Sairasta! Kirjoitetaan että iskut olisi hyvä asia heidän asiaa ajatellen.
Tunteettomia paskiaisia ovat, ei mitään muuta.
S O O -Juhlii somessa Belgian iskuja
10
<50
Vastaukset
- ei-anna-aihetta-en
valeuutinen
- vikingsolipaskasarja
Tarkoititko sitä valhallauutista??
- Rasistittyössä
https://youtu.be/U0fBTwt_Bek
Kaksi Isiksen terroristia pidätettiin äskettäin Brysselissä tämänaamuisten iskujen jälkeen. YouTubeen ladattu video näyttäisi olevan kuvattu Ranskan televisiossa esitetystä turvakameran tallenteesta.
Miehet pidätettiin reilun kilometrin päässä Moelbeekin metroasemalta, joka oli toinen iskukohde.
Aivan perätön video.Olivat viettämässä "rasistinvastaista"viikkoa.Loppuajan saavat ilmaisen ruoan ja rautahäkin!Poliisi työssään,kyllä on hauska video!Hah! Haa! - ootinipootini
Kyllä nyt on syytä juhlia!
- adbafb
no jospa se isis jossain vaiheessa iskis "kotkan pesään" ja poistas mokomat muona vahvuudesta..
mitähän se soo sitten tuumisi kun isis alkaisi sotia heitä vastaan? eiköhän nuita isis heppuja kuitenkin ole jo suomeenkin jonkun kokonen joukkio päässyt....
ei taida näiden vatipää natsien suhteilla ihan samanlaisia räjähteitä saada hankittua.. - Dnkdjdkdkdjdj
Nehän on tunnetusti kaupungin pohjasakkaa. Työttömiä tai hetkellisistä tilapäistöissä olevia keski-ikäisiä ja epäsiistejä laardikasoja, joista useilla pitkä rikosrekisteri. Koulutuksena "elämäm kova kolu".
- ibidubibilou
ei kai nyt pelkkä työttömyys kenestäkään "pohjasakkaa" tee? eihän tässä maassa yksinkertaisesti ole töitä kaikille..
se on tietysti asia erikseen jos se johtuu kouluttautumattomuudesta..- Ndkdkdkdkdkdk
Ei teekään. Nämä jätkät on pohjasakkaa, olivat töissä tai ei.
- mahmutit
eikös ne pitäisi olla koneinsinöörejä valtaosa?
- Ali-baba
mahmutit kirjoitti:
eikös ne pitäisi olla koneinsinöörejä valtaosa?
ono tuo"koneinsinööri" sama juttu ku venäläisillä huorilla,, kaikki on mukamas kotimaassaan lääkäreitä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243