posliiniperän" verbaliikka oikein aueta näin aamusesta - vai onko ihan Saludo mennyt väärään kurkkuun, kun homman luonne alkaa paljastua...?


    • Kalpa88

      Kyllä meidän seudulla on porukkaa haettu jo kuulusteluihin...

      • piikkilihassa

        Päivän paras vitsi. Hahahahhahha

        Kyllä tälläkin seurulla haetaan päivittäin porukkaa kuulusteluun. Sehän on poliisin tehtävä. Mut mihin kuulusteluun se on asia erikseen.


    • 354gg4

      Joo! Kyllä me anonyymit negodiilit nyt tikahdutaan kateuteemme kun teistä tulee massipäälliköitä ja alatte ostelemaan Lanborghineja ja ties mitä.
      Voi HAR-MI kun emme tajunneet ajoissa uskoa teitä. Nyt olisimme rikkaita mekin.
      Olette todellisia alfauroksia ja teillä on isot pippelitkin.
      Olisinpa joku teistä.

    • slavecoin

      Jos Mastercard firman pomo on diileri, niin miten hemmetissä se liitty. Onecoiniin? Vai luuletteko te tosiaan, että tämän firman ainoa prepaid kortti oli tuo Onecoin?

      Tällainen älykkyys täällä näköjään asuu...

      • Eisaatana10

        Sinähän se näköjäään oikein järjen jättiläinen olet... Voi pyhä sylvi näitä apukoulupoikia..


      • Yoakim_

        "Jos Mastercard firman pomo on diileri, niin miten hemmetissä se liitty. Onecoiniin? Vai luuletteko te tosiaan, että tämän firman ainoa prepaid kortti oli tuo Onecoin?"

        Opettele lukemaan. Onecoinin prepaid-kortit hoitanut henkilö paljastui huumediileriksi. Sen vuoksi Onecoinin prepaid-korttien hakeminen ja korttien latailu on jäissä:
        http://s15.postimg.org/hl05vf6m3/image.jpg
        http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-mastercard-merchant-part-of-a-drug-gang/

        "Tällainen älykkyys täällä näköjään asuu..."

        No, olen sentään älynnyt olla tuhlaamatta rahaa selvään ponzihuijaukseen. Mitenkäs teillä?


      • PYHÄSYLVISENTÄÄN

        Hyvä kysymys! Mitenkähän tuo nyt voisi liittyä Onecoiniin...? Hmmmm....täytyy oikein miettiä...

        NO EHKÄ SE JOLLAIN TAVALLA TAITAA LIITTYÄ!


      • Kalparules

        Miksiköhän mastercard logo on poistunut teidän ihmekolikon sivustolta :) Ei varmaan liity mihinkään...:)


      • hp00
        Kalparules kirjoitti:

        Miksiköhän mastercard logo on poistunut teidän ihmekolikon sivustolta :) Ei varmaan liity mihinkään...:)

        Kyllä se kuule siellä vielä on. Mihinkä se nyt olis kadonnut Mistä sinä voit tietää jos et ole mukana ja noin vauhkoat täällä. Mene vain sinne kalpan peliä katsomaan kun muut jyrää sen.


    • Eok-syyttömyysolettama

      Onecoin on todettu lopullisesti syyttömäksi.

      • JooMahtaja

        Petterillä oli mahdollisuus lähteä Sofiaan kysymään faktat yhtiöltä. Ei lähtenyt joten OneCoin on syytön.


      • Maahuoraaja

        Kohta rysähtää. Hähhähhääääääää.


    • VakkaJaKansiLöytää

      No, käy sinä vain makselemassa "Master Cardillasi" ostoksia.... Ai niin, taitaa hommat vähän tökkiä :)

      Olisiko itämafia ja länsimafia löytäneet toisensa?

      Onhan noita Pre-Paid Master Cardeja ollut jo joitain vuosia, joissa on rikollisen kovat kulut ja palkkiot = köyhältä viedään tuhkatkin pesästä. Tässä tapauksessa sopisi mainiosti myös varjopyramidin pyörittämiseen.

      Mutta nämä äskettäin esille tulleet seikat puoltavat sitä, että eipä kovin hyvältä näytä...

      Seuraavaksi alkaa varmaan Coinareilta parku "ei ole Coinin syy, että korttitoimittaja olikin rikollinen"

      Kröh kröh - kyllä vakka kantensa on aina löytänyt, vai mitenkähän se meni....? Kertoo aika paljon asioista, itse asiassa kaiken tarpeellisen.

