Zara piti puheen Rajat kiinni tapahtumassa, ja haukkui suvakit maanpettureiksi jne.
Zara sanoo että, "sanon suoraan suvakeille että jos raiskaus on niin pieni juttu, niin tarjotkaa omat humanitääriset "piirakkanne" heille.
Aivan huippua ja kyllä kolahtaa, tästä voi kuunnella.
http://mvlehti.net/2016/03/20/video-rajat-kiinni-helsinki-19-3-musliminainen-puhuu-suvakit-ovat-maanpettureita/
Musliminainen haukkuu suvakit
8
<50
Vastaukset
- kylläässtyttää
Aprillipäivä ei vielä lähelläkään.
- pravdatroskiin
Vieläkö täällä pyörii näitä MV-paskaa suoltavia idiootteja...Herätkää jo todellisuuteen...
- hohohohohoh
Videossa näkee mitä nainen sanoo.
Eli oletko tyhmä pelle? - äläuskokaikkea
hohohohohoh kirjoitti:
Videossa näkee mitä nainen sanoo.
Eli oletko tyhmä pelle?Luuletko ettei kuka hyvänsä näyttelijä voi esiintyä vaikka minä ja sanoa vaikka mitä videolla.
- valehtelunäytelmiäpropag
äläuskokaikkea kirjoitti:
Luuletko ettei kuka hyvänsä näyttelijä voi esiintyä vaikka minä ja sanoa vaikka mitä videolla.
Nämä videoilla esiintyjät saavat palkan, joka heidän olosuhteisiin on niin hyvä että kannattaa joutua naurunalaiseksi, vaikkakin palkka maksajien näkökulmasta on mitättömän pieni.
Näitä videoita alettiin tehdä kaksoistorniasian jälkeen, ja aluksi jopa YLE meni lankaan kun luuli aidoiksi. Nyt kaikki tietävät paremmin, jopa kemipalstan lukijat tietävät.
- HaaaHaaaaa
Musliminainen on rasisti!
- jöndis
Minä oon kuullu mustalaisten haukkuvat somaleita laiskoiksi sossun eläteiksi ja loisiksi.Niillä oli kiistaa kumpi menee hissiin ensi.Sillo meinas naurattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45947