    • MurotPiloilla

      Posliiniperä - kun taas suuntaat kohti auvoista ja tuttua ABC - asemaa, muista varata tarpeeksi käteistä mukaan, saattaa muuten jäädä kaffet juomatta....

      Buahahaaahaahaaaaa.....Ruahahaaaahaaahaaaa.....Muahaaahaaahaahaaahaaaahaaaa!!

      Mahtaa ottaa pattiin, kun hommat takkuaa ja vieläpä erittäin ikävällä ja nololla tavalla. On tainnut emoyhtiö kusaista nyt jäsenistön muroihin oikein isolla letkulla...

    • OnecoinVoittaa

      Edelleenkään ei ole KRP:ltä kuulunut mitään uutta, vaikka seuraavatkin Onecoin:ia :-)

      Mitä jos Onecoin on sittenkin menestystarina? :-)

      Olen todellakin onnellinen siitä, että olen saanut olla mukana jo aivan alkumetreiltä lähtien. Koko tämän ajan vastustajat ovat vaahdonneet kusetuksesta, mutta homma kasvaa ja kehittyy edelleenkin.

      • TollojaPiisaa

        Voi hellanlettas. Kuvitteletko tosissasi KRP:n ilmoittavan esitutkinnan aloittamisesta? Mitäs arvelet, mahtaakohan Ruotsin poliisi pyytää virka-apua Suomesta?


    • voittajatiimi

      Kitinä jatkuu ja jatkuu, mutta Onecoin se vaan kasvaa ja kehittyy....

      • halloooooouuuuu

        Se on hyvä että Rujan Veska on riittävän suuri paviaaneilta kerätyille rahoille, sillä jokaiksen rahan jotka tililleen saavat, ovat teiltä paviaaneilta kusettaneet. Se on varma että takaisin ette niitä rahja saa.


      • newBankAgain

        Vaihdatko itse pankkia 3-4 kertaa vuodessa? Jos,niin miksi?


      • Niin, millähän se OneCoin nyt voi enää kehittyä kun sieltä ei saa kukaan enää rahaa ulos?

        Eikös se kassa ole nyt kiinni, ja tällä kertaa lopullisesti? No, kiinnihän se on ;-)

        Suomen onecoin markkinat on huijattavien suhteen katsottu ja koijarit eivät ole muualta saaneet riittävästi rahaa pyramidiin, joten kassa oli pakko laittaa kiinni.

        Loppuloitsuija laulelee tämä pyramidi. Konsertoivalla MasterCardilla höystettynä. Älkää kukaan enää hyvät ihmiset sijoittako tähän huijaukseen rahoja. Ette koskaan saa omianne takaisin!

        Näin on poijjaat!! Taasen!

        t.Avotampio


      • OneCoinRules
        newBankAgain kirjoitti:

        Vaihdatko itse pankkia 3-4 kertaa vuodessa? Jos,niin miksi?

        Mulle on ihan sama minkä Pankin nimen siihen maksusuoritukseen laitan, kunhan vaan saan tuotteen mitä olen ostanut. Sullekko ei, no mitä väliä?


      • hekohekoääshole

        Vastaanottajakin vaihtui. Sullekko ei mitään väliä mihin rahas tunget tollo?


    • voittajamestari

      Nyt Aivotampio ja kaverit ovat väärässä, eli Onecoin todellakin kehittyy ja kohta ne teidän höpinät hyytyy :-)

      Sit tulee näille vastarannan kiiskeille paskan syöntiä ja paljon häpeää... Näin siinä vaan käy, eli mielenkiinnolla odotan millaisia selityksiä tulee :-)

      Voittajan on helppo hymyillä..... :-)

      • Trollikka-

        Trolli sinä olet, ei kukaan voi muuten noin tyhmä olla.


      • Siisketkähäntyhmiä

        Eiköhän ne ole ne entisetkin paskat syömättä ja ne lukuisat muka kosahdukset tapahtumatta. Että siinä sulle pääaiäistrullia.


      • 656h6h65h66h6h6

        Tietenkään Onecoin ei ponzina kehity mihinkään.

        Me fiksut ihmiset nauramme räkäisesti siihen sioittaneille kuten nauramme Wincapitaankin haksahtuneille.
        Koska hölmöille pitääkin nauraa!


      • ouuouuu
        656h6h65h66h6h6 kirjoitti:

        Tietenkään Onecoin ei ponzina kehity mihinkään.

        Me fiksut ihmiset nauramme räkäisesti siihen sioittaneille kuten nauramme Wincapitaankin haksahtuneille.
        Koska hölmöille pitääkin nauraa!

        "Me fiksut ihmiset nauramme". Saanko kysyä mitä itse sitten täällä kirjoittelet. Etko sinä puhunut fiksusta. Fiksuilla on jotain uutta kerrottavaa. Toisin kuin teillä.


      • Öööööööööööööö

        "Voittajan on helppo hymyillä..."?

        Ööööö -ööööö - miten ihmeessä voittaminen ja Onecoin liittyvät toisiinsa??


      • Sivuseuraus

        Mä muistan aikounaan Movettajien samanlaisen uhon. Kohta loksahtaa leuat, kun superhyper 3d verkkokauppa ja luottokortit yms aukee. Ei lolsahtanut, kuin tuomarin nuija. Samaa hypeä ja ylisanoja oli WinCapitankin isommilla. Tunkkeja koitettiin loppuunasti rauhotella ja värvätä jopa lisää. Taitaa tää Lontoon event olla viimenen epätoivonen keino saada pelastettua pyramiidin ammottava kassavaje. Jos ei ole rahaa ei ponzi voi toimia


      • Sivuseuraus kirjoitti:

        Mä muistan aikounaan Movettajien samanlaisen uhon. Kohta loksahtaa leuat, kun superhyper 3d verkkokauppa ja luottokortit yms aukee. Ei lolsahtanut, kuin tuomarin nuija. Samaa hypeä ja ylisanoja oli WinCapitankin isommilla. Tunkkeja koitettiin loppuunasti rauhotella ja värvätä jopa lisää. Taitaa tää Lontoon event olla viimenen epätoivonen keino saada pelastettua pyramiidin ammottava kassavaje. Jos ei ole rahaa ei ponzi voi toimia

        Joo, samaa mieltä. Luulisin että loppukusetus on nyt käsillä.

        Coinistit! Mitä tuumaatte? Vieläkö usko piisaa?

        MUAHAHAAMUAHHAA


        Poijjaat!! Taasen!

        T.Avotampio


    • tyhmilleonnea

      Täällä on joukko idiootteja toistamassa "kohta kosahtaa" juttujaan, eikä nämä idiootit välitä vaikka edes KRP ammattilaiset eivät ole edelleenkään aloittaneet edes esitutkintaa.

      Täytyy näiden Aivotampioiden olla tyhmiä kun sama vaahtoaminen jatkuu edelleen, vaikka Onecoin vaan kasvaa ja kehittyy..

      Niin ja ihan kusetukseksi ja huijaukseksi lytätty Zinzino meni pörssiin... Ettei vaan Onecoinillekkin kävisi aikanaan samalla tavalla :-)

    • mjkmm

      Ei Zinzino mihinkään pörssiin ole mennyt vaa first north kauppapaikkaan johon kuuluva yritys ei saa kutsua pörssiyhtiöksi.

      Ja voit olla varma että Onecoin ei ole krp:n puolesta loppuunkäsitelty.

    • pörssimeklari

      Kosahtaa niin kun Zinzino, eli menee pörssiin :-)

    • nmmkihj
    • viranomaisethoi

      Kymmenet finassialalla Suomessa toimivat olivat jo yli vuotta ennen Wincapitan romahdusta ottaneet Wincapitasta ja sen toimista yhteyttä sekä Finassivalvontaan, että poliisiin, mutta asia ei liiemmin taitanut Suomen viranomaisia kiinnostaa.

      Tavalliset ihmiset saavat Suomessa olla uhrilampaita kun verkostomarkkinointi-, rahankeräys- ja pyramidihuijarit saavat rauhassa allastaa maassa keräten huimat voitot kuvioiden rakentajille ulkomaille. Jälkipelissä nämä itsekkin uhreiksi joutuneet pääsevät sitten käräjillä tuomiolle.

    • murolaatikko

      Edelleen odotan että joku poliisi jossain päin maailmaan kävisi lukemassa muropoikien hiekkalaatikolta totuuksia, niin voisivat nopeasti saada tutkinnan kuntoon ja asian syyttäjän ratkaistavaksi...

      Alan jo pitkästyyn tähän odotteluun..

      • Paljonturhaameteliä

        Minä en koskaan ole tehnyt verkostomarkkinointia ja en liittynyt Wincapitaan, Bitcoiniin, Emcoldexiin, OneCoiniin ja lukuisiin muihin systeemeihin joita pyöritetään pääasiassa verkossa ja en ole ostanut edes yhtäkään osaketta, jos nyt puhelinosakkeita ei lasketa, mutta olen pärjännyt kovalla työllä ja ahkeralla uudelleenkouluttautumisella, siis en suoraansanottuna olisi edes koskaan ehtinyt noihin panostamaan, koska käsittääkseni ne sitäkin vaativat. Kaupattu on kylläkin.

        En ole lähtenyt, enkä lähde mutta en ymmärrä tätä voimakasta vastustamistakaan esim. juuri aikoinaan muistan Bitcoinin kohdalla kun sitä ensin vähäteltiin nörttien puuhasteluna ja lopuksi pyramiidihuijaushuudot alkoivat ja vieläkin se on eräiden mielestä pyramiidihuijaus. Toki tuomioita ei ole mistään maasta langetettu suoraan Bitcoinia vastaa.

        No sitten tämänkin sivuston suosikki OneCoin, niin huudettiin heti muutamassa kuukaudessa pyramiidihuijaukseksi johtuen ilmeisesti siitä, että eräiden mielestä myös verkostomarkkinointi on automaattisesti pyramiidihuijausta.

        Pitää kuitenkin muistaa että lähtökohtaisesti verkostomarkkinointi ei ole lain mukaan pyramiidihuijausta, kuten KRP myös OneCoinin kohdalla todisti sillä, että juuri ainakaan niiltä osin se ei aloittanut esitutkintaa ja se ei täälä huutamalla mielestäni muuksi muutu.

        Olen sitä mieltä, että nyt pääsiäisenä palstaa lukeneena tällainen lapsellinen kinaaminen ei tuo mitään lisäarvoa sille, mikä on OneCoinin totuus.
        Minusta OneCoin on ensimmäinen minuakin innostava asia, koska joku kryptovaluutoista tulee olemaan selkeä ykkönen. Nythän OC ei vielä edes ole mielestäni kryptovaluutta, mutta jos nuo kauppapaikat edes jossakin suuruusluokassa aukeavat ja kolikolle tulee käytettävyyttä, niin menen kyllä asiakkaaksi aivan varmasti, mutta tätä ennen olen vain seurannut taustalta, koska olen luonteeltani hyvin analyyttinen ja harkitseva, ehkäpä joskus vähän liikaakin ja siitä on minulle joitakin kertoja mainittukin, mutta mielestäni parempi katsoa kuin katua.


      • HanttiPessi.en
        Paljonturhaameteliä kirjoitti:

        Minä en koskaan ole tehnyt verkostomarkkinointia ja en liittynyt Wincapitaan, Bitcoiniin, Emcoldexiin, OneCoiniin ja lukuisiin muihin systeemeihin joita pyöritetään pääasiassa verkossa ja en ole ostanut edes yhtäkään osaketta, jos nyt puhelinosakkeita ei lasketa, mutta olen pärjännyt kovalla työllä ja ahkeralla uudelleenkouluttautumisella, siis en suoraansanottuna olisi edes koskaan ehtinyt noihin panostamaan, koska käsittääkseni ne sitäkin vaativat. Kaupattu on kylläkin.

        En ole lähtenyt, enkä lähde mutta en ymmärrä tätä voimakasta vastustamistakaan esim. juuri aikoinaan muistan Bitcoinin kohdalla kun sitä ensin vähäteltiin nörttien puuhasteluna ja lopuksi pyramiidihuijaushuudot alkoivat ja vieläkin se on eräiden mielestä pyramiidihuijaus. Toki tuomioita ei ole mistään maasta langetettu suoraan Bitcoinia vastaa.

        No sitten tämänkin sivuston suosikki OneCoin, niin huudettiin heti muutamassa kuukaudessa pyramiidihuijaukseksi johtuen ilmeisesti siitä, että eräiden mielestä myös verkostomarkkinointi on automaattisesti pyramiidihuijausta.

        Pitää kuitenkin muistaa että lähtökohtaisesti verkostomarkkinointi ei ole lain mukaan pyramiidihuijausta, kuten KRP myös OneCoinin kohdalla todisti sillä, että juuri ainakaan niiltä osin se ei aloittanut esitutkintaa ja se ei täälä huutamalla mielestäni muuksi muutu.

        Olen sitä mieltä, että nyt pääsiäisenä palstaa lukeneena tällainen lapsellinen kinaaminen ei tuo mitään lisäarvoa sille, mikä on OneCoinin totuus.
        Minusta OneCoin on ensimmäinen minuakin innostava asia, koska joku kryptovaluutoista tulee olemaan selkeä ykkönen. Nythän OC ei vielä edes ole mielestäni kryptovaluutta, mutta jos nuo kauppapaikat edes jossakin suuruusluokassa aukeavat ja kolikolle tulee käytettävyyttä, niin menen kyllä asiakkaaksi aivan varmasti, mutta tätä ennen olen vain seurannut taustalta, koska olen luonteeltani hyvin analyyttinen ja harkitseva, ehkäpä joskus vähän liikaakin ja siitä on minulle joitakin kertoja mainittukin, mutta mielestäni parempi katsoa kuin katua.

        Kukaan ei ole tällä palstalla väittänyt että verkostomarkkinointi tekee OneCoinista pyramidihuijauksen. Huijauksen siitä tekee ihan muut asiat. Sun mielestä on parempi katsoa kuin katua no tätä ajatustahan nämä ponzihuijarit armotta käyttävät hyväkseen, eli olet juurikin täydellinen uhri OneCoin värväreille. Miten sun tunkkiaivot pystyy ohittamaan tälläkin palstalla sataan kertaan esiin tuodut todisteet niin on "parempi katsoa kuin katua"???
        Mistä vitun lapsellisesta kinaamisesta puhut? OneCoin vastustajat lyövät kylmiä faktoja pöytään ja tunkit yrittävät jollain ihme venkuloinnilla puolustella sijoitustaan, onhan se tietysti aika lapsellista..


      • Jagetsi
        Paljonturhaameteliä kirjoitti:

        Minä en koskaan ole tehnyt verkostomarkkinointia ja en liittynyt Wincapitaan, Bitcoiniin, Emcoldexiin, OneCoiniin ja lukuisiin muihin systeemeihin joita pyöritetään pääasiassa verkossa ja en ole ostanut edes yhtäkään osaketta, jos nyt puhelinosakkeita ei lasketa, mutta olen pärjännyt kovalla työllä ja ahkeralla uudelleenkouluttautumisella, siis en suoraansanottuna olisi edes koskaan ehtinyt noihin panostamaan, koska käsittääkseni ne sitäkin vaativat. Kaupattu on kylläkin.

        En ole lähtenyt, enkä lähde mutta en ymmärrä tätä voimakasta vastustamistakaan esim. juuri aikoinaan muistan Bitcoinin kohdalla kun sitä ensin vähäteltiin nörttien puuhasteluna ja lopuksi pyramiidihuijaushuudot alkoivat ja vieläkin se on eräiden mielestä pyramiidihuijaus. Toki tuomioita ei ole mistään maasta langetettu suoraan Bitcoinia vastaa.

        No sitten tämänkin sivuston suosikki OneCoin, niin huudettiin heti muutamassa kuukaudessa pyramiidihuijaukseksi johtuen ilmeisesti siitä, että eräiden mielestä myös verkostomarkkinointi on automaattisesti pyramiidihuijausta.

        Pitää kuitenkin muistaa että lähtökohtaisesti verkostomarkkinointi ei ole lain mukaan pyramiidihuijausta, kuten KRP myös OneCoinin kohdalla todisti sillä, että juuri ainakaan niiltä osin se ei aloittanut esitutkintaa ja se ei täälä huutamalla mielestäni muuksi muutu.

        Olen sitä mieltä, että nyt pääsiäisenä palstaa lukeneena tällainen lapsellinen kinaaminen ei tuo mitään lisäarvoa sille, mikä on OneCoinin totuus.
        Minusta OneCoin on ensimmäinen minuakin innostava asia, koska joku kryptovaluutoista tulee olemaan selkeä ykkönen. Nythän OC ei vielä edes ole mielestäni kryptovaluutta, mutta jos nuo kauppapaikat edes jossakin suuruusluokassa aukeavat ja kolikolle tulee käytettävyyttä, niin menen kyllä asiakkaaksi aivan varmasti, mutta tätä ennen olen vain seurannut taustalta, koska olen luonteeltani hyvin analyyttinen ja harkitseva, ehkäpä joskus vähän liikaakin ja siitä on minulle joitakin kertoja mainittukin, mutta mielestäni parempi katsoa kuin katua.

        Asiallinen kommentointi. Itselleni on käynyt selväksi,että mitä enemmän onecoinista tulee tietoa,sitä enemmän se vaikuttaa kusetukselta. Viimeisinpänä nämä älyttömät sääntömuutokset. Katsotaan miten käy kauppapaikkojen avaamisen kans. Veikkaan,että kohta alkaa kuulua selityksiä,mikseivät aukea.


      • Kryptovaluuttamiljonääri
        HanttiPessi.en kirjoitti:

        Kukaan ei ole tällä palstalla väittänyt että verkostomarkkinointi tekee OneCoinista pyramidihuijauksen. Huijauksen siitä tekee ihan muut asiat. Sun mielestä on parempi katsoa kuin katua no tätä ajatustahan nämä ponzihuijarit armotta käyttävät hyväkseen, eli olet juurikin täydellinen uhri OneCoin värväreille. Miten sun tunkkiaivot pystyy ohittamaan tälläkin palstalla sataan kertaan esiin tuodut todisteet niin on "parempi katsoa kuin katua"???
        Mistä vitun lapsellisesta kinaamisesta puhut? OneCoin vastustajat lyövät kylmiä faktoja pöytään ja tunkit yrittävät jollain ihme venkuloinnilla puolustella sijoitustaan, onhan se tietysti aika lapsellista..

        Juuri näin! On todella typerää vetää VM-korttia pöytään, lapsikin nyt ymmärtää, että Onecoinin ongelma ei ole verkostomarkkinointi itsessään - vaan ihan muut, jo moneen kertaan todistetut asiat. Ja nämä asiat kertovat karua kieltään...


    • apumiesmestari

      Eiköhän tuo verkostomarkkinointi ole se päälimmäinen vihan kohde.... Vai mihin muuhun jatkuvasti toistuvalla "tunkki" termillä viitataan...?

      Onecoinilla ei ole yhtään sellaista teknistä ongelmaa jota ei saisi laadukkaasti ratkaistua satojen miljoonien kassavaroilla.

      Finanssitulevaisuuden mietteistä ei juurikaan ole rakente ia mielipiteitä ja/tai ajatuksia...

      • Yoakim_

        "Onecoinilla ei ole yhtään sellaista teknistä ongelmaa jota ei saisi laadukkaasti ratkaistua satojen miljoonien kassavaroilla."

        Tarkoitatko, että ponzihuijaus voitaisiin muuttaa yhtäkkiä vilpittömäksi ja toimivaksi kryptovaluutaksi jollain satumaisilla kassavaroilla? Entä mitenkäs niille ponzikolikoille saataisiin jotain muuta kuin kuvitteellista arvoa? Nykyinen Rujan määräämä arvo ei perustu yhtään mihinkään. Jos et ole sattunut huomaamaan, niin Rujan epäpörssissä ei edes jäsenet halua ostaa kolikoita. Miksi niille joku muu sitten antaisi arvoa?


      • HanttiPessi.en

        Tunkki termillä tarkoitetaan ihmistä joka tunkee rahansa OneCoinin kaltaisiin huijauksiin. Normaalijärjellä varustetut ihmiset tajuavat nämä himmelit välittömästi huijaukseksi. OneCoin ja muut huijaukset rakennetaan tahallaan niin huonosti, että ainoastaan tunkit liittyvät ja silloin pyramiidissa ei ole kritisoivaa porukkaa ollenkaan ja kaikki sonta mitä ylälinja selittää menee läpi ja ponzi pysyy kauemmin pystyssä. Esim. tuo kommentti, että OneCoinilla ei ole yhtään sellaista ongelmaa mitä ei rahalla pysty ratkaista on tyypillinen tunkin ajatus. Esim. keskitetty louhinta ja privaatti blockchain on juurikin tälläinen ongelma mitä ei rahallakaan pysty jälkikäteen hajauttamaan. Itse en usko, että OneCoinilla mitään louhintaa edes on..


    • vouhottajalle

      Vastauksesta ja muistakin vastauksista näkee että Yoakim ei ole tämän maailman menosta millään tavalla kartalla. Jospa jättäisit tuon vouhottamisen edes niille jotka asiasta edes jotain ymmärtävät :-)

      Sama osaamattomuuden ja tietämättömyyden ongelma monella muullakin vuohottajalla....

      • Palliraha

        Entäs sinä? Onko kartan lisäksi kompassi hukassa?


    • kryptoexpertti

      Verkostomarkkinointi ei ole lain edessä laitonta jos on jokin tuote mitä myydään. Eettisesti kyseenalaista on jos luvataan semmoista tuottoja mitä ei ole mahdollista saada. Miljonäärejä on hyvin vähän . Suomessa verotilastojen mukaan ei heitä ole. Onecoin on myynyt takaportin kautta kolikoita joilla ei todellisuudessa on mitään arvoa. Miksi pitää louhia? Jos kolikot yhden tahon takana niin louhiminen on järjenvastaista. Tämä on selvästi huijaus alusta loppuun asti.

    • Asiallinenkysyjä

      Eikö mikään media voisi kysyä joltain OC pääkurpaasilta näitä muutamia pieniä mutta tärkeitä kysymyksiä?
      - Mistä kolikon arvo muodostuu?
      - Miksi ostaa pörssistä kun saa paketin ostamalla halvemmalla? (Kuka edes noita kehtaa ostaa?)
      - Miksi mastercard logot otettiin pois? Miksi mastercard toimittajaksi oli valittu rikollinen?
      - Miksi pankit vaihtuu niin usein?
      - Mistä se raha tulee onecoiniin jota jaetaan sitten "asiakkaille" tai onko ne nyt sitten yrittäjiä?
      - Ja miksi ihmeessä edes onecoinin sisällä ei kelpaa kun oikea valuutta?

      Noihin kysymyksiin ei menisi kun 5min aikaa vastata, mutta epäilen että mihinkään vastaaviin ei vastata vaan pelataan pulushakkia ja kerrotaan että kyllä se kohta tuottaa, aivan kohta, huomenna on 50k kauppapaikkoja jne...

      • Muaeikuseteta

        Niinpä, vastaukseksi saa tulevaisuuden valuutta, olette hölmöjä, ette tajua nykyaikaa jne. Täyttä paskaa saa niskaan jos kysyy asiallisia kysymyksiä. Voisiko joku tunkki vastata asiallisesti noihin kysymyksiin? Vuorinen? Virtanen? solavirta? Merikallio? Niemi?


      • Jagetsi

        Luulen,että jotkut ovat yrittäneet kysellä,mutta vastauksia ei ole tai ne haittaisivat "yhtiön" toimintaa,joten eivät halua kommentoida.


    • poliisiaodottava

      Edelleen odota KRP:n mahdollista kannanottoa. Ai niin, mutta eihän tässä taannoin aloitettu edes esitutkintaa....

      • WgiEsimerkkinä

        Voi Coinilainen, kun on odottavan aika pitkä - mutta älä huoli, kyseinen viritys tullaan viranomaisten toimesta 400% varmuudella TODISTAMAAN huijaukseksi.

        Monet suomalaiset tullevat vielä vastaamaan hölmöilystään - osittain sinisilmäisyyttään, osittain tyhmyyttään ja osittain ahneuttaan.

        Voi voi - tulee murheellisia tarinoita. Tässä yhteydessä on hyvä palauttaa tapaus Wgi - mieleen - ankaria tuomioita tuli, viattomille rivijäsenille...


    • kosahtaajustiinsa

      Kosahtaa ja kosahtaa juuri nyt.....

      Laittakaa nyt sinne KRP:lle viestejä että saadaan tämä kaatumaan ja loppumaan

    • kosahtaakohan

      Ei ole vieläkään kosahtanut. Todella surkeaa ja avutonto porukkaa täällä murossa kun eivät saa tutkintaan tai nurin Onecoin:ia

      • Onecapita_

        Ai eiks se ookaan vielä kaatunut. Luulin että on, kun epätoivoiset tunkit yrittää päästä tileistään eroon alennusmyynnein. Rotat on jo jättämässä uppoavan laivan, johon silti otetaan sisään uusia matkustajia.


    • jatkuuvaan

      Eikö ne siellä KRP:ssä usko suomimurottajia ja onko ne niin tyhmiä ettei ne saa bonzoa lopetettua....

      Kyllä nyt harmittaa... Mitäs jos Tommista tuleekin miljonääri joka nauraa paskasen naurun kaikille ilkkujille :-)

      • HanttiPessi.en

        Tommi on surkea rääpäle joka ei ole onnistunut elämässään missään. Ainut pieni valonpilkahdus on joku junioireiden pituushypyn piirinmestaruus. Kaikki muut kusetukset joissa Tommi on ollut mukana on menny vituiks. Minkä takia onecoin ois poikkeus?


      • platinasijoittaja

        Siis toisessa ulottuvuudessa Tommin muovinen "platinatakki" olisikin oikeasti platinaa?


    • Eisyytätutkia

      Eikä VIELÄKÄÄN KRP tee mitään... Vai jokohan ne lähtis tutustumaan uuteen pääkonttoriin.

    • rallijatkuu

      Edelleenkin on hiljaista KRP rintamalla, eli taitaakin olla niin ettei ole mitään syytä puuttua :-)

      • Aivan, ei ole mitään syytä puuttua.

        Ja mikäs siinä, koulutuspakettejahan ne vain kauppaavat. Olkoonkin että ovat kalliinpuoleisia ja ihan peruskoulutason taloustaitoa opetetaan. Ja samat materiaalit saisi kyllä netistä kaivettua ihan ilmaiseksikin.

        Mutta eihän se oo hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.

        Jotkut huijarit - kuten Vuorinen, Wahlroos, Parhiala et.al. - ovat kylläkin ohessa puhuneet hillittömistä tuotto-odotuksista. Mutta tietäähän tollaiset koijarit, puutaheinäähän ne puhuvat. Kuten tää Vuorinenkin, muka että 50000 kauppapaikkaa kun 30% louhittu. Vielä ei ole nähty ensimmäistäkään, eikä koskaan nähdäkään.

        Mutta joo, kun olet tuolla tavalla suhtautuva henkilö, niin suosittelen sulle että osta lisää näitä maanmainioita koulutuspaketteja!! Mutta unohda yksin tein näiden huijareiden puheet olemattomista arvonnousuista.


      • Onnellinenomistaja

        Mulla on jo niin paljon alussa halvalla hankittuja kolikoita, että lisää ei tarvita :-)


    • TunkitusMaksimus

      Katselin tunkitus videoita, niistä käy yksiselitteisesti ilmi että markkinoinnin kohteena on ollut muutakuin kyseiset koulutusmateriaalit!!

      Joten kyllä organisaatio on vastuussa markkinointi lupauksistaan.

      Taitaa sattua tunkittajan aika kipeesti kun homma on nurin ja syytteitä luetaan!

    • määlyjenmääly

      Hei teille kaikki vastustajaidiootit ja määlyt. Täällä on täysin turha huutaa pozeista ja pyramideistä koska esim. KRP ei ole edelleenkään ottanut asiaan kantaa :-)

      Ei muuta kun hattuja täyttelemään, että voi viikon päästä aloittaa luvatun aterioinnin...

      • miiiiiiielenkiintoista

        Oi että musta on ihanaa, että tää vaan jatkuu, koska Aa) tämä on tavallaan kiehtovaa seurata, et miten ihmeessä aina vaan löytyy pässejä, jotka menee tähän ja Bee) musta on ihan oikein, että tunkki tunkkilaisilta pissitään kaikki omaisuus tähän. Bonuksena vois mainita vielä kohta Ceen) eli ajatuksen siitä ulinasta mikä seuraa sitten, kun tämä kaatuu omaan mahdottomuuteensa :)

        Mutta sitä odotellessa, otan hyvän asennon, vienon hymyn suupieleen ja jatkan tilaanteen seuraamista ;)


      • Turvenuija!

        KRP ei ole sanonut että kyseessä on rehellinen viritelmä! Päinvastoin, ovat varoitelleet että kannattaa suhtautua suurella varauksella tämmöisiin.

        Ostele sinä turvenuija vaan niitä koulutuspaketteja ja haaveile että kylkiäisenä tulleilla coineilla olisi joskus jotain arvoakin.

        Ennenmmin tai myöhemmin tätä koijaus kuivuu kasaan.


    • Rujathousuissa

      "KRP ei ole edelleenkään ottanut asiaan kantaa.."
      Pölhö-Erkki huutelee suojelevaa mantraansa. Ei se auta.

      On aivan sama, ottaako KRP asiaan kantaa vai ei, pyramidihuijaus kaatuu aina omaan mahdottomuuteensa. Rahaa ei vaan voi syntyä tyhjästä.

      Odotan suurella ilolla, millainen itku coinisteista vielä irtoaa.

    • raimotapiomääly

      Raha syntyy aina tyhjästä MUHAHAHAHAHAHA... Määly idiootti...

      Tyhmät taas puhuu asioista joita eivät edes voi ymmärtää..... MÄÄLYT....

      • Rujathousuissa

        "Raha syntyy aina tyhjästä MUHAHAHAHAHAHA..."

        Minkä taloustieteen nobelistin maailma onkaan sinussa saanut. Vai syntyy raha ihan tyhjästä. Jos näin olisi, minkä takia sinulla ei ole rahaa vaikka pääsi on aivan tyhjä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